Jump to content

בולדוג

  • הודעות

    92
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    israel

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של בולדוג

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. המצב קשה.טוב קראתי שגם HAWK HTS מומלצות אבל בכל החיפושים שערכתי לא כתוב מי מייבא אותם. אז please מישהו יכול להפנות אותי לחנות/יבואן שמחזיקה/מייבא אותן. תודה שוב. רועי.
  2. אני יכול לקחת גולום מקוריות אבל הם לא משהו ,מאבדות יכולת נורא מהר,וחוץ מזה שצריך לחרוט את הדיסקים אחרי כל החלפה לא? ,נראה לי מיותר לחרוט פעמיים. ויצרתי קשר אם המדביק הם כבר לא מייבאים את סוג ההוביט הזה. (על תגיד שלא זרמתי איתך!). רועי
  3. תודה שמר!. זה לא ריאלי בשבילי לחכת עד סוף ינואר כי אני צריך להחליף רפידות. אז בכל זאת ,יש עוד ספק פרט למלמד תודה
  4. מישהו יוכול להפנות אותי ליבואן או לחנות שמחזיקה פרודו במלאי. פשוט אני צריך לחדש רפידות אז כבר חשבתי על לשדרג ל ds2500 .העניין הוא שאני לא מוצא מי מיבא או מוכר אותם ,חוץ מיובל מלמד שמוכר רפידות של ספארקו דגם מקביל לפרודו.הבעייה שאין לו במלאי ובגלל הקריסמס הוא יקבל את המשלוח הבא רק בסוף ינואר. עזרה בבקשה רועי
  5. מודל 2002 יד ראשונה. 100000 ק"מ תכלת מטאלי מצב מצויין. לביא 0528-587848 הרכב לא שלי אז לא לפנות אלי.
  6. מודל 96 יד 5 133,000 ק"מ צבע כחול. מצב מכני פנימי וחיצוני מעולה.שמורה ביותר מחיר נדרש:56,000 ש"ח. הרכב של חבר אז לא לפנות אלי. 0505-325335 אלעד
  7. 2001 יד 4 24,000 ק"מ מפרטי. מצב מכני מצויין 3700 ש"ח 0528-304420
  8. יהי זכרם ברוך. ייתכן וזה לא במקום ,אבל אולי אפשר לעשות משהו לזכרו של Backfire על דפי הפורום,משהו סימלי לזיכרו. ולמשפחות הנופלים,הלוואי ולא תדעו עוד צער..ליבי איתכם. רועי
  9. התרד הזה עשה לי כל כך טוב,כבר חשבתי שיש בי משהו לא בסדר.טלויזיות,שעוני קיר בלילה שהכל שקט תיק...תיק..תיק.. משגע אותי.כנ"ל מחשב, אקווריום שבאמצע הלילה אני מנתק את כולו מהזרם,הפאלם שלי שעושה את השריקה כאשר המסך עובד.ושלא נדבר על הפוביות שיש לי באוטו כאשר אני נוהג ואני יכול לשמוע כל מיני ציקצוקים ורעשים קטנים.
  10. בקופה שהיתה לי זו גם מחלה.אני גיליתי שהקצף לחידוש פנים הרכב של armorall עושה פלאים גם לפנסים.אחרי כל ניקיון הסמרטוט ממש הצהיב והפנס נישאר מבריק.כך גם עברתי טסט.אצלי היתה הבעיה שכל הלקה התקלפה והייתי צריך לחזור על הפעולה כל כמה שבועות כדי לשמור על הברק.אבל צריך להשקיע קצת מאמץ ולעשות כמו וואקס,בתחילה שפשוף אם הקצף עד שמגיעים לתוצאה ואז אם סמרטוט נקי ציחצוח(כמו אם נעלי צבא ). רועי
  11. בזמנו אני רכשתי בדיוק את אותה המידה שאתה מחפש,לקופה שלי. ממש לא נתקלתי בבעיות מיוחדות,הכל היה עניין של מחיר. אני רכשתי לבסוף את הפוטנזה S03 PP ב-540 ש"ח לצמיג כולל הרכבה ואיזון וגם בגלל שהתעקשתי על צמיגים טריים קיבלתי סט בן חצי שנה.(מחיר נכון לשנה שעברה) אגב לטעמי הם קצת רועשים. רכשתי בטייר קלאב פ"ת,בחור בשם גיא מנהל שם את העניינים.
  12. בולדוג

    סקר צבע לפיאט קופה

    יש לך שם יותר ספציפי של מקום העבודה שלו?. כמה זה יקר?.אני מבין שיש הבדל משמעותי במחיר בין צבע כללי שתואם לצבע המקורי של הרכב לבין החלפת צבע וכל מה שמשתמע מכך.. אני משער שעשיתה קצת סקר שוק,כמה צריך לעלות לי צבע חדש לרכב? ללא תיקוני פח, רק חידוש של הצבע מסיבת דהייה.אבל משהו טוב אני לא רוצה עור תפוז על כל הרכב,אם כי אני לא מחפש צביעה סופר דופר יקרה שיותר מתאימה לרכב SHOW . תודה רועי
  13. בולדוג

    סקר צבע לפיאט קופה

    כבעלים לשעבר של קופה כסופה,לדעתי הצבע מאוד מחמיא לאוטו. אבל תמיד כשראיתי תמונות של קופה 20VT בצבע הלבן פלורסנט הזה הייתי משתגע. צבע מושלם אין מילה אחרת.בכלל לא הייתי מתלבט זה הצבע . אגב מאוד נדיר גם בחו"ל,מעטות הקופה שירדו אם הצבע הזה(שזה גם בונוס).אם אני לא טועה הוא היה אופציונלי רק בשנת יצור האחרונה של הרכב בגרסת ה LE. רועי. אגב נצל"ש,אני גם בדרך לצביעת רכב מלאה.איפה אתה מתכוון לצבוע?. אשמח להמלצות לצבעים טובים.
  14. מודל 98. צבע כחול. הרכב לא שלי,אז לפרטים: 0508789812 0544320087
  15. תופעה ידועה במנועי לאנצ'יה,לפחות בטורבו 2 ליטר.יש הוראת יצרן להחליף את מיסבי הקראנק כל 100,000 ק"מ,אך בדר"כ אף אחד לא עושה זאת וזו התוצאה.אני מוכן להתערב שהרעש שאתה מחשיב כרעש מהשסתומים,הוא בעצם רעש ממיסבי הקראנק.סוג של גרגור שהולך ומחזק עד שמגיע מצב שהמנוע מייצר רעש של דיזל. אני באמת מקווה שהבעיה תסגר לך בהחלפת מיסבים בלבד(1200 ש"ח).אם לא אתה הולך להיכנס להוצאה מאוד רצינית. רועי
×
×
  • תוכן חדש...