Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרצ... מי שמצביע משפיע

 

מר"צ. תגיד לי, לא מזמן נפגשו אנשים עם אבו מאזן ואמרו לו שמדינת ישראל מוכנה או חייבת לוותר על שטחים למען שלום. למר"צ האלה אתה מתכוון? או שיש מר"צ אחרים?

 

http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/1/520/783.jpg

 

 

למזלי אסור לחייב היום עבודה בשבת.

ואני לא רוצה לעבוד בשבת, מצדי שייתנו לי גם 700 אחוז, אני מעדיף לעבוד בלילות ולא בשבתות (גם אני סטודנט).

 

אם רק הייתם יודעים כמה עבודות לא קיבלו אותי כי אני לא מוכן לעבוד בשבת..

עכשיו תוסיפו לכך עוד גופים במידה ויהיו פתוחים בשבת, וקיבלתם אותי כמובטל מושלם.

לא רוצה לעבוד בשבת!!! זכותם של כל העסקים שלא רוצים לעבוד בשבת להיות סגורים בשבת (לא מעניין אותם כמה הזויים שלא הצטיידו מראש), נ.ב: חברה שלי מקללת את היום שהיא התחילה לעבוד בבית מלון, כי כל החגים היא תקועה שם במקום לנסוע למשפחה שלה.

 

וראינו את "מושיע החילונים" יאיר לפיד, בנתיים בסקרים שנערכו ש"ס ויהדות התורה מתחזקות ויאיר לפיד נחלש....כנראה שאנשים כבר מעדיפים את המצב שהחרדים היו בממשלה.

 

זכותך המלאה לא לרצות לעבוד בשבת. זכותם המלאה של אלה שכן רוצים לעבוד שהרי עבודה בשבת וחג מתגמלת יותר.

לגבי החברה שלך שמקללת את היום שהיא עובדת בבית מלון, האם מישהו אוזק אותה באזיקים? האם מכוונים אקדח לראשה? כפי שידוע לי הדלת תמיד פתוחה וכל אחד יכול לעזוב. ובכלל, היא מקללת את היום שהיא התחילה לעבוד בבית מלון? וואלה? מה יגידו שוטרים ואנשי צבא קבע שעובדים שבתות, לילות וחגים ולא מקבלים שום תוספת כל שהיא למשכורת? כמו שיש את אלה שאומרים שזוהי אשמתו של אדם שבוחר להיות שוטר למרות התנאים הלא מזהירים בעבודה קל וחומר שאפשר לומר זאת על תחום המלונאות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וואו אוטובוס אחד.

קח את באר שבע, אין לנו פה חוף ים, הכי קרוב זה אשקלון. ואין לנו פה שום תחבורה ציבורית.

 

התכוונתי לקו שפועל כל השבת, ומאסף את כל כפ"ס, רעננה והרצליה לחוף הים. אם אין לכם כזה בב"ש, דבר עם רוביק, או שתעבור למרכז. אני בטוח שלא עומד לו איזה רב עם אקדח לרכה ומאיים עליו אם יפתח קו לאשקלון.

 

חבר'ה- אתם שוכחים שהפעלת קו אוטובוס מותנית גם ברווחיות מפעיל הקו. אז אל תתחילו לצפות לקו בשבת בבוקר ישיר לטיב טעם הקרוב לביתכם. רוב הסיכויים שרק מעטים מעוניינים בו, אז לא צריך לכעוס על העולם בגלל זה.

172

פורסם

 

יש אנשים שמתעייפים יותר מאחרים, ויש אנשים שרמת הסטרס בחיים שלהם יורדת דרמטית אם יש להם יותר כסף.

אני גם מהאנשים האלו.

 

רק שעבודה במקום שעובד בשבת לא בדיוק תכניס לך את הכסף בכמות שתוריד לך את הסטרס בחיים.

 

אני אישית מתוך פרינציפ לא עובד בשישי-שבת. שבוע עבודה צריך להיות 5 ימים, לא 6/7/8/9/10.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בעיני הכל צריך לעבור לבחירה עסקית חופשית. כל עסק יבחר לעצמו מתי הוא בחופש ומתי עובד לפי ראות עיניו והשקפתו הדתית. מישהו מתלונן על זה שספרים לא עובדים בימי שני? שחנויות מסויימות סוגרות שלישי אחה"צ? זכותם.

 

חבר, יש לי תחושה שניסו את זה פעם וזה לא כל כך הלך :roll:

כלומר, תסתכל בכל העולם, חייבת להיות רגולציה, חייב להיות סדר. אי אפשר שכל עסק יחליט מתי לפתוח ומתי לסגור.

 

לכל מדינה יש את הצביון שלה.

 

בוא ניקח מצב היפוטתי- מה תגיד על זה אם בעוד כמה שנים כמה עסקים יחליטו לפתוח את מסעדותיהם בערב יום השואה, או יום הזכרון לחללי מערכות ישראל? ומה תגיד אם כמה משפחות שלא שומרות מסורת (כן, לא לזכור את יום השואה זה בדיוק כמו לא לזכור את תשעה באב) יבואו לאכול שם באותו הערב? למה זה יגרום בטווח הרחוק? אני בטוח שאתה מספיק חכם (קראתי פוסטים שלך..) בשביל לענות על השאלות האלה בעצמך. עכשיו, אתה אומר, אין מצב שזה יקרה, אבל אם אני זה יקרה בעוד 100-200 שנה? כן, השואה תהיה כבר זכרון רחוק, בדיוק כמו חורבן הבתים בתשעה באב, וזה מצב שיכול לקרות.

 

"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל."

- יגאל אלון

172

פורסם

ד"א, קביעת תעריף שכר גבוה בשבתות וחגים, גורם לניצול של עובדים. הייתי מבטל אותו ומיד!

אני אומר זאת מניסיון. בעברי הרחוק הייתי עובד בשבתות ונהנה מהשכר הגבוה, אבל חופש לא היה. הייתי זומבי של עבודה.

 

מדוע לא מרצ ושאר ארגונים של בעלי זכויות אדם אינם מתרעמים על כך?

172

פורסם
מר"צ. תגיד לי, לא מזמן נפגשו אנשים עם אבו מאזן ואמרו לו שמדינת ישראל מוכנה או חייבת לוותר על שטחים למען שלום. למר"צ האלה אתה מתכוון? או שיש מר"צ אחרים?

 

http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/1/520/783.jpg

 

.

 

אתה עושה סלט קצוץ דק מהמוני תחומים ומושגים, וממהר לכתוב "מהלב" ובעיקר להתנגד. מדיניות "שטחים תמורת שלום" זו המדיניות הרשמית של מדינת ישראל כבר די הרבה שנים. זה מה שמקדמת עכשיו גם הממשלה הימנית, ללא אף סממן שמאלני אחד, בראשותו של בינמיין נתניהו, ולמרות הפוסטים הארסיים של נפתלי בנט בפייסבוק.

 

אולי תתחשוב רגע לא על מה אתה לא רוצה שיהיה כאן, אלא על מה אתה כן רוצה שיהיה. תמיד עדיף להיות מונע על ידי רגשות חיובים ולא על ידי אנטגוניזם וסלידה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

 

"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל."

- יגאל אלון

 

זה כשאתה יוצא מתוך נקודת ההנחה ש"המשכיות העם" זה הדבר הכי חשוב בעולם. אבל מה לעשות, זו לא איזה אקסיומה מתמטית.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
חוצפן. רואים שלא עבדת בעבודה אמיתית יום אחד בחיים שלך. נסה לעבוד באיזשהיא עבודה, כל עבודה, 14 יום ברציפות ללא יום חופש ותחזור לספר לי איך היה. אני בטוח שתיקח את דבריך בחזרה.

אבל ברור שאתה לא יודע את זה, תסלח לי, אבל רואים שאתה נורא צעיר עם מקלדת גדולה.

 

וואו,

אתה מכיר בן אדם על ידי סמלון ושם משתמש וכבר אתה מרגיש מספיק בנוח לפתוח עליו פה?

מאיפה לך מי אני ומה עברתי בחיים שלי, והאם עבדתי בעבודה אמיתית יום אחד בחיים שלי, וגם אם לא, מה זה עניינך?

אמרתי לך לעבוד 14 יום ברציפות? לא הכרחתי אף אחד לוותר על יום החופש השבועי שלו, או על החופש בחגים שלו, או על הזכויות שלו בכלל,

רק אמרתי והבאתי דוגמא אישית שיש המון אנשים שהיו מוכנים לעבוד ביום שבת במשכורת גבוהה מהרגיל, וביניהם אני.

וביניהם גם עשרות הנהגים היהודיים של אגד בחיפה שרבים מדי שבוע עם הסדרנים מי יבוא לעבוד בשבת!

ומה פאקטור הגיל קשור? אם הייתי בן 30 ואומר את אותו דבר היית מרגיש בנוח לדבר ככה? לא נראה לי ממש.. אתה לגמרי מזלזל בגיל וזו טעות לעשות את זה, בעולם של היום יש המון בני 18 שעשו ועוד יעשו הרבה יותר ממה שאדם רגיל יעשה במהלך חייו.

נראה שזה נורא קל לפתוח את הפה עלי, לקרוא לי חוצפן ודמגוג וכו' רק כי אני צעיר והרי אם אני צעיר אז אני לא יודע כלום מהחיים שלי כי עוד לא התנסיתי בכלום. נסו לאמץ גישה שונה לחיים, כזאת שבה לכל אדם יש דעה ולא משנה אם הוא בן 18 או 70.

פורסם
רק שעבודה במקום שעובד בשבת לא בדיוק תכניס לך את הכסף בכמות שתוריד לך את הסטרס בחיים.

 

אני אישית מתוך פרינציפ לא עובד בשישי-שבת. שבוע עבודה צריך להיות 5 ימים, לא 6/7/8/9/10.

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

 

וואו,

 

נראה שזה נורא קל לפתוח את הפה עלי, לקרוא לי חוצפן ודמגוג וכו' רק כי אני צעיר והרי אם אני צעיר אז אני לא יודע כלום מהחיים שלי כי עוד לא התנסיתי בכלום. נסו לאמץ גישה שונה לחיים, כזאת שבה לכל אדם יש דעה ולא משנה אם הוא בן 18 או 70.

האמת ואל תעלב, זה נשמע כאילו אתה ילד בן 15 בלי שום נסיון חיים, וכל הודעה שלך רק מחזקת את זה, שוב, אל תעלב.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
ד"א, קביעת תעריף שכר גבוה בשבתות וחגים, גורם לניצול של עובדים. הייתי מבטל אותו ומיד!

אני אומר זאת מניסיון. בעברי הרחוק הייתי עובד בשבתות ונהנה מהשכר הגבוה, אבל חופש לא היה. הייתי זומבי של עבודה.

מדוע לא מרצ ושאר ארגונים של בעלי זכויות אדם אינם מתרעמים על כך?

 

אתה מקשקש. אני עובד (מבחירה) גם שבועיים שלושה רצוף לעיתים, אך מקבל ימי חופש אחרים תמורתם. בסיטואציות מסוימות, זה נוח לי ונוח לו ואין בכך שום פסול בעיניי. מעביד לא יכול לחייב אותך לעבוד ביום החופשי בלי לפצות אותך על כך ובכל מקרה אתה יכול (מעבר ל-ללכת להתלונן עליו) לקום ולהמשיך הלאה.

 

בעניין התחבורה הציבורית - תסתכל ותראה שבכל מקרה יש ל-לא יהודיים חלק גדול (ביחס לחלקם באוכלוסיה) בקרב הנהגים ולהם אין בעיה לעבוד בשבת. אני מניח שהם יעדיפו את יום ראשון (נוצרים) או שישי (מוסלמים) בתור יום מנוחה.

 

אין שום מניעה אובייקטיבית להפעיל תח"צ בשבת - הכל פוליטיקה. עסקים פרטיים - שיעשו כראות עיניהם, כל עוד אינם מחייבים אנשים לעבוד כנגד רצונם.

 

אגב - מי קבע ששבוע עבודה "צריך" להיות בן חמישה ימים? מה לגבי אלה שעובדים בשישי (חצי יום, אבל עובדים)? מה לגבי מדינות בהן עובדים רק ארבעה ימים בשבוע?

 

מספרים על פנחס ספיר, שר האוצר האגדי, שהגיעו אליו עם רעיון להפיכת שבוע העבודה לכזה בן חמישה ימים.

 

אמר האיש : "קודם שיתחילו לעבוד יום אחד בשבוע, אח"כ יומיים ונראה אם ניתן בשלב כלשהו להגיע לחמישה ימים...".

פורסם

אני אמרתי לכו להצביע וההסבר הוא פשוט

 

בוא אסביר לך בדוגמה למה חשוב ללכת לבחור ולמה אי הליכה לבחור פירושה המעשי שהצבעת ל.................

 

אהובי נפשך החרדים.

 

יש 1000 אנשים בעלי זכות בחירה מתוכם 100 חרדים. כלומר חלקם באוכלוסיה 10% או 12 חברי כנסת לכאורה.

 

מתןך ה 100 חרדים מצביעים כל ה 100. לרבות חולים וזקנים שהשמועות אומרות שלפעמים הם עצמם לא מגיעים לקלפי אלא רק תעודת הזהות שלהם.

 

מתוך ה 900 האחרים מצביעים רק 500.

 

ואז בהנחה שכל הקולות כשרים יש לנו 600 קולות כשרים

 

כיוון שיש 120 חברי כנסת כל 5 קולות מקנים לך חבר כנסת.

 

כמה קיבלנו

 

חרדים 20 חברי כנסת (במקום 12 במקור) שמתפזרים ל 2 מפלגות עיקריות , שמהאחד אותם הוא .... להביא שישרור כאן משטר ההלכה.

 

השאר 100 חברי כנסת שמתפזרים בין מספר מפלגות רב מביבי לזיבי לטיבי שהמאחד אותם קטן ואף אחת לא מגיעה לרוב ונזקקת ליצור קואוליציה או גועליציה.

 

ואז פרטנר נוח הוא החרדים .

 

אם נלך לבחירות ונשכיל לבחור לשתי מפלגות גדולות כמו במדינות רבות בעולם "הנאור" נגיע למצב בו החרדים יחזרו לגודלם הטבעי.

 

אולי :shock:

 

אז נסתום את האף ונלך להצביע

 

כי מי שמצביע משפיע ומי שלא מצביע מצביע ש"ס וחלילה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יש אנשים שמתעייפים יותר מאחרים, ויש אנשים שרמת הסטרס בחיים שלהם יורדת דרמטית אם יש להם יותר כסף.

אני גם מהאנשים האלו.

כשיש לי כסף אני ישן יותר טוב והמוח שלי נח הרבה יותר מאשר אם אני לוקח חופש, אז חוץ מיום חופש פעם בשבועיים, לא צריך חופש.

 

מי אתה שתגיד למישהו שאם הוא לא מתעייף הוא לא עובד?

 

יש אנשים שהעבודה שלהם לא מתאימה להם וזה מתיש ויש אחרים שאוהבים את העבודה שלהם ובמקום להיות מותשים בסופ"ש הם רק רוצים להמשיך לעבוד.

לגבי השכירים - העבודה היא כל חיינו אך לא בשבילנו.

כמעט כולם ישנים טוב בלילה כשיש כסף ויש כאלה שלא ישנים כי הם רוצים עוד. לפעמים מרבה נכסים מרבה דאגה...

הלוואי עליי שאוכל לישון בשקט וגם לקחת יום חופש פעם בשבועיים.

פורסם
חבר, יש לי תחושה שניסו את זה פעם וזה לא כל כך הלך :roll:

כלומר, תסתכל בכל העולם, חייבת להיות רגולציה, חייב להיות סדר. אי אפשר שכל עסק יחליט מתי לפתוח ומתי לסגור.

 

לכל מדינה יש את הצביון שלה.

 

בוא ניקח מצב היפוטתי- מה תגיד על זה אם בעוד כמה שנים כמה עסקים יחליטו לפתוח את מסעדותיהם בערב יום השואה, או יום הזכרון לחללי מערכות ישראל? ומה תגיד אם כמה משפחות שלא שומרות מסורת (כן, לא לזכור את יום השואה זה בדיוק כמו לא לזכור את תשעה באב) יבואו לאכול שם באותו הערב? למה זה יגרום בטווח הרחוק? אני בטוח שאתה מספיק חכם (קראתי פוסטים שלך..) בשביל לענות על השאלות האלה בעצמך. עכשיו, אתה אומר, אין מצב שזה יקרה, אבל אם אני זה יקרה בעוד 100-200 שנה? כן, השואה תהיה כבר זכרון רחוק, בדיוק כמו חורבן הבתים בתשעה באב, וזה מצב שיכול לקרות.

 

"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל."

- יגאל אלון

 

יש הבדל בין מדיניות רשמית של מדינה, שמייצגת את האתוס של העם ולפי החגים שלה מעצבת את הסיפור הלאומי ואת מה שמאחד בין בני העם, ובין "חג" כמו שבת שבו רוב האנשים לא עושים כלום, לא מודעים או לא זוכרים את המהות של החג חוץ מזה שלא מדליקים ומכבים אורות, לא אמורים לנהוג ועוד דברים בנאליים לגמרי ("כי הוא יום תפילה למקראי קודש" My ass!).

 

שבת לא מעצבת את הסיפור הלאומי, היא הפכה לסוג של מטרד לחלק גדול של האזרחיפ שלא מרגישים מיוצגים על ידה.

ביום השואה מספרים על משהו היסטורי, עם מסר ספציפי. יום הזיכרון וכל החגים הלאומיים גם.

 

באמת שלא היה אכפת לי שאין סופרים פתוחים 4 ימים ברצף בראש השנה אם הייתי יודע שכל יום אחר בשנה אני יכול פשוט ללכת לסופר מתי שבא לי ולא לדאוג כל יום שישי לקום בשעה מסוימת ולהספיק הכל בהיסטריה פשוט כי הסופר ייסגר ב14:00-15:00.

 

וואו,

ומה פאקטור הגיל קשור? אם הייתי בן 30 ואומר את אותו דבר היית מרגיש בנוח לדבר ככה? לא נראה לי ממש.. אתה לגמרי מזלזל בגיל וזו טעות לעשות את זה, בעולם של היום יש המון בני 18 שעשו ועוד יעשו הרבה יותר ממה שאדם רגיל יעשה במהלך חייו.

נראה שזה נורא קל לפתוח את הפה עלי, לקרוא לי חוצפן ודמגוג וכו' רק כי אני צעיר והרי אם אני צעיר אז אני לא יודע כלום מהחיים שלי כי עוד לא התנסיתי בכלום. נסו לאמץ גישה שונה לחיים, כזאת שבה לכל אדם יש דעה ולא משנה אם הוא בן 18 או 70.

 

קודם הגנתי עליך אבל עם זה אני לא מסכים.

יש לך פחות ניסיון בעבודה מאשר שאר האנשים פה בשרשור, אז הדעה שלך שווה, אם היא מגובה בעובדות וניסיון.

אני לא יודע מה אתה עושה בחיים ובמה עבדת בעבר אבל לחלק לא מבוטל מהאנשים פה יש עליך יתרון של 8-12 שנה של עבודה.

אי אפשר להשוות את זה.

 

הדעה של מישהו בן 18 לא שווה כמו הדעה של מישהו בן 30, אלא אם הבן אדם שהוא בן 18 התחיל לעבוד בגיל 12 ומי שבן 30 התחיל לעבוד בגיל 23.

פורסם

נגיד ולא היה חוק, רשת חנויות שהייתה פותחת סניף בשבת או בחג הייתה מקבלת חרם צרכנים מצד הדתיים והחרדים

ונראה לי שהאוכלוסיה הזאת מהווה כוח קנייה חזק יותר מהחילונים.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

לא מובן למה השרשור ממשיך להלעס . לא תהיה שום מדינת הלכה. החרדים בעצמם אפילו לא רוצים בזה. תפסיקו להאמין לזבל שמאכילים אתכם. אין פה שום כפיה דתית בפעם האלף. יש חוק . לא טוב לכם ? יש בחירות תצביעו. אולי יקרה משהו אחר. בואו נזרוק לפח הכל, לא צריך חגים ושבת בשביל מה. נעבוד 24/7. נתחתן עם מי שבא לנו. אולי נהפוך שוב לעם שלא מעניין אותו המסורת והחגים ורוצה להתבולל כי זה מודרני וטוב ומסורת ודת זה ישן ופרימיטיבי. רק תזכרו איך זה נגמר (כמעט) אז. למרות שיש לנו צבא חזק ובלה בלה , אף אחד לא יכול להבטיח לנו שזה לא יקרה שנית. ראו מקרה סוריה שאלפים נטבחים שם וארה"ב ושאר המדינות עסוקות בדיבורים. עד שהם יסיימו לתכנן כבר לא יהיה להם בשביל מי לתקוף. העולם שותק כשזה נוח לו. בדיוק כמו אז.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן


×
×
  • תוכן חדש...