Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזכיר לי את ההצהרות האופטימיות של ביבי בעת שנשא השבוע נאום לרגל פתיחת מחלף גולני, בו הוא דורש מכל עמך ישראל לצאת לבלות בחג ולנסוע בכבישי ישראל. רק חבל שלא לכולם יש רכב לבלות איתו.

 

אין עתיד לחור הזה בלי תחב"צ יעילה 24/7. לא קווי לילה, מוניות שירות ופשרות למיניהן - תחבורה ציבורית הפועלת במתכונת קבועה במשך כל ימות השבוע.

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קחו את זה מאחד שאין לו אוטו כרגע - מדובר על סיוט. תוסיפו את זה שאפילו על אופניים לא יכול לרכב כרגע בגלל היד = ארבעה ימים של ריתוק לסביבת הבית, כשכמעט הכל סגור.

דווקא עכשיו, כשכל החבר'ה בחופש, ובא לי לטייל, אין צ'אנס. את המשפחה לא נסעתי לבקר כי לא יכולתי או רציתי להישאר שם כל החג. הצעת עבודה שקיבלתי להיום כמעט התבטלה כי לא יכולתי להגיע (במזל נמצא טרמפ ברגע האחרון, וגם כדי להגיע אליו הייתי צריך לשלם כמעט 40 ש"ח על מונית של עשר דקות בערך).

אז אין כאן כפיה דתית כלל, ויש חופש תנועה בלתי מוגבל. למי שיש כסף. השאר שילכו לחפש. שכחו שם שמדובר על תחבורה ציבורית, שאמורה לשרת את כלל הציבור. אני מניח שיש לא מעט נהגים שהיו שמחים לעבוד ולהרוויח עוד כמה גרושים, ובטוח שהאוטובוסים/רכבות היו די מלאים. זה הציבור, אם שכחתם, פשוט לא רואים אותו כי הוא נשאר בבית.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

במרבית המקומות בהם הייתי באירופה (וגם ארה"ב) חלק ניכר מהעסקים, כולל סופרים, היו סגרוים בימי ראשון. אבל את הרכבות והאוטובוסים בטח שאיש לא ביטל (אפילו לא את הטיסות).

מי שחושב שאין כפיה דתית בארץ משלה את עצמו (וכנראה גם לא מסוגל להבין את זה, בזכות שיעורי התורה במסגרת החוק שמתחילים בגיל 7 בערך).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
dave צודק ב 100%.

אנחנו חיים במדינה פרימטיבית בה לדת יש משקל כבד מאוד בהתנהלות החיים בה.

לא נוח לחרדים ולדתיים? אל תקנו בשבתות וחגים. לא רוצים לנסוע לים באוטובוס? אל תסעו. למה אני צריך לסבול?

 

דת היא מקור כל הצרות והרוע בעולם. תחשבו על זה.

 

איתמר

 

אמת ויציב, אני חבר בפורומים עם אנשים מכל העולם. אנחנו מדברים על אופנועים וכל הקשור להם, מדהים איך אנשים שבאים מתרבויות ומנטליות שונות יכולים להיות חברים כאשר מדברים על נושא אחר מדת ופוליטיקה.

דת גורמת להפרדה ולהרחקה בין אנשים במקום לעשות בדיוק ההיפך. עובדה, הנה נקודה למחשבה. אלמלא הדת שמחלקת אנשים לספרדים ואשכנזים כולנו היום היינו כבר יהודים ישראלים. אבל לא, הדת קובעת לך איך להיוולד, איך לחיות, איך להתחתן ואיך למות. נוהג ספרדים, נוהג אשכנזים. אבל עברו כבר 65 שנים. אני נולדתי כאן, מדוע הדת עדיין מפרידה אותי לכאן או לכאן?

 

למה לא להסתכל על כך מן ההיבט החילוני, זהו זמן לכולם(כמעט ) לבלות עם המשפחה ולנוח.

 

שטויות במיץ, אני יכול להביא לך דוגמאות שימי חג וחופש כזה הוא אסון למשפחות מסויימות. אדם שהוא משפחתי ואוהב לבלות בחיק משפחתו ימצא זמן לזה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
שרשור בכיינות. כאילו שבאת מכוכב אחר ולא ידעת מראש שהחג הוא ארבע ימים. רוצה עיר שפתוחה 24/7 ? עבור לת״א. אין שום כפיה דתית. גברים לא מחוייבים ללכת עם כיפה ונשים לא מחויבות ללכת עם כיסוי ראש. תפסיקו לטפטף רעל כל הזמן. חסר מסעדות לא כשרות? חסר מקומות שמוכרים חזיר? חנויות שסגורות בשבת זה מנוחה לעובדים. ואל תגידו לי שיש להם יום חופש באמצע שבוע. מי שעובדת בתור קופאית מרוויחה שכר מינימום בדרך כלל ולכן זה מאלץ אותה לעבוד נונ סטופ כדי להגיע למשכורת סבירה. תחבורה ציבורית בשבת זה חלק מהסטטוס קוו. זה לא ישתנה לעולם גם אם יהיו 50 לפידים בממשלה. חולדאי ניסה בזמנו לקדם בקול תרועה רמה תחבורה ציבורית בשבת בת״א וירד מזה . תחבורה ציבורית בשבת קיימת בערים כמו חיפה , נצרת עילית ויש בטוח עוד.

 

מה אמרת לגבי פתוח 7\24?

http://www.themarker.com/advertising/1.2055334

 

רק לידעתך הרבה, ישנם אנשים כמו סטודנטים ואחרים שהם לומדים ברוב ימי השבוע. עבודה בשבת מקנה לו יותר משכורת פר שעה. אני חושב שזה מתאים להם מאוד.

 

שעות שבת- 36 שעות רצופות שכוללות בתוכן 24 שעות שבת מכניסתה ועד צאתה. מי שעבד בחג זכאי לגמול בשיעור %150 משכר יום עבודה, ובנוסף, ליום מנוחה חלופי. התשלום עבור שתי שעות נוספות ראשונות בשבת 175%. עבור כל שעה מעבר לכך העובד זכאי ל-200% עבור שעת עבודה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אני יכול לנחם אתכם בכך שלפי כל המחקרים הבלתי תלויים, ובמידה והמגמות החברתיות תמשכנה כמות שהן, המצב יילך ויהיה רע יותר.

 

תוכל לתת קישור או 2?

מבקש ללא ציניות, רוצה לקרוא.

פורסם
.....

 

 

אתה מתוחכם מאוד.

 

Cerebral Cortext, כהרגלך הטוב אתה מגזים. את המוסכמות החברתיות מהסוג הזה קובעים על פי הכלל, לא היוצאים מן הכלל.

הבעיה היחידה במצב הזה היא, כאמור, שאין תחבורה ציבורית נורמלית וקשה להתנייד ממקום למקום לאלו שכן רוצים ללכת לקניות, או אפילו סתם ללכת לחוף הים עם המשפחה, מבלי להזיז את הרכב.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא מתוחכם, אלגנטי.

 

אני מסכים איתך לגבי התח"צ ומוסיף - לא רק אלה שרוצים, גם אלה שצריכים, לא לכולם יש רכב.

יש לי חברים שעובדים ובעלי משפחות שגרים רחוק, והיום היחיד שאני יכול לבקר אותם הוא שבת. חלקם גם בישובים שכוחי אל שגם בימי חול לא פשוט להגיע אליהם באוטובוס. לא ראיתי אותם מאז שמכרתי את הרכב.

יש לי הורים שגרים רחוק מאוד. אמנם נפגשנו בת"א, אבל בביתם (ביתי לשעבר) לא הייתי כבר חודשים. את ראש השנה הזה העברתי ללא המשפחה, רק בגלל בעיות תחבורה.

אני לא ממהר לצעוק בראש חוצות כפייה דתית, כי למזלנו אנחנו עוד רחוקים משם (לפחות במדינת ת"א), אבל חד משמעית בנושא תחבורה ציבורית הפסדנו ובגדול.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
אתה מתוחכם מאוד.

 

Cerebral Cortext, כהרגלך הטוב אתה מגזים. את המוסכמות החברתיות מהסוג הזה קובעים על פי הכלל, לא היוצאים מן הכלל.

הבעיה היחידה במצב הזה היא, כאמור, שאין תחבורה ציבורית נורמלית וקשה להתנייד ממקום למקום לאלו שכן רוצים ללכת לקניות, או אפילו סתם ללכת לחוף הים עם המשפחה, מבלי להזיז את הרכב.

 

אתה צודק, זה מה שכולם אומרים לנו. אתם מגזימים, אתם מוציאים דברים מהקשרם, לא הבנתם נכון וכיוצא בזה.

מעניין מאוד. האם באמת?

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r2OZkBiPAfw#t=38 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

קח עוד אחד.

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bTmcEYi0QVs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
פתחתי את הסרטון.

ראיתי שאין שום קשר בין מה שאתה כתבת, לבין התגובה שלי ולבין הסרטון. ממשיכים הלאה :)

 

ברור שלא, הרי אני רק מוציא דברים מהקשרם נכון? הרב עובדיה לא הוציא פסק הלכה שאסור לחלל שבת על מנת להציל גוי, נכון?

הרי גם אין פסק הלכה שקובע שחייבים להציל את חייו של הגבר לפני חייה של האשה כי הגבר ממלא אחר חוקי התורה ומקיים מצוות ולכן "למעלה" יפיקו יותר תועלת מכך שהוא יחיה. ואילו אישה? אשה פטורה ממתלות התורה לכן חייה שוים פחות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בכיין ישראלי מצוי.

בכל מקום בעולם יש ימי שבתון וחופשות "כפויות",

גם בארצות שבהן אין שום זיקה בין השלטון לבין הממסדים הדתיים,

או שבכלל אין בהן ממסד דתי.

נסה לקנות חלב באיזה שהוא יום חג לאומי במדינה רנדומלית באירופה. תשכח מזה. לא תמצא.

 

אאאאאלף.... סטופ. אסטוניה (אני מהיר).

במקרה אני שם כרגע. מרבית הסופרים הגדולים פתוחים כל יום מ-9 בבוקר עד 22-23 בערב. גם בסופי שבוע. גם בחגים. גם ביום כיפור (טוב, הם לא ממש חוגגים את יום כיפור). מקומות קטנים יותר פתוחים גם משעות מוקדמות יותר, וכמובן שיש סופרים של 24 שעות ביממה.

 

אז נכון, אסטוניה זה לא ממש אירופה :wink: וזו גם מדינה סופר-אתאיסטית, אבל גם אצל מרבית שכנותיה מדובר בעניין דומה.

 

והחלב גם יותר טעים. מה שכן, הוא לא מפוסטר כמו בארץ ככה שתאריך התפוגה קצר משמעותית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...