Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מתלבט בין ניסאן מיקרה לקיה פיקנטו

מבחינת הצרכים שניהם מתאימים לי, לפי מה שהבנתי בפורום הניסאן חסכונית יותר אך הפלסטיקה ירודה והקיה פחות חסכונית אך יותר איכותית

אשמח לחוות דעת על הרכבים הנ"ל

והאם הפלסטיקה כל כך גרועה במיקרה או שאפשר להסתדר עם זה והתצרוכת דלק מכפה על זה

נוחות נסיעה ומנוע יותר חזק פחות מפריע לי

 

אשמח לעזרה

פורסם

בדיוק כמו שכתבת - המיקרה חסכונית יותר בדלק (סביב 15 קילומטרים לליטר במיקרה, לעומת 12-13 קילומטרים לליטר בפיקנטו) ומרווחת יותר.

הפיקנטו מרגישה איכותית יותר, לפחות מבפנים.

 

האם אפשר לחיות עם הפלסטיקה של המיקרה? לדעתי כן. אבל יש גם אנשים שחיים טוב עם הפלסטיקה של סובארו ג'אסטי. כל אחד והסטנדרטים שלו...

בכל מקרה אם אתה מתכוון לקנות מיקרה חדשה קח בחשבון שיש גם מתיחת פנים שתגיע כנראה לארץ בתחילת השנה הבאה ותשפר את איכות הפלסטיקה ואת רמות האבזור. אולי שווה לחכות?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בנוגע לפלסטיקה ואיכות תבדוק את זה בנסיעת מבחן

בנוגע לצריכת שלק - תלוי מאוד בנהג. מכיר כאלה שמרוצים מהצריכה של הפיקנטו

פורסם
שלום,

 

אני מתלבט בין ניסאן מיקרה לקיה פיקנטו

מבחינת הצרכים שניהם מתאימים לי, לפי מה שהבנתי בפורום הניסאן חסכונית יותר אך הפלסטיקה ירודה והקיה פחות חסכונית אך יותר איכותית

אשמח לחוות דעת על הרכבים הנ"ל

והאם הפלסטיקה כל כך גרועה במיקרה או שאפשר להסתדר עם זה והתצרוכת דלק מכפה על זה

נוחות נסיעה ומנוע יותר חזק פחות מפריע לי

 

אשמח לעזרה

הפיקנטו גם זולה יותר בכמה אלפים טובים

פורסם

סליחה, כן? אבל מיקרה זה רכב דיי נשי.

מה עם קיה ריו? סביבות 60-62K למודל 2012 - דגם LX ידני 5 דל' 1.2

מרגיש יותר אוטו, וצריכת דלק סביב 11-12 ק"מ לליטר.

 

ענת

http://malkabakvish.blogspot.co.il/ מבחני דרך במלכת הכביש

https://www.facebook.com/queenoftroads פייסבוק

http://instagram.com/queen.of.the.roadאינסטגראם

×
×
  • תוכן חדש...