Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סביר להניח שהוא חשב כמו רוב הישראלים שהוא יגיע לשם ובגלל שהוא ישראלי הוא יודע יותר טוב מכולם, אז הוא יעשה הרבה כסף.

אחרי זה הוא ראה שבגלל המון סיבות אנשים שמים עליו זין ושהוא פחות "מלך" ממה שהוא חושב אז הוא החליט שהחיים פה בארץ יותר טובים.

 

השנאה שלו לחו"ל באה מקנאה לאלו שמצליחים להסתדר בחו"ל בלי להיות "ישראלי" אלא פשוט על ידי זה שהם מתנהגים כמו בני אדם.

זה מנגנון הגנה שנועד להצדיק את זה שהוא פה ולא עושה מליונים בכל מקום אחר בעולם.

 

מבחינתי עד שאין הסבר אחר, זו המציאות.

 

וואלה, תראו מי הגיע לפתע, מר מאוהב בצ'ילה הגדולה מכולם. מצד אחד צ'ילה היא פאקינג אחלה של מקום. מצד שני, בחיים לא היה מגדל שם את הילדים שלו. תגיד לי, אתה לא זה שאמרת שבצ'ילה אם אין לך כסף אתה חי כמו מסכן? אבל רק רגע, כן היה לך שם כסף נכון, היית שם כמו קינג לא? אז למה חזרת לארץ? ציונות? התגעגעת לחתיכות בארץ? מה?

אני באמת סקרן לדעת, כי אתה כל כך טוב בלקבוע מה אני חשבתי ומה אני ציפיתי ולכן התאכזבתי וחזרתי. מאיפה יש לך מושג מה מתאים לי ומה לא?

ועל זה נאמר מר פרנקוס היקר "הפוסל במומו פוסל". לא ידעתי שלהיות מציאותי ולא חולמני חי בפנזטיות נחשב כשנאה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסדר, הבנו. כל העולם מסריח, בארה"ב כולם בקו קלוקס קלאן, בצ'ילה יש מגפת זומבים ורק בישראל הכי טוב לחיות. בסדר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כן, אליך.

שאלתי אותך שאלה שצריך רק שתי אותיות בכדי לענות עליה. כן או לא?

 

עוד כמה חודשים אני אשלח לך גלויה משם ואז אתה תענה לי אם כן או לא..

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בסדר, הבנו. כל העולם מסריח, בארה"ב כולם בקו קלוקס קלאן, בצ'ילה יש מגפת זומבים ורק בישראל הכי טוב לחיות. בסדר?

 

לא אמרתי את זה מעולם. כל מה שאמרתי בגדול הוא "שלא כל הנוצץ זהב", זה הכול.

יש דברים שזולים כאן ויקרים שם ולהיפך. זה הכל עניין של תן וקח. נותנים לך פה אבל לוקחים לך משם. אני ממליץ לך מאוד לחיות במקומות אחרים. רק ככה תבין.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

יופי שמר, תעשה חיים, אולי גם מישהו יארגן לך איזה עוגן (אם אתה מבין את כוונתי).

בנצי, אתה בקליפורניה נכון? כאשר זה יהיה רלוונטי אני אשלח לך הודעה פרטית בכדי שתגיד לי איפה לא לבקר בכדי שלא ניפגש.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
וואלה, תראו מי הגיע לפתע, מר מאוהב בצ'ילה הגדולה מכולם. לא אני לא. מצד אחד צ'ילה היא פאקינג אחלה של מקום. מצד שני, בחיים לא היה מגדל שם את הילדים שלו. כי זה מקום טוב לעשות כסף אבל אני לא אוהב את המקום. תגיד לי, אתה לא זה שאמרת שבצ'ילה אם אין לך כסף אתה חי כמו מסכן? כן, אבל לי יש שם כסף אז מה אכפת לי? זה לא "הבית". ישראל היא "הבית". אבל רק רגע, כן היה לך שם כסף נכון, היית שם כמו קינג לא? אז למה חזרת לארץ? ציונות? התגעגעת לחתיכות בארץ? מה? כי נסעתי עם פוסטמה שלא מבינה שום דבר מהחיים שלה והצורה היחידה להפטר ממנה הייתה לחזור הנה. חוץ מזה שסגרתי יותר מחצי מהחובות שלי (7 שנים באוניברסיטה) עם העבודה של כמה חודשים שם. בלי קשר, גם התגעגעתי לחברים ולמשפחה והוכחתי לעצמי שגם במדינה יחסית זרה אני יכול להסתדר כלכלית. המטרות מומשו, לא הייתה סיבה להשאר שם.

אני באמת סקרן לדעת, כי אתה כל כך טוב בלקבוע מה אני חשבתי ומה אני ציפיתי ולכן התאכזבתי וחזרתי. מאיפה יש לך מושג מה מתאים לי ומה לא? פשוט שמעתי את הסיפור הזה יותר מדי פעמים של ישראלי שחושב שהוא יודע הכל ואז כל הפנטזיות שלו מתרסקות לו בפנים והוא שם לב שהוא יהיה לוזר בכל מקום, אז עדיף להיות לוזר בבית.

ועל זה נאמר מר פרנקוס היקר "הפוסל במומו פוסל". לא ידעתי שלהיות מציאותי ולא חולמני חי בפנזטיות נחשב כשנאה.

 

"הפוסל במומו פוסל" זו המקבילה הבוגרת ל"הכל עובר אליך וקקה בידיך". ביטוי מפגר לחלוטין.

פורסם

לא הבנתי. נגמרה לך ההשעייה?

בכלל מה יש לך לבקר בארה"ב? מקום כזה מחורבן, מה איבדת שם? שלא תיפצע חלילה, יפשטו ממך את העור...

מעניין, לסבא שלי, כמו כמעט לכל מי שעבד שם למחייתו, יש ביטוח רפואי שאתה יכול רק לחלום עליו כאן בישראל.

גם ביטוח לאומי שם מחזיק אנשים בחיים יפה מאוד.

 

מי שלא עבד ודאג לחסוך לימי סגריר/זקנה - לא ממש מלקק דבש שם, אבל זה מחנך אנשים לא להיות פרזיטים, כמו במדינה מסויימת שלא נזכיר את שמה.

 

אף מילה על איך מדינת ישראל הייתה נראית לו הייתה צריכה לדאוג ל-300 מליון איש (נתעלם לרגע מבעיית הגודל הפיזי, רק לכמות האנשים).

פורסם

מוזר מאוד מר פרנקוס, אתה מעלה כאן כל מיני סיבות שונות ומשונות כגון: ישראל היא הבית האמיתי, התגעגתי לחברים ולמשפחה ועוד כהנה וכנהנה. אבל שאחרים חוזרים לארץ אתה מעיז בשיא חוצפתך לרשום הערות מטומטמות ומיותרות כמו ואני מצטט אותך:

 

"סביר להניח שהוא חשב כמו רוב הישראלים שהוא יגיע לשם ובגלל שהוא ישראלי הוא יודע יותר טוב מכולם, אז הוא יעשה הרבה כסף.

אחרי זה הוא ראה שבגלל המון סיבות אנשים שמים עליו זין ושהוא פחות "מלך" ממה שהוא חושב אז הוא החליט שהחיים פה בארץ יותר טובים.

 

השנאה שלו לחו"ל באה מקנאה לאלו שמצליחים להסתדר בחו"ל בלי להיות "ישראלי" אלא פשוט על ידי זה שהם מתנהגים כמו בני אדם.

זה מנגנון הגנה שנועד להצדיק את זה שהוא פה ולא עושה מליונים בכל מקום אחר בעולם.

 

מבחינתי עד שאין הסבר אחר, זו המציאות".

 

אני במקומך הייתי חושב טוב טוב להבא לפני שאתה משחרר את "הגאונות" שלך. רק למר פרנקוס הקדוש מותר להתגעגע הביתה, לחברים למשפחה וכיוצא בזה או אולי להבין חס וחלילה שכסף זה לא הכל בחיים ושיש מעבר לכך.

אבל שאחרים מרגישים ככה, לא, מר פרקוס ישר רץ להסיק מסקנות.

עצוב

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כי אתה לא אומר כלום

 

אני הבהרתי ישירות למה חזרתי.

אלו מהפורום שמכירים אותי באופן אישי יכולים גם להעיד על זה.

 

את הסיפור שלך אף אחד לא מכיר ואתה לא חולק, אז אנחנו מניחים שיש לך מה להסתיר.

פורסם
לא הבנתי. נגמרה לך ההשעייה?

בכלל מה יש לך לבקר בארה"ב? מקום כזה מחורבן, מה איבדת שם? שלא תיפצע חלילה, יפשטו ממך את העור...

מעניין, לסבא שלי, כמו כמעט לכל מי שעבד שם למחייתו, יש ביטוח רפואי שאתה יכול רק לחלום עליו כאן בישראל.

גם ביטוח לאומי שם מחזיק אנשים בחיים יפה מאוד.

 

מי שלא עבד ודאג לחסוך לימי סגריר/זקנה - לא ממש מלקק דבש שם, אבל זה מחנך אנשים לא להיות פרזיטים, כמו במדינה מסויימת שלא נזכיר את שמה.

אף מילה על איך מדינת ישראל הייתה נראית לו הייתה צריכה לדאוג ל-300 מליון איש (נתעלם לרגע מבעיית הגודל הפיזי, רק לכמות האנשים).

 

לא השעיה ולא נעליים. תתפלא, אבל אני בהחלט מסכים עם משהו שאמרת.

מצד שני, אני מצטער מאוד לבשר לך שגם אמריקה האימפריה הגדולה נגועה בפרזיטים ואוכלי חינם. אותה גברת בשינוי אדרת. לנו יש את אלה ולהם יש אותם. את כל הלוזרים שם שעושים ילדים רק בשביל לקבל עוד כסף בבולי המזון. רק בכדי שיוכלו לעמוד מחוץ ל SEVEN ELEVEN ולמכור אותם ולקנות סמים. אז מה אם הילדים שלהם רעבים. הם פשוט יבכו למדינה שהכסף לא מספיק להם בכדי שיוכלו לקבל עוד כסף ולקנות עוד סמים.

בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
כי אתה לא אומר כלום

 

אני הבהרתי ישירות למה חזרתי.

אלו מהפורום שמכירים אותי באופן אישי יכולים גם להעיד על זה.

 

את הסיפור שלך אף אחד לא מכיר ואתה לא חולק, אז אנחנו מניחים שיש לך מה להסתיר.

 

כמו שאמרתי, להבא רק תחשוב לפני שאתה שולח הודעה לאצבעות שלך לרוץ על המקלדת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...