Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובות

נבדוק את אופצית הקליאו במחיר כל כך זול....

I20 היא כרגע לא אופציה, רכב שפחות התחברנו אליו

 

תגובות בקשר לאופציות שהזכרתי יתקבלו בברכה

נשמח לשמוע תגובות בעיקר על האיבו. איך הרכב באופן כללי?, האם הוא אמין ? עלות טיפולים וכו׳

פורסם

בדבר אחד אני מסכים - הקליאו נוחה יותר, לפחות המושבים.

אבל כשאתה נכנס לקליאו לעומת כל רכב אחר בקטגוריה - שמים וארץ. הקליאו ישן מאוד ונראה ספרטני, אין ח"ח אחוריים כסטנדרד, והתוספת (של ח"ח אחוריים) נראית לעין. הקונסולה המרכזית נראית נורא וכו'... יכול להיות שבגרסת הספורט זה אחרת...

 

הייתה לנו מגאן במשפחה שלא הפסיקה לעשות בעיות.

אינספור אנשים אומרים שרנו רואה מוסך באופן קבוע, אם זה בעיות חשמל ואחרות.

הרכב שלך עדיין חדש, כך שאתה לא מהווה דוגמא, אבל יש מספיק כאלו שניסו ונכוו.

 

 

הטיפולים שכנראה יבואו? בחייאת ראבק, חלאס עם הסטיגמות האלה.

והטיפולים לא יקרים, על טיפול סטנדרטי שילמתי פחות מ500₪, אולי ביונדאי זה קצת יותר זול אבל לא בהרבה.

 

חוץ מזה, הi20 פחות נוחה מהקליאו מניסיון.

×
×
  • תוכן חדש...