Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השתעשעתי בעניין ה 911, תגידו, זה מוגבל ל 2300 ק״מ ל9 ימים, ואין אפשרות להוסיף את חבילת ה unlimited כמו ברכבים בקטגוריות נמוכות יותר, איך אתם מתמודדים? בטיול האחרון שלי שרפתי פי 2 ק״מ בטווח זמן הזה אם אני לא טועה, זה אומר תוספת של 2500 יורו רק על קילומטראז׳, אז גם אם לא משתגעים בנסיעות, עדיין נשמע לי מעט.

Miata ND2

 

פורסם

לפעמים עולה אותו דבר/פחות לשכור ליותר זמן, התעריף היומי יורד ומכסת הק"מ עולה (תלוי תעריף יומי ועלות חריגת ק"מ מן הסתם). לא יעזור לך עם פי 2 ק"מ כנראה, אבל אפשר לעשות אופטימיזציה קלה ברמות האלו.

פורסם
לפני 20 שעות, RS כתב:

סיקסט ללא ספק מובילים על שאר החברות, לפחות מבחינת הצי. מבחינת השירות - הכל מדהים עד שיש תקלה (מכנית) שהיא... לצערי.

אוויס ויורופקאר נטשו את רכבי הספורט מאז הקורונה - וגם לא נראה שיחזרו אליהם.

כשרכב guaranteed שהייתי אמור לקבל בפרקפורט היה מעורב בתאונה פחות מ 24 שעות לפני שהייתי אמור לקבל אותו, נתנו לי יד חופשית לבחור מה שאני רוצה מהאתר במחיר המקורי. בסופו של דבר קיבלתי רכב של 400 דולר ליום כשה guaranteed היה 90 ליום. לא חושב שכל חברה תעשה דבר כזה.

לפני 19 שעות, Or05230 כתב:

השתעשעתי בעניין ה 911, תגידו, זה מוגבל ל 2300 ק״מ ל9 ימים, ואין אפשרות להוסיף את חבילת ה unlimited כמו ברכבים בקטגוריות נמוכות יותר, איך אתם מתמודדים? בטיול האחרון שלי שרפתי פי 2 ק״מ בטווח זמן הזה אם אני לא טועה, זה אומר תוספת של 2500 יורו רק על קילומטראז׳, אז גם אם לא משתגעים בנסיעות, עדיין נשמע לי מעט.

סיקסט (או כל בעלים של הרכבים האלו) מפסידים ארגזים של כסף על כל ק"מ אקסטרא. לדוגמה אצלי בקליפורניה 10,000 מיילס על 718 GT4 מתורגמים ל 10-20% הפרש במחיר בין אקזמפלרים, זה המון כסף. אני יודע שזו לא נחמה גדולה, אבל רק תדע שלא "עושקים" אותך על הק"מ הנוספים.

פורסם

יש לי הצעה בשבילכם, תעשו קבוצת רכישה לרכב בגרמניה, תקנו 10 חברים יחד וכל אחד ייקח את הרכב לשבוע שבועיים מתי שתרצו. הרכב עולה בגרמניה 68,000 ש"ח (17,000 Euro) ופתרתם את הבעיה.

זו 2017 עם 80,000 ק"מ

 

 

יש המון מבחר: Mazda MX-5 Cabrio / Roadster Schaltgetriebe | Buy a Car at mobile.de

 

 

1508321f-1c49-46c1-91ab-81a7a8b16de3.jpg

59452b82-574d-4a28-bf00-64b971a01a52.jpg

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 8 שעות, כוכב השחר כתב:

כשרכב guaranteed שהייתי אמור לקבל בפרקפורט היה מעורב בתאונה פחות מ 24 שעות לפני שהייתי אמור לקבל אותו, נתנו לי יד חופשית לבחור מה שאני רוצה מהאתר במחיר המקורי. בסופו של דבר קיבלתי רכב של 400 דולר ליום כשה guaranteed היה 90 ליום. לא חושב שכל חברה תעשה דבר כזה.

סיקסט (או כל בעלים של הרכבים האלו) מפסידים ארגזים של כסף על כל ק"מ אקסטרא. לדוגמה אצלי בקליפורניה 10,000 מיילס על 718 GT4 מתורגמים ל 10-20% הפרש במחיר בין אקזמפלרים, זה המון כסף. אני יודע שזו לא נחמה גדולה, אבל רק תדע שלא "עושקים" אותך על הק"מ הנוספים.


המקרים שלנו מאוד שונים.

במקרה שלך - ידעו מראש על תאונה בה הרכב היה מעורב ושודרגת. הגיוני בהחלט וצעד שהוא בהחלט נפוץ בסיקסט.

במקרה שלנו - התעוררה בעיה מכנית עם הרכב לאחר קבלתו, הרחק ממינכן (אי שם באוסטריה).
נתבקשנו להגיע למוסך הקרוב של מרצדס לבדיקת התקלה, שם התברר שסיקסט דילגו על טיפול, בו היה צריך להחליף לרכב פלאגים - הם כבר היו בלויים.
אחרי לא מעט שיחות עם המוקד 24/7 והמוקד העסקי, נאלצנו לנהוג כ-9 שעות (הלוך ושוב) אל מינכן על מנת להחליף את הרכב. כמובן שבמינכן ידעו מראש על הגעתנו ובוצע שדרוג מידי מ-SL63 אל M8 קומפטישן. אחרי כמה מיילים גם דאגתי לזיכוי כספי יפה, אבל זה לא הקל בעובדה שנשרף לנו יום של טיול + כל התיזוזים..

אם זה היה מקרה אחד ויחיד - ניחא. לצערי זה מקרה אחד מתוך מעוד 3/4 מקרים דומים בשנתיים האחרונות. רמת התחזוקה שלהם הדרדרה מהותית מאז הקורונה - לפחות ברכבי הקצה, וכך גם השירות, גם ללקוח שהוא עסקי (כמוני). אם בעבר הם היו שולחים אליך גרר עם רכב דומה - היום זה יקרה אך ורק אם אתה תקוע בקרבה שהיא לתחנה גדולה, וחבל.







 

  • מבאס 1

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לפני 11 שעות, כוכב השחר כתב:

כשרכב guaranteed שהייתי אמור לקבל בפרקפורט היה מעורב בתאונה פחות מ 24 שעות לפני שהייתי אמור לקבל אותו, נתנו לי יד חופשית לבחור מה שאני רוצה מהאתר במחיר המקורי. בסופו של דבר קיבלתי רכב של 400 דולר ליום כשה guaranteed היה 90 ליום. לא חושב שכל חברה תעשה דבר כזה.

סיקסט (או כל בעלים של הרכבים האלו) מפסידים ארגזים של כסף על כל ק"מ אקסטרא. לדוגמה אצלי בקליפורניה 10,000 מיילס על 718 GT4 מתורגמים ל 10-20% הפרש במחיר בין אקזמפלרים, זה המון כסף. אני יודע שזו לא נחמה גדולה, אבל רק תדע שלא "עושקים" אותך על הק"מ הנוספים.

ברור לי, סתם התלוננתי שיקר. המחיר זול מאוד בסך הכל. מכיר את השוק של הפורש ואת בעיית הקילומטראז' :)

לפני 10 שעות, Michazzz כתב:

יש לי הצעה בשבילכם, תעשו קבוצת רכישה לרכב בגרמניה, תקנו 10 חברים יחד וכל אחד ייקח את הרכב לשבוע שבועיים מתי שתרצו. הרכב עולה בגרמניה 68,000 ש"ח (17,000 Euro) ופתרתם את הבעיה.

זו 2017 עם 80,000 ק"מ

 

 

יש המון מבחר: Mazda MX-5 Cabrio / Roadster Schaltgetriebe | Buy a Car at mobile.de

 

 

1508321f-1c49-46c1-91ab-81a7a8b16de3.jpg

59452b82-574d-4a28-bf00-64b971a01a52.jpg

הבעיה זה הביטוח

Miata ND2

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

נזכרתי בת'רד הזה... אז הסרטונים של @Philip R והערוץ של Cars with Luke ביוטיוב עשו את שלהם והחלטתי לנצל את הסופ"ש הארוך של 4th of July לגיחה קצרה לרכס (בלי 911 בחינם הפעם 😪)

הרכב כנראה יהיה Z4 M40i ש Sixt נותנים באמת במחיר שווה לכל כיס של בערך 120 דולר ליום לפני תוספות

 

זה מסתמן להיות המסלול, 4 ימי נהיגה נטו (יום ראשון להעביר את הג'טלג במינכן)

 

image.thumb.png.df365e9683bdf96fa919798a5edd7d9c.png

 

 

פורסם

לנהוג היום באירופה במכוניות ספורטיביות, אחד מהדברים היותר מתסכלים שאני מכיר, היבשת, בדגש על שוויץ שמהווה כאן חלק נכבד מהמסלול, מפוצצת בהגבלות מהירות, מצלמות ושוטרים. הקנסות גבוהים להפליא, פרקטית אין טעם לנסות לערער עליהם והמהירות היא מופרזת מהקמ"ש הראשון מעל המהירות המותרת. או להגיע למסלולים מוכרים, נירנבורינג למשל, או סימולטור.

פורסם
לפני 13 שעות, רועי5 כתב:

לנהוג היום באירופה במכוניות ספורטיביות, אחד מהדברים היותר מתסכלים שאני מכיר, היבשת, בדגש על שוויץ שמהווה כאן חלק נכבד מהמסלול, מפוצצת בהגבלות מהירות, מצלמות ושוטרים. הקנסות גבוהים להפליא, פרקטית אין טעם לנסות לערער עליהם והמהירות היא מופרזת מהקמ"ש הראשון מעל המהירות המותרת. או להגיע למסלולים מוכרים, נירנבורינג למשל, או סימולטור.

במעברי הרים אין מצלמות, רק בכניסה לעיירות, אז מורידים את המהירות גם כדי לכבד את תושבי העיירות בלי קשר.

יכול להיות שיהיה מצלמה או 2, אז א לצמצם את החלק של שוויץ ו ב לשים לב, אני עכשיו חזרתי מטיול דומה ולא נתקלתי פרט לאזורים שבהם המהירות הוגבלה 

Miata ND2

 

פורסם

בקיצור, מתי מסדירים באופן נורמלי מעבורת ליוון? כי האשכול הזה גורם לי להבין שהרעיון שלי לקחת את המיאטה לטיול באירופה הופך די מהר מ-"רעיון סנטימנטלי ללא שום טיפת הגיון כלכלי" ל-"האופציה היחידה לטיול באירופה ברודסטר ידנית".

  • רעיון טוב! 1
פורסם

האמת שזו נקודה כללית, אתה רואה בפורומים אירופאיים כמה זה טריוויאלי לכל המוטוריסטים האלה פשוט להעמיס את עצמם על מעבורת ולתייר את כל היבשת הזאת על הרכב/אופנוע שלהם מהבית, שהם מכירים, בלי לתהות מה יקבלו בהשכרה, באיזה מצב וכו'. שלא לדבר על עלויות ההשכרה.

פורסם

נוחת השבוע במינכן לטיול נהיגה באזור אוסטריה והאגמים, בואך פלאכו וכו'

כהרגלי בקודש סגרתי דרך Sixt ממש לפני שבוע, קטגוריה Z4 M40I

 

להפתעתי אמש הקטגוריה הזו ירדה מהאתר. האם יש סיבה לחשוש? יכול להיות שצבר ההזמנות גרם להם להוריד את האפשרות באתר וכשאגיע בפועל לדלפק לא יהיה רכב זמין מהקטגוריה?

לא יצא לי לעשות טיול נהיגה עם קבריולט, וזה יכול להיות די מבאס להגיע לדלפק (מאחר וזו קטגוריה ולא דגם מובטח) ולקבל הצעות לאקזמפלר אחר

פורסם (נערך)

אין להם התחייבות על Jaguar f -type cabario?אני חזרתי לפני שבועיים בדיוק מהאיזור ולקחתי f-type לא קבריו (מדהימה) ב guraranteed.היתה גם f-type קבריו  זמינה בתור guaranteed ,הz4 לא היתה זמינה באתר.בחניון ראיתי גם z4 קבריו שבטח כבר היתה מוזמנת.הייתי שולח להם מייל להבהרות מה תקבל אם זה קריטי לך רכב פתוח.

אתה מזמין מהאתר הגרמני?(לא מהישראלי)

עריכה אחרונה על ידי blackpolo

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...