Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה טובה על קצין הרכב של בזק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יומיים יצא לי הכבוד לחלוק חתיכת פקק עם פיאט קובו של בזק.

הנהג השתולל, זגזג בין נתיבים, חתך וכו'. מתי שהוא נמאס לי והתקשרתי למספר ה"איך אני נוהג" שלו עם מעט מאוד ציפיות.

הגעתי לבחור שרשם את פרטי התלונה ושאל אם אני מעוניין להשאיר את שמי, השארתי והשיחה הסתיימה.

היום קיבלתי להפתעתי טלפון ממי שהזדהה כקצין הרכב של בזק. הבחור שאל לפרטי המקרה, התנצל בשם בזק על שהנהג שלהם התפרע והבטיח שהנהג יטופל משמעתית ויכנס למעקב.

פורסם

בהחלט טיפול ראוי בתלונה. :mm_yeah:

 

האמת אני תמיד רוצה להתקשר ל- "איך אני נוהג" של חלק מנהגי "אלביט מערכות", הבעיה שהם עוברים צמוד, במפתיע, ללא איתות ובמהירות שאפילו איינשטיין היה אומר "דאס מהיר מאוד מאוד יאא" :?.

זמין 8)

פורסם

שמתי לב שכל נהגי הליסינג הם בעייתיים. לא אכפת להם מכלום, מקסימום ידפקו בקטנה את האוטו. זה עלוב!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

היום הוצאתי קצת קיטור על נהג ליסינג בכביש 4 , החליט לנסוע לרוחב הכביש והגדיר זאת "מעבר נתיב" .:screwy:

כמעט הרג אותי הבן ז**ה, האמת הגיוני שזה מה שיקרה אחרי שעוברים 4 נתיבים באלכסון ללא מבט במראות (כיוון נסיעה דרום היציאה לרחובות וירושלים).

זמין 8)

פורסם

טיפול יפה.

 

לדעתי באלביט מייצרים קורולה עם מערכות משוכללות, הנהגים שלהם טסים, למרות שזה דווקא יוצא לי טוב, ככה אני יושב לאחד על הזנב וכל עוד הוא לא עובר את ה125-130 בכביש 6 אני נוסע מאחוריו.

פורסם

גועל נפש, צריך להרוג את כל נהגי הליסינג המניאקים הללו.

כולם חותכים, כולם, משתוללים, כולם פצצות מתקתקות על הכביש.

 

כי מי שישמע, מי שכותב פה הוא טלית שכולה תכלת.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
בהחלט טיפול ראוי בתלונה. :mm_yeah:

 

האמת אני תמיד רוצה להתקשר ל- "איך אני נוהג" של חלק מנהגי "אלביט מערכות", הבעיה שהם עוברים צמוד, במפתיע, ללא איתות ובמהירות שאפילו איינשטיין היה אומר "דאס מהיר מאוד מאוד יאא" :?.

 

דאס איסט מהיר..

 

יחסית, יא?

 

__:lol::lol:

_:lol:__ :lol:

:lol:____ :lol:

(זה הכדור שנוסע ברכבת זורק למעלה/למטה, אבל אתה רוצה מהצד ;-) )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שמתי לב שכל נהגי הליסינג הם בעייתיים. לא אכפת להם מכלום, מקסימום ידפקו בקטנה את האוטו. זה עלוב!

קשקוש מקושקש.מאיפה הבאת את הנתונים האלו? לידיעתך רוב נהגי הליסינג מחוייביםבהשתתפות עצמית על כל נזק למכונית ותתפלא שגם על נזקים קלים שאתה אפילו לא היית טורח לתקן ברכב שלך.בנוסף לכך כמעט כל נהג שנוסע ברכב חברה משולט לא יסתכן באיבוד פרנסתו בגלל שקיבל כמה תלונות על השתוללות על הכביש.

פורסם
שמתי לב שכל נהגי הליסינג הם בעייתיים. לא אכפת להם מכלום, מקסימום ידפקו בקטנה את האוטו. זה עלוב!

למה אתה מכליל סתם? רוב נהגי ליסינג הם נהגים נורמטיביים. זה שיש כמה ערסים שקיבלו רכב חברה זה לא אומר שכולם לא בסדר. אני מבלה הרבה מאוד בכבישים ואני רואה מי ואיך נוהג.

 

1. רכבים מסחריים קטנים וחבוטים - אצלם אין בכלל דבר כזה חוקי תנועה.

2. רכבי חברה (לא ליסינג) עם נהגים ערסים שנוהגים בתוקף תפקידם, כמו כל מיני טכנאים, אנשי מכירות ועוד.

3. נהגי מיניבוסים, במיוחד מוניות שירות.

4. קטנועים של שליחויות.

5. נהגים מנותקים מהמציאות שנוסעים לאט בנתיב שמאלי עם אורות גבוהים בלילה. הם באים בשלל גילאים ומגזרים במגוון סוגי רכבים.

6. ערסים עם ג'נטים של אוטו דיפו וקסנון על רכבים חבוטים.

7. צעירים שחושבים שהם מינימום אלופי עולם של מירוצים ונוהגים ברכב חבוט משלהם או רכב של אבא שלהם.

8. משאיות קלות על ארגז.

9. נהגים שאין להם את הקישורים המתאימים כדי לנהוג.

10. ליסינגאים חצופים שחושבים אם הרכב לא שלהם אז מותר להם הכל. יש מאט מאוד כאלה ממגוון סיבות, למשל סיבות שהזכיר קודמי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
למה אתה מכליל סתם? רוב נהגי ליסינג הם נהגים נורמטיביים. זה שיש כמה ערסים שקיבלו רכב חברה זה לא אומר שכולם לא בסדר. אני מבלה הרבה מאוד בכבישים ואני רואה מי ואיך נוהג.

 

1. רכבים מסחריים קטנים וחבוטים - אצלם אין בכלל דבר כזה חוקי תנועה.

2. רכבי חברה (לא ליסינג) עם נהגים ערסים שנוהגים בתוקף תפקידם, כמו כל מיני טכנאים, אנשי מכירות ועוד.

3. נהגי מיניבוסים, במיוחד מוניות שירות.

4. קטנועים של שליחויות.

5. נהגים מנותקים מהמציאות שנוסעים לאט בנתיב שמאלי עם אורות גבוהים בלילה. הם באים בשלל גילאים ומגזרים במגוון סוגי רכבים.

6. ערסים עם ג'נטים של אוטו דיפו וקסנון על רכבים חבוטים.

7. צעירים שחושבים שהם מינימום אלופי עולם של מירוצים ונוהגים ברכב חבוט משלהם או רכב של אבא שלהם.

8. משאיות קלות על ארגז.

9. נהגים שאין להם את הקישורים המתאימים כדי לנהוג.

10. ליסינגאים חצופים שחושבים אם הרכב לא שלהם אז מותר להם הכל. יש מאט מאוד כאלה ממגוון סיבות, למשל סיבות שהזכיר קודמי.

 

 

 

Priceless

 

ולנושא - עגום מאוד שצריך לציין אירוע בו בן אדם רק עשה את עבודתו, אפילו לא התאמץ במיוחד או הצטיין בה.

ויחד עם זאת, סחתיין עליו.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
שמתי לב שכל נהגי הליסינג הם בעייתיים. לא אכפת להם מכלום, מקסימום ידפקו בקטנה את האוטו. זה עלוב!

איזה כיף שמישהו פתח שרשור על מישהו שנהג כמו פרא ברכב חברה, ככה יש הזדמנות לקלס ולגדף מגזר שלם של אוכלי חינם מניאקים שחיים על חשבון כולם :?

roeibf, תזכיר לי להקפיץ את השרשור הזה ביום שבו תמצא עבודה שבה יוצמד אליך רכב חברה כי התפקיד מחייב.

 

התגובה הנ"ל אינה הגילוי הראשון בקארספורום של תופעת צרות העין כלפי אלה שקיבלו ממעסיקם רכב. תגובות כגון אלה, שאין בהן דבר זולת שנאה תהומית כלפי אנשים שעובדים כחוק, מתפרנסים בכבוד וכנראה תורמים למשק יותר מכל אותם צרי עין גם יחד, ראוי להוקיע.

 

גילוי נאות: אני אחד מאותם "נהגים בעייתיים", כפי שהגדיר אותי roeibf, שהמעסיק הצמיד לו רכב חברה. יחיו הקנאים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...