Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני כמה ימים חיישני הרוורס שלי הפסיקו לעבוד לגמרי (שום צליל או חיווי).

לפני יומיים שמתי לב שלא ניתן להשפריץ מים לניגוב השמשה. חשבתי שרק נגמר הנוזל, אבל מילאתי מים ועדיין אין כלום- אפילו לא רעש של משאבה שעובדת.

הגיוני שיש לי איזה בעיה כללית במערכת החשמל שגורמת לשניהם?

אם כן, למי אני הולך שיסדר את זה?

מדובר בפורד פוקוס 2009, ואני מפ"ת.

 

תודה.

פורסם

כמו שאמר מתן.

יש לך אור רוורס? (שלב לרוורס ובקש ממישהו לבדוק אם נדלקת הנורה באחורי הרכב).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אוקי, אתם חצי צודקים.

באמת אין לי גם אור רוורס (וזו כבר בעיה יותר חמורה), אבל לפי ספר הרכב הפיוז של הרוורס הוא גם למראות החשמליות.

בדקתי והן דווקא עובדות. מה עכשיו?

פורסם

ייתכן והיוניט רוורס שלך תקול. מה שיגרום לכך שאור הרוורס לא ידלק כלל ויוביל לכך שחיישני הרוורס לא יפעלו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

עם ידיים טובות וחוש טכני סביר, תוכל לעשות זאת בעצמך.

אם לא תרצה לקחת סיכונים, כל חשמלאי רכב יוכל לעזור לך בפתרון התקלה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
לפני הבדיקה של היוניט בדקת שהמנורה לא שרופה?

 

החיישני רוורס הפסיקו לעבוד, המתח שלהם מוזן מאותו המתח של הנורה, אין קשר לנורה שרופה.

פורסם

בדקתי והנורה לא שרופה.

 

בכל מקרה, נסעתי אחה"צ עם האוטו. אני יוצא מהחניה ברוורס, ושומע פתאום את החיישן רוורס.

אוקי, בוא ננסה את השפריצר, עובד כמו ענק. מבטיח שלא נגעתי בכלום.

בקיצור, יש כנראה איזה מגע רופף איפשהו שקשור גם למשאבה של המים למגבים וגם לרוורס. כרגע אני לא אקח את האוטו לחשמלאי כי הכל עובד, אבל אני מעריך שבזמן הקרוב התקלה תחזור ואז אלך לחשמלאי, ולכן אני עדיין אשמח לשמוע על המלצות.

פורסם

קרה לי אותו הדבר, גם כן בפוקוס 2009.

 

השתגעתי למה חיישני הרוורס והשפריצרים הפסיקו לעבוד!

הפכתי את כל החשמל באוטו ולא מצאתי סיבה,

זה התחיל כשהעמסתי בתא המטען שולחן גדול שבלט החוצה,

אחרי שלושה שבועות הייתי צריך להחזיר את השולחן, אחר כך הכל חזר לעבוד!

 

אין לי מושג איך זה קרה, כנראה באמת מגע רופף.

 

שי.

פורסם

לי קרתה תופעה בפולו 2003, רכשתי חיישני רוורס מאוטודיפו שהתקלקלו לאחר מספר חודשים. הטכנאי באוטודיפו הרכיב את יחידת הפיקוד של חיישני הרווס בצורה לא נכונה וגרם לי לתקלה הזוייה- בכל פעם שלחתי על דוושת הבלמים- נדלקה הנורה של פנסי הערפל בלוח המחוונים. חזרתי אליהם וקיבלתי יחס מזלזל מצד אותו מתקין שטען שיש לי בעיה באוטו וחסר לי נוזל בלמים או שיש לי בעיה בבלמים :roll:.

הלכתי למוסך של צ'מפיון שאני לקוח שלו כבר 10 שנים, תוך מספר דקות סידר את זה ואפילו לא ביקש כסף.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...