Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מובן למה השרשור ממשיך להלעס . לא תהיה שום מדינת הלכה. החרדים בעצמם אפילו לא רוצים בזה. תפסיקו להאמין לזבל שמאכילים אתכם. אין פה שום כפיה דתית בפעם האלף. יש חוק . לא טוב לכם ? יש בחירות תצביעו. אולי יקרה משהו אחר. בואו נזרוק לפח הכל, לא צריך חגים ושבת בשביל מה. נעבוד 24/7. נתחתן עם מי שבא לנו. אולי נהפוך שוב לעם שלא מעניין אותו המסורת והחגים ורוצה להתבולל כי זה מודרני וטוב ומסורת ודת זה ישן ופרימיטיבי. רק תזכרו איך זה נגמר (כמעט) אז. למרות שיש לנו צבא חזק ובלה בלה , אף אחד לא יכול להבטיח לנו שזה לא יקרה שנית. ראו מקרה סוריה שאלפים נטבחים שם וארה"ב ושאר המדינות עסוקות בדיבורים. עד שהם יסיימו לתכנן כבר לא יהיה להם בשביל מי לתקוף. העולם שותק כשזה נוח לו. בדיוק כמו אז.

 

בטח שהחרדים לא רוצים מדינה שבא כולם יהיו חרדים, מי אחרת יפרנס אותם?

 

אתה יכול לקרוא לזה "חוק", ואתה יכול לקרוא לזה גם "אופננגגו" מצידי. זה שתשנה את המילים של זה, לא אומר שאין פה כפייה דתית.

 

ובקשר לחלק האחרון שכתבת, עשית מיקס רציני מגובב בשטויות, שנובעות כניראה מהרבה שטיפת מוח, ולא מחשיבה עצמאית לצערי.

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בטח שהחרדים לא רוצים מדינה שבא כולם יהיו חרדים, מי אחרת יפרנס אותם?

 

אתה יכול לקרוא לזה "חוק", ואתה יכול לקרוא לזה גם "אופננגגו" מצידי. זה שתשנה את המילים של זה, לא אומר שאין פה כפייה דתית.

 

ובקשר לחלק האחרון שכתבת, עשית מיקס רציני מגובב בשטויות, שנובעות כניראה מהרבה שטיפת מוח, ולא מחשיבה עצמאית לצערי.

מיקס מגובב בשטויות? אשמח אם תוכיח לי אחרת.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

גיבוב של שטויות.

חרדים לא רוצים שחילונים יממנו אותם, הם יכולים להסתדר יפה מאוד גם בלעדיהם, יש להם הרבה גמ"חים שיכולים ללמד הרבה חילונים איך עוזרים לחלשים.

האשמים במצב בארץ הם החילונים, הם אלה שהחליטו שאם חרדים לא עושים צבא הם לא יעבדו.

"מי שלא מצביע, אז מצביע לש"ס" - שטות גמורה, יש המון חרדים שמחרימים את הבחירות, יש המון פלגים שבכלל לא מזוהים עם ש"ס ויהדות התורה.

 

זה שלפיד חושב שאם הוא יוציא את החרדים, הוא טועה בענק, אי אפשר לנהל משא ומתן עליהם בלי לערב אותם, עובדה שלפני שלפיד עלה דוקא שיעור החרדים המתגייסים נמצא במגמת עלייה.

 

זה שיש פה שנאה לדת זה כבר משהו אחר, שמסרב להשלים שישראל הוקמה כמדינת העם היהודי אחרי 2000 שנה של רדיפות ורציחות שהגיעו לשיאם בתאי גזים ומשרפות, מדינה כזו חייבת צביון יהודי במקומות מסויימים ומי שמתבכיין מוזמן לחזור לגלות ולרדיפות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

המדינה הוקמה על ידי יהודים שרבים מהם רחשו כבוד למסורת, אבל ממש לא היו דתיים.

המדינה הוקמה כמדינת היהודים, לא כמדינת הדת היהודית.

הבעיה שלנו כיום היא שהשארנו את המונופול על הגדרת יהדות בידי החרדים או אנשים דתיים המקורבים להם, אשר מבחינתם אין חשיבות ללאום היהודי או לרוח יהודית מודרנית, אלא רק לשימור כללים עתיקים שחלקם עתיקים מאוד וחלקם בני כמה דורות בלבד. וכיון שהם מנסים לכפות את דרכם על מרבית האוכלוסיה ובנוסף לכך גורמים לתחושה שהםמתקיימים על חשבונה - הם זוכים לשנאה. השנאה אינה כלפי הדת כדת אלא כלפי ביטויה על ידי הקבוצות שניכסו לעצמן את היהדות ואשר שאר האוכלוסיה אפשרה זאת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מיקס מגובב בשטויות? אשמח אם תוכיח לי אחרת.

 

בוא אני אשאל אותך, כמה אנשים הנאצים רצחו בשיטתיות?( הכוונה בתאי גזים, עבודת פרך וכו', לא בקרבות מלחמה)?

 

ושאלה נוספת, כמה "שואות" אתה מכיר שהתבצעו במהלך ה-100 שנים האחרונות, מלבד השואה של העם היהודי?

 

רמז: זה לא דברים שמלמדים בהיסטוריה של הבית ספר.

פורסם
יש הבדל בין מדיניות רשמית של מדינה, שמייצגת את האתוס של העם ולפי החגים שלה מעצבת את הסיפור הלאומי ואת מה שמאחד בין בני העם, ובין "חג" כמו שבת שבו רוב האנשים לא עושים כלום, לא מודעים או לא זוכרים את המהות של החג חוץ מזה שלא מדליקים ומכבים אורות, לא אמורים לנהוג ועוד דברים בנאליים לגמרי ("כי הוא יום תפילה למקראי קודש" My ass!).

 

שבת לא מעצבת את הסיפור הלאומי, היא הפכה לסוג של מטרד לחלק גדול של האזרחיפ שלא מרגישים מיוצגים על ידה.

ביום השואה מספרים על משהו היסטורי, עם מסר ספציפי. יום הזיכרון וכל החגים הלאומיים גם.

 

באמת שלא היה אכפת לי שאין סופרים פתוחים 4 ימים ברצף בראש השנה אם הייתי יודע שכל יום אחר בשנה אני יכול פשוט ללכת לסופר מתי שבא לי ולא לדאוג כל יום שישי לקום בשעה מסוימת ולהספיק הכל בהיסטריה פשוט כי הסופר ייסגר ב14:00-15:00.

 

1. לעם ישראל יש את הסיפור הלאומי הכי עשיר ומרתק, אין לנו צורך בלהעשיר אותו.

2. אם שבת הפכה למטרד עבור אנשים, אני חש רחמים כלפי אותם אנשים. כנראה שהם עושים משהו לא נכון.

3. אין שום מניעה מסופר לסגור בשבת. אני לא מבין. אתה טוען שאין כאלה? יש ביקוש לטעמך? הייתי פועל להקמת רשת כזו במקומך.

4. שבת היא היסוד, התשתית של הסיפור הלאומי היהודי. אין יהדות בלי שבת. טעות בדברך.

 

שבת שלום!

172

פורסם
אתה מקשקש. אני עובד (מבחירה) גם שבועיים שלושה רצוף לעיתים, אך מקבל ימי חופש אחרים תמורתם. בסיטואציות מסוימות, זה נוח לי ונוח לו ואין בכך שום פסול בעיניי. מעביד לא יכול לחייב אותך לעבוד ביום החופשי בלי לפצות אותך על כך ובכל מקרה אתה יכול (מעבר ל-ללכת להתלונן עליו) לקום ולהמשיך הלאה.

 

בעניין התחבורה הציבורית - תסתכל ותראה שבכל מקרה יש ל-לא יהודיים חלק גדול (ביחס לחלקם באוכלוסיה) בקרב הנהגים ולהם אין בעיה לעבוד בשבת. אני מניח שהם יעדיפו את יום ראשון (נוצרים) או שישי (מוסלמים) בתור יום מנוחה.

 

אין שום מניעה אובייקטיבית להפעיל תח"צ בשבת - הכל פוליטיקה. עסקים פרטיים - שיעשו כראות עיניהם, כל עוד אינם מחייבים אנשים לעבוד כנגד רצונם.

 

אגב - מי קבע ששבוע עבודה "צריך" להיות בן חמישה ימים? מה לגבי אלה שעובדים בשישי (חצי יום, אבל עובדים)? מה לגבי מדינות בהן עובדים רק ארבעה ימים בשבוע?

 

מספרים על פנחס ספיר, שר האוצר האגדי, שהגיעו אליו עם רעיון להפיכת שבוע העבודה לכזה בן חמישה ימים.

 

אמר האיש : "קודם שיתחילו לעבוד יום אחד בשבוע, אח"כ יומיים ונראה אם ניתן בשלב כלשהו להגיע לחמישה ימים...".

 

1. אני בסך הכל דיברתי מניסיון, ומהן דעותיי, לכן לומר שאני מקשקש מוריד מכבודך. בנוסף, אני, כמוך, הייתי בוחר יום חופש במהלך השבוע, אבל מוצא את עצמי כל היום רץ בין סידורים (כי הכל פתוח ואפשר להספיק לסגור דברים). כמו כן, אין מה להשוות את הרוגע והשלווה ברחובות בשבת לעומת יום חול. זה שונה מהותית.

2. יש תח"צ בשבת. זו טעות. השאלה היא באילו איזורים. אני מאמין שזהו אינטרס כלכלי לא להחיל תח"צ באותו אופן כביום חול.

172

פורסם

זה קצת מגוחך לטעון שיש תחבורה ציבורית בשבת, כי אולי יש איזה קו מסכן בחיפה או בישובים הלא יהודיים. כאן, במרכז הארץ, גוש דן והסביבה אין תחבורה ציבורית בשבת, וככל הנראה גם לא תהייה. ואתה חושב שאין תחבורה ציבורית בשבת בתל אביב בגלל אינטרסים כלכליים? באמת? אלא אם ב"אנטרסים כלכליים" אתה מתכוון לזה שהדתיים יחרימו את "אגדן" או "דן" אם יעבדו שם בשבת, אני לא כל כך מבין על מה אתה המבסס את האמונה שלך.

 

וחוץ מזה, מה ההבדל המאוד מהותי בין להפעיל תחבורה ציבורית בשבת לבין לפתוח מכולת במרכז עיר לבין לגלוש באינטרנט ולהגיב בפורומים? אני לא חושב ששבת היא מטרד, אין לי אישית גם בעיה כל כך עקרונית עם זה שרוב הסופרים בוחרים לא לעבוד בשבתות, בעיקר לאור זה שצצו כאן לא מעט רשתות לא כשרות בשנים האחרונות. אבל עם זאת בוא לא נגזים במקומה של השבת באתוס הלאומי בימינו. עובדה היא שגם אתה גולש באינטרנט ומגיב כאן בשבת (ואני לא אומר את זה כדי לבקר אותך חלילה, רק תשים לב שהאנשים סביב לא בדיוק חיים את השבת כפי שהמסורת והדת מצוות).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
1. לעם ישראל יש את הסיפור הלאומי הכי עשיר ומרתק, אין לנו צורך בלהעשיר אותו.

לא מדובר פה רק על "עם ישראל" אלא על מדינת ישראל.

יש פה עוד אוכלוסיות עם דתות אחרות ואפילו יהודים חסרי דת (כמוני).

למשל יום הזיכרון מאחד גם את המשפחות של חיילים לא יהודים, ולא שמור רק ליהודים.

יום השואה אולי מדבר על שואת היהודים אבל בעצם מדבר בכלליות נגד גזענות ורצח עם באשר הם.

 

2. אם שבת הפכה למטרד עבור אנשים, אני חש רחמים כלפי אותם אנשים. כנראה שהם עושים משהו לא נכון.

לא אתייחס. אתה בא מנקודת מבט דתית שאני לא מקבל מהיסוד.

 

3. אין שום מניעה מסופר לסגור בשבת. אני לא מבין. אתה טוען שאין כאלה? יש ביקוש לטעמך? הייתי פועל להקמת רשת כזו במקומך.

יש טיב טעם אבל זה מדיר אוכלוסיות שלמות שרוצות לאכול כשר ולא אכפת להם שזה יהיה פתוח בשבת אבל חזיר זה כבר יותר מדי בשבילם.

אני לא רוצה שהסופר הרוסי יהיה המקום היחיד שבו אני יכול לקנות אוכל.

המניעה לסופרים בשבת כיום היא שהם חייבים להכריז על עצמם כעל "לא כשרים" גם אם כל מה שיש להם שם הוא כשר.

זה כבר קשור לשליטה של הרבנות הראשית, שתעשה הכל כדי להרחיק גם את ה"מאמינים בלאי" מהמקומות שפתוחים בשבת (מאמינים בלאי = אלו שלא יאכלו חזיר ולא יערבבו בשר וחלב אבל כן יתלבשו בצורה חושפנית ועדיין יכתבו בפורום בשבת).

 

4. שבת היא היסוד, התשתית של הסיפור הלאומי היהודי. אין יהדות בלי שבת. טעות בדברך.

יש, כשהיהדות לא קשורה ב100% לדת.

שבת שלום!

 

כשמדברים על ישראל כמדינה 100% יהודית, אין בעיה שהיא תתנהל כמדינה רק יהודית.

אבל כשיש לך 20-25% מהמדינה שלא מזדהה עם המרכיב האתני ועוד 60% שלא מזדהה עם המרכיב הדתית של היהדות (אתאיסטים, גויים, סתם חילונים וכו'), אתה לא יכול להשאיר את ההתנהלות הזו ולשמור על המדינה שתתפקד באופן תקין.

 

הסיפור של המדינה לא קשור רק ליהודים אלא גם להיסטוריה של ישראל כמדינה, על כל המרכיבים האתניים שלה, ולא רק בקשר ליהודים.

אם לא, אנחנו ניחשב לתמיד לתיאוקרטיה ומדינת לאום גזענית, שזה דגם שמתחיל להיעלם מהעולם.

פורסם

אתה קבעת בנחרצות שבגלל התמריץ הכספי, מצאת את עצמך הופך לזומבי של העבודה. אני חוזר על עמדתי שמדובר בקשקוש.

עבדת בשבת ולא קיבלת על כך חופש מכיוון שרצית/היה לך נוח/התגמול בא לך טוב/יש לך עיניים גדולות. לא משנה הסיבה - לא היית חייב לוותר על החופש שלך, במקרה הגרוע (מבחינתך) לדחות אותו או להזיז אותו.

 

תח"צ לא קיימת בגלל שורת חוקי עזר המונעים זאת. החרדים כן ממומנים מכספי המדינה.

אני אומר - בואו נקים את ממלכת יהודה בשנית (אם יעזור, אני בחפץ לב מוותר על ביתי תמורת שווה ערך במקום אחר - שווה ערך הכוונה לא שקל מול שקל, אלא גודל בית ואפשרויות תעסוקה/מחיה על כל המשתמע מכך). כן, אני יודע מי משתי הממלכות נחרבה ראשונה בסיבוב הקודם, ניקח את הסיכון.

מי שחפץ לחיות על פי ההלכה כפי שקבעו אותה כל לובשי השמלות ומגדלי הזקנים - יבושם לו. רק שאותה מדינה תתקיים בזכות עצמה, בין אם גמ"חים, בין אם בני ישיבות לוחמים ובין אם עבודה עצמית תוך תפילה מתוך כוונה יתרה. יהיו לה את המקומות הקדושים ואדמות אבותינו, כולל ערי האבות וקברי האמהות.

 

כל מי שלא חפץ בכך, יוכל לעבור למדינה החילונית, להתחתן באופן חופשי, לנסוע בשבת בתח"צ, לאכול איך ומתי שבא לו, לחגוג את החגים שבא לו וכו'.

כל אזרח מהמדינה X יוכל להגיע כתייר למדינה Y ללא ויזה, אך רק למטרת ביקור (ים, כותל וכו').

 

כך כל מדינה תחיה באמונתה ומכח עצמה, ולא יהיו "טפילים", "כופרים", וכיו"ב.

 

אולי שתי המדינות לא יהיו השכנות הכי טובות בעולם, אבל אם אפשר לחיות ליד הערבים, מה זה כבר שתי מדינות של יהודים בסמוך? :roll:

פורסם

שמר ישמור השם אתה מדבר על טרנספר.

 

פשוט צריך להפריד את הדת מהמדינה ואת המדינה מהדת. כאמור צעד פוליטי נטו!!

 

רשימה חלקית שכל אחד יוסיף לכאן את אשר על ליבו

 

כל אדם במדינה ללא הבדל דת גזע מין ולאום יתרום 3 שנים מחייו מגיל 18 ועד גיל 21 נשים שנתיים, מי לצבא מי לבית חולים מי לבניין

וייתן חודש נוסף מילואים.

 

אחרי זה ירצה להיות ספון באוהלה של תורה על חשבונו להוליד 7 צאצאים תפדלו. על חשבונו.

 

שום מגבלה על תח"צ שום מגבלה על פתיחת עסקים , יישארו חוקים סוציאליים שיבטיחו שכל עובד יוכל לקיים את חגיו ואת שבתותיו אם הוא חפץ בכך ואם הוא רוצה לעבוד בהם ישלם המעביד 175-200%

 

כל הממסד הדתי ימומן על ידי קהל מאמיניו מי שירצה אוכל כשר תפדלו בהשגחת בד"צ תפדלו אבל לא תהיה חובה שכל האוכל הרגיל יהיה כשר.

כך שמירת הכשרות בכל מקום אחר מבתי מלון ועד אולמות חתונות מסעדות וכו'. הקהל יחליט לאן הוא רוצה ללכת לאכול, ואם יהיה רוב שרוצה כשר בטוח שבעלי המקומות הללו יחפשו כשרות.

 

כל מה שקשור בנישואין גירושין לפי חוק חילוני מי שרוצה לפי חוק הדת תפדלו

 

ואחרי שיתנו לנו לחיות כאן בכבוד נבקש גם למות בלי כל קשקושי הדת.

 

אני רוצה בארון יפה מעץ ולא צריך לשם כך באחרית ימי ללכת ולהיקבר בקיבוץ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בכל מקום בעולם יש אנשים שעובדים 7 ימים בשבוע מבחירה, יש אנשים שכובדים במשמרות ויש חנויות\מסעדות\בתי מרקחת\ קניונים שפתוחים בימי המנוחה.

 

בישראל יש כפיה דתית, בארה"ב (או לפחות בארה"ב שאני נמצא בה) יש חופש דת וכבוד לדת, לא כפיה דתית.

פה יש עסקים שפתוחים 365 ימים בשנה ויש המון שסגורים רק ביום כיפור.

הדבר היחידי הוא שאסור לעסוק בבניה רועשת ביום ראשון ויש מקומות רבים שכך הדבר גם בשבת.

כבוד לדת שלך וכבוד לדת של שכניך הוא דבר יפה, לנסוע ברחוב ולראות שלטים בכנסיות שמברכים L'Shana Tova , עושה לי טוב על הלב.

לקבל טלפונים מלקוחות נוצרים\מוסלמים\אתאיסתים בחגי ישראל ולשמוע אותם אומרים משהו כמו Merry Hanukkah, גם כושה טוב על הלב.

 

באותה הדרך שאני מברך אותם בחגיהם. עם כבוד.

לא פעם בשולחנות ראש השנה ופסח התארחו אנשים מדתות שונות, היופי בזה הוא הרצון שלהם לדעת יותר לגביי המנהגים, מה שעושה את שולחן החג מהנה מאוד, למה אוכלים רימון, למה אוכלים זה, למה מברכים ככה.

בדיוק אותו הדבר כשאני נמצא בשולחן חג לרגל יום ההודייה.

כבוד למסורת של רעך.

בישראל הדבר לא ממש קיים , יש שימוש גס במילה גוי כאילו מדובר במילת גנאי.

 

הקנאות הדתית היא חטא, ואהבת לרעך כמוך לא מגיע עם הסתייגות לגביי דת החבר (ברצינות, לא ראיתי כוכבית אחת ואז שורה קטנה שאומרת *בתנאי שהוא יהודי כשר ושומר מצוות).

 

תחבורה ציבורית בשבת היא דבר חיוני מאוד במדינה שבה המיסוי על רכב הוא כ"כ הזוי, שהביטוחים כ"כ יקרים והדלק בשמיים.

מה לעשות, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו רכב בישראל. גם שכחתי את עלות הוצאת רישיון הנהיגה...

 

הרי יש מוניות בשבת, יש ניידות בשבת, יש ים בשבת, יש צורך לתחבורה ציבורית בשבת.

לא צריך להעביר אוטובוסים בבני ברק, אבל כמה קווים במתכונת מצומצמת יעשו רק טוב, החרדים צריכים לכבד את זה.

כבוד הוא דבר הדדי אבל לאוכלוסייה החרדית יש דו פרצופיות בולטת.

 

וכן מדינת ישראל לא הוקמה על ידי יהודים חרדים, אלא על ידי יהודים חילונים שומרי מסורת.

אני שומר מסורת, אני חילוני גמור אך אני חוגג את חגי ומועדי ישראל, נהנה מארוחת שישי ועדיין לא שומר כשרות ונוהג בשבת.

זה לא הופך אותי לאדם פחות טוב מההוא במאה שערים, זה לא הופך אותי לפחות יהודי.

 

 

מישהו שאל איזה עוד שואות היו במאה האחרונה, תריץ חיפוש בגוגל על הארמנים.

 

העולם לא שותק בגלל מה שקורה בסוריה, עם כל הכבוד סוריה נמצאת בסמוך לישראל ולכן יש את כל הדאגה הזאת, לא ראיתי את ישראל רועשת כשהיה טבח בבוסניה.

 

ארה"ב משמשת כשוטר בעולם המודרני, זה לא פשוט ולא קל, תקיפה במדינה שנמצאת 5000 ק"מ ממך כן צריכה לעבור אישור בסנאט, יש פה תושבים שהממשל חייב להם דין וחשבון.

 

תסלחו לי שאני כותב מוזר עם קפיצה משורה לשורה ומנושא לנושא, אני מנסה לעבוד ולהגיב , ביום שבת בבוקר :)

haters will hate

פורסם
שואת הארמנים היא בהחלט לא היחידה והיו עוד רבות כמותה.

 

אבל אני עדיין מחכה מחברינו שמפציר בנו לא להיות כ"כול הגויים" שיענה לי.

 

קיבלת תשובה. לא מספיק תחפש עוד בגוגל. הפכת את השרשור לפצצה מתקתקת רק בגלל שאתה עצלן ולא זכרת לעשות קניות לפני. תתמודד. מה שבישלת בערב שבת זה בדיוק מה שתאכל. בהצלחה!

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
שמר ישמור השם אתה מדבר על טרנספר.

 

פשוט צריך להפריד את הדת מהמדינה ואת המדינה מהדת. כאמור צעד פוליטי נטו!!

 

רשימה חלקית שכל אחד יוסיף לכאן את אשר על ליבו

 

כל אדם במדינה ללא הבדל דת גזע מין ולאום יתרום 3 שנים מחייו מגיל 18 ועד גיל 21 נשים שנתיים, מי לצבא מי לבית חולים מי לבניין

וייתן חודש נוסף מילואים.

 

אחרי זה ירצה להיות ספון באוהלה של תורה על חשבונו להוליד 7 צאצאים תפדלו. על חשבונו.

 

שום מגבלה על תח"צ שום מגבלה על פתיחת עסקים , יישארו חוקים סוציאליים שיבטיחו שכל עובד יוכל לקיים את חגיו ואת שבתותיו אם הוא חפץ בכך ואם הוא רוצה לעבוד בהם ישלם המעביד 175-200%

אתה יום שבת יושב בבית שלך וחושב שזה קל, אתה תשב בבית ותמצא את ה"פראיירים" שיעבדו בשבת.

אתה יודע מה זה למצוא עבודה סטודנטיאלית שאתה מודיע להם שאין לך כוונה לעבוד בשבת, למזלי מצאתי עבודה באבטחה (וגם זה בזכות שאני מוכן לעבוד לילות).

אני מכיר 6 נהגים של מוניות שירות שגרים בעיר של ההורים שלי, ויכולים כל שבת להפעיל את המונית שלהם ולעשות קופה יפה, אבל הם לא רוצים, כי יום שבת הם רוצים לשבת בבית, אני שמח שאני לא עובד בשבת, כי יש לי את היום חופש הקבוע שלי (ולא מה שהמעסיק קובע)

אני רואה מספיק סופרים ועסקים שפתוחים בשבת, ככה שכפייה ממש אין, בעל מכולת/סופר שסוגר בשבת זה הרבה פעמים מבחירה שלו.

 

כל הממסד הדתי ימומן על ידי קהל מאמיניו מי שירצה אוכל כשר תפדלו בהשגחת בד"צ תפדלו אבל לא תהיה חובה שכל האוכל הרגיל יהיה כשר.

כך שמירת הכשרות בכל מקום אחר מבתי מלון ועד אולמות חתונות מסעדות וכו'. הקהל יחליט לאן הוא רוצה ללכת לאכול, ואם יהיה רוב שרוצה כשר בטוח שבעלי המקומות הללו יחפשו כשרות.

אין שום חוק שמכריח בתי מלון ואולמות להיות כשרים, יש מלונות ואולמות לא כשרים, כל בעל מלון יודע שברגע שהוא לא כשר הוא מאבד יותר מחצי מהלקוחות שלו, אז תעשה אתה את החשבון, אם בא לך אתה מוזמן למצוא משקיע שיקים בית מלון לא כשר.

 

כל מה שקשור בנישואין גירושין לפי חוק חילוני מי שרוצה לפי חוק הדת תפדלו

אני מעדיף שיהיה איזה גוף שאחראי על כל ממסד הנישואין/גירושין, את האמת אני דוקא בעד נישואין אזרחיים, אבל מעדיך איזה גוף שיפקח על זה, אני לא רוצה להקלע למצבים שאני מכיר בחורה ושאני רוצה להתמסד איתה אני יגלה שהיא נשואה למישהו אחר.

 

ואחרי שיתנו לנו לחיות כאן בכבוד נבקש גם למות בלי כל קשקושי הדת.

 

אני רוצה בארון יפה מעץ ולא צריך לשם כך באחרית ימי ללכת ולהיקבר בקיבוץ.

 

הערות באדום.

 

אגב, אם חיזר היה רואה פה דיונים היה חושב שכמעט כל תקציב המדינה הולך לדת, אז החלטתי לעשות כמה חיפושים באינטרנט.

כל תקציב שירותי הדת לכל הדתות, הוא כ-0.6% מכל תקציב המדינה והרשויות המקומיות, שמשרת לא רק חרדים "פרזיטים", אלא גם אנשים דתיים, מסורתיים שעובדים כל השבוע ורוצים ללכת לבית כנסת שלהם כל סוף שבוע בלי שיבלבלו להם את המוח (אגב, אבא שלי גם כלול באוכלוסיה הזאת).

זאת אומרת שנניח מישהו משלם 1,000 ש"ח מס בחודש, רק שישה שקלים הולכים לדת, על בריאות, ביטחון, חינוך, שירותי ממשלה...הולך הרבה יותר מהתקציב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...