Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כיום - במידה רבה זה נכון. אבל עד לאחרונה זה לא היה כך, וכל היחס כלפי התחבורה הציבורית נקבע בשעה שהיתה לחלוטין מטעם המדינה. יכול להיות שבעתיד היחס ישתנה בהתאם למצב החדש.

 

תגדיר "לאחרונה"? מדובר כבר כמעט על עשרים שנה, בלי לשים לב.

 

יתרה מכך - אם אגב מפעילה קווי "מהדרין" וכמוה גם חברות אחרות - למה אי אפשר שיהיו קווי סופ"ש? אה, שכחתי. יש איום בחרמות ובסנקציות...

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שנת 2013

רוב בני האדם עדין מאמינים בדת ואלוהים.

מדהים.

 

שיאמינו במה שבא להם, פשוט שלא יכפו את זה על אחרים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה שהחנויות סגורות זו הבעיה הכי קטנה שלנו.

 

קודם שיתנו לנו להתחתן בשקט (מבלי לחטט לנו בתחתונים), אח"כ שתהיה תח"צ בשבתות ואחרי זה נדבר על החנויות.

פורסם
מאיפה הבאת את הסטטיסטיקה הזאת וה-64% האלה? אשמח לקבל סימוכין.

אתה חייב להבין שמדינה שנבנתה על בסיס דתי, לא יכולה להמשיך להתקיים בלעדיו. זה נושא מורכב.

 

לא מדוייק כלל!

 

מדינת ישראל לא נבנתה על בסיס דתי , אלא על בסיס ציוני.

 

מדינת ישראל הוקמה על מנת לתת מקום בטוח ליהודים לחיות את חייהם.

 

מי שבנה את הארץ, הקים אותה מאפס ! לחם בקרבות עקובים מדם על השממה, אלו לא הדתיים יושבי בתי התפילה והכוללים , אלא היהודים עובדי האדמה והארץ.

אלו ששרדו את מחנות ההשמדה ומכונת ההרג הנאצית, אלו שאלו ארצה באוניות המעפילים, אלו האנשים שהקימו את הארץ והארץ נועדה להם. אלו שעזבו בתים, עבודות, רכוש אדיר במדינות אירופה או גם מעדות המזרח למען הקמת בית בארץ ישראל.

 

זו הציונות , זו היהדות האמיתית, לא השקרית שמנסים כבר שנים לייצר במדינה הזאת ולנסות לשכנע שהיא האמיתית והמקורית.

 

כל השאר שקיבלו את הכל על מוכן. לא הייתי לוקח אפילו בטיפת חשבון.

 

לסגור את המדינה בשבת , לקבור אנשים בבתים למרות שרוצים לעבוד, להתפרנס גם בסופי השבוע - זו לא הדרך.

מי שבעל רכב פרטי , יכול להרשות לעצמו ואלו שכיסם אינו מאפשר להחזקת רכב - נקברים בבית?

 

אלו שעובדים בכל השבוע מצאת החמה ועד צאת הנשמה וסופי השבוע זו הנקודת אור לבילוי עם המשפחה והחברים , אלו לא מגיע להם?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
בוא אני אשאל אותך, כמה אנשים הנאצים רצחו בשיטתיות?( הכוונה בתאי גזים, עבודת פרך וכו', לא בקרבות מלחמה)?

 

ושאלה נוספת, כמה "שואות" אתה מכיר שהתבצעו במהלך ה-100 שנים האחרונות, מלבד השואה של העם היהודי?

 

רמז: זה לא דברים שמלמדים בהיסטוריה של הבית ספר.

 

כולל יהודים?

13-14 מיליון אנשים.

 

זכור לי של כ-10 שואות/רצח עם.

 

את הדברים הנ"ל למדתי בבית הספר, חשוב לציין שבית ספר דתי...

פורסם

מה עם שואות למינים אחרים? למה אף אחד לא מדבר על זה?

 

העולם לא שייך רק לנו!

 

מWIKIPEDIA :

 

יונה נודדת (שם מדעי: Ectopistes migratorius) הייתה מין ממשפחת היוניים שהוכחד בידי האדם מן העולם בתחילת המאה ה-20. היה זה עוף חברתי בצבע אפור-כחלחל, שהיה קטן במקצת מיונת סלעים ונפוץ בהמוניו באמריקה הצפונית. להקות עצומות של יונים נודדות היו מכסות בסתיו את פני השמיים בצאתן לדרכן לאמריקה הדרומית. במאה ה-19 אמדו את מספרן בכמה מיליארדי פרטים. לעתים מנתה להקה אחת כמיליון פרטים. הן חיו בקבוצות גדולות וכך גם עפו, ירדו לנוח וקיננו. הן היו נאספות בלהקות ענק כדי לקנן ולעתים היו מקימות מאות קינים על עץ בודד. הנקבה הייתה מטילה ביצה אחת בכל עונה.

כיוון שהיו בקבוצות גדולות, היו היונים הנודדות מטרה נוחה לקטל. בני אדם ירו בהן, הממו אותן באלות בעודן ישנות על הענפים, וחטפו מהן את גוזליהן מקניהן. ציפורים אלו, שקודם לכן נראו בהמוניהן, נעלמו כליל בתוך 25 שנים. הלהקה האחרונה בת כרבע מיליון פרטים הושמדה ביממה אחת בתחרות ציד ב-1896. מארגני התחרות ידעו כי להקות נוספות של יונים נודדות לא ייראו עוד. הפרט האחרון של היונה הנודדת מת בגן החיות של סינסינטי ב-1 בספטמבר 1914.

 

הלך מין של חיה שלמה לפח, הוכחד, נעלם, הושמד.

 

הנה הטיגיריס יאווה

 

ורשימה של מינים שנעלמו מארץ הקודש.

 

אני חושב שכל בני האדם נוצרו שווים, בטוב ליבם, ברעותם, באטימותם ובבינתם.

ללא קשר לדת, מין וצבע עורם.

 

אני יהודי ואף יהודי אחר לא יגיד לי שאני חוטא כשאני אוכל צ'יזבורגר.

מהו חטא?

מהו חוק?

מהי אותה אמונה עיוורת בספר שנכתב על ידי אנשים (אשר האמינו שכדור הארץ שטוח) שהחליטו לקחת ערימה של סיפורים שעברו מפה לאוזן, סיפורי עמים ולכתוב אותם על נייר.

 

הרי נאמר שהתורה ניתנה לנו על הר סיני, משה לא ירד מההר עם ספר תורה, הוא ירד עם עשרת הדיברות, על זה כל אחד יכול להסכים, מה שאומר שהתורה היא עשרת הדיברות, מאוד פשוט.

 

עכשיו קמו אנשים והחליטו לכתוב פרשנות משלהם (ולא משנה כמה חכמים הם היו, אני מכבד אותם מאוד אך זוהי ראיית הדברים מהעיניים שלהם, בהתאם לתקופה שבה גדלו והדרך בה חונכו) לעשרת הדיברות.

 

אל תאכל גדי בחלב אמו, אני חושב שזה נכתב על מנת למנוע אכזריות, לקחת לה את החלב ואת הילד לצלחת, זה רע, זה נשמע רע ומרגיש רע.

 

ומהו הדיבר שנותן תמורה? כבד את אביך ואת אימך. תזכה לחיים ארוכים...

אין שום תמורה, ענישה, הבטחה לכלום לגביי אף אחת מהדיברות.

עשרת הדיברות היא הבסיס של העם היהודי ולצערי הרב זה איפה שכולם מפספסים אותי.

זאת רשימה של דברים שאמורים לסייע לנו לחיות באחווה ובשלווה.

haters will hate

פורסם
כולל יהודים?

13-14 מיליון אנשים.

 

זכור לי של כ-10 שואות/רצח עם.

 

את הדברים הנ"ל למדתי בבית הספר, חשוב לציין שבית ספר דתי...

 

אתה צודק.

 

והנקודה שלי הייתה לאדון שלא היה מעוניין להתדיין, זה שאני לא אוהב את הנימוק שהדתיים אוהבים לדחוף לכול נושא השואה- הנימוק שבא להפחיד, שאם לא נשמור דרכנו וננסה להיות כשאר הגויים אז נושמד.

הנקודה היא שהמשותף בין כול השואות שחלקן פחות חמורות משואת היהודים וחלקן יותר היא- שפשוט אין שום דבר משותף. אין גזע ספציפי, אין דת ספציפית, אין אפילו שיוך לאם אתה מיעוט במדינה או אפילו אם יש לך מדינה בכלל.

 

שואה יכולה ליפול עלייך, לא נעים לומר אבל זה פחות או יותר בגלל שלא היית בזמן הנכון ובמקום הנכון.

 

לקשר את השואה לאלוהים ואי קיום דבריו בהקשר היהודי, זה נטו נובע מבורות בהיסטוריה העולמית, אבל אני לא מתפלא על זה. בורות זה תמיד היה המפלט שאליו הדמגוגים השונים(לא בהכרח דתיים) נכנסים.

פורסם

חברים בקשר לעבודה בשבת - בישראל חל איסור לעבוד 7 ימי עבודה בשבוע (בלי קשר שיש כאלו שעוברים על זה בדרכים כאלו ואחרות) ומי שעובד בשבת חייב לקבל יום חופש כלשהו בשבוע.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אל תאכל גדי בחלב אמו, אני חושב שזה נכתב על מנת למנוע אכזריות, לקחת לה את החלב ואת הילד לצלחת

גם אני מבין את זה כך, כמו שילוח הקן, לא לחסום שור בדישו, לא להרוג שור ובנו ביום אחד, ועוד.

 

דני

פורסם

אני מסכים.

עד עכשיו אני מחפש את התשובה ההגיונית לאיך הגיעו מ"אל תאכל גדי בחלב אימו" לאל תערבב בשר וחלב.

אולי פה יש למישהו הסבר מתקבל על הדעת?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אאל"ט היה פולחן באחד העמים מסביב שכלל ערבוב בשר וחלב, וכך הגענו עד הלום.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
:shock:

 

משהו לספר לדורות הבאים? :twisted:

 

כן - כשדודה שלי (אחות של אמא) התחתנה, אבא שלי בא לרבנות להעיד על רווקותה. השאלה הראשונה שהוא נשאל היא "האם אתה יהודי?". התגובה של אבא שלי הייתה לשאול אותם אם הם רוצים שהוא יוריד את המכנסיים כדי שיוכלו להווכח בעצמם.

 

כן - סיפור לספר לנכדים - איך קבוצה של רבנים לא רצתה לעשות לאבא שלי אינספקציה.

פורסם

בגלל זה מתחתנים בחו"ל.

אני מכיר מספיק יהודים שחותכים לקפריסין כדי להמנע מזה.

מי שבכל זאת מתחתן במוסד החשוך הזה תמיד מתלונן על התהליך.

ולחשוב שאני (לא יהודי ואטאיסט מוחלט) מסבסד את החרא הזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...