Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 טורבו!..!!!!


רועי לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק רוצה לדעת אם כדאי לי להכנס לכל העניין הזה של הרכב המשופר

או שעדיף לקנות רכב סטנדרטי.....

אז ענו לך ורוב האנשים אמרו שלא כדאי לך להכנס לכל הסיפור הזה.
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רועי- אם אתה שואל את השאלה הזו...אז אין טעם ברכישה הזו כיוון שכל רכב משופר עלול לבקר במוסך יותר מרכב סטנדרטי.

 

לגופו של עניין- מישהו בנה רכב עם טורבו ושבר את הראש על כל ההתאמות(בהנחה שנעשו נכון) וזה רעיון מצויין לקנות משהו שמישהו אחר כבר בנה.

 

אתה צריך מוסך שמתמצא ברכבים משופרים, סתם לשם דוגמא המוסך של חזי מרמת גן או אלי מפתח תקווה או כל אחד אחר לצורך העניין.

 

אני לא יכול לצפות מה תהיה התגובה אם תיכנס למ.מ.מ עם רכב כזה.....

 

לדעתי- לך על זה.

 

הרכב הזה לא יקר ועם הגדישה סביב החצי בר זה סביר בהחלט והמכלולים יעמדו בזה ולהערכתי הטורבו של הקסארה הוא לא כזה גדול ואני אומר את זה בזהירות.

 

106 עם המשקל נוצה עם טורבו תיסע יפה ...יפה מאוד.

 

שנה טובה

 

נ.ב בשום אופן לא לנטיס!

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
, הטורבו יכול ללכת ואז אתה נדפקתה.

 

שיט 1500 ש"ח מפרוק ונסגרת הפינה.

 

טורבו זה באמת אחד הדברים האחרונים שתהיה לו בעייה להחליף אם הוא ישפוך.

 

אגב שמעתי שהיא נותנת בראש לאימפרזות סטנדרטיות:-D

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

פורסם

בבקשה אני רוצה רק תגובות מאנשים שבאמת ראו את האוטו ויודעים מי הוא ומה הוא מסוגל

 

ואיזה עבודה עשו עליו...

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

רועי שלום

ושנה טובה לכולם,

מתוך ניסיון שלי ,אם אתה רוצה רכב משופר ומצאתה משהוא שמתאים לך,

תקנה. כך בחשבון שזה לא אוטו סטנדרטי וכן הטיפול בו צריך להיות בהתאם.

אבל זה לא אומר טיפול כל יום או רק שמן סופר סופר מיוחד,אלה בן אדם שיודע מה הוא עושה.

לקנות רכב משופר כבר, יהיה לך זול יותר מלבנות לבד ,יחסוך לך זמן והמון כאב ראש.

(אני מנסה לסיים פרואקט של בניה שנמשך כבר 10 חודשים ועלה כבר..... הרבה כסף, ודך אגב אני עד לא רואה את הסוף) וגם בסוף אני לא בטוח במאה אחוז מה אני מקבל.

פה יש לך משהו מוכן , לא חתול בשק, אם אתה לא מבין מספיק כידי לבדוק לבד, כך את הרכב לבדיקה אצל מישהוא שמבין (ולא חסר).

אם אכן מדובר בXSI שחורה וטסות של C3 אז הרכב כבר מספיק זמן על הכביש כידי להוכיח את אמינותו.

לידע כללי מנוע כזה מחזיק גדישה של 1 באר , כך שאם הוא חי ב 0.5 באר לא יהיו בו בעיות

של בלאי מוגזם.

בקיצור אתה רוצה רכב משופר לך על זה, אם לא תקנה לנטיס או סתם 106 שים פילטר פתוח

ותגיד לכולם ששיפרתה את האוטו( וגם אז בטח ידברו בדבר אמינותו של הפילטר)

 

מייק

אש"ט

אירגון לשחרור טלטלים

פורסם

אני לא נראה לי כל הקטע הזה של ללכת לסדר תאוטו (תאוטו = את האוטו) שלי אצל כלמיני אנשים שמתעסקים במכוניות משופרת

 

בטח זה גם עולנה יותר יקר אצלם....

נראה לי אני יורד מכל הקטע הזה של האוטו הזה

אני יחפש לי אוטו ספורט אחר לא משופר

על מה אתם מליצים?

העיקר שיהיה יפה,חזק,מהיר שיהיו לו תגובות טובות

ושיהיה אמין עד 35K

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

זה קצת אופ רקורד אבל אתה העלית את זה...

 

שני האנשים שציינתי נחשבים בין המובילים.

וממש אין לי כל קשר ישיר איתם ואתה יכול לפנות לכמה טובים ומוכרים אחרים.

אני בטוח שהם זולים יותר מהמוסך המרכזי וסביר שגם טובים ממי שמועסק במוסך המרכזי (ללא כוונת פגיעה).

קשה לי לחשוב ברמת מחירים הזו על רכב שיעמוד לך עם ה106 טורבו.

והכי חשוב- שיהיה בהצלחה עם הכלה החדשה מי שלא תהיה

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

לא אכפת לי כ'כ שהאוטו הבא יהיה פחות מהיר

אני רק לא רוצה אוטו שאני יהיה איתו בעיקר במוסך במקום שאני ייסע עליו

על מה אתם ממליצים????

(רכב ספורט כמובן:)

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.


×
×
  • תוכן חדש...