Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנישואים אזרחיים מטפל משרד הפנים ומשרד המשפטים, אז לא יכול לקרות שמישהי כבר נשואה למישהו אחר.

 

לצערנו במדינתנו המפגרת, אחרי שהתחתנתי עם יהודיה למהדרין בנישואים אזרחיים בחו"ל, אני עדיין צריך להתגרש פה בארץ דרך הרבנות (ימח שמם!) למרות ששנינו אתאיסטים.

למה אני צריך להסביר לאיזה רב למה אני רוצה להתגרש? למה הם נכנסים לזה בכלל?

 

הבעיה העיקרית פה היא שאין גוף שמציע פשרה שמספקת את כולם.

אפשר למשל לתת תעודת כשרות למסעדה שפותחת בשבת, רק שתעודת הכשרות תקפה רק בימי חול.

הרי האוכל כשר ונקנה במקום כשר ויש הפרדה בין בשר וחלב, רק שהמקום פתוח בשבת. אז למה אין תעודת כשרות?

 

בנוסף, יש חוקי עזר שמגבילים פתיחת עסקים בשבת, אז אל תבואו עם הבולשיט של "כיום מי שרוצה לפתוח, פותח".

יש ערים שבהן ניתנים קנסות לכל מקום שפותח בשבת, אז בעל העסק פשוט רואה את הקנס כעלות קבועה.

 

ולא נראה לי שדובר על תקציב החרדים או דתיים בשרשור הזה, אז לא נראה לי נכון להכנס לזה.

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בנישואים אזרחיים מטפל משרד הפנים ומשרד המשפטים, אז לא יכול לקרות שמישהי כבר נשואה למישהו אחר.

 

לצערנו במדינתנו המפגרת, אחרי שהתחתנתי עם יהודיה למהדרין בנישואים אזרחיים בחו"ל, אני עדיין צריך להתגרש פה בארץ דרך הרבנות (ימח שמם!)

 

הבעיה העיקרית פה היא שאין גוף שמציע פשרה שמספקת את כולם.

אפשר למשל לתת תעודת כשרות למסעדה שפותחת בשבת, רק שתעודת הכשרות תקפה רק בימי חול.

הרי האוכל כשר ונקנה במקום כשר ויש הפרדה בין בשר וחלב, רק שהמקום פתוח בשבת. אז למה אין תעודת כשרות?

 

בנוסף, יש חוקי עזר שמגבילים פתיחת עסקים בשבת, אז אל תבואו עם הבולשיט של "כיום מי שרוצה לפתוח, פותח".

יש ערים שבהן ניתנים קנסות לכל מקום שפותח בשבת, אז בעל העסק פשוט רואה את הקנס כעלות קבועה.

אדון פרנוקס החביב. תעודת כשרות ניתנת כמכלול , אוכל כשר + משגיח כשרות במקום + התחייבות שהמקום לא פתוח בשבת. זה לא חבילת נופש שאתה יכול לבחור . אנשים שמחפשים תעודת כשרות מעוניינים בכל המכלול. יש הרבה מקומות שהאוכל כשר אבל המקום פתוח בשבת. כמובן שאין להם תעודת כשרות אבל זה מספק אוכלוסיה מסוימת. אם העירייה באמת הייתה רוצה להרתיע היא הייתה נוקטת באמצעים יותר כבדים מאשר קנס שבעל המקום מכסה בשתי ארוחות מהתפריט.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
הערות באדום.

 

אגב, אם חיזר היה רואה פה דיונים היה חושב שכמעט כל תקציב המדינה הולך לדת, אז החלטתי לעשות כמה חיפושים באינטרנט.

כל תקציב שירותי הדת לכל הדתות, הוא כ-0.6% מכל תקציב המדינה והרשויות המקומיות, שמשרת לא רק חרדים "פרזיטים", אלא גם אנשים דתיים, מסורתיים שעובדים כל השבוע ורוצים ללכת לבית כנסת שלהם כל סוף שבוע בלי שיבלבלו להם את המוח (אגב, אבא שלי גם כלול באוכלוסיה הזאת).

זאת אומרת שנניח מישהו משלם 1,000 ש"ח מס בחודש, רק שישה שקלים הולכים לדת, על בריאות, ביטחון, חינוך, שירותי ממשלה...הולך הרבה יותר מהתקציב.

 

סטודנט למה אתה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אתה יום שבת יושב בבית שלך וחושב שזה קל, אתה תשב בבית ותמצא את ה"פראיירים" שיעבדו בשבת.

אתה יודע מה זה למצוא עבודה סטודנטיאלית שאתה מודיע להם שאין לך כוונה לעבוד בשבת, למזלי מצאתי עבודה באבטחה (וגם זה בזכות שאני מוכן לעבוד לילות).

אני מכיר 6 נהגים של מוניות שירות שגרים בעיר של ההורים שלי, ויכולים כל שבת להפעיל את המונית שלהם ולעשות קופה יפה, אבל הם לא רוצים, כי יום שבת הם רוצים לשבת בבית, אני שמח שאני לא עובד בשבת, כי יש לי את היום חופש הקבוע שלי (ולא מה שהמעסיק קובע)

שום בעייה. מכבד לחלוטין את החלטתם. אבל למה הם צריכים להחליט שכל נהגי מוניות השירות לא יעבדו בשבת? Mind your own business. איפה כתוב שאמונה באלוהים כזה או אחר מלווה בהנחות ? למה אתה צריך לקבל "הזדמנות שווה" רק בגלל שהחלטת להאמין באלוהים? אתה תיתן לי "הזדמנות שווה" בכניסה לגן העדן?

 

אין שום חוק שמכריח בתי מלון ואולמות להיות כשרים, יש מלונות ואולמות לא כשרים, כל בעל מלון יודע שברגע שהוא לא כשר הוא מאבד יותר מחצי מהלקוחות שלו, אז תעשה אתה את החשבון, אם בא לך אתה מוזמן למצוא משקיע שיקים בית מלון לא כשר.

אין קשר ישיר לאובדן הלקוחות. הרבנות עובדת כמו מאפיה. לא מספיק שתשמור כשרות כהלכתה, אלא נכפה עליך גם להעסיק משגיחים, גם אסור לך לפתוח במקביל אגף אחד כשר ואחד לא ועוד כהנה וכהנה.

זה מתעקש על הכשר בית יוסף, זה על אגודת ישראל, ההוא על רובין והאחרון על העדה החרדית. האם בתנ"ך יש עשרים ציוויים שונים? הכל מסחרה וסחיטת כספים.

פורסם

כלכלה וניהול.

 

אני לא מאמין לכל הדמגוגיות של כל התנועות החילוניות, אני מאמין בעובדות.

אני יודע שאני מקבל מהמדינה כל שנה סבסוד של קרוב ל-20,000 ש"ח בשכר לימוד, ככה שאני לא מתבכיין, חי ממה שיש לי.

 

אגב, אף נהג מונית שירות לא משפיע על כל התחנה, הנהגים שאני מכיר הם חילוניים, אבל כן רוצים את השקט שלהם בשבת.

 

מעניין לגלות איך הרבה אנשים מספרים כל יום על זה שאין סיכוי שהם ייסעו בתחבורה הציבורית במצבה הנוכחי, אבל פתאום חייבים אותה בשבת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה הפירוש אני מקבל סבסוד של 20K מהמדינה לשנה בשכר לימוד?

 

כלכלה וניהול צריך לדעת לקרוא

 

הקהל יחליט לאן הוא רוצה ללכת לאכול, ואם יהיה רוב שרוצה כשר בטוח שבעלי המקומות הללו יחפשו כשרות.

אין שום חוק שמכריח בתי מלון ואולמות להיות כשרים, יש מלונות ואולמות לא כשרים, כל בעל מלון יודע שברגע שהוא לא כשר הוא מאבד יותר מחצי מהלקוחות שלו, אז תעשה אתה את החשבון, אם בא לך אתה מוזמן למצוא משקיע שיקים בית מלון לא כשר.

 

חיפשת תקציבים

 

חיפשת בתקציב משרד הביטחון

חיפשת בתקציב משרד החינוך

חיפשת בתקציב משרד התחבורה

 

רשימה חלקית

 

סטודנט לכלכלה וניהול.

 

ניקח חברת אוטובוסים

 

יש לה הוצאות קבועות מחלקת אותם ב 6 ימי עבודה או מחלקת אותם ב 7 ימי עבודה .

איפוא מחיר הכרטיס יהיה גבוה יותר.

 

חברת שטראוס מעסיקה 900 משגיחי כשרות , סתם לצורך ההגזמה , האם מחיר מוצריה יהיה נמוך או גבוה יותר עקב כך.

 

וכך הרשימה מתארכת

 

ונחזור לסטודנט

 

האם אתה מקבל דמי קיום של X ש"ח בחודש? לא ! חבל . למה האברך מקבל.??

 

והרשימה ארוכה ארוכה.

 

הנחות בארנונה ידוע לך שאברך משלם כמעט אפס ארנונה ולכן העיריה בסופו של יום צריכה להגדיל את הארנונה לאחרים.

 

מספיק להתעצבן לערב אחד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שכר לימוד ידוע כמסובסד, תלך תבדוק כמה פה תואר במכללות הפרטיות ותבין מה גודל הסבסוד.

 

ונניח שחברת שטראוס מחזיקה 900 משגיחי כשרות (היא מחזיקה הרבה פחות), אבל אם היא לא תחזיק אותם היא לא תהיה כשרה והיא תאבד נתח גדול מהלקוחות שלה.

יש גם חברות בחו"ל שמחזיקות משיגיחי כשרות והן כשרות, למה? שיקולים עסקיים נטו, הם רוצים גם לקוחות יהודים.

לגבי סוגי הכשרויות, אני לא ארחיב את זה כאן, אבל יש הרבה תחומים שגוף כשרות אחד מתיר וגוף אחר לא, מי שיש לו כשרות יותר מהודרת, פשוט רוצה לפנות לעוד חלקים באוכלוסייה.

נסכם את זה ככה: תשלום על כשרות יותר מהודרת מגדילה את קהל היעד, כל עסק עושה את השיקולים שלו ופועל בהתאם...כלכלה חופשית.

 

לגבי הוצאות קבועות של תח"צ, יש גם הוצאות לא קבועות שכאשר תפעיל יותר ימים, גם תגדיל את ההוצאות (פחת לדוגמא).

 

אני לא מקבל דמי קיום, אני לא צריך אותם ואת האמת אני גם לא רוצה אותם, אבל אני כן מקבל מלגות (השנה אפילו הוצאתי מלגות בסכום יותר גבוה משכר הלימוד ששילמתי).

מבחינתי זה כמו ביטוח רפואי, כאשר אני מרויח מהביטוח אני למעשה אדם חולה.

ככה זה שאני מקבל יותר קצבאות מאשר משלם מיסים זה אומר שאני בן אדם עני, אז אני ממש לא רוצה חיים כאלה.

 

אגב, גם לי יש הנחות בארנונה, אני מקבל הנחות של סטודנט בתח"צ שאברך יכול לחלום עליהם, קיבלתי מהצבא פקדון שהספיק לי לשנתיים של שכר לימוד + פסיכומטרי, ככה שאני מעדיף לא לקנא באברך.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
שכר לימוד ידוע כמסובסד, תלך תבדוק כמה פה תואר במכללות הפרטיות ותבין מה גודל הסבסוד.

 

עדיין אתה משלם והאברך לא

 

ונניח שחברת שטראוס מחזיקה 900 משגיחי כשרות (היא מחזיקה הרבה פחות), אבל אם היא לא תחזיק אותם היא לא תהיה כשרה והיא תאבד נתח גדול מהלקוחות שלה.

 

כתבתי שהגזמתי בהודעתי שוב אתה לא קורא. תן לה להחליט אם היא רוצה או לא, כרגע אתה כופה עליה את זה. והתשלום למשגיחים זה חלק מהכפיה ועלותה שהרי עליה אנו מדברים אחרי שחיפשת באינטרנט

 

יש גם חברות בחו"ל שמחזיקות משיגיחי כשרות והן כשרות, למה? שיקולים עסקיים נטו, הם רוצים גם לקוחות יהודים.

לגבי סוגי הכשרויות, אני לא ארחיב את זה כאן, אבל יש הרבה תחומים שגוף כשרות אחד מתיר וגוף אחר לא, מי שיש לו כשרות יותר מהודרת, פשוט רוצה לפנות לעוד חלקים באוכלוסייה.

נסכם את זה ככה: תשלום על כשרות יותר מהודרת מגדילה את קהל היעד, כל עסק עושה את השיקולים שלו ופועל בהתאם...כלכלה חופשית.

 

לא. אני רוצה בלי כשרות וששטראוס תתמחר לי את המוצר בלי הגיבנת הזאת. ומי שרוצה כשרות בית יוסף שישלם את המחיר הגבוה.

כך זה בחו"ל מוצרים כשרים עולים יותר

 

לגבי הוצאות קבועות של תח"צ, יש גם הוצאות לא קבועות שכאשר תפעיל יותר ימים, גם תגדיל את ההוצאות (פחת לדוגמא).\

 

פחת זה הוצאה קבועה היא לא גדלה אם הרכב עובד 6 ימים או 7 ימים. אולי הוצאות האחזקה גדלות. ולכן חלוקה של X קבוע בפחות ימים מגדילה את ההוצאה ומכאן את מחיר המוצר . לא מתאים לסטודנט לכלכלה

 

אני לא מקבל דמי קיום, אני לא צריך אותם ואת האמת אני גם לא רוצה אותם, אבל אני כן מקבל מלגות (השנה אפילו הוצאתי מלגות בסכום יותר גבוה משכר הלימוד ששילמתי).

מבחינתי זה כמו ביטוח רפואי, כאשר אני מרויח מהביטוח אני למעשה אדם חולה.

ככה זה שאני מקבל יותר קצבאות מאשר משלם מיסים זה אומר שאני בן אדם עני, אז אני ממש לא רוצה חיים כאלה.

 

לא שאלנו מה אתה רוצה באופן פרטי אבל האברך מקבל דמי קיום ועוד ועוד ועוד וזה חלק מהמחיר של הכפיה הדתית זאת שבאינטרנט לא עולה כלום

 

אגב, גם לי יש הנחות בארנונה, אני מקבל הנחות של סטודנט בתח"צ שאברך יכול לחלום עליהם, קיבלתי מהצבא פקדון שהספיק לי לשנתיים של שכר לימוד + פסיכומטרי, ככה שאני מעדיף לא לקנא באברך.

 

לא יודע אפוא שרתת אבל בזמן שאתה ישנת באוהל ואולי גם סיכנת את חייך הוא ישב באוהלה של תורה קיבל כסף ועשה ילדים

ולא שאלנו אם אתה מקנא או לא דיברנו כמה זה עולה לנו להזכירך

שנה טובה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כשמדברים על ישראל כמדינה 100% יהודית, אין בעיה שהיא תתנהל כמדינה רק יהודית.

אבל כשיש לך 20-25% מהמדינה שלא מזדהה עם המרכיב האתני ועוד 60% שלא מזדהה עם המרכיב הדתית של היהדות (אתאיסטים, גויים, סתם חילונים וכו'), אתה לא יכול להשאיר את ההתנהלות הזו ולשמור על המדינה שתתפקד באופן תקין.

 

הסיפור של המדינה לא קשור רק ליהודים אלא גם להיסטוריה של ישראל כמדינה, על כל המרכיבים האתניים שלה, ולא רק בקשר ליהודים.

אם לא, אנחנו ניחשב לתמיד לתיאוקרטיה ומדינת לאום גזענית, שזה דגם שמתחיל להיעלם מהעולם.

 

אני מאמין בלאי. הבנתי. אנהג כמוך ולא אמשיך את הדיון. שיהיה לך שבוע מוצלח!

172

פורסם
אתה קבעת בנחרצות שבגלל התמריץ הכספי, מצאת את עצמך הופך לזומבי של העבודה. אני חוזר על עמדתי שמדובר בקשקוש.

עבדת בשבת ולא קיבלת על כך חופש מכיוון שרצית/היה לך נוח/התגמול בא לך טוב/יש לך עיניים גדולות. לא משנה הסיבה - לא היית חייב לוותר על החופש שלך, במקרה הגרוע (מבחינתך) לדחות אותו או להזיז אותו.

 

תח"צ לא קיימת בגלל שורת חוקי עזר המונעים זאת. החרדים כן ממומנים מכספי המדינה.

אני אומר - בואו נקים את ממלכת יהודה בשנית (אם יעזור, אני בחפץ לב מוותר על ביתי תמורת שווה ערך במקום אחר - שווה ערך הכוונה לא שקל מול שקל, אלא גודל בית ואפשרויות תעסוקה/מחיה על כל המשתמע מכך). כן, אני יודע מי משתי הממלכות נחרבה ראשונה בסיבוב הקודם, ניקח את הסיכון.

מי שחפץ לחיות על פי ההלכה כפי שקבעו אותה כל לובשי השמלות ומגדלי הזקנים - יבושם לו. רק שאותה מדינה תתקיים בזכות עצמה, בין אם גמ"חים, בין אם בני ישיבות לוחמים ובין אם עבודה עצמית תוך תפילה מתוך כוונה יתרה. יהיו לה את המקומות הקדושים ואדמות אבותינו, כולל ערי האבות וקברי האמהות.

 

כל מי שלא חפץ בכך, יוכל לעבור למדינה החילונית, להתחתן באופן חופשי, לנסוע בשבת בתח"צ, לאכול איך ומתי שבא לו, לחגוג את החגים שבא לו וכו'.

כל אזרח מהמדינה X יוכל להגיע כתייר למדינה Y ללא ויזה, אך רק למטרת ביקור (ים, כותל וכו').

 

כך כל מדינה תחיה באמונתה ומכח עצמה, ולא יהיו "טפילים", "כופרים", וכיו"ב.

 

אולי שתי המדינות לא יהיו השכנות הכי טובות בעולם, אבל אם אפשר לחיות ליד הערבים, מה זה כבר שתי מדינות של יהודים בסמוך? :roll:

 

רגע רגע... היי היי! אתה כבר קופץ למחוזות אחרים! שם דווקא דעותיי זהות לשלך, וזה פחות מעניין, אז בוא נחזור לראשית הודעתך.

 

אני חוזר ואומר, קיבלתי יום חופש שהוא אינו יום שבת, והיה לי קשה לנוח. נשבע לך. זהו אינו קשקוש, אני אביא לך את המספר של אמא שלי, תשאל אותה.

אתה רק מחזק את עמדתי כאן, רוב הציבור אינו חכם כמוך (ואני ביניהם), ומתפתה לשכר גבוה, אבל בינתיים בטווח הארוך נשחק מבפנים, וההשלכות של זה פוגעות באדם ובסביבתו. אני למדתי את זה על בשרי. אני מציע, שאם יום שבת מבחינת העובד אינו קדוש, והוא ככל יום חול רגיל (שזו הדעה הרווחת כאן בת'רד הזה), אז למה לשלם לו שכר גבוה יותר?

לדעתי, הדבר גורם לניצול! אנשים שנמצאים במצוקה כלכלית יתפתו לעבוד בשבת, ואתה יודע, כשבן אדם במצב חרא אז הוא גם יעבוד כמה שבועות ללא מנוחה. עצוב שאנשים בונים על התוספת של עבודה בשבת כדי שיהיה להם שכר ראוי!

172

פורסם

מישהו מכריח אותך לקנות שטראוס או תנובה?

יש לך גם מוצרי חלב לא כשרים בארץ ממפעלים שנמצאים בשטחים ונמכרים בארץ בעיקר במגזר הערבי.

 

לא רנאה לי שיש להם בעיה למכור לעסקים של יהודים (כבר ראיתי שמוכרים בטיב טעם מוצרי חלב מהשטחים).

אתה מוזמן לחפש מישהו שיהיה מוכן למכור את זה בסופר באיזור שלך...ושיהיה בהצלחה.

 

שאני התגייסתי, ידעתי שאני מתגייס בשביל המדינה, לא עניין אותי מה ריקי כהן מחדרה עשתה באותו רגע, גם לא עניין אותי מה מנחם מבני ברק עשה בתלמוד תורה וגם לא עניין אותי מה אחמד מטייבה עשה אצלו בכפר.

אני התגייסתי לצבא כי זה היתה הנורמה בחברה שהייתי נמצא בה.

 

המיסים שאני משלם, משרתים שלל אנשים בציבור שגם לי לא ממש בא לרפד את הכיסים שלהם, אבל לצערי אני יכול לשלם מיסים באופן אינדיבידואלי, ככה שאני יקבע לאן הם הולכים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בוא ונתחיל, מי שאמר שאין כפייה דתית בישראל הוא טועה ומטעה. כמו שיוסי אמר, להתגרש חייבים ברבנות. זוהי כפייה.

עוד נקודה שהזכרתי מקודם והיא קבורה. לכל אזרח בישראל מגיעה קבורה חינם בעיר מגוריו. העלות ממומנת כולה על ידי הביטוח הלאומי. עכשיו, כאשר אומרים קבורה חינם הכוונה לקבורה דתית בלבד, עם רב, פיוטים וכל החרטא הזאת.

אין אפשרות לא להיקבל בבית קברות ציבורי בקבורה לא דתית. זוהי כפייה.

אם אדם רוצה להיקבר בקבורה חילונית, קבורה בלי רב אלא שחברים מספידים ואומרים דברים טובים על הנפטר אז זה נעשה בבבתי קברות פרטים כמו במושבים. וזה עולה כסף והמון כסף. זוהי גניבה של המדינה שהרי המדינה לא אומרת "אוקיי, מגיע לנפטר X כסף עבור הקבורה שעליה הוא שילם כל חייה ואם הוא רוצה להיקבר בבית קברות פרטי בקבורה חילונית אנחנו נשלם את אותו X כסף לבעלי בית הקברות הפרטי". כלומר, אדם שוויתר על קבורה דתית בעיר שלו וויתר על האופציה לקבל מימון מלא בעבור הקבורה.

זוהי גם כפייה דתית.

 

לגבי בתי מלון. הרבנות מחייבת את בתי המלון להשתמש רק בירקות של חסלט או מגדלים דתיים אחרים. הירקות והפירות עולים פי 5 לערך מפירות וירקות בעלי הכשר רגיל. שלא נדבר על כמות הריסוס שהירקות והפירות מקבלים נגד חרקים שעלולים לפסול את הכשרות.

זוהי כפייה דתית.

מחירי המלונות בישראל הם יקרים מאוד ביחס לעולם. זה בגלל ביטחון וכשרות. שני הדברים שמייקרים את המלונות בישראל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
שאני התגייסתי, ידעתי שאני מתגייס בשביל המדינה, לא עניין אותי מה ריקי כהן מחדרה עשתה באותו רגע, גם לא עניין אותי מה מנחם מבני ברק עשה בתלמוד תורה וגם לא עניין אותי מה אחמד מטייבה עשה אצלו בכפר.

אני התגייסתי לצבא כי זה היתה הנורמה בחברה שהייתי נמצא בה.

 

המיסים שאני משלם, משרתים שלל אנשים בציבור שגם לי לא ממש בא לרפד את הכיסים שלהם, אבל לצערי אני יכול לשלם מיסים באופן אינדיבידואלי, ככה שאני יקבע לאן הם הולכים.

 

מחזק! 6 שנים שירתתי את המדינה ויורד לי סכום 5 ספרתי במיסים בחודש.

 

רוב שנותי גרתי בבית שמש (עיר עם ציבור חרדי עצום לכל הדעות), מצד אחד, נכון בלי רכב אין מה לעשות פה בסופ"ש. התחבורה הציבורית לא קיימת. מצד שני, חברות סופרבוס ואגד היו יכולות להפעיל קווים בשבת ולהפסיד 50-60% מהלקוחות שלהם (מספרים מוערכים לפי מגוון האנשים שראיתי באוטובוסים). גם יפסידו לקוחות וגם ישלמו 200% משכורת. עכשיו בואו נבדוק האם משתלם להם או לא. כדי להשאר ריווחיים הם יצטרכו להעלות את מחיר הנסיעות ונכנס ללופ חדש. בהצלחה!

 

היום ההורים שלי היו צריכים סופר, נסעו 10 דקות לקיבוץ צרעה, קנו כל מה שרצו ובנוסף הכירו כמה מוצרים חדשים שנמכרים רק במועצה האזורית (גם שילמנו לאנשים שעובדים וגם הכרנו מוצרים טעימים)

 

למען הסר ספק, אני תושב בית שמש, בן 25, חילוני מצביע ימין

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
קיבלת תשובה. לא מספיק תחפש עוד בגוגל. הפכת את השרשור לפצצה מתקתקת רק בגלל שאתה עצלן ולא זכרת לעשות קניות לפני. תתמודד. מה שבישלת בערב שבת זה בדיוק מה שתאכל. בהצלחה!

 

רמת דיון מבריקה.

תודה רבה על שהבהרת לי בדיוק את הנקודה שלך, תוך כדי שימוש בנימוקים משכנעים ורמת ידע גבוהה.

 

באמת זכיתי שבמדינה שלי, רוב האוכלוסיה מסוגלת לנהל רמת דיון שכזאת.

 

:|

פורסם
רמת דיון מבריקה.

תודה רבה על שהבהרת לי בדיוק את הנקודה שלך, תוך כדי שימוש בנימוקים משכנעים ורמת ידע גבוהה.

 

באמת זכיתי שבמדינה שלי, רוב האוכלוסיה מסוגלת לנהל רמת דיון שכזאת.

 

:|

במדינה שלך רוב האנשים יודעים שראש השנה מגיע , זה מפומפם בכל מדיה אפשרית. אתה לא יכול לטמון את הראש בחול ואחרי זה להאשים את כל העולם ואשתו בטעויות שלך . הנה שלא תגיד שלא ידעת , כיפור השנה חל בשישי-שבת הבא. תדאג להצטייד כבר מעכשיו באוכל.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן


×
×
  • תוכן חדש...