Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן להשתמש בשמן גיר דקסרון 3 במקום 2 בקיה קרניבל?


~shay~

פוסטים מומלצים

תודה רבה לכל משתתפי הדיון !:arrow:

אני יבדוק אם השמן שיש לי עומד בתקן הזה SP3 ,אם לא אני ארכוש של אגיפ או משהו דומה.

 

אני חושב שכדאי להוסיף את השרשור הזה לאוסף בדביק כי יש פה כמה הסברים שלא מצאתי בחיפוש .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 13 שנים מאוחר יותר...

רענון שמן גיר במאזדה 323 סדאן 97

170,000 ק"מ

היי 

שלום חברים נכבדים

שאלתי פשוטה,

בספר רכב של היינס כתוב שצריך שמן גיר

דקסטרון 2

שמן זה בתקן ישן שכבר הלך מין העולם.
בדקתי שמן גיר הוא בצבע אדום כהה ולא שקוף כמו שצריך להיות אבל גם לא בצבע חום.
לא חסר שמן.
יש לי מזרק גדול וצינור דק(כמו של אינפוזיה) לשאוב מהפתח של המדיד.
אני רוצה לרענן 3 ליטר זה בערך כמו חצי מסך הכמות.
איזה שמן בתקן דקסטרון 3
לקנות הכי טוב שקיים?
צריך סינטטי או מינרלי ?

האם דקסטרון 3 זה בכלל במקור סינטטי או מינרלי
ותודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, orenbr כתב:

רענון שמן גיר במאזדה 323 סדאן 97

170,000 ק"מ

היי 

שלום חברים נכבדים

שאלתי פשוטה,

בספר רכב של היינס כתוב שצריך שמן גיר

דקסטרון 2

שמן זה בתקן ישן שכבר הלך מין העולם.
בדקתי שמן גיר הוא בצבע אדום כהה ולא שקוף כמו שצריך להיות אבל גם לא בצבע חום.
לא חסר שמן.
יש לי מזרק גדול וצינור דק(כמו של אינפוזיה) לשאוב מהפתח של המדיד.
אני רוצה לרענן 3 ליטר זה בערך כמו חצי מסך הכמות.
איזה שמן בתקן דקסטרון 3
לקנות הכי טוב שקיים?
צריך סינטטי או מינרלי ?

האם דקסטרון 3 זה בכלל במקור סינטטי או מינרלי
ותודה מראש

הדקסטרון 3 יעשה את העבודה. 

הוא סה"כ שמן סינטטי מלא ואמור להחזיק את תכונותיו זמן רב יותר במיוחד כאשר השמן עובד בעומס וחום גבוהים.

 משער כשהשמן מאבד את צבעו המקורי זה סימן שהוא ספח אליו את אבק המצמדים שנשחקים עם השנים וגם מחזורי התחממות. 

זה הזמן שבו אני מחליף את השמן דרך פקק הריקון, 3 ליטר מוציא ו3 ליטר מכניס חזרה. 

אציין רק שלאחר ההחלפה, מורגשת החלקה קלה בהחלפת ההילוכים במאות הקילומטרים הראשונים עד שהוא הופך לצמיגי יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, tamir3000 כתב:

הדקסטרון 3 יעשה את העבודה. 

הוא סה"כ שמן סינטטי מלא ואמור להחזיק את תכונותיו זמן רב יותר במיוחד כאשר השמן עובד בעומס וחום גבוהים.

 משער כשהשמן מאבד את צבעו המקורי זה סימן שהוא ספח אליו את אבק המצמדים שנשחקים עם השנים וגם מחזורי התחממות. 

זה הזמן שבו אני מחליף את השמן דרך פקק הריקון, 3 ליטר מוציא ו3 ליטר מכניס חזרה. 

אציין רק שלאחר ההחלפה, מורגשת החלקה קלה בהחלפת ההילוכים במאות הקילומטרים הראשונים עד שהוא הופך לצמיגי יותר. 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...