Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם מדובר בתופעה, אבל נתקלתי כבר בשלושה מקרים שבהם חניית נכים המסומנת בתמרור עם מספר רכב, משמשת אחרים (שכנים,בני משפחה וכו׳).באחד המקרים, רכב הנכה חונה מאחורי החנייה שלו, ומקום החנייה השמור משמש 2 מכוניות אחרות (כמובן ללא תו נכה).

מדובר במקומות שבהם המשטרה לא מבקרת או לא מתייחסת לעבירות מסוג זה.

זהו...שחררתי קיטור.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

פנה לעירייה, הם אוהבים אנשים כאלה :twisted:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

"עירייה? שלום. יש לי שכן נכה, אדם מאוד נחמד, שאני מאוד אוהב. לאחרונה, יש נבלה, שתמיד מחנה לו בחנייה, ופשוט צורם לי שכלום לא נעשה. אני חושב שאם תשלחו בבקשה פקח, שייתן לו דו"ח, הוא לא יעשה זאת שנית. בבקשה, עזרו לשכן הנכה שלי, הוא אדם מאוד יקר."

זה הכל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני מכיר דווקא את התופעה ההפוכה.

במקומות עם מחסור חמור בחנייה, הרכב של הנכה חונה בדיוק חניה אחת לפני \ אחרי המטעפה המסומנת במשך היום, ולכשמגיע הרכב השני (בשעות העומס, כשתמיד יש מחסור בחניה באיזור) פשוט מזיזים את הרכב הרשום לתוך המעטפה, וככה "זוכים" לשתי חניות פנויות תמידית.

 

כמובן שהנ"ל חוקי, אבל מעט מסריח :roll:

 

אלי.

פורסם

ניקו ניסת ? תנסה..

שימוש לרעה בחניית נכים נחשב חריג וחמור בעיריות, או שלפחות אצלי....

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

צלם, שלח בשלושה העתקים לשלוחת את"ן הקרובה לביתך, לאגף החניה בעירייהועותק מקור אצלך.

 

צרף מכתב קצר, בו אתה לא חייב אבל רצוי שתציין את פרטיך, יחד עם הכתובת של מקום החניה. ייקח קצת זמן, אבל הנבלה יקבל דו"ח של 1250 ש"ח לת.ד. שלו - 1000 של מ"י ו-250 של העירייה.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
"עירייה? שלום. יש לי שכן נכה, אדם מאוד נחמד, שאני מאוד אוהב. לאחרונה, יש נבלה, שתמיד מחנה לו בחנייה, ופשוט צורם לי שכלום לא נעשה. אני חושב שאם תשלחו בבקשה פקח, שייתן לו דו"ח, הוא לא יעשה זאת שנית. בבקשה, עזרו לשכן הנכה שלי, הוא אדם מאוד יקר."

זה הכל.

 

לפני שאתה עושה את זה תוודא עם השכן שהוא אכן ממלא צד של "נפגע".

אולי הוא זה שנתן את האישור לחנות במקום הזה.

אולי זה אחד מבניו\בנותיו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
"עירייה? שלום. יש לי שכן נכה, אדם מאוד נחמד, שאני מאוד אוהב. לאחרונה, יש נבלה, שתמיד מחנה לו בחנייה, ופשוט צורם לי שכלום לא נעשה. אני חושב שאם תשלחו בבקשה פקח, שייתן לו דו"ח, הוא לא יעשה זאת שנית. בבקשה, עזרו לשכן הנכה שלי, הוא אדם מאוד יקר."

זה הכל.

 

רעיון מעולה וחוקי לחלוטין

כל עוד הנכה לא יציג כל אישור שיאשר שהרכב שחנה בחנית הנכים הוא רכב חלופי הדוח ירשם.

והסיכוי שיבוטל יקטן מאוד.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם זה אחד מהמשפחה שלו, זאתצ אומרת שהוא חונה בחניה רגילה כדי לשמור להם מקום, נצלן כזה צריך לתת את הדין אחרת שיבטלו לו את המקום השמור אם הוא לא משתמש בו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לפני שאתה עושה את זה תוודא עם השכן שהוא אכן ממלא צד של "נפגע".

אולי הוא זה שנתן את האישור לחנות במקום הזה.

אולי זה אחד מבניו\בנותיו.

 

 

ברור שזה המצב, אבל מבחינת החוק אסור לאף רכב אחר לחנות שם, בלי קשר לאישורו של בעל רכב הנכה. המקום הוא לשימוש הרכב שלו בלבד, לא רכבים שהוא "מאשר" להם לחנות שם.

"ai motoare capul doare"

פורסם
אני מכיר דווקא את התופעה ההפוכה.

במקומות עם מחסור חמור בחנייה, הרכב של הנכה חונה בדיוק חניה אחת לפני \ אחרי המטעפה המסומנת במשך היום, ולכשמגיע הרכב השני (בשעות העומס, כשתמיד יש מחסור בחניה באיזור) פשוט מזיזים את הרכב הרשום לתוך המעטפה, וככה "זוכים" לשתי חניות פנויות תמידית.

 

כמובן שהנ"ל חוקי, אבל מעט מסריח :roll:

 

אלי.

 

זה הדבר הכי מרגיז שיכול להיות.:mad:

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
ברור שזה המצב, אבל מבחינת החוק אסור לאף רכב אחר לחנות שם, בלי קשר לאישורו של בעל רכב הנכה. המקום הוא לשימוש הרכב שלו בלבד, לא רכבים שהוא "מאשר" להם לחנות שם.

 

ברור לי שמבחינה חוקית זה אסור. אך אם המצב הוא כזה שהשכן הוא אכן אדם קרוב לפותח השרשור אולי עדיף להניח.

למרות שכמו שאני מבין, יש פה פשוט עניין של עיקרון.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אבל לא תמיד יודעים את הסיפור המלא.

דוגמה מקרוב: לאמא של ידידה יש תו נכה, ברחוב עמוס מאוד, אך היא נוהגת לפעמים ברכב השני במשפחה.

אין לה רכב מיוחד או משהו בסגנון, ולפעמים שצריכים את האוטו הגדול לקניות וכד'..לוקחים אותו. אז היא לא תנהג ברכב השני? ברור שהיא תנהג. אז למה שלא תחנה בחנית נכה שלה?

בניגוד לסיפורים פה, היא לא שומרת חניה אחרת ברחוב או משהו...אבל היא כן מחנה רכב בחניה שלא נושאת את המספר שלו.

אני מקווה שלא תתקשרו עליה לעירייה :lol:

פורסם

פתרון פשוט.

בתו נכה שהנכה מקבל יש להוסיף את הרכב הנוסף.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

היה לי פעם שכן שעשה כך - החנה את רכב הנכה בחניה רגילה "ושמר" את החניה המסומנת לרכבים אחרים של המשפחה. הוא אף הגדיל לעשות וביוזמה פרטית שלו הוא הרחיב את שטח החניה (מחק את הסימון המקורי וצבע מחדש סימון לאורך מקטע כביש ארוך יותר) כך ששתי מכוניות יכלו לחנות בה.

במקום המגורים האחר שלי, גם שם הייתה מצוקת חניה, אדם נכה - אבל ללא הגבלת תנועה המזכה בחניה, הציב לעצמו שלט נכה בחניה של הבניין (לא היו מקומות מסומנים בחניה), בסוף כמה שכנים התרגזו ופשוט חנו בכוונה בחניה "שלו" כל פעם (עד שלבסוף הגיעו מהעיריה וסילקו את השלט הלא חוקי). כאמור הוא היה נכה, אבל האם הייתה לו יותר זכות לחניה מאנשים מבוגרים או לאמהות עם תינוקות בעגלה?

 

למרבה הצער יש סוציומטים מכל הסוגים וגם אנשים הסובלים מפגיעות גופניות יכולים להיות ערסים חסרי התחשבות.

לציין שהתנהגות כזאת גם פוגעת בשאר ציבור הנכים.

×
×
  • תוכן חדש...