Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של לאחר בחירות


roee

פוסטים מומלצים

517 עמודים, 7753 הודעות -

מישהו כאן שינה את עמדתו? השתכנע מעומק הטיעונים שגולש אחר הציג?

אבל תמשיכו.

 

לא נראה לי. תאכלס, אפשר לנעול ולמחוק את השירשור לדעתי, אין בו יותר מדי טעם. מה גם שיש איסור על פוליטיקה בהודעה דביקה למעלה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4650

  • SlowRide

    4463

  • פינדר

    3513

  • m3x7r3m3

    2926

517 עמודים, 7753 הודעות -

מישהו כאן שינה את עמדתו? השתכנע מעומק הטיעונים שגולש אחר הציג?

אבל תמשיכו.

דיון בסגנון הזה הוא אף פעם לא כדי לשכנע את הצד שאתה מתווכח איתו (אין סיכוי שישנה את דעתו) אלא כדי להציג את דעתך בפני שאר הקוראים, שלא בהכרח מגיבים, שאולי ישתכנעו ממנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום דבר פופוליסטי בשיח של פייגלין.

כאחד שקרא את כל הספר יש שם נקודות בכל נושא ונושא.

לא כתוב שם ״מבטלים את כל הרגולציה, מפריטים את הכל ויאללה״.

מה הוא חושב על תחבורה ציבורית?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הוא חושב על תחבורה ציבורית?

אני אאמל״ק לך.

מה שציבורי לא צריך לפעול בשבת. אבל יוסרו ההגבלות שמונעות תחרות פרטית וחברות פרטיות יוכלו להסיע בשבת, לפתח קווים, להפעיל אובר, via או כל פתרון אחר שתחשוב עליו. אפילו אתה תוכל לשכור אוטובוס ולפתוח קו, גם בשבת.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פייגלין נגד הקיום של תחבורה -ציבורית- בכללי, וטוען שהכל צריך להיות פרטי.

קראתי את המצע שלו בשלמותו. הוא והצוות שלו ממש חולים על המודל האמריקאי, וקצת שוכחים את הגיאוגרפיה של מדינת ישראל לעומת ארה"ב. למרות שאישית אני בעד שוק חופשי יותר (לא חופשי באופן מוחלט כמו מה שפייגלין מציע), הצעות המפלגה שלו בענייני תחבורה ותשתיות הן אסון ברמה שיכול למוטט מדינה.

אני לא ממש דואג כי זה לא שהמפלגה שלו זוכה מחר ל 40 מנדטים או משהו, פשוט לא מבין איך אנשים עם שכל על הכתפיים קוראים את המצע ועדיין מפספסים את הקטע הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
ומי יבנה רכבת תחתית בת"א? אובר?
לא זוכר אם כתבתי את זה פה או בשרשור של הפיקנטו לכל פועל, היו כבר הצעות של חברות מחו"ל להקים פה מטרו ולתפעל אותו.

 

עריכה: לדעתי המדינה צריכה לסבסד תחבורה ציבורית באופן כזה שהיא משתתפת בהקמת התשתיות אבל את התפעול ותכנון המסלולים עושות חברות פרטיות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיון בסגנון הזה הוא אף פעם לא כדי לשכנע את הצד שאתה מתווכח איתו (אין סיכוי שישנה את דעתו) אלא כדי להציג את דעתך בפני שאר הקוראים, שלא בהכרח מגיבים, שאולי ישתכנעו ממנה.

מילים כדורבנות!

אני דווקא די מחכים, כקורא מהצד.

בסך הכול השרשור שומר על רמה גבוהה וזה טוב שיש מקום אחד שאפשר לנקז אליו אמוציות פוליטיות בלי להשפריץ/להרטיב בכל רחבי קארספורום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זוכר אם כתבתי את זה פה או בשרשור של הפיקנטו לכל פועל, היו כבר הצעות של חברות מחו"ל להקים פה מטרו ולתפעל אותו.
אני לא מכיר הצעות כאלו, אם כי לכל דבר כמובן יש מחיר - השאלה היא האם מחירי הנסיעה שהחברות האלו מציעות (או הציעו) יהיו רלוונטיים למי שבאמת אמור להשתמש במטרו.

 

כשאתה מקים מטרו כממשלה, אתה יכול להרשות לעצמך להפסיד עליו כסף כי אתה אמור להרוויח יותר מכל הפעילות הכלכלית שמטרו מאפשר. כשאתה מקים מטרו כחברה פרטית, אתה אמור ממש להרוויח עליו, וזה כנראה מתבטא במחיר השימוש בו. ואז אתה תקוע עם מטרו מאוד יקר לזמן מאוד ארוך.

 

אלא אם אתה מכיר את ההצעות הקונקרטיות ויודע למה וויתרו עליהן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הצעות קונקרטיות לא, אני מכיר דברים שקראתי באינטרנט באתרים כמו דה מרקר ועוד. אצרף את המקורות בערב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פו, מצאתי את הכתבה הזו על חברות מחו"ל שניסו להקים פה מטרו אבל פעם ראיתי עוד מידע בנושא באחת הקבוצות באתר של צוקרברג ואני לא מצליח למצוא אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בגדול הוא כותב שב1988 חברה צרפתית - זו שבונה ומתפעלת את המטרו בפריז, הציעה לבנות ולתפעל רכב תחתית בת"א בתמורה להכנסות ב-20 שנה הראשונות. ההצעה נדחתה בגלל שההסתדרות התעקשה שמהנדסים ישראלים יהיו אלה שיקימו את המטרו הראשון בישראל ולא זרים מחו"ל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה מים זרמו בירדן ב-30 השנים האחרונות. לא יודע כמה 1988 רלוונטית להיום.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...