Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו באמת נקמיצ'י, אתה נשמע כאילו אתה רואה רק מה שמונח לך מול העיניים. "העלו לי קצת את המיסים והורידו לי קצת מהקצבאות, אז כולם חארות". הרי אמרו לך עשרים פעם שהפגיעה היא א. הכרחית, כי בלעדיה המדינה עלולה להתחיל בקריסה. ב. זמנית כי ברגע שהמצב ישתפר המיסים יורדו שוב והתנאים הסוציאליים ישתפרו. עכשיו, שים לב שאני לא טוען שזה באמת מה שיקרה, אבל לא אני ולא אתה מומחים בכלכלה, אז בוא נהיה אופטימיים ונחשוב על העתיד ולא רק על מה שכואב לנו עכשיו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין קל מלהיות טוב ומיטיב.

יאיר לפיד יכול היה סנטה קלאוס מודל 2013 ולפזר כספים לכל עבר ולכל מגזר.

סופנו היה בדיוק כמו של יוון, פורטוגל, ספרד ואיטליה.

ממשלות שמתנהגות בהפקרות כלכלית אף פעם לא הגיעו רחוק, ועם כל ה "גזירות" מצבינו הכלכלי טוב בהחלט, בטח ביחס למקבילות האירופאיות שהזכרתי קודם.

ובעניין הכפייה הדתית - ישראל היא מדינת הלאום היהודי, וככזו, השבת מהווה בה סמל מסויים, בנוסף להיותה יום מנוחה, ויחסית לא מצרים את צעדינו בצורה משמעותית, אם בכלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שמעו, לא רק שאני לא כלכלן, אני גם די גרוע בלהבין את זה.

שמעתי לא מעט "מומחים" שטוענים שכל האיומים על כך שנגיע למצב של יוון - הם חארטה, דמגוגיה בגרוש ונועדו להפחיד חסרי ידע.

שמעתי גם כאלו שאמרו שלא - לא יודע למי להאמין.

 

ההרגשה האישית שלי, שמר לפיד בונה על כך שאנחנו ציבור מפגר עם זיכרון קצר במיוחד. בדיוק שנתיים-שלוש המצב "קשה" ואיך שהבחירות מגיעות - הוא יזרוק קצת חבל - כמו שביבי זרק לפני הבחירות האלו, נשכח לו הכל ואז אחרי הבחירות שוב יחזור הניגון.

 

קשה לי להבין איך כל כך הרבה שנים תפח כאן גירעון שלטענתם הוא מפלצתי ובדיוק בזמן הנכון ובשנייה האחרונה הגיע לפיד כמו גיבור על ומושיע אותנו קלי הדעת הבזבזנים והטיפשים מהרס עצמי.

 

הכל נשמע לי קצת מוזר ותמוהה.

 

השנים האחרונות לא מטיבות עם הדור שלי - תחילה עליית מחירי הדיור לצד ההקפאה במשכורות, שנגרמו ככל הנראה עקב מדיניות של הנגיד הקודם להגן על העסקים הגדולים בשמירה על ריבית נמוכה.

 

אני אולי לא כלכלן, אבל גם לא טיפש. אם כל הזמן אומרים לך שדואגים לך, אבל תמיד אתה מרגיש שדופקים אותך, כנראה שמשהו לא בסדר.

פורסם

אנחנו במצב כלכלי קשה. יש גירעון. אבל כמובן שיש מקום להעלות את שכר הח"כים...

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
נו באמת נקמיצ'י, אתה נשמע כאילו אתה רואה רק מה שמונח לך מול העיניים. "העלו לי קצת את המיסים והורידו לי קצת מהקצבאות, אז כולם חארות". הרי אמרו לך עשרים פעם שהפגיעה היא א. הכרחית, כי בלעדיה המדינה עלולה להתחיל בקריסה. ב. זמנית כי ברגע שהמצב ישתפר המיסים יורדו שוב והתנאים הסוציאליים ישתפרו. עכשיו, שים לב שאני לא טוען שזה באמת מה שיקרה, אבל לא אני ולא אתה מומחים בכלכלה, אז בוא נהיה אופטימיים ונחשוב על העתיד ולא רק על מה שכואב לנו עכשיו.

 

יש בעיה אחת עם הגישה הזו: עד עכשיו לפיד שיקר בממוצע בכל משפט שני שאמר. הדוגמא האחרונה - טען שכתבו עליו בספר המחזור שלו שהיה נגד סמים, ואין שם שום איזכור לזה. וזו כמובן סתם עוד דוגמא לשטות לא מגובה שהוא פלט...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המבחן האמיתי שלו יהיה בעוד שנה וחצי, כמו שהוא הודיע כמה וכמה פעמים.

אני לא יכול להגיד שאני מאמין לו, אבל כדי לשים לו בלב שלם את כתר ה"מניאק הלאומי" צריך את האישור הסופי הזה.

המחשבה על זה שבאמת יהיה שינוי לטובה גורמת לך מדי פעם להפסיק להרהר על מעבר לחו"ל אחרי הלימודים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
את רוצה דבר שבא מהיהדות - נישואין

 

נישואין זה לא משהו שבא מהיהדות. זה בא מזה שהיה צורך בכך, שבמקום שאחרי משגל הגבר יקום ויברח, היה צורך להצמיד אותו לאישה כדי שיגן עליה ועל הילד/ים.

 

מזה גם בא המנהג הקיים ברוב התרבויות בעולם, שאם הכנסת את האישה להריון, אתה חייב להתחתן איתה (אחרת אבא שלה ייקח את ה-boomstick שלו, ויעשה ממך גבינה שוייצרית).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
המבחן האמיתי שלו יהיה בעוד שנה וחצי, כמו שהוא הודיע כמה וכמה פעמים.

אני לא יכול להגיד שאני מאמין לו, אבל כדי לשים לו בלב שלם את כתר ה"מניאק הלאומי" צריך את האישור הסופי הזה.

המחשבה על זה שבאמת יהיה שינוי לטובה גורמת לך מדי פעם להפסיק להרהר על מעבר לחו"ל אחרי הלימודים.

 

ברשותך, אני רוצה להתייחס לנקודה שהעלית כאן. מעבר לחו"ל אחרי לימודים. אני אישית חושב שזה חוצפה וכפיות טובה לעזוב את המדינה לאחר הלימודים ולמה אני מתכוון. המדינה משקיעה הון תועפות בסטודנטים. תרצה או לא תרצה, 10-14 אלף שקל לשנת לימודים זה מחיר מגוחך בכל קנה מידה עולמי. הטכניון נחשב לאחד מ 10 המוסדות המובילים בעולם. שנה בטכניון עולה בהגזמה 16 אלף שקל שהם נגיד 4 אלף דולר? נראה אותך מוציא תואר ב MIT בבוסטון ב 16 אלף דולר.

המדינה ממסה מאוד את האזרחים בשביל לממן את לימודי ההשכלה הגבוהה לאזרחים באמונה שיותר אנשים מלומדים תביא לצמיחה של המדינה והכלכלה. כאשר אתה מקבל מהמדינה ומסרב להחזיר בחזרה זה להיות כפוי טובה בעיניי.

 

אתה אדוני מצד אחד מתלונן על המצב במדינה אבל מצד שני נהנה מסובסדיה בלימודים שממומנת על ידי כספי המיסים של האזרחים.

הייתי אומר שזה ניגוד אינטרסים מובהק.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

 

דת היא מקור כל הצרות והרוע בעולם. תחשבו על זה.

 

 

מוזר מאוד. קח דתי חרדי וקח דתי כיפה סרוגה. לשניהם חתכו חתיכה מהז*ן, שניהם מתפללים לאותו אל דמיוני בדיוק, שניהם מאמינים באותו ספר אגדות ומעשיות אז איך זה שישנה כל כך הרבה שינאה ואיבה בניהם? הרי הדת היא אהבה, חיבור רוחני עם האלוקים. מה השתבש כאן?

http://www.nrg.co.il/online/11/ART2/505/669.html?hp=11&cat=1102&loc=5

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ברשותך, אני רוצה להתייחס לנקודה שהעלית כאן. מעבר לחו"ל אחרי לימודים. אני אישית חושב שזה חוצפה וכפיות טובה לעזוב את המדינה לאחר הלימודים ולמה אני מתכוון. המדינה משקיעה הון תועפות בסטודנטים. תרצה או לא תרצה, 10-14 אלף שקל לשנת לימודים זה מחיר מגוחך בכל קנה מידה עולמי. הטכניון נחשב לאחד מ 10 המוסדות המובילים בעולם. שנה בטכניון עולה בהגזמה 16 אלף שקל שהם נגיד 4 אלף דולר? נראה אותך מוציא תואר ב MIT בבוסטון ב 16 אלף דולר.

המדינה ממסה מאוד את האזרחים בשביל לממן את לימודי ההשכלה הגבוהה לאזרחים באמונה שיותר אנשים מלומדים תביא לצמיחה של המדינה והכלכלה. כאשר אתה מקבל מהמדינה ומסרב להחזיר בחזרה זה להיות כפוי טובה בעיניי.

אתה משווה את הטכניון לMIT?

אני כבר לומד בטכניון :lol:

כפיות טובה כלפי מי? המדינה? מי זאת ה"מדינה" הזאת שאתה כ"כ דואג לה? המדינה היא של האזרחים.

המדינה ממסה את האזרחים על הרבה מאד דברים. יש לך חלוקה לאחוזים של היעוד לכספי המיסים? כי לי אין.

גם אני יכול לטעון שכל מי שעוזב את המדינה הוא כפוי טובה כי הוא מפסיק לשלם מיסים למימון הצבא ששמר עליו עד אותו יום.

זה נשמע כמו בולשיט גדול, לא?

מוזר מאוד. קח דתי חרדי וקח דתי כיפה סרוגה. לשניהם חתכו חתיכה מהז*ן, שניהם מתפללים לאותו אל דמיוני בדיוק, שניהם מאמינים באותו ספר אגדות ומעשיות אז איך זה שישנה כל כך הרבה שינאה ואיבה בניהם? הרי הדת היא אהבה, חיבור רוחני עם האלוקים. מה השתבש כאן?

http://www.nrg.co.il/online/11/ART2/505/669.html?hp=11&cat=1102&loc=5

עשה לי טובה, בגלל איזה אומלל ממורמר אחד עם מדפסת שניסה לעשות קצת רעש אתה משליך על 2 מגזרים שלמים.

כל כל הרבה שינאה ואיבה, זה נראה שגם לך לא חסר משתי אלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אדם נולד רושמים אותו במשרד הפנים

מת רושמים זאת במשרד הפנים

 

רוכש רכב רושמים זאת במשרד התחבורה

רוכש בית רושמים זאת במשרד המשפטים (טאבו)

וכאשר הוא מוכר גם נרשם באותם משרדים

 

רוכש אשה הוא הרי בעלה רושמים זאת במשרד הפנים

 

למה צריך גם ברבנות , לפי חוקיה שאינם מקובלים על מרבית האזרחים וגם במכירה / גירושין.

 

בגלל הכפיה הדתית שקבעה זאת בחוק המדינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לנישואין וליהדות אין שום קשר - ההורים שלי (ששניהם יהודים) התחתנו בחתונה אזרחית בבריה"מ - למה אני צריכה לעבור ברבנות?

 

אני רוצה להתחתן במדינה שלי שאני אזרחית שלה ללא קשר לדת (בתור אתאיסטית אני לא מוכנה שבעלי עניין יגידו לי אם מותר לי להתחתן או לא)

 

אני רוצה שלילדים שלי (מתישהו) יהיה סטטוס חוקי, עם שני הורים וכל מה שיגיע לי בעקבות כך מהמדינה - כי אני אזרחית המדינה וגם הם יהיו כאלו

 

גם אם אני אבחר להתחתן בחו"ל אם אני ארצה להתגרש, אני אאלץ לעשות את זה דרך הרבנות הפטריארכלית והדוחה שמבחינתה אישה לא יכולה להעיד כי נשים "דעתן קלה עליהן"

 

למעשה פשוט מעליב אותי שחבורה של סכיזופרנים בשליחות לא ברורה תחליט אם אני יכולה להתחתן או לא על סמך תעודות לידה של ההורים שלי ותעודת הנישואין האזרחית שלהם. אני מעדיפה שהמדינה תחליט את זה - על פי רישומי הנישואין \ רווקות שלי, תעודת הזהות שלי וזהו.

 

 

עכשיו תגיד לי שמוסד הנישואין הרבני לא כופה עלי את הדת. בוא נראה אותך.

פורסם

עכשיו תגיד לי שמוסד הנישואין הרבני לא כופה עלי את הדת. בוא נראה אותך.

בהנחה שדבריך מכוונים אלי:

 

אין לי שום כוונה לטעון טענה כזאת - להיפך: אני חושב שהם בהחלט כן עושים את זה.

 

נראה לי שכמה וכמה מגיבים כאן רואים את כל הנושא בצורה קצת צרה, כלומר:

  1. יהדות=דת=ממסד רבני
  2. מי שמראה אהדה לאחד מכל אלה, בהכרך תומך באופן עיוור בכולם
  3. מי שמביע ביקורת על אחד מכל אלה, בהכרך מתנגד ושונא את כולם

לדעתי (ואני בהחלט לא היחיד שחושב כך), הניכוס שניכס לעצמו הממסד הרבני את היהדות, טוב ומועיל אך ורק לממסד הרבני. מצד האמת אין זה כך כלל.

 

היהדות היא אומה עם כללי התנהגות, ולא דת.

 

הנושא של חתונה ברבנות על כל הקשור בכך, נובע לדעתי מכך שגם הממסד הרבני וגם יוצרי המדינה - כל צד מסיבות אחרות - מעדיפים לגמד את היהדות לדבר טקסי בלבד, ללא שום משמעות אמיתית. והבעיות שהוזכרו כאן הן פועל יוצא של השקר שבדבר, שאינו עומד במבחן המציאות.

 

ולכן אמרתי: המדינה (ליתר דיוק, הפלג השמאלני בעם) רוצה ניתוק מהדת? אנא בטלו את ההכרה החוקית במושג "נישואין". יחיו להם האזרחים עם מי או עם מה שירצו, אין זה ענינו של איש וגם לא של המדינה. כמובן שזה מחייב שינויים במדיניות המיסוי ועוד. כמו כן, נא להכיר בעובדה שניתוק המדינה מהיהדות מבטל את זכות קיומה, כפי שהערבים מזכירים לנו. נא להתמודד.

 

הרבנים רוצים מדינת הלכה? אנא התמודדו עם שאלות קשות, כיצד מנהלים מדינה כזו בעולם מודרני. עד אז, נא לא לדרוש דברים בלתי אפשריים.

 

אני חושב שכולנו נצטרך להתמודד עם השאלות הקשות האלו בקרוב, אם נרצה ואם לא. ואולי הנושא של נישואים ברבנות יעזור להציף את הבעיה.

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...