טוב בקיצור ניגשתי אתמול לתאוריה, ואמרו לי לגשת למשרד הרישוי בגלל שהיא סימנה לי שאני צריך ללכת למכון.. ושם אמרו לי שאני יעשה את המבחן הזה מילאתי פרטים ושאלתי אותה בסוף כמה זמן זה לוקח?, אז היא אמרה לי בערך חודש. בקיצור נזרוק 500 שקל העיקר שיתנו לי לעשות רישיון..
תודה לכולם! (גם לתגובות הטובות וגם לתגובות הלא נעימות)