Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מגדיר את ההתבטאויות של Cerebral Cortex כהתבטאויות אומללות

 

מדינת ישראל לא שילמה לרוסיה ששלחה לנו עלייה עם % אקדמאים גבוה על החינוך שהם קיבלו שם.

 

אף אחד לא חייב למדינה , המדינה לא חייבת לאף אחד

 

יש חבילה של חובות ושל זכויות, אם היה נקבע בחוק שכל מי שלמד כאן וסיבסדו לו את הלימודים חייב לגור פה לפחות 10 שנים מסיום הלימודים , ואם לא עשה כך אז הוא צריך להשאיר שיק על הסיבסוד ניחא. כולם היו מתחמקים מהתשלום אבל זו סוגיה אחרת.

 

שרות בצבא זה לא רק דמים (כסף) אלא לא פעם אתה משלם בדם. אז שטות לתמחר את זה בכלל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש רק ניצולי שואה שגרים בחורבות מתפרקות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ח

גיסי שיהיה בריא נפצע בזמן שהיה לא בעבודה ואיבד את היכולת לעבוד. הוא כבר לא עובד חצי שנה. ביטוח לאומי משלם לו על ימי מחלה. אומנם לא 100 אחוזים אבל הוא עדיין לא מת מרעב. אם הוא היה חיי בארה"ב כנראה שהוא היה כבר חי בתוך קרטון באיזה סימטה אפלה. אין לך שום מושג עד כמה זה קל להפוך להומלס בארה"ב. בישראל יש לך ביטחון מסויים והביטחון הזה עולה כסף אדוני.

בסופו של דבר, יש שלב מסויים בחיים שבו אתה מבין שהדברים הכי חשובים בחיים זה בריאות וחינוך. בישראל אתה מקבל את שניהם עדיין במחיר שווה לכל נפש.

 

 

 

בארה"ב בעבודות סבירות יש insurance. בישראל בנוסף לסכומים לא מבוטלים של ביטוח לאומי ומס בריאות רוב הציבור גם משלם על ביטוחים משלימים כך שהסכום המצטבר לא רחוק ממה שאתה משלם בארה"ב, רק שבארץ גם המשכורת נמוכה יותר באופן משמעותי.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
בישראל אין הומלסים.

 

בנצי, שוב פעם אתה מתחיל? אמרתי לך אין ספור פעמים. מדינת ישראל ומדינת ניו ג'רזי הן כמעט זהות אחד לאחד מבחינת שטח ומבחינת כמות אוכלוסיה. בוא נספור כמה הומלסים יש שם וכמה יש פה בסדר?

ואם ניתנת לי הבחירה בין להיות מסכן במדינת ישראל לבין להיות מסכן בארה"ב אז עדיף פי אלפי מונים להיות מסכן בישראל.

כנראה שלא ראית בחדשות איך אדם נכה הזמין אמבולנס בארה"ב ומראים בדיוק איך מכניסים אותו לקידמת בית החולים ואיך זורקים אותו באמבולנס בדלת האחורית של בית החולים וזורקים אותו באיזה סימטה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
יש רק ניצולי שואה שגרים בחורבות מתפרקות.

 

נושא הזקנים בארץ הוא נושא מאוד מצער, אבל כמעט שאין לי טענות כלפי הממשלה, יותר כלפי המשפחה.

כיום הרבה זקנים מוזנחים ע"י הבנים שלהם אפילו לוקחים להם גם את הקצבה, העיקר הם מחכים ליום של הירושה.

 

סבתא שלי אחרי שהיה לה קשה לתפקד לבד, עברה לחיות אצל ההורים שלי במשך 12 שנה.

עד ליום בו היא נפטרה וגם בהוצאות הפטירה, לא חסכנו ממנה שקל, אבל הקצבה שלה גם סייעה לאמא שלי לנהל את משק הבית.

היו ימים שהיו עובדות סוציאליות באות לעשות ביקורות, הספיק להם רק להסתכל בבית ולהבין שסבתא שלנו אז חיה בתנאים טובים.

 

כנ"ל לגבי הסבתא השניה של שנפטרה לא מזמן בגיל 93, במשך 12 שנים היא היתה במצב קשה, פעם בתקופה מסויימת הרבה סובלת מהתקפים ומתאשפזת בבתי חולים וגם לה היה קשה לתפקד לבד, עד יום המוות שלה היא לא הוזנחה כלל.

 

צריך לקנוס בנים שמזניחים את הוריהם הקשישים, ההורים שלי טיפחו אותי במשך כל הילדות, אז המקסימום שאני יכול להחזיר להם זה לטפל בהם בגיל בו יהיה כבר קשה להם לתפקד עצמאית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בנצי, שוב פעם אתה מתחיל? אמרתי לך אין ספור פעמים. מדינת ישראל ומדינת ניו ג'רזי הן כמעט זהות אחד לאחד מבחינת שטח ומבחינת כמות אוכלוסיה. בוא נספור כמה הומלסים יש שם וכמה יש פה בסדר?

ואם ניתנת לי הבחירה בין להיות מסכן במדינת ישראל לבין להיות מסכן בארה"ב אז עדיף פי אלפי מונים להיות מסכן בישראל.

כנראה שלא ראית בחדשות איך אדם נכה הזמין אמבולנס בארה"ב ומראים בדיוק איך מכניסים אותו לקידמת בית החולים ואיך זורקים אותו באמבולנס בדלת האחורית של בית החולים וזורקים אותו באיזה סימטה.

 

לא אני התחלתי, אתה התחלת.

אני מעדיף לא להיות הומלס, נקודה.

ואני רוצה להיות בריא, כשאני חי אני רוצה לחיות.

ראיתי בטלוויזיה? מצטער, לא רואה טלוויזיה, יש לי דברים יותר חשובים לעשות עם עצמי, ואם אני רואה טלוויזיה אז אני רואה סדרות מוקלטות. יצא לי לראות עובדה עם אילנה דיין. בישראל לא קורים דברים עצובים, הכל טוב, אתה קם בבוקר והציפורים של דיסני מצייצות לך מהתחת.

הרי כבר ידוע שיש לך שנאה תהומית כלפי ארה"ב, ומעולם לא שמענו מה עשית פה ומתי.

 

על כל סיפור שאתה תתן אני אתן 5.

על כל דוגמא רעה אני אתן 10 טובות.

ואתה צודק במחיר של אלטו בארץ לא קונים מרצדס חדשה בארה"ב, אולי c300 שנת 2008.

חדש? יונדאי אקסנט 1.6 ידנית מאובזרת תעלה כמו אלטו.

כמה ירידת ערך יש לאלטו ב3 שנים? 30k ש"ח?

8300 דולרים, בסכום הזה אתה עושה ליסיניג לטויוטה קאמרי ל3 שנים.

 

עזוב, אתה חתיכת חכמולוג, אני מבסוט שחזרת לארץ. פחות ישראלי מכוער פה.

haters will hate

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
נושא הזקנים בארץ הוא נושא מאוד מצער, אבל כמעט שאין לי טענות כלפי הממשלה, יותר כלפי המשפחה.

כיום הרבה זקנים מוזנחים ע"י הבנים שלהם אפילו לוקחים להם גם את הקצבה, העיקר הם מחכים ליום של הירושה.

זה כבר עניין של התנהגות בזויה של אזרחים, לא המדינה.

התכוונתי לניצולי השואה שחלק מהם חיים בתת תנאים.

מצד אחד מוציאים אלפי שקלים על ביקורים של תלמידים באושוויץ אבל לתמוך באנשים האלה אין כסף?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חבל מאוד בנצי שבחרת לרדת לפסים אישיים. מעניין מאוד שכל פעם שאני עונה לך, אתה משחק אותה ריגשי ומתבכיין לאחד ממנהלי הפורום ואז אני חוטף אזהרה. אם מנהל מסתכל בפרופיל שלי ורואה את כל ההזהרות והנזיפות שקיבלתי הוא עלול לחשוב שאני איזה אערס תת רמה אבל האמת, רוב האזהרות שלי הן "בזכותך" יקירי.

 

אני יודע שאתה ממורמר על מדינת ישראל ויש לך לא מעט צלקות ממנה. אבל אתה לא היחיד. זה הבעיה של הרבה מאוד ישראלים. מצפים מהמדינה שתיקח אחריות על פאשלות וטעויות שהם עשו. הסיפורים שלך גובלים בפנטזיות שלא נדבר על שקרים. ולכן, תמיד שתספר אותם אני אראה את הצד השני של המטבע.

טיפ קטן יקירי, לפני שאתה קורא לי ישראלי מכוער מוטב שתסתכל במראה טוב טוב על עצמך.

 

ובנימה זאת, אני חושב שאולי מוטב שמדינת ישראל תהפוך למדינה ה 51 של אמריקה עם כל הזכויות והחובות. רק אז אולי הישראלים יבינו מה טוב כאן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אתה מדבר אליי שמר?

אם כן, אז אולי תבין שהגעתי למצב שבו נפל לי האסימון? למשל, נפצעתי בזמני הפנוי ולא בעבודה (כלומר הביטוח בעבודה לא מכסה את זה). חבר הבהיל אותי במהירות ברכבו לבית החולים. כאשר הגעתי שותת דם לקבלה השאלה הראשונה שהפקידה שאלה אותי הייתה "איך אתה מתכוון לשלם עבור הטיפול"? הסברתי לה שאין לי בעיה, יש לי כרטיס אשראי, יש לי ביטוח רפואי והכל מסודר.

אחרי שהשתחררתי, הלכתי לבית מרקחת בכדי לקנות את התרופות. אשה שלא היה לה מספיק כסף לקחה רק חלק מהתרופות שלה. בישראל אתה משלם 13-15 שקל למנת תרופה.

אחרי זה הגיע החשבון מבית החולים. איזה סכום יפה הם "דפקו" לי. לא פירטו שום דבר רק רשמו שאני חייב להם סכום כסף וביקשו שאסדיר את החוב.

 

אני טוען שבישראל יותר קל לגדל ילדים. יותר קל להאכיל אותם אוכל מזין, לספק להם שירותי בריאות בין האכותיים בעולם וגם לספק להם השכלה גבוהה במחיר שווה לכל נפש. 15 אלף שקל לשנת לימודים בישראל במוסד להשכלה גבוהה זה בדיחה לעומת מה שאמריקאי או אנגלי משלמים.

אבל אנחנו עם קשי עורף. כמה קילומטרים אחרי מצריים בני ישראל התחילו להתבכיין שהיה להם יותר טוב במצריים. הזיכרון הקצר שלהם כנראה גרם להם לשכוח שהם היו עבדים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני מתלונן למנהלים??? חחחחח, רגע, פחחחחח.

אמרתי לך מיליון פעם, עד שלא תפתח ותספר מה קרה לך, בעיני אתה טוקבקיסט.

haters will hate

פורסם

סביר להניח שהוא חשב כמו רוב הישראלים שהוא יגיע לשם ובגלל שהוא ישראלי הוא יודע יותר טוב מכולם, אז הוא יעשה הרבה כסף.

אחרי זה הוא ראה שבגלל המון סיבות אנשים שמים עליו זין ושהוא פחות "מלך" ממה שהוא חושב אז הוא החליט שהחיים פה בארץ יותר טובים.

 

השנאה שלו לחו"ל באה מקנאה לאלו שמצליחים להסתדר בחו"ל בלי להיות "ישראלי" אלא פשוט על ידי זה שהם מתנהגים כמו בני אדם.

זה מנגנון הגנה שנועד להצדיק את זה שהוא פה ולא עושה מליונים בכל מקום אחר בעולם.

 

מבחינתי עד שאין הסבר אחר, זו המציאות.

פורסם

בנצי, לא חייב לך דין וחשבון. אם הייתה אפשרות לחסום אותך הייתי עושה זאת. אבל במחשבה שנייה, אם אני אחסום אותך, לעולם לא אוכל לראות את סיפורי הפנטזיות והשקרים שלך. אז יש לך מכוניות מפוארות, יש לך אופנועים וסיפורים שגורמים לאנשים להזיל כאן ריר. אתה מספר את האמת אבל לא רק את האמת ולא את כל האמת וכאן אני נכנס לתמונה. לספר את מה שאתה לא רוצה או לא יכול לספר.

 

 

אמרתי לך, יש לך צלקת עמוקה ביותר ממדינת ישראל (אתה סיפרת את זה לא אני). אבל יותר קל להתסכל על אחרים ולומר ססעממק המדינה הזאת, דופקת את כולם ואת המסכנים במיוחד.

אבל עזוב, אני לא יכול לפרט יותר. יש כאן מנהלים שמרגישים שאתה זן נדיר ונכחד וצריך להגן עלייך. לכן חלילה פן תיפגע אסור להעביר עלייך ביקורת או לענות לך. באמת שלא באה לי עוד אזהרה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...