Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק חזרתי מקוויקי של 5 ימים עם Z4 M40i מסיקט והאמת, קצת מאוכזב מהם. הרמה ירדה.

האוטו היה מטונף, עם כמעט 20K ק"מ, משהו שמעולם לא קרה לי, בטח לא דרך הסוכנות ב MUC.

אמרו שיפצו ב 100 יורו על העיכוב, לא פיצו. כשהחזרנו את הרכב טענו לנזק שהיה קיים שם לפני.

סה"כ, בספק אם אקח מהם רכב שוב.

 

הקוויקי עצמו, היה מדהים, השוואה חמודה שיצא לי לעשות ממש במקרה. אני והחבר שטיילתי איתו חיפשנו מה לעשות באחד הערבים שעשינו צ'ק אין מוקדם והחלטנו ללכת לראות את ה Landwasser Viaduct.

בעודנו נוסעים לשם, קיבלתי בדרך משהו שבין דז'ה וו ללא בטוח אם הייתי פה. עצרנו בצד לבדוק ואכן מסתבר שזה בדיוק אותו הכביש שצילמתי את ה 911 שנה שעברה (אז אשתי נהגה ואני תפעלתי את הרחפן).

הפעם הייתי מצויד במצלמת 360 עם selfie stick באורך 3 מטר אז היה חמוד להשוות בינהם. גם הרג לי שעתיים בלאונג' ב MUC בניסיון לתפעל את davinci resolve.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, כוכב השחר כתב:

בעודנו נוסעים לשם, קיבלתי בדרך משהו שבין דז'ה וו ללא בטוח אם הייתי פה. עצרנו בצד לבדוק ואכן מסתבר שזה בדיוק אותו הכביש שצילמתי את ה 911 שנה שעברה

קרה לי בדיוק אותו הדבר באיזו תחנת דלק באוסטריה. גיליתי שהייתי בה באיזור אותה שעה אפילו, שנה לפני.

 

מבאס לגבי החוויה ב-SIXT. איך ה-M40i?

פורסם
לפני 6 שעות, yoni162 כתב:

קרה לי בדיוק אותו הדבר באיזו תחנת דלק באוסטריה. גיליתי שהייתי בה באיזור אותה שעה אפילו, שנה לפני.

 

מבאס לגבי החוויה ב-SIXT. איך ה-M40i?

 

פוטנציאלית מזמין לי אחת ידנית... רכב all rounder מעולה. עושה הכל די טוב.

פורסם

לצערי אני מנסה כבר כמה ימים לפתוח שרשור סיכום ללא הצלחה בגלל תקלה עם התמונות, ולצערי אין מענה מהמנהלים כדי לפתור...

סיכום שבו בסופו של דבר יצאתי מהסוכנות של Sixt במינכן עם M8 Comptation על 700 סוסיה (אל תשאלו איך) משובחת

 

לבינתיים, כמה תמונות

 

image.thumb.jpeg.ce4a46b4f629d451274da022533f1c42.jpeg         image.thumb.jpeg.739b96a818b0a6aff9f39dae56521b61.jpeg       image.thumb.jpeg.09e857aa2018466c78b663f126884f62.jpeg

 

 

image.thumb.jpeg.2ef9d01660f588009dbffc62f125a180.jpeg       image.thumb.jpeg.7393700ddb46097cf15acac018536978.jpeg        image.thumb.jpeg.4d997ec4b8b02ca8821dbf7a81b61a2f.jpeg

 

 

 

 

 

  • אהבתי 4
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מישהו עשה הזמנה לקיץ הנוכחי? נראה שבאמת הורידו גם את הz4 והאופציות לקבריולט הן t-roc או a5. אין אפילו bmw משעממת עם גג נפתח. והדבר היחיד בתחום ה״קטן״ ומהיא הוא bmw 430 בלי הבטחה, לך תדע אם זה לא יהיה פסאט כשתגיע למקום.

האופציה היחידה שאני רואה היא לשכור פורשה אבל זה כבר פי 3-4-5 מהמחיר של הרכבים הפשוטים יותר. אולי הגיע הזמן לעבור לחברות ההשכרה הקיקיוניות.

פורסם
לפני 38 דקות, Eddard כתב:

מישהו עשה הזמנה לקיץ הנוכחי? נראה שבאמת הורידו גם את הz4 והאופציות לקבריולט הן t-roc או a5. אין אפילו bmw משעממת עם גג נפתח. והדבר היחיד בתחום ה״קטן״ ומהיא הוא bmw 430 בלי הבטחה, לך תדע אם זה לא יהיה פסאט כשתגיע למקום.

האופציה היחידה שאני רואה היא לשכור פורשה אבל זה כבר פי 3-4-5 מהמחיר של הרכבים הפשוטים יותר. אולי הגיע הזמן לעבור לחברות ההשכרה הקיקיוניות.

מהתכבות שלי עם סיקסט מינכן בשבועות האחרונים לקראת טיסה שלי למינכן אכן אין קבריולטים של במו, כן יש אודי קבריולט.

יש אופציות נחמדות בCARVIA ,המחירים גם נראית בסדר גמור.

במקרה שלי אנ נוחת ביום שהם סגורים ולכן אני כן אשכיר דרך סיקסט.

יכול לעדכן מה המצב בפועל בסניפים :)

פורסם (נערך)

לפני חודש שכרתי עם חבר Z4 בשדה תעופה בפרנקפורט.
אכן לא היה אותה באתר - אז ׳התפשרנו׳ על M440i, ואז ביציאה מהחניה ראינו גברת עם 2 מקומות ותג M40i מאחורה. היו אחלה 24 שעות איתה :)

image.thumb.png.9eb7609b62a58f4d807b48a348fdaa50.png

עריכה אחרונה על ידי Tal7
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 23.12.2024 בשעה 20:25, yossi126 כתב:

חבר'ה תשכירו מ carvia.de 

חוויה מדהימה. ומה שאתם מזמינים זה guaranteed.

 

 

PXL_20230830_144843685.jpg


רק חבל שזולים הם ממש לא, גם הרבה פחות חביבים וחברותיים בפן השירות מ-Sixt ומחפשים אותך בציציות.

ה-GTS4.0 של החבר גם הוגבלה במהירות ל-250 (WTF?) ולא היה ניתן לבטל את הבקרות אפילו חלקית.



 

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מדיניות (וולונטרית) של היצרנים להגביל מהירות

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, sperial כתב:

מדיניות (וולונטרית) של היצרנים להגביל מהירות

פורשה? ממש אבל ממש לא נכון. מוגבלת 293 קמ"ש.

במוו/VAG מגבילים ל-250 (או 270+, אם יש חבילת נהג).

 

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בתאריך 18.4.2024 בשעה 19:41, Eddard כתב:

פעם בחצי שנה אני מפנטז על לשכור מיאטה במינכן ולצאת לשלושה-ארבעה ימים של נהיגה באוסטריה/שוויץ. היום נכנסתי לאתר של סיקסט שבו הייתה מיאטה guaranteed ואני לא מוצא אותה יותר.

מישהו יודע אם אבדה לי לנצח ההזדמנות? אני לא מצליח למצוא מיאטה guaranteed  באף השכרה באיזור.

 

מעתה, באירופה (למעט בריטניה) מיאטה חדשה זמינה במנוע ה 1.5 בלבד. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...