Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למדתי י"ד ובמגמת הנדסת חשמל תעשיה [לא אלקטרוניקה]

 

בקשר לתפקיד אני אזרום עם מה שיהיה שם, אבל מה אני צריך לקחת איתי לשירות כזה? אני לא רוצה להיות מהצעירים שלוקחים איתם חצי בית לבקום.

 

הצעות?

קח איתך דברים בסיסים לשבוע (תחתונים/בוקסרים, מברשת שיניים, סבון וכו').

לא צריך לקחת את כל העולם ואחותו (מספיק לקחת רק את אחותו).

 

אחרי שישבצו אותך, ותראה לאיפה אתה הולך, תדע מה לקחת.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשבוע הראשון אני צריך רק תחתונים וגופיות ודברים של מקלחת וזהוא?

אז איך זה שאני רואה חיילים שהולכים עם תיק שאני בקושי יכול להכניס למאזדה 3 של ההורים? :roll:

פורסם
בשבוע הראשון אני צריך רק תחתונים וגופיות ודברים של מקלחת וזהוא?

אז איך זה שאני רואה חיילים שהולכים עם תיק שאני בקושי יכול להכניס למאזדה 3 של ההורים? :roll:

 

כי הם חושבים שהם יוצאים למלחמת ויאטנם.

שמים 100 חולצות ארוכות, 100 חולצות קצרות ו-1000 גרביים, כאילו בשבוע אחד הם הולכים לחוות את כל 4 עונות השנה במכה.

 

וכמו שלוקו אמר, קח איתך כפכפים למקלחת.

 

ועוד דבר קטן, מומלץ לקחת שעון יד (ועוד יותר מומלץ לקחת G-Shock, אבל אתה לא הולך לטירונות קרבית, אז כל שעון מעפן עם סטופר יעשה את העבודה. אפשר גם אחד של בובספוג או הלו קיטי).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

שעון יד, ערכת צחצוח נעליים, ציוד לגילוח, תחתונים, גופיות וגרביים.

לדעתי כדאי להשיג סלולר מדור ישן מאלו שהסוללה מחזיקה שבוע גם אם

חורשים על הסנייק.

יהיה טוב, אל תלחץ.

 

אתה אותו סתיו שקניתי ממנו מגבר גיטרה לפני חצי שנה?

Gn'f'R

פורסם

משחת נעליים "סטיק" עם ספוג בקצה, חוסך לך המון זמן ולכלוך.

תחתונים - אל תסמוך על מה שצה"ל נותן לך בבקו"ם, אני במידת L קיבלתי תחתוני "מממ" המקבילים ל-XXXL, מה שגרם באותו סוף שבוע לסצינת "סופרמן" ולחברה שלי (שהיום אשתי, לא יודע איך זה לא הפחיד אותה) להתקפי צחוק.

גופיות - אחת ארוכה ועוד כמה קצרות.

גרביים - ארוכות ועבות, להזיע את נשמתך בתוך הנעליים הצבאיות זה יקרה בכל מקרה, אבל גרביים עבות ירפדו קצת את הרגל.

כפכפים פשוטים של 10 שקלים למקלחת - בלי זה אל תכנס למקלחות.

 

אתה תקבל עוד הרבה דברים בבקו"ם, 99% מהם אתה לא תצטרך וביציאה הראשונה הביתה הם יישארו שם עד השיחרור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

החלק הכי טוב בגיוס זה החבילה של אל"ח. אחלה ציוד יש שם (החל מביסלי במבה ועד לסכין גילוח, קרם, סכינים ספייר, אפטרשייב ועוד). אני לא יודע אם מחלקים אותה היום..

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
שעון יד, ערכת צחצוח נעליים, ציוד לגילוח, תחתונים, גופיות וגרביים.

לדעתי כדאי להשיג סלולר מדור ישן מאלו שהסוללה מחזיקה שבוע גם אם

חורשים על הסנייק.

יהיה טוב, אל תלחץ.

 

אתה אותו סתיו שקניתי ממנו מגבר גיטרה לפני חצי שנה?

 

 

אם נהנת ממנו והוא משמש אותך עד היום אז כן, אם הוא היה דפוק אז אני מכחיש כל קשר :lol:

 

 

ועכשיו ברצינות, עוד לא מכרתי\דחפתי אף מוצר לאנשי בפורום אבל אני מניח שיגיע העת אני אמצע קורבן להרוויח עליו כמה שקלים.

פורסם

נעשה סדר בדברים:

 

אז לפי מה שאני מבין אני אצטרך:

 

1) חמישה-שה תחתונים

2) חמישה-שה גופיות קצרות ואחת ארוכה

3) נעלים של מזודות בישביל לא להיות במגע עם הגיפה במקלחת

4) ?

5) שמעתי משו מנעולים וכל מיני כאלה

6) ?

7) ?

8) ?

פורסם

תוסיף:

אם אינך מצפופי הפיגמנט - קרם להגנה מהשמש. עדיף לא לסבול מכוויות גם אם הדבר לא ימצא חן בעיני מישהו.

נייר טואלט - לפני שבועיים-שלשה היה כאן דיון על הכמות הנדרשת.

מברג קטן, אולי אולר בסיסי. לא משהו יוקרתי אבל שיוכל לדחוף את הפלנלית לפינות הנסתרות של הנשק ואולי גם לחתוך משהו בעת הצורך.

כלי רחצה. אם יש לך אוסף סבונים ושמפו שצברת במלונות - מה טוב. זה הזמן להשתמש בו. מכונת גילוח הפועלת על סוללות או נטענת - תחסוך לך זמן בשעת הגלח"צ.

טלפון נייד - מצטרף בחום להמלצה על טלפון ב-150 ש"ח (נוקיה 100 או אלקטל בסיסי). היתרונות - לא מושך את עינם של גנבים, אם הולך לאיבוד הנזק קטן, והחשוב ביותר - הסוללה מחזיקה מעמד אפילו שבוע ויותר (בתנאי שהקליטה בבסיס סבירה. אם הקליטה גרועה - הסוללה תגמר מהר מאוד גם במכשיר הבסיסי ביותר). אם אתה רוצה גם מכשיר מוזיקה קח MP3 הבסיסי ביותר. תביא בחשבון שבטירונות, במיוחד כלל צהלית, תפגוש את כל הטיפוסים שמרכיבים את עם ישראל - לטוב ולרע, ואנשי הבסיס בד"כ אינם מהעילית החברתית והכלכלית וגם הם עשויים לפשוט על המגורים.

כפכפים\נעלי מדוזה - כבר נאמר, ואי אפשר להגזים בחשיבותם במניעת הדבקות בפטריות ברגליים.

בגדי ספורט - לאחרונה למדתי כי בצה"ל כבר לא עורכים מד"ס במדים כמו בזמני, אלא בבגדי ספורט. קח זוג בגדים ועלי ספורט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא חייב פלאפון ג'אנק ג'אנק.

יש פלאפונים נחמדים ב300₪ בערך עם מצלמה ונגן MP3. הם גם עובדים עם אינטרנט 3G, ואפשר להכנס לפייסבוק ולהתעדכן בהפסקות ובסוף היום. גם לצלם את החברים בטירונות (אין מישהו שלא מצטלם עם הנשק בשביל הפוזה, אפילו שזה M16 ארוך מעפן)

אני קניתי לטירונות באיביי מכשיר סוני אריקסון X10 MINI ב400₪. בדיעבד היה אחלה מכשיר. אותם אנשים המשיכו איתי מהטירונות לקורס, אז באתי עם הSGS II. אנשים בסדר גמור.

 

אגב, לא הייתי צריך להשאיר את הטלפון בחדר. הייתי יכול לשאת אותו עליי כל היום כל עוד הוא לא פועל או במצב טיסה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
רק בדיקה להמצאותם של טחורים פנימים.

 

 

לא לשכוח וזלין ומשחה נגד טחורים :lol:

ובנימה יותר רצינית, קח תחתונים דאודורנט ושמפו. ואם אתה מפונק אז גם סט מצעים וכרית.

את כל שאר הדברים הבסיסיים יספקו לך או שתשאיל מהחברים לטירונות.

פורסם

דור - שים לב שלא דיברתי על ג'אנק אלא על מכשיר עם חיי סוללה ארוכים ופחות סכנת גניבה. נכון, זה במחיר פינוקים, אבל מדובר בטירונות, לא בטווח הארוך שבו הבחור ימצא את מקומו ויבין מה דרוש, מה מיותר ומה לא מתאים למקום הצבתו הקבוע.

לבנים שלי לא אפשרו לשאת את הטלפון עליהם. ציידי אותם במוטורולה V3 האגדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה תלוי כנראה איפה הוא יעשה טירונות, אם כי יש סיכוי שאפילו במקום שבו עשיתי טירונות, הנהלים השתנו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם כבר מפרטים ,אז כמה נקודות ממני :

 

א. בטירונות 02 אתה תהיה הרבה זמן בתוך מבנים וכו', וגם תהיה לבוש במדי ב' וכובע טמבל. אני לא חושב שיהיו לך הרבה הזדמנויות להישרף. לא צריך הרבה קרם הגנה. אולי לשים קצת על הצוואר וזהו.

ב. בנוגע לסלולרי - אין סיבה ממשית לרכוש מכשיר פשוט. יהיו לך הרבה הזמדנויות להטעין את הטלפון. אלא אם אתה מאלה שצריכים להתקשר כל שנייה לחברים/לאמא, אין סיבה שהסוללה לא תחזיק כל היום. זה לא שתהיה בשטח שבועות.

ג. כל ההמלצות על לדרמנים וכו', מיותרות לדעתי. טירונות בסיסית, זמני השיפצורים שלך יסתכמו בשעה וחצי במצטבר, לכל הטירונות. אין מה להשקיע כל כך בשטויות. בטירונות כזו, במילא עושים את זה בשביל הפרוטוקול.

ד. ממליץ לרכוש גרביים מיוחדות שמוכרים בחנויות, כאלו שלא יגרמו לך פטריות.

ה. ממליץ לקחת טלק ולשים בגרביים ועל הגב. בזמני קיץ אתה עלול לפתח פריחה והרגשות לא נעימות בגלל זיעה. הטלק מונע את כל האי נעימות הזאת.

ו. בגופיות ותחתונים לא צריך להגזים. אתה הולך לצאת כל סופש, מלבד השבוע של סגירת השבת. תביא בגדים כמספר הימים. אין פה איזה צורך מיוחד להצטייד למסע.

ז. שעון עם סטופר תמיד טוב שיהיה. שתוכל להיות מודע לזמנים שלך.

ח. כפכפים חובה. אל תלך בלי. מגעיל לאללה להסתובב במקלחות האלה גם ככה, בטח שלא לומר בלי כפכפים.

ט. קח הכל באיזי. טירונות זה שטויות. צבא זה באסה אבל כולם עוברים את זה.

י. היזהר מאנשים שסביבך. שמור על דברייך קרוב אלייך. אותו אחד שאומר לך שלום בבוקר יכול להיות גם זה שיגנוב לך את האייפון בלילה.


×
×
  • תוכן חדש...