Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 טורבו!..!!!!


רועי לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות פג'ו 106 XSI שנת 95 עם מנוע טורבו

עכשיו רציתי לעשת אם זה שוה בכלל

ואם האוטו יעשה לי בעיות בגלל שזה טורבו או בגלל כל השיפורים שיש בו

וכמה שווה בכלל לשלם על אוטו כזה

חוץ מכל השיפורים שיש בט האוטו במצב טוב מאוד

ונראה מצויין גם מבחוץ וגם מבפנים

תודה...

(יוסי)

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני רוצה לקנות פג'ו 106 XSI שנת 95 עם מנוע טורבו

עכשיו רציתי לעשת אם זה שוה בכלל

ואם האוטו יעשה לי בעיות בגלל שזה טורבו או בגלל כל השיפורים שיש בו

וכמה שווה בכלל לשלם על אוטו כזה

חוץ מכל השיפורים שיש בט האוטו במצב טוב מאוד

ונראה מצויין גם מבחוץ וגם מבפנים

תודה...

(יוסי)

  1. לא
  2. יעשה המון בעיות
  3. 24500
  4. לך על זה טייגר

פורסם

קצת סדר.

ל-106 אין טורבו.

אם מצאת 106XSI ואתה קורא לה טורבו - חפש עליה חומר במנוע החיפוש של הפורום.

אם מצאת אחת שבאמת הותקן לה טורבו - מפה אף אחד לא יידע להגיד לך כמה שווה לך לשלם עליה. רק אתה תדע.

 

זה שווה לי בכלל לקנות אוטו כזה?

אתה צריך 106 עם טורבו ויכול להרשות לעצמך - תקנה.

אתה צריך 106 עם טורבו ולא יכול להרשות לעצמך - אל תקנה.

אתה לא צריך - אל תקנה.

 

וכמה שוהה לשלם עליו?:???:!!?
במקום לשאול אותנו כמה היא שווה, תשאל את המוכר כמה הוא רוצה.

אם אתה מוכן לשלם את מה שהוא רוצה - זה כבר בינך לבין עצמך.

 

בהצלחה, ושנה טובה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

וכמה שוהה לשלם עליו?:?!!?

תלוי , אם זה שב"ח (שוהה בלתי חוקי) ,אתה עשוי לשלם עשרות אלפי שקלים ,שלא לדבר על כמה שוהים.

פורסם

השרשור נפתח עקב פניה של רועי בה"פ.

 

משום מה הוא לא רשם בהודעה המקורית את כל הפרטים:

106XSI עם טורבו מקומבן של קסארה.

הרכב במצב טוב, לטענתו, יד שלישית והמוכר מתחייב לתקן ליקויים בבדיקה.

 

להבא - כשאתם שואלים שאלה בפורום - אל "תסתירו מידע".

כדי לקבל תשובה עניינית - צריך לפרט ככל הניתן בשאלה עצמה ולתת את כל הפרטים,

כדי שיהיה ברור במה מדובר, ושאחרים לא יחשבו שמדובר בסתם חרטטן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
משום מה הוא לא רשם בהודעה המקורית את כל הפרטים:

106XSI עם טורבו מקומבן של קסארה.

זו ה-XSI השחורה המוגדשת (מקסארה TD) עם חישוקים של C3, נכון?

המוכר בחור חביב מאוד והוא כבר די הרבה זמן מעוניין למכור.

חוץ מהבניה החביבה של האינטרקולר, אני לא יודע מה איכות העבודה

שבוצעה לו באוטו.

לדעתי, חתול בשק היא הגדרה נאותה למכניקה של אוטו ספציפי כזה.

MCS 2008

פורסם

אבל בבדיקה מגלים לי הכל על האוטו לא?!

 

כלומר יגידו לי מה המצב המכני של האוטו...

אוטו כזה עושה בעיות??????

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

אממממ.. בדיקה לא כ"כ תגיד לך כל מה שיש ברכב...

 

כלומר הרכב (איך אני אגיד את זה) מאוד מקומבן ממה שהבנתי, טורבו של קסארה.. נו באמת!

 

בכל אופן, תברר אצל מי הוא עשה את העבודה (כלומר מי בנה את הטורבו)

 

אני אישית לא הייתי קונה רכב כזה, ובמיוחד לא 106 עם טורבו.

אבל זה רק אני, בהצלחה!

חשוב שתדע, רכבים מוגדשים מנוצלים יותר, כלומר מרחיבים גבולות, ואם הרכב לא עבר שינוי של בולמים, ברקסים, מוטות חיזוק וכו'

הבלאי מאוד גבוה, ואני כמעט בטוח שהמכלולים די גמורים.

 

 

רמי מינץ

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

קודם כל זה הוא בנה את כל השיפורים באוטו ושוב ממה שראיתי הוא עשה עבודה ממש טובה!

ויש לו ברקסים משופרים בולמים וכל שאר הדברים

הכל מותאם לטורבו שהוא שם באוטו

זה לא נראה לי מקומבן

וטורבו של קסארה כן-חלקים של פג'ו סיטרואן...

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

אין דבר כזה קסארה טורבו בנזין.

יש אך ורק קסארה טורבו דיזל. אני לא יודע איך הוא הכניס לשם (מנוע 1.9 של הקסארה והטורבו עם המניפה והאינטר מעליו) איך לעזעזל נכנס על רכב כזה קטן, טורבו כזה גדול?

אני ממליץ לך להתרחק, גם אם מדובר בטורבו המכני (1.9 TD) שהוא יותר מוצלח מאחיו ה HDI

פורסם
זה לא נראה לי מקומבן

פיג'ו 106 עם טורבו של קסארה דיזל זה לא מוצר מקורי מהחברה.

אם זה לא מקומבן, מה כן ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הואטו טורבו בנזין לא טורבו דיזל!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פשוט הוא התאים את הטורבו דיזל למנוע בנזין

המנוע הוא 1600 משופר שלXSI

הטורבו מורכב על האוטו כבר שנה וחצי

וזה ה106 הכי חזקה ו-ח-ד-ש-ה שראיתי בחיים שלי

וראיתי הרבה

יש ל3 חברים שלי XSI

צריך לראות את האוטו כדיי להבין...

השאלה שלי היא אם אני יראה הרבה מוסך עם אוטו כזה?

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

להערכתי מנוע של 1600, בהשוואה למנוע 1900 המקורי של הקסארה, זה מעמסה לא קטנה.

ואתה תבקר הרבה במוסך

מה שבטוח - לא מורשה. אף מוסך מורשה לא ינגע באוטו.


×
×
  • תוכן חדש...