התרד הזה עשה לי כל כך טוב,כבר חשבתי שיש בי משהו לא בסדר.טלויזיות,שעוני קיר בלילה שהכל שקט תיק...תיק..תיק.. משגע אותי.כנ"ל מחשב, אקווריום שבאמצע הלילה אני מנתק את כולו מהזרם,הפאלם שלי שעושה את השריקה כאשר המסך עובד.ושלא נדבר על הפוביות שיש לי באוטו כאשר אני נוהג ואני יכול לשמוע כל מיני ציקצוקים ורעשים קטנים.