Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קשור הניסיון שלי בארה"ב?

חייתי במדינה עם מערכת כלכלית דומה מאוד, שבה מי שטוב בעבודה שלו ויש לו את הכלים להצליח, מצליח.

 

אני לא דיברתי על אושר בכלל.

 

אתה יכול להיות מאושר אם אין לך כלום.

העניין הוא שיש לך יותר סיכויים להיות מאושר אם אתה לא צריך לדאוג כל יום שלא תירדף על ידי מס הכנסה, בנקים, חברות סלולר, חברות ביטוח, ביטוח לאומי וכו'.

בעולם המערבי האדם הממוצע לא דואג כל היום האם הוא גומר את החודש.

מעמד הביניים לא צריך להתעסק עם הרבה מהבולשיט שאיתו אנחנו צריכים להתמודד כל יום.

 

וכסף זה לא הכל.

אני לא אהיה מאושר כשיהיה לי כסף רק כי יש לי כסף. אני אהיה מאושר כי יש המון דברים טובים בחיים שלי אבל כסף הוא לא משהו שאני צריך לדאוג לו בהיסטריה.

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סרברל קורטקס, כל הטעונים שלך הם ברמה של לחפש את היוצא מן הכלל הכי קיצןני שאתה מכיר, או את המקרה הכי הזוי שנתקלת בו בתחום מסויים ולבסס על זה תיאוריות ותורות שלמות.

זה כמו בשרשור על אופנוענים שניהלת פה פעם.

שוב, זה לא מעניין שיכול לפגוע בך ברק וזה לא מעניין שמישהי התמרמרה מצבע מרצדס. מעניין איך חיים אנשים ממוצעים.

לא מתעשרים מהירים ונובורישים ולא הומלסים, אלא אנשים ממוצעים, מעמד הביניים או איך שלא תקרא לזה.

אתה לא תשנכע אף אחד שטוב בישראל כי יש לך חבר שאישתו ממורמרת בגלל צבע של מרצדס (מה זה מייצג בכלל?), כמו שאתה לא תשכנע אנשים שאופנועים זה בסדר כי אתה יכול למות מסרטן בכל רגע נתון.

החיים של רוב האנשים לא מתנהלים בקצוות, אלא באמצע, בכל תחום אפשרי. אם כל 30 קרובי המשפחה שלי בערך בארה"ב חיים יותר טוב מכל 30 קרובי המשפחה שלי בישראל, זה מעיד על משהו, לא משנה כמה תתפלסף עוד ותסביר לנו שהם יכולים לדמם שם תוך כדי ארוחה ולאיש לא יהיה איכפת, או שגם שם יש אנשים עצובים בגלל צבע של מרצדס.

 

כן, יש אנשים שהם רועי צאן ומאושרים. יש גם נזירים בודיסטים. אז מה? עדיין, משום מה, אדם ממוצע רוצה להיות מיליונר או סתם עשיר במערב אירופה וארה"ב ולא רועה צאן ברומניה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אמרתי לך, אי אפשר לנהל איתך שיחה דוגרי כי או שאתה מתבכיין למנהלים או שהם מרגישים אליך חיבה יתרה.

לכאן או לכאן, רוב האזהרות שלי הן "בזכותך". זה שהיה לך חיים חרא וקשים בישראל זה בגלל אנשים שקשורים אלייך. לא קשור למדינה. המדינה בחיים לא תספק פיתרון שיענה במאת האחוזים על הצרכים של כל אחד. ושוב פעם, לא יכול לפרט כי זה יעלה לי באזהרה שאני לא יכול להרשות לעצמי.

 

שיקום המנהל אשר שמע אותי מתבכיין לגבייך.

אתה באמת חושב שאני אבזבז את הזמן שלי על לקחת את השרשור אל מעבר לאותו עמוד בדפדפן?

 

עזוב, גם עכשיו אתה קורא רק את המילים שנוח לך מכל תגובה.

 

אם אתה מקבל אזהרות זה 100% בגלל הטמטום הבלתי נסבל שאתה מייצג פה.

בישראל היה לי טוב, לא מספיק טוב. זה מה שהכרתי, זה מה שידעתי והשלמתי עם כל הגזרות.

פה יותר טוב לי. כתבתי רבות על תלאותי במעבר הזה, זה לא היה קל, זה היה מפרך, אך באותה עת הריגוש היה עצום, הצעד הטוב ביותר שעשיתי בשבילי.

 

תהנה, בן.

haters will hate

פורסם
http://news.walla.co.il/?w=/15/2677031

מי אמר שרע כאן ?

 

תראה מה זה, אני תקוע פה באסטוניה וקצת בהמשך יש מדינות מאושרות... האמת, אפשר להבין אותם. השכר הממוצע בדנמרק, הולנד, שוויץ, שוודיה ובעיקר נורבגיה הוא כל כך גבוה, שהחבר'ה בהחלט יכולים לחיות טוב. אני רק לא מצליח להבין ממה הם מאושרים כ"כ שם בשוודיה, נורבגיה ודנמרק, כשחצי שנה יש להם שלג וחושך. אבל שיהיה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האמת שרק בגלל מזג האוויר הזה כנראה לא הייתי מצליח לחיות לא שם ולא בקנדה. מעניין אם זה גם פקטור שגורם לאנשים להרגיש שמחים יותר, גם אם באופן לא מודע..

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

"מדד האושר" לא משקף שום דבר. אנשים מרגישים אושר מהרבה סיבות שונות שלא תמיד שייכות למדינה שהם חיים בה.

קח לדוגמא אדם זקן וחולה שיש לו בעיות עם ביטוח לאומי, עם קופת חולים ועם העיריה, אבל יש לו ילדים ונכדים שמבקרים אותו כל יום ומשמחים אותו כל הזמן. בטח שהוא יהיה מאושר וזה לא בזכות המדינה.

מדד שביעות רצון יהיה יותר משקף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
השכר הממוצע בדנמרק, הולנד, שוויץ, שוודיה ובעיקר נורבגיה הוא כל כך גבוה, שהחבר'ה בהחלט יכולים לחיות טוב. אני רק לא מצליח להבין ממה הם מאושרים כ"כ שם בשוודיה, נורבגיה ודנמרק, כשחצי שנה יש להם שלג וחושך. אבל שיהיה...

שים לב שלמעט הולנד, בכל המדינות שציינת לא עברו לשימוש באירו, ולכן כלכלתן פורחת, והן לא צריגות לממן את היוונים, הספרדים והפורטוגזים הבטלנים.

כל סיפור גוש האירו מוכיח שוב איך אוסף של פרופסורים יכול להניב טמטום כה גדול..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני חושב שהכלכלה שלהן פרחה גם לפני כן. אבל אל תדאג, הם דואגים טוב מאוד להכניס למדינות שלהם מאות אלפי פליטים מוסלמים שיחרבנו להם את הכלכלה (בין השאר) נהדר בשנים הקרובות :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שיקום המנהל אשר שמע אותי מתבכיין לגבייך.

אתה באמת חושב שאני אבזבז את הזמן שלי על לקחת את השרשור אל מעבר לאותו עמוד בדפדפן?

 

עזוב, גם עכשיו אתה קורא רק את המילים שנוח לך מכל תגובה.

 

אם אתה מקבל אזהרות זה 100% בגלל הטמטום הבלתי נסבל שאתה מייצג פה.

בישראל היה לי טוב, לא מספיק טוב. זה מה שהכרתי, זה מה שידעתי והשלמתי עם כל הגזרות.

פה יותר טוב לי. כתבתי רבות על תלאותי במעבר הזה, זה לא היה קל, זה היה מפרך, אך באותה עת הריגוש היה עצום, הצעד הטוב ביותר שעשיתי בשבילי.

 

תהנה, בן.

 

כנראה שעדיף להיות מטומטם על פני שקרן חרטטן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

טוב די כבר!

 

עוד העלבה אחת מצד סרברל או בנצי ואני נותן לשניכם התראה (כדי שלא יהיו פה בכיות שיש מועדפים להנהלה - כי אין).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני עזוב, אני פורש מהפורום, אין לי כוח לגן ילדים שנהיה פה. גם ככה שולחים אותי לפורומים זרים כל פעם שאני מביע דעה אישית.

שיבושם לו.

haters will hate

פורסם

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
http://news.walla.co.il/?w=/15/2677031

מי אמר שרע כאן ?

 

כמו אפקט סטוקהולם. ;)

וברצינות, מדד האושר לא משקף דבר לגבי התנהלותה של המדינה. יכול להיות שאנשים מרוצים שיש להם אייל גולן ונעים פה סך הכל.

או שהם פשוט משקרים.

 

שים לב שלמעט הולנד, בכל המדינות שציינת לא עברו לשימוש באירו, ולכן כלכלתן פורחת, והן לא צריגות לממן את היוונים, הספרדים והפורטוגזים הבטלנים.

כל סיפור גוש האירו מוכיח שוב איך אוסף של פרופסורים יכול להניב טמטום כה גדול..

 

שוב העניין של הבטלנים? אני צריך לחזור על הדברים שלי? מה לגבי אירלנד? גם בטלנים? איסלנד? ארגנטינה? כולם בטלנים ורק אנחנו והגרמנים חרוצים?

אם ננרמל את התל"ג ביחס לשעות העבודה, נגלה שאנחנו בתחתית הרשימה של המערב.

 

וכן, המעבר לאירו (שגרמניה לחצה עליו מסיבות מובנות - אחרי הכל ככה היא כבשה את היבשת בלי לירות כדור אחד) פגע בכל הכלכלות היותר חלשות, כי הן לא מסוגלות כרגע לבצע פיחות במטבע שלהן וליישם צעדי הבראה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט


×
×
  • תוכן חדש...