Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניקו ניסת ? תנסה..

שימוש לרעה בחניית נכים נחשב חריג וחמור בעיריות, או שלפחות אצלי....

 

לא הבנתי את התגובה שלך. ניסיתי מה? אני הצעתי לו שיעשה בדיוק את מה אמרת, רק שאני תיארתי את המלל שהייתי משתמש בו בשיחה.

 

לפני שאתה עושה את זה תוודא עם השכן שהוא אכן ממלא צד של "נפגע".

אולי הוא זה שנתן את האישור לחנות במקום הזה.

אולי זה אחד מבניו\בנותיו.

 

הוא לא נפגע, הוא פוגע. אבל הפקח לא צריך לדעת את זה. אין באמת אהבה בין פותח השרשור לשכן, אדרבה. פותח השרשור צריך להציג את עצמו, כאדם שדואג לשכנו הנכה, כשבעצם הוא מבין היטב שהנכה פשוט "שומר" חניות לקרוביו, ורוצה "להעניש" אותו על כך.

 

ברור שזה המצב, אבל מבחינת החוק אסור לאף רכב אחר לחנות שם, בלי קשר לאישורו של בעל רכב הנכה. המקום הוא לשימוש הרכב שלו בלבד, לא רכבים שהוא "מאשר" להם לחנות שם.

 

בדיוק. כבר היה מקרה שחבר פורום קיבל דו"ח, על כך שחסם את הכניסה לחנייה הפרטית שלו. אומנם זו החנייה שלו, והוא אישר לאשתו לחסום אותו, אבל זה עדיין לא אומר שזה חוקי, וזאת משום שעצם החנייה במקום שלאחרים אסור, מהווה קיפוח כנגדם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כל חנייה של רכב שאינו של בעלי "תו נכה" בחנייה המיועדת לרכב נכה ספציפי - נעשית על חשבון הציבור, גם אם מדובר בבן משפחה של הנכה. אפשר להבין נסיבות מיוחדות בהן בעל החנייה יאפשר למישהו אחר לחנות בה לזמן קצר (כדי להעלות או להוריד את הנכה, לדוגמא).

אם יש ניצול של חניית הנכה האישית כדי לתפוס מקום חנייה נוסף בשטח הציבורי, אפשר ורצוי להתלונן בפני הרשות המקומית.

פורסם

יש לי שאלה... כמה רכבים יש לאדוני פותח השרשור?

שאלה נוספת, האם לכל הדיירים ברחוב יש רכב אחד בלבד במשפחה?

 

אם כן אז אכן השכן פוגע בזכותם של כל הדיירים וכן יש בזה נזק לציבור, אבל חשוב על זה אחרת...

 

אתה חוזר אחרי עבודה, ואחד השכנים שיש לו 2/3 רכבים כולם חונים כמו שצריך ורק לרכב שלך אין חניה, אתה מתעצבן וגונח וממורמר איך ל ב*ן ז*** יש חוצפה לחנות 3 רכבים כשלי יש רק אחד ואין לי חניה...

 

אני לא רוצה להרחיב יותר אני חושב שהעברתי מסר, תפסיקו לפתוח עיינים, אם אתם היתם באותו מקרה והיה לכם היכולת לשמור מקום לעוד רכב של המשפחה היתם עושים בדיוק אותו דבר, דיי.

 

עוד דוגמא, הפעם אישית.

 

אני נכה צה"ל, יש לי רכב נכה וחניית נכים מהערייה, בבלוק שלי יש גם חניות פרטיות לכל הדיירים, חניית הנכים שלי ממוקמת בכזה מקום שאם חונה רכב מאחורי (יש מקום לרכב קטן) הוא חוסם כניסה ויציאה מהחניה הפרטית של 2 שכנים.

 

כל פעם איזה שכן פלצן הציק לי על זה שאני חונה את הרכב על חצי חניה שלי ואם התחת אחורה כדי שלא ידחפו עוד רכבים ויחסמו לשכנים את היציאות.

 

כמה שאני לא מסביר לו ככה הוא המשיך לחרטט לי תמוח עד שלא שלחתי אותו לקיבינימט באופן הכי גס.

פורסם

יבגני-לשאלתך,כרגע אין לי רכב,אבל זה לא משנה,כי לא דיברתי רק על הרחוב שאני גר בו.

ואני לא חושב שלנכה יש זכות יתר בשמירת חנייה לרכב אחר.אתה בטח יודע מה הקנס שמקבל מי שחונה בחניית נכה ללא תו.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

להחנות רכבים ללא תו נכה בחניית נכים פרטית מאוד כואבת לכיס, במקרה חבר שלי חנה במה שהיה חניית נכים (הנכה עצמו עבר דירה) העריה לא הסירה את השלט אבל החבר חנה בכל מקרה, אפלא ובאפלא הוא יורד ביום אחד בהיר לרכב ושם קנס של 1000 שקל.

 

אפשר לדבר לקירות, רק בית משפט אחרי הוכחה שהנכה עבר, הוריד לו את הקנס ל 100 שקלים או משו בסגנון, לא נשכח את מחיר הזמן המבוזבז.

לכן לתת לרכבים אחרים לחנות זה סיכון, אבל אם יש 2 רכבים במשפחה ויש אפשרות לשמור מקום באיזור עמוס שברור שלא לכולם רכב אחד במשפחה נראה לי אומנם לא הדבר הכי ישר לעשות אבל מקובל על הדעת.

 

שוב חוזר ואומר, מי שיכל היה עושה כבר מזמן ומי שלא מקטר...

פורסם
אבל לא תמיד יודעים את הסיפור המלא.

דוגמה מקרוב: לאמא של ידידה יש תו נכה, ברחוב עמוס מאוד, אך היא נוהגת לפעמים ברכב השני במשפחה.

אין לה רכב מיוחד או משהו בסגנון, ולפעמים שצריכים את האוטו הגדול לקניות וכד'..לוקחים אותו. אז היא לא תנהג ברכב השני? ברור שהיא תנהג. אז למה שלא תחנה בחנית נכה שלה?

בניגוד לסיפורים פה, היא לא שומרת חניה אחרת ברחוב או משהו...אבל היא כן מחנה רכב בחניה שלא נושאת את המספר שלו.

אני מקווה שלא תתקשרו עליה לעירייה :lol:

 

כל מה שעשית כאן זה להראות שמדובר במקרה שהוזכר בתחילת השרשור. תפסו מקום עם הרכב שיש לו תו? אז שמים את הרכב השני בחניית הנכים ומרוויחים עוד חניה.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

×
×
  • תוכן חדש...