Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני ואישתי מצפים לבת בכורה שתוולד בקרוב וחשבנו להחליף את הפולו הישנה והאהובה שלנו (ידנית שנת 97)

כיוון שאנחנו תושבי גוש דן נעדיף סופר מיני על פני משפחתית משיקולי חניה.

שנינו נוהגים די הרבה שנים בגיר ידני ולכן סוג התיבה אינו אילוץ (אפילו נעדיף רכב ידני:-P )

 

הדרישות מהרכב:

בטיחות בדגש על בטיחות הילדים

תא מטען שיכול להכיל עגלה ואם אפשר קצת מעבר לכך

התאמה לנהג גבוה (1.90)

אמינות

צריכת דלק נמוכה: נוסעים כ 200 ק״מ בשבוע, חצי מהמרחק נסיעות בתוך העיר והמחצית השנייה נסיעה בין עירונית.

 

האופציות שחשבנו עליהן : כמובן פולקסווגן פולו, סיאט איביזה

 

צריך את עזרתכם ודעתכם על האופציות הנ״ל ובעיקר את עזרתכם באופציות נוספות

 

תודה מראש!

פורסם

לפני זמן מה מכרו את הקליטו ידנית במחיר הזה חדשה,היא בטיחותית,חסכונית ומרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דור 3 לא הדגם החדש שצריך להגיע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש את איביזה סטיישן במבצע 74K, קצת מעל התקציב, אבל שווה בדיקה. אבל מבחינת חניה אולי פחות מתאים. בתכלס גם תא מטען של סופר מיני רגילה ולא סטיישן מספיק למשפחה עם תינוק. אני בדיוק במצב הזה ומסתדר לא רע עם סופר-מיני. היו מעט מקרים נדירים שהייתי צריך תא מטען גדול יותר, אז השתמשתי במושב האחורי.

פורסם

הייתי מעדיף את הפאביה על פני האיביזה. הרבה יותר מרווחת מבפנים ותא מטען יותר נוח. הפלסטיקה גם יותר איכותית.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

הפאביה הייתה אחת האופציות הראשונות ששקלנו אבל 3 כוכבי בטיחות לילדים ו 4 למבוגרים די מרתיעים אותנו...

פורסם

ההבדל בין הפאביה והאיביזה מסתכם בשתי נקודות.

כמו כן אם אני לא טועה, אז האיביזה נבחנה עם 6 כריות אוויר ואילו בארץ היא נמכרת עם 4.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

היי אלעד,

 

קודם כל, מזל טוב להולדת הבת! מקווה שתכניס לכם הרבה אושר ושמחה לחיים.

 

לגבי הרכב,

מחירה הרשמי של סיאט איביזה ידנית חדשה מעט גבוה מהתקציב שהגדרתם אולם אצל חברות הליסינג הגדולות ניתן למצוא לעיתים רכבי "יד ראשונה" שנמכרים בהנחה משמעותית ואז המחיר בפועל יתקרב מאוד לתקציב שהגדרתם. במידה וזאת אכן אפשרות, אני בהחלט חושבת שסיאט איביזה ידנית תתאים מאוד לצרכים שלכם. הפולו מעט יותר יקרה והדגם הידני שלה נמכר בעיקר (אבל לא רק) בדגם ה-3 דלתות, שהוא כמובן פחות מתאים למשפחה עם ילדה צעירה.

 

בנוסף לשני הרכבים הללו אתם בהחלט יכולים לשקול גם את הפיאט פונטו. זאת מכונית סופר-מיני די מרווחת, עם תא מטען מאוד גדול ומושב אחורי מרווח. גם לפונטו יש דגם ידני (לצד דגם אוטומטי-רובוטי) שהוא חסכוני במיוחד בדלק ובהחלט עונה לדרישות שציינתם.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

שלום לכולם!

אני ואישתי מצפים לבת בכורה שתוולד בקרוב וחשבנו להחליף את הפולו הישנה והאהובה שלנו (ידנית שנת 97)

כיוון שאנחנו תושבי גוש דן נעדיף סופר מיני על פני משפחתית משיקולי חניה.

שנינו נוהגים די הרבה שנים בגיר ידני ולכן סוג התיבה אינו אילוץ (אפילו נעדיף רכב ידני:-P )

 

הדרישות מהרכב:

בטיחות בדגש על בטיחות הילדים

תא מטען שיכול להכיל עגלה ואם אפשר קצת מעבר לכך

התאמה לנהג גבוה (1.90)

אמינות

צריכת דלק נמוכה: נוסעים כ 200 ק״מ בשבוע, חצי מהמרחק נסיעות בתוך העיר והמחצית השנייה נסיעה בין עירונית.

 

האופציות שחשבנו עליהן : כמובן פולקסווגן פולו, סיאט איביזה

 

צריך את עזרתכם ודעתכם על האופציות הנ״ל ובעיקר את עזרתכם באופציות נוספות

 

תודה מראש!

פורסם

שלום שוב!

 

לאחר חיפושים קיבלנו את ההצעות הבאות:

 

פולו 2008 יד 1 מהשכרה 43,000 ק"מ ב 53,000 ש"ח (ידנית)

גולף dsg 2010 יד 1 מהשכרה 49,000 ק"מ ב 67,000 ש"ח

איביזה 2012 יד 1 פרטית 20,000 ק"מ ב 60,000 (ידנית)

 

והרכב שעד כה הכי התלהבנו ממנו עד כה:

פיאט פונטו איבו יד 1 (גרסת ה 150) 2011 פרטית 16,000 ק"מ ב 65,000 ש"ח (ידנית)

 

כמובן שצריך ללכת לבדיקה אבל כל הרכבים ללא תאונות.

 

יש המלצות ? הערות על המחיר?

 

תודה מראש!!!

פורסם

רנו קליאו חדשה מהנילונים שנת 2013 ב 63.5K .

רנו קליאו חדשה מהנילונים שנת 2012 0 ק"מ יד 1 מחברת ליסינג בהרבה פחות (אני מצאתי ב - 55K - כעת אזל).

פורסם

מזל טוב להולדת התינוקת.

 

הרנו אמורה להיכנס בתקציב, אבל אם תוסיף לשיקולים את השם והטיפולים שכנראה יבואו בהמוניהם - תצא מופסד. אגב - אני ממש לא התלהבתי מהגיר הידני של הקליאו.

יש לי i20 חדשה (ידנית) ואני מבסוט. הקלאצ׳ רך מאוד (קצת חיסרון בהילוך ראשון) אבל הרכב חסכוני ומרווח. גם אנחנו עם תינוקת כך שלא התפשרנו על בטיחות. 6 כריות אויר וציון של 5 נק׳. הטיפולים אמורים להיות זולים. גם הביטוח.

לדעתי - שווה לבדוק (יש חריגה מהתקציב שלך...)

פורסם

רכב חדש:

לא מחייב בדיקה לפני קניה.

אין חשש מבעיות רישוי / רכב ממושכן, תאונות קודמות וכו..

ככל הנראה אף אחד לא הפליץ במושב קודם.

לרכב יש אחריות.

ההבדל במחיר זניח (קליאו חדש=פולו בן 5 מהשכרה עם 43000 קילומטר... ).

פסיכולוגית - אין על הרגשת קריעת הנילונים.

פורסם
מזל טוב להולדת התינוקת.

 

הרנו אמורה להיכנס בתקציב, אבל אם תוסיף לשיקולים את השם והטיפולים שכנראה יבואו בהמוניהם - תצא מופסד. אגב - אני ממש לא התלהבתי מהגיר הידני של הקליאו.

יש לי i20 חדשה (ידנית) ואני מבסוט. הקלאצ׳ רך מאוד (קצת חיסרון בהילוך ראשון) אבל הרכב חסכוני ומרווח. גם אנחנו עם תינוקת כך שלא התפשרנו על בטיחות. 6 כריות אויר וציון של 5 נק׳. הטיפולים אמורים להיות זולים. גם הביטוח.

לדעתי - שווה לבדוק (יש חריגה מהתקציב שלך...)

הטיפולים שכנראה יבואו? בחייאת ראבק, חלאס עם הסטיגמות האלה.

והטיפולים לא יקרים, על טיפול סטנדרטי שילמתי פחות מ500₪, אולי ביונדאי זה קצת יותר זול אבל לא בהרבה.

 

חוץ מזה, הi20 פחות נוחה מהקליאו מניסיון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...