Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיבה לרכישת מכשיר פלאפון פשוט הוא לא בגלל זמינות הטענה.

הוא בגלל הגניבות. לא בכל בסיס מאפשרים לשאת את הפלאפון עליך בזמן טירונות. בבה"ד 7 היה אפשר. בבסיסים אחרים אי אפשר.

אגב, בבסיסים בהם לנים באוהלים יש יותר בעיה להטעין, כשישנים בחדר והפלאפון מתחת לכרית הרבה יותר קשה לגנוב אותו. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור אחד שלמד חשמל אני מניח שאני אוכל למצוא איזה נקודת חשמל מאולתרת [להביא בתיק איזה בית מנורה ולמצוא חיבור עם חשמל זמין ו"להתעלק" עליו]

אייפון 4 בעייתי בטירונות ?

פורסם
בתור אחד שלמד חשמל אני מניח שאני אוכל למצוא איזה נקודת חשמל מאולתרת [להביא בתיק איזה בית מנורה ולמצוא חיבור עם חשמל זמין ו"להתעלק" עליו]

אייפון 4 בעייתי בטירונות ?

תעשה את זה, והרס"פ / רס"ר או מה שזה לא יהיה יתעלק לך על השבת.

 

בכללי לא מומלץ להביא לטירונות פלאפונים יקרים יחסית (וכל סמארטפון מושך את העין).

אתה הולך לטירונות שאחרי כמה שבועות הרוב מתפזרים, ובד"כ אנשים לא סופרים שם אחד את השני. (על סמך מה ששמעתי, אני עברתי טירונות קרבית).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

למה יש לי הרגשה שאתה לטכני?

אם זה טכני תכנס לכלא, וכן 64 תופס (עם 6 סעיפים גם כמו במקרה שלי)

סבל שלא יתואר.

רוב ההנדסאים בטכני.

גם חימוש ותקשוב לא מצטיינים. בקש מהתחלה תפקיד עורפי שיתאים לך , אנא ציין את סוג השירות שתרצה לעשות ( משמעותי או לא, יציאות) והאם חתמת תקופת קבע כלשהי?

 

לגבי מה להביא ציינו לך הכל אני רק אדגיש לגבי הפלאפון.

לחבר בטירונות גנבו אייפון 5 על הלילה הראשון כשהמכשיר היה בתיק .

דעתי היא שתביא את המכשיר אבל בלילה תנעל את התיק קבוע וביום תקח איתך , תטעין רק שאתה לידו.

Miata ND2

 

פורסם

אור, חימוש ותקשוב זה לא זוהר, אבל זה יותר טוב מהטחינה שתהיה לו בחיה"א.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סתם מגזימים לגבי חיל האוויר, עשיתם ממנו מינימום מחנה עבודה באשוויץ.

בתור הנדסאי חשמל, שהתגייס לחיל האוויר והצבא שלא חשב הרבה סידר לי קורס ממ"ס יסעור דהיינו מכונאי מסוקים, אני רואה מאידך את החבר'ה של ח"ממ (חשמלאים) שרוב הזמן יושבים במחלקה ולא עושים שם יותר מידי, מדי פעם מגיעים מחמשים את המסוק וחוזרים לישון במחלקה.

ותכלס בינינו, החיים בממ"ס קשים, אבל יש רגעים כיפיים בשירות והזמן עובר מהר, ואם אתם מתחשבים באופציה שלי להמשך הדרך בקבע, אז האופציה לא רעה והמשכורת עוד יותר.

בסופו של דבר תעשה תחישוב שלך, אתה יכול להגיע גם לחשמלייה בבינוי, ולעבוד עם אזרחים על כל מיני תקלות, חלק מעניינות ורובן משעממות, אבל לקבל את הרישיון חשמל שזה הישג חשוב בפני עצמו.

בכל מקרה, בהצלחה ותעדכן בהמשך הדרך.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם
בתור אחד שלמד חשמל אני מניח שאני אוכל למצוא איזה נקודת חשמל מאולתרת [להביא בתיק איזה בית מנורה ולמצוא חיבור עם חשמל זמין ו"להתעלק" עליו]

אייפון 4 בעייתי בטירונות ?

 

מהר מאד תגלה שאפילו מטען של אייפון שנרכש אתמולצריך חותמת של מישהו מסגל לפני שהוא מחובר לרשת החשמל הצבאית. למה? כסת"ח אחד מני רבים.

לגבי חיבור המנורה - תביא בחשבון שבאוהלים ולעתים גם במבנים ארעיים המתח המסופק הוא 24V.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפחות בחיל אויר יש טחינה, בשאר החילות האוכל ממש גרוע.

טחינה יש לי אפילו בבסיס המעפן שאני משרת בו (והאוכל אצלנו די גרוע).

אגב, לפעמים עדיף אוכל גרוע על יציאות גרועות ועל לראות את הבית פחות. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...