Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 טורבו!..!!!!


רועי לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להערכתי מנוע של 1600, בהשוואה למנוע 1900 המקורי של הקסארה, זה מעמסה לא קטנה.

ואתה תבקר הרבה במוסך

מה שבטוח - לא מורשה. אף מוסך מורשה לא ינגע באוטו.

עומרי - מדובר על העברת המגדש בלבד . עם גדישה נמוכה העסק יכול לעבוד. אין ממש קשר בין נפח המנוע.

 

אישית לא הייתי נודע ברכב כזה -אבל כל אחד יעשה מה שטוב לו - גם את הרכב של תומר קנו ,למרות שתומר שינה את אמא של הרכב ואת אחותו ביחד. מה שעובר אח"כ על הרכב זה משהו אחר.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל איזה בעיות אתה חושב שיהיו לי???

 

2.כאילו מבחינתך אתה אומר שלא שווה לקנות תאוטו הזה?!

אהה והוא עשה לה את הטורבו

כאילו האוטו עוד לא עבר ידיים עם הטורבו

נרא לי שהאוטו הזה שמור ומטופל טוב מאוד

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

אני ראיתי את המנוע של הקסארה פתוח לגזרים (ברכב אחר) ובחל לך על הזמן אחי.

זה פשוט בהמה המנוע שם גדול ממה שחשבתי בהרבה!!!!! אני תמיד הסתכלתי על שלי "מלמעלה" לא ראיתי את ההמשך שלו. הוא מנוע מחוזק היטב במקומו. ולזה שמים לב רק אחרי פירוק האינטרקולר. אני בטוח שגם מעט גדישה של הטורבו הזה, תיהיה גבוהה מידי למנוע של ה 106. זה נראה לי מאוד לא הגיוני לקחת מדחס-טורבו ממנוע כה גדול, ולשים אותו על מנוע כה קטן.

אתה לא חושב כך? גם אם הוא יכוון מהבורג את הלחץ בטורבו, זה עדין גבוהה. יש אתר שבו תוכל לראות טורבו של KKK (קסארה ו 306 דור קודם.) אני לא חושב שזה יכנס במנוע כזה קטן, אני בטוח שהבלאי של ה 106 הזו, בסופו של דבר - יהיה כפול 6 מ106 רגילה.

ועריכה: אני בטוח במה שאני אומר , שלא ינגעו לו ברכב במוסך מורשה. אף אחד לא יקח סיכון שיקרה משהו ולא ידעו איך לצאת מיזה. זה לא תיקני. זה עובר טסט בכלל? ובקשר לנזקים שיהיהו לך:

פריצת אטמים, לחץ על כלל המנוע והבלוק, תוספת משקל לרכב, נזילות שמן, הטורבו יכול ללכת ואז אתה נדפקתה.

פורסם

הוא מביא לי עוד מגדש ועוד קלאצ' ועוד מלא חלקים למקרה שיהרסו החלקים

אני חושב שאם שומרים על אוטו כזה ולא קורעים אותו כל הזמן הוא יכול להחזיק מלא זמן!

אתה לא חושב?????

וחוצמזה הוא לא סתם בא ושם מגדש טורבו.!

שהוא שם אוטו על האוטו הוא ידע מה הוא עושה והוא ידעע אם זה יחזיק באוטו הזה!

ועד עכשיו ממה שאני רואה זה מחזיק יופי

חוצמזה טיפולים רגילים אפשר לעשות במוסך מורה אולי לסדר את כל הדברים האלה של הכיווני טורבו וכל השאר אני יצטרך לעשות במקום של שיפורים או משו

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם
הוא מביא לי עוד מגדש ועוד קלאצ' ועוד מלא חלקים למקרה שיהרסו החלקים

אני חושב שאתה קצת מאכיל אותנו בסרטים שלך.

 

אבל מי אני שתקשיב לי בכלל, הקיצר

 

בכמה הוא רוצה למכור אותה?

אני לא אוסיף לך למה שכבר אמרו לך כאן, טחנו את הנושא הזה מכל הכיוונים.

 

עם כל הכאב ראש הזה של התקנת טורבו, ועוד אתה שבכלל אתה לא יודע מה זה,

אתה תסתבך איתו בצורה מטורפת! יש הבדל די משמעותי מלנהוג על לאנטיס ובין לנהוג על משהו מוגדש,

ולא אני לא מדבר על דיזל... (קסארה ? :-D )

 

קיצר רד מזה ומהר, למה לטפל ברכבי טורבו זה קצת יותר מלתדלק ולשים מים בווישרים...

 

ודרך-אגב.

למה מחקו לרמי את ההודעה?

 

 

זהו! אי רסט מאי קייס!

<------Go fast

Go far------->

פורסם

 

ודרך-אגב.

למה מחקו לרמי את ההודעה?

 

 

כי היא מיותרת. אין שום מידע חדש, חזרה על דברים שנאמרו, פירוש לא נכון של דברים אחרים שנאמרו, ושימוש בפונטים גדולים ומוגזמים. נא לחשוב פעמיים לפני השליחה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רועי לוי , דבר ראשון אהבתי את תוכניתך המשותפת עם דנה מודן - דאבל דייט.

 

דבר שני , נראה שאתה כבר נעול על הרכב ומנסה לשכנע אותנו שהוא טוב...

אם אתה בעצמך משוכנע, אז אני חושב שגזר הדין ניתן ואין לך מה לבקש את עצתנו...

 

לדעתי הרכב הזה בשלב מסויים יגיע למצב של בור של תיקונים ללא תחתית, ולכן הבעלים של הרכב מעוניין למכור לפני שזה יקרה. כל דבר שהוא קומבינה סופו להתגלות במלוא מערומיו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כבר נהייתי משוגע ממכם לא באלי לקנותתתתת

 

בסוף אני יקנה באמת מאזדה לאנטיס

:)

 

אני יחפש אוטו ספורט אחר בלי כל מיני שיפורים במנוע....:/

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

יש שיפורי מנוע ויש שיפורי מנוע.

הכי חשוב זה לעשות הכל כמו שצריך, להרכבי טורבו ולהיות עם בוכנוצ מקוריות זה לא כמו שצריך!

סתם נקודה קטנה...

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אם אכן מדובר על ה-106 השחורה עם הג'נט של ה-C3 (נראה כמו טאסות) אז הרשו לי לספר לכם קצת דברים על האוטו:

 

1. האוטו נעל עד לפני מספר חודשים חישוקים של 205 1.9 צבועים בלבן.

2. ה-106 הזאת היתה ועדיין אחת היפות בארץ.

3. ה-106 הזאת היא למיטב ידיעתי ה-106 הכי חזקה בארץ!

4. מי שניגש לקנות את הרכב הזה ולא הכיר אותו מלפני כן....כנראה שהרכב הזה לא בשבילו.

5. האוטו במצב מצויין והעבודה שעשו עליו עושה רושם מקצועי ביותר.

6. בעל הרכב הוא בחור נחמד מאוד וגישתו לחלקי רכב מכל הסוגים היא כמעט בלתי מוגבלת, אם הוא בחר לשים טורבו של קסארה דיזל זה לא בגלל שלא היתה לו גישה לטורבו אחר (של וולבו T5 למשל).

7. האוטו הזה משופר מעבר למנוע (ברקסים, הנמכה, הקשחה, ג'נטים) ועל כן אני מעריך בגסות את השווי שלו ב-10K-15K מעל המחירון של 106XSI מאותה שנה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

זה מה שאני מנסה להביר להם כבר יומייםםםםם

 

אנשים לא מבינים מזה האוטו הזה

הם חושבים שאני משוגע..שאני ממציא דברים כדי לשכנע אותם כי אני רוצה לקנות אותו

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

זאת הפעם הראשונה שאני נכנס לפורום הזה(ייעוץ ברכישת רכב) אני באמת מתרשם לרעה מהידע של חלק מהאנשים, הבן-אדם רוצה ליקנות רכב מוגדש ובימקום לעזור לו ולענות מתוך ידע וניסיון אתם אומרים מה שניראה לכם בלי שום בסיס.

OMRI75 כתב: אני בטוח שגם מעט גדישה של הטורבו הזה, תיהיה גבוהה מידי למנוע של ה 106. זה נראה לי מאוד לא הגיוני לקחת מדחס-טורבו ממנוע כה גדול, ולשים אותו על מנוע כה קטן.

 

ויש עוד שטויוית בסגנון..........

איפה המנהלים זה השם של הפורום שלכם.

בקיצור רועי אני ההיתי משלם על רכב שיספק אותי אבל לא ההיתי לוקח חתול בשק, אני מכיר את האוטו אבל לא טוב מספיק בישביל לתת לך תשובות. תיקח את האוטו לבדיקה אצל אנשים שמתעסקים עם המכוניות האלו.

ותפסיק לחשוב על מאזדה לאנטיס זה לא בריא :smile:

פורסם

צח, יש משהו בדבריך. אבל עם כל הכבוד, נראה לי שמר רועי לוי לא ממש סגור על עצמו ועל הסיבות שהוא שואל כאן בפורום. לשאלות שהוא שואל לא ממש ניתן לענות מעל גבי הפורום. הוא צריך להיות יותר מפוקס ופחות מרוח עם כל העניין...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא מורח אני רק רוצה לדעת אם כדאי לי להכנס לכל העניין הזה של הרכב המשופר

או שעדיף לקנות רכב סטנדרטי.....

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.


×
×
  • תוכן חדש...