Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של לאחר בחירות


roee

פוסטים מומלצים

לפני 32 דקות, garicho כתב:

למה אתה מחליט למוסלמים מה חשוב להם ומה לא? יכול להיות שלרוב המוסלמים זה לא חשוב. למוסלמים שחיים בישראל זה מאוד חשוב. מי אתה שתחליט בשבילם?

 

אני לא מחליט להם מה חשוב להם

 

אני מסביר לך שזה לא חשוב להם בגלל מסורת או דת אלא מסיבות אחרות

 

https://m.news1.co.il/Archive/003-D-111570-00.html

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4622

  • SlowRide

    4436

  • פינדר

    3494

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 4 דקות, netco כתב:

וזה משפט הגיוני במדינה ריבונית שאמור להתקיים בה איזשהו שלטון חוק בעיניך?

ישראל מדינה ריבונית שמתקיים בה שלטון חוק?

  • רעיון טוב! 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, netco כתב:


וזה משפט הגיוני במדינה ריבונית שאמור להתקיים בה איזשהו שלטון חוק בעיניך?
 

 

מי אמר שישראל היא מדינה הגיונית? 

לפני 12 דקות, avargel כתב:

 

אני לא מחליט להם מה חשוב להם

 

אני מסביר לך שזה לא חשוב להם בגלל מסורת או דת אלא מסיבות אחרות

 

https://m.news1.co.il/Archive/003-D-111570-00.html

 

אוקיי, אז זה חשוב להם מסיבות אחרות. או שזה ניהיה חשוב להם רק במאות השנים האחרונות. זה לא משנה. עכשיו זה חשוב. עכשיו זה קריטי מבחינתם. זה מה שרלוונטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

כנראה שלא הסברתי את הפואנטה שלי טוב מספיק.

 

אולי כי בינתיים אני (ונראה שגם @netco) הבנו שצריך להיות דין שונה באותו מקרה, אם הוא ביפו או במזרח ירושלים, למרות ששני המקומות תחת שלטון ישראל "מלא" (כלומר הכרזת ריבונות, החלת החוק וכו').

ובינתיים מה שהבנתי שהסיבה לשוני - זה יחס מדינות אחרות לאותו תא שטח.

 

לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

אני חושב שכתבתי במצטבר משהו כמו עשר פעמים שלדעתי העניין כאן הוא לא משפטי, בטח לא כזה רק פנימי לישראל, והסברתי למה. לא ציפיתי לשום דבר. הסברתי למה בעייני ההתעקשות על מאבק על בניינים בשייח גראח היא מפגרת להחריד.

 

אני גם כתבתי כמה פעמים במצטבר - הדיון עצמו הוא דיון משפטי, כי הצד העותר (בעלי הקרקע) עתר משפטית, והוא עתר משפטית כי ככה הוא יכול לקבל (חוקית) את הסעד שהוא מבקש - פינוי.

הצד המפסיד הבין שבזירה המשפטית הוא מפסיד, ולכן העביר את זה לרמת אלימות ופרעות. הכי לא "משפטי" שיש בעולם בערך.

אבל, השאלה מתי לבצע את הפינוי עצמו (שזה המשטרה עושה) - אתה צודק, זה לא משפטי (לפחות כל עוד אתה לא בשיטת האקטיביזם - כי אז לשיטת האקטיביזם מותר לבית המשפט מותר לתת דדליין לפינוי) אלא פוליטי.

אבל עצם פסק הדין שקובע פינוי? זה תסריט כתוב מראש שלא יכל להתנהל אחרת.

 

בעיניך ההתעקשות להיאבק על שטח בשייח ג'ראח (מדברים על סדר גודל של 17 דונם קרוב לעיר העתיקה - היום זה שווה המון המון כסף) מפגרת, בעיני הבעלים של הקרקע לא, אין לך Say בשאלה איזה רכוש שלהם בעיניהם מיותר ואיזה לא.

בדיוק כמו שלי אין Say בשאלה אם אתה צריך לתת את הרכב שלך מתנה או לא.

 

לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

איזו הפתעה גדולה. יש גם הרבה (30 מנדטים) אנשים שחושבים שביבי הוא המלך. למה אתה לא מצביע לו? יש בעולם גם הרבה אנשים שחושבים שישו הוא הבן של אלוהים והוא עוד יחזור וישלח אותי ואותך לגהינום. למה שלא תתצנר? אני מקווה שרעיון ברור, אבל אם לא - אין שום דבר במספרים במקרה הזה שמעיד על נכונות. בכל מקרה, זכותך לחשוב שזו אמירה אנטישמית. נראה לי שהסברתי לאן זה מוביל (לאותו המקום בדיוק בו שוטרים שבאים לעצור איזה חדרי הם "נאציים" כי עולם האפשרויות הופך לבינארי; כל  מי שנגד הטובים הוא אנטישמי).

 

אתה יודע שביבי לא מספיק ימני בשבילי כן?

גם במספרים שלך אין שום דבר שמעיד על נכונות.

אבל רגע, תראה את מה שדובר צה"ל אמר בשם גולן לאחר מכן:

ציטוט

בהודעה שפרסם דובר צה"ל הבוקר (ה') נמסר כי "סגן הרמטכ״ל מבקש להבהיר שלא היתה לו שום כוונה להשוות בין צה״ל ומדינת ישראל לתהליכים שהתרחשו בגרמניה לפני 70 שנים. ההשוואה אבסורדית ומשוללת כל יסוד, ולא הייתה שום כוונה ליצור הקבלה כזאת או למתוח ביקורת על הדרג המדיני. צה"ל הוא צבא מוסרי השומר על טוהר הנשק וכבוד האדם".

 

הרי אם שני הפירושים זהים, למה הוא צריך לומר ש"לא הייתה לו שום כוונה"?

אומרים "לא הייתה לי שום כוונה" כשקרה משהו אבל לא התכוונת לכך, אם לא קרה, אז מה משנה הכוונה?

כלומר אם הפירוש שלי היה טעות, אז היה היה מספיק לומר "סגן הרמטכ"ל מבקש להבהיר שלא השווה בין צה"ל ומדינת ישראל... ומשוללת כל יסוד, לא הייתה הקבלה כזאת או מתיחת ביקורת על הדרג המדיני...".

אבל לא, עצם השימוש ב"לא הייתה לי שום כוונה" אומר שאני לא התכוונתי, אבל זה יצא ככה.

 

מאז הוא כנראה התהפך עוד פעם פעמיים. כבר איבדתי ספירה.

 

לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

בוודאי. 

 

שזה עדיין בהגדרה של אנטישמיות. 😉

לא חייב להיות כתוב All the Jews וגו' כדי שזה ייחשב אנטישמיות.

 

לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

אתה לא חייב להגיב לכל משפט אם אין לך טענה של ממש.

 

רק ביקשתי אישור לנשום. והיו פה מספיק משפטים שדילגתי עליהם (כולל שלך).

 

לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

הימין והשמאל הרדיקליים הם תחליף לדת. אתה תאלץ ללמוד לחיות עם זה שאין לי פוסטר של לנין וסטלין בחדר. ואולי גם עם זה שבזמן שאתה מתבכיין על אנטישמיות מצידו של סגן רמטכל במדינה היהודית, אולי יהיה נחמד אם לא תתייחס לכל מי שמחזיק בדעות שמאלניות כאילו אנחנו נפגשים בכיכר רבין בכל בוקר לשיר את האינטרנציונאל ביחד.

 

לימין הרדיקלי יש כבר דת.

וממך אני דווקא לא תופס כחלק מדת השמאל.

כמו שאני ימני ולא דתי, גם אתה שמאל אבל לא דתי (בדת השמאל).

 

לפני 49 דקות, garicho כתב:

אוגרים שם נשק כי משטרת ישראל לא מעיזה להכנס לשם, ולכן הם יכולים להיות בטוחים שהנשק שנאגר שם לא יילקח על ידי המשטרה.

 

ועכשיו נתחיל לשאול למה הערבים צריכים לאגור נשק שלא יילקח על ידי המשטרה, ומי אמור להיות בצד המקבל של הנשק הזה?

 

לפני 49 דקות, garicho כתב:

בהצלחה עם זה, ספר לי איך היה. מה שהיה אפשר לעשות ב-48 או ב-67 אי אפשר לעשות ב-21 (בסדר העולמי הקיים). מה שהבינו מקבלי ההחלטות במהלך מלחמת העולם השניה, ומה שקרה בהודו ב-47, לא ניתן לביצוע היום. אתה תקוע איתם, והם איתך. בהצלחה!

 

כמו שמהומות של 47 אפשר לעשות ב-2021, גם טרנספר אפשר לעשות.

נכון שזה לא ייראה כמו טרנספר של 47, אבל זה בסדר. גם עידוד הגירה זה טוב.

 

לפני 49 דקות, garicho כתב:

ואם נקח רק את שייח ג'ראח, יש בסיס לטענות המוסלמים של אפליה ואי צדק.

כל היהודים שגורשו משייח ג'ראח במהלך מלחמת העצמאות קיבלו בתים ערבים נטושים במערב ירושלים. אז הם מסודרים.

תחזירו את הבתים הערבים בשכונות מערב ירושלים ותקבלו בחזרה את הבתים בשייח ג'ראח....

 

כאמור, עניין משפטי, בוא נתחיל מזה שערבי אחד, יקום ויוכיח בעלות על בית במערב ירושלים.

אחרי זה נעשה 1:1, הבעלות תירשם על הערבי, היהודי יהיה דייר מוגן בשכירות. מבטיח לך שהוא ישלם. ואם לא אז יפנו אותו.

 

אבל הבסיס לכל הסיפור הזה, הוא הוכחת בעלות, בינתיים תראה את ההצלחה הפנומנלית של הערבים להוכיח בעלות על חלקה אחת בשטח הזה:

ציטוט

(3) עוד קבע בית המשפט המחוזי, כי המערער לא הוכיח את בעלותו במתחם. נקבע, כי בקושאן, שכנטען נמכר למערער, נערכו שינויים, בעיקר בתיאור הגבולות, ולפיכך לא ניתן להסתמך עליו. עוד קבע בית המשפט, כי מהעדויות שעמדו בפניו עולה החשש, כי גם הסכם המכר משנת 1961 אינו אותנטי.

אתה יודע מה זה אומר במילים פשוטות? הבנאדם זייף את המסמך, וגם את זה הם עשו בצורה רשלנית שהוכיחה מעל לכל ספק שהוא מזויף, ויותר בפירוט:

ציטוט

י"ד. (1) למעלה מן הצורך אוסיף, כי גם אם אילו נתקבלה טענת המערער, לפיה הקושאן אכן מתייחס למתחם נשוא התביעה, היה עליו לחלוף על פני משוכה גבוהה נוספת. בית המשפט המחוזי קבע, כי בקושאן ובהסכם המכר משנת 1961 נעשו שינויים, המטילים ספק במהימנותם. המערער אמנם טען נגד ממצאים אלה, אף כי לא כפר בהם בפה מלא, אך לא מצאתי מקום לחרוג מהם. לא למותר לצטט מסיכומי המערער (עמ' 14): "יתכן שנעשו בו (בקושאן – א"ר) שינויים, הדגשות או הדבקות לשם שמירתו, גילו הנו כ-100 שנים... והשינויים שנעשו בו לא למטרת זיוף או קבלת דבר במרמה". אך אוסיף: משנעשו – מוטל צל כבד על המסמך.

(2) עיינתי ביחס לקושאן בחוות דעתה של הגב' רחל גבאי מהמחלקה לזיהוי פלילי במשטרה, ובפרוטוקול עדותה (נספח 20 לתיק המוצגים של המשיבות, סומנה נ/19 בבית המשפט המחוזי; פרוטוקול מיום 19.5.03 בעמ' 223- 235 ובמיוחד בעמ' 226 שורות 9- 19 ובעמ' 228- 230) בהם נקבע באורח שאינו משתמע לשתי פנים, כי נעשו שינויים בקושאן, הכוללים מחיקות והוספות, הסרת והדבקת נייר ועוד. אין מקום ואין כל ראיה לטענת המערער, לפיה חוות הדעת נכתבה בצורה מגמתית כדי לעזור למשיבות (ראו עדותה של הגב' גבאי מיום 19.5.2003, בעמ' 224 שורות 1- 21; לעניין זה ראו גם עדותו של איש המחלקה לזיהוי פלילי, מר אבנר רוזנגרטן, מיום 19.5.2003 בעמ' 241 שורות 12- 19). בטענת המערער, לפיה ייתכן שלשם שמירת תוכנו של הקושאן מפני התבלות בוצעה בו הדבקה, אין כדי להסביר את שאר ממצאי בדיקת המז"פ באשר לשינויים, שימוש בעט כדורי (שהחל שנים רבות אחר מועדו הנטען של הקושאן), ובכל מקרה לא הגיש המערער חוות דעת נגדית לסתירת חוות דעת זו.

(3) ביחס להסכם המכר משנת 1961: עיינתי בחוות דעתו ובפרוטוקול עדותו של מר אבנר רוזנגרטן, איש המחלקה לזיהוי פלילי במשטרה (סומנה בבית המשפט המחוזי כ- נ/18; פרוטוקול מיום 19.5.03 בעמ' 235- 243 ובמיוחד בעמ' 239 שורות 18- 27), בהם נאמר, כי בשנת 1961 לא היה בנמצא, בישראל או בירדן, סוג הנייר, שעליו נחתם ההסכם, וכי נייר מסוג זה נכנס לשימוש רק מאמצע שנות השבעים. אכן, המערער הציג חוות דעת נגדית מאת המומחה אריה צבי הולנד(מוצג לט בתיק מוצגי המערער; פרוטוקול הדיון מיום 2.1.2003 בעמ' 118- 120), ממנה עולה, כי קיימת אפשרות סבירה, שניתן היה להשיג נייר מסוג זה בישראל או בירדן כבר בשנת 1961, אך בית המשפט המחוזי העדיף את חוות דעת המומחה מטעם המשיבות. עניין זה אינו מאלה המצריכים את התערבותה של ערכאת הערעור (ע"א 1227/97 סלעית האדומים מחצבה ומפעל לעיבוד אבן בע"מ נ' אברהים עלי ואח', פ"ד נג(3) 247, 252 (השופט אנגלרד); ע"א 9817/02 נחום ויינשטיין נ' ד"ר דוד ברגמן (לא פורסם) (השופטת נאור)). אף לגופו, כדי לקבל את הטענה יש צורך להניח כי בנייר שהיה בשנים ראשונות של השימוש בו עשו שימוש דווקא עושי ההסכם.

 

אז כן, בוא נתחיל מזה שיגיעו לבית משפט עם מסמכים אותנטיים ולא מזויפים.

 

לפני 11 דקות, David32 כתב:

ישראל מדינה ריבונית שמתקיים בה שלטון חוק?

 

אמורה להיות, בתיאוריה.

אבל הדרך להגיע לשם היא לא ע"י תזוזה לכיוון האנרכיה.

 

לפני 2 דקות, garicho כתב:

מי אמר שישראל היא מדינה הגיונית? 

 

הוא שאל אם זה משפט הגיוני, לא מדינה הגיונית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, CX25GTI כתב:

יש צד שהחל מלחמת שמד על מדינת ישראל במטרה פשוטה להרג ולאבד , לכן מי שהתחיל במלחמה והפסיד צריך לשלם מחיר כבד על הרצון להכחיד עם אחר.

הטעות הפשוטה היא שכבר אז ישראל הייתה צריכה להלאים את הרכוש ולא לאפשר לאיש לשוב חזרה לארץ.

 

אוקיי, אז?

 

הטענות של ישראל במקרה שייח ג'ראח הן טענות משפטיות. לא טענות של "צדק". אם היו טוענים שהם ניצחו, הערבים הפסידו, לכן זה שלנו וזהו. אז סבבה (ואז היו מתמודדים עם ההשלכות). אבל זאת לא הטענה...

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ועכשיו נתחיל לשאול למה הערבים צריכים לאגור נשק שלא יילקח על ידי המשטרה, ומי אמור להיות בצד המקבל של הנשק הזה?

 

 

כדי להלחם ביהודים, והצד המקבל של הנשק זה היהודים. זה לא קשה להבנה.

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כמו שמהומות של 47 אפשר לעשות ב-2021, גם טרנספר אפשר לעשות.

נכון שזה לא ייראה כמו טרנספר של 47, אבל זה בסדר. גם עידוד הגירה זה טוב.

 

 

כמו שאמרתי, אם אתה מוכן לשאת בתוצאות של הפעולות הללו בעולם של היום, בהצלחה.

לשמחתי אני כבר לא חי בישראל ואין לי נכסים שם שיושפעו מכך. כמובן שחבל לי על משפחה וחברים שעדיין נמצאים שם, אבל אני בטוח שהם יסתדרו.

לפני 9 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כאמור, עניין משפטי, בוא נתחיל מזה שערבי אחד, יקום ויוכיח בעלות על בית במערב ירושלים.

 

 

האם לטענתך לא קיים ערבי אחד שהיה לו רכוש במערב העיר? נו באמת...

לפני 10 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הוא שאל אם זה משפט הגיוני, לא מדינה הגיונית.

 

צודק. אבל דויד ענה מה שהתכוונתי ככה שהכל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, garicho כתב:

אוקיי, אז?

 

הטענות של ישראל במקרה שייח ג'ראח הן טענות משפטיות. לא טענות של "צדק". אם היו טוענים שהם ניצחו, הערבים הפסידו, לכן זה שלנו וזהו. אז סבבה (ואז היו מתמודדים עם ההשלכות). אבל זאת לא הטענה...

 

עד היום, במשך כל השנים מ-67 עד היום, היה בדיוק ניסיון אחד לטעון טענות משפטיות לבעלות ערבית בשכונות "שמעון הצדיק" ו"נחלת שמעון" (שייח' ג'ראח מתייחס לאיזור הרבה יותר גדול).

צירפתי את פס"ד העליון בנושא הניסיון הזה.

תקרא קצת, אולי תצבור קצת ידע משם.

 

לפני 5 דקות, garicho כתב:

כדי להלחם ביהודים, והצד המקבל של הנשק זה היהודים. זה לא קשה להבנה.

 

יפה, אז אוספים נשק להלחם ביהודים, בתוך בית תפילה, ומצפים שבית התפילה יקבל חסינות כי הוא בית תפילה?

סורי, לא ככה זה עובד.

גם ככה מבחינת החוקים (גם הישראלי וגם הבינ"ל) עצם אגירת הנשק בו, הופך אותו לטריטוריה צבאית ולמטרה לגיטימית ("מופללת" במונח הצבאי).

 

לפני 7 דקות, garicho כתב:

כמו שאמרתי, אם אתה מוכן לשאת בתוצאות של הפעולות הללו בעולם של היום, בהצלחה.

לשמחתי אני כבר לא חי בישראל ואין לי נכסים שם שיושפעו מכך. כמובן שחבל לי על משפחה וחברים שעדיין נמצאים שם, אבל אני בטוח שהם יסתדרו.

 

אל תדאג, אחרי שזה יסתיים, אתה תוכל לבוא ולהשקיע בכיף, תוכל אפילו לטייל בארץ בלי לחשוש להשאיר את הרכב שלך ליד כניסה לאיזה מסלול הליכה, או איזה נחל.

אתה אפילו לא תצטרך לדאוג אם אתה נוסע לבקר חברים בעמק יזרעאל וכו'.

יהיה פה משהו בונבון.

 

ואני לא יודע מה אתה חושב שהעולם של היום יעשה...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, David32 כתב:

ישראל מדינה ריבונית שמתקיים בה שלטון חוק?

 

לפני 11 דקות, garicho כתב:

 

מי אמר שישראל היא מדינה הגיונית? 


אוקיי לגיטימי. 
אני רק שאלה, אתם תתממו ככה גם אם המצב פתאום יגרום נניח סתם זורק לכל מיני נוער גבעות להתחיל לאגור נשק בכמויות, כולל מצבורי אבנים בנקודות אסטרטגיות שאפשר לזרוק על ערבים עוברי אורח מזדמנים נכון?
או שתסבירו לי באותו ומופתים ובשצף קצף איך זה לא אותו דבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

רק תשתדל שהם לא יגידו לך "כאן יהודים לא יחיו". אם הם צועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יאהוד" אז תסתובב ותברח, כמה שיותר מהר.

 

הם בעיקר רוצים ללמוד מדמ''ח / אופנה / סיעוד,
לעבור לגור בתל אביב, ולחיות חיים כמו כל יהודי חילוני בגילי.

מדובר על ערבים בני 25 בערך, מכפר יחסית משכיל ורגוע. הכרתי אותם כשעבדנו ביחד בעבודה.

כמו שרוב היהודים לא עסוקים בהקמת היאחזויות באיו''ש גם רוב הערבים לא עסוקים בלכבוש את יפו ועכו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, garicho כתב:
 

 

אוקיי, אז?

 

הטענות של ישראל במקרה שייח ג'ראח הן טענות משפטיות. לא טענות של "צדק". אם היו טוענים שהם ניצחו, הערבים הפסידו, לכן זה שלנו וזהו. אז סבבה (ואז היו מתמודדים עם ההשלכות). אבל זאת לא הטענה...

 

כדי להלחם ביהודים, והצד המקבל של הנשק זה היהודים. זה לא קשה להבנה.

 

כמו שאמרתי, אם אתה מוכן לשאת בתוצאות של הפעולות הללו בעולם של היום, בהצלחה.

לשמחתי אני כבר לא חי בישראל ואין לי נכסים שם שיושפעו מכך. כמובן שחבל לי על משפחה וחברים שעדיין נמצאים שם, אבל אני בטוח שהם יסתדרו.

 

האם לטענתך לא קיים ערבי אחד שהיה לו רכוש במערב העיר? נו באמת...

.

בשכונת שמעון הצדיק יש פסק דין ברור של בית משפט , אבל זה הרי לא משנה , אצל אנשים כמוך היהודים תמיד אשמים.

הערבים איבדו כל זכות לרכוש שאולי היה ואו לא היה להם ברגע שנפתחה מלחמת שמד, לתוקפן לא נותנים פרסים.

דרך אגב מדינות ערב הלכה למעשה הלאימו את הרכוש של היהודים אשר עלו ארצה , ומדינות אירופה הנאורות עשו את אותו הדבר בדיוק עם רכוש יהודי של נספי השואה, אז א כפל המוסר של העולם הנאור הם יכולים לדחוף עמוק...

 

העולם של היום ??

אתה מדבר על צפון קוריאה שעושה מה שהיא רוצה ?

ואו אולי על מדינת הטרור מספר 1 בעולם איראן ?

ואו אולי על רוסיה שעושה כרצונה , מעלימה אנשים , מרעילה, פולשת ונלחמת בכל מקום שבא לה ?

ואולי העולם הנאור שנתן לאסאד להרוג מליון מבני עמו ?

 

זה העולם שאתה מדבר עליו ??

תעשה לי טובה, חתיכת צבועים מתחסדים מלקקי תחת עם עבר של כיבוש הרג ועושק של אוכלוסיות מקומיות מאות בשנים, אילו שיטיפו לנו מוסר ??

משעשע.

 

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, DubelBoom כתב:

הם בעיקר רוצים ללמוד מדמ''ח / אופנה / סיעוד,

 

בהיי טק (בכלליות, כולל מדמ"ח, בדיקות ומסביב) יש בערך 8000 עובדים ערבים, שנתיים לפני כן היו 5000 שהיו 4% מהענף, נניח שה-8000 מהווים משהו כמו 7% (בהערכה שמרנית, כי בינתיים גם התחום עצמו גדל, וזה כנראה יותר קרוב ל-6% או 5% אבל זה לא רלוונטי לפואנטה).

הערבים מהווים 21% מהאוכלוסיה.

ואיכשהו נראה לך שה-4-5-6-7% האלה מייצגים מישהו?! הם מיעוט בעצמם.

לא לדבר על ערבים שלומדים אופנה.

סיעוד זה כבר יותר מייצג באוכלוסיה הערבית.

 

ציטוט

לעבור לגור בתל אביב, ולחיות חיים כמו כל יהודי חילוני בגילי.

מדובר על ערבים בני 25 בערך, מכפר יחסית משכיל ורגוע. הכרתי אותם כשעבדנו ביחד בעבודה.

 

אז אתה מכיר ערבים מכפר אחד, משכיל ורגוע, וחושב שהם מייצגים את כלל האוכלוסיה הערבית?

לגבי המשכיל יש נתונים שהאוכלוסיה הערבית ככלל היא לא משכילה, לגבי הרגוע אפשר להסתכל על המהומות הנוכחיות, או על אלו של 2001, ולחזור אחורה.

או שאפשר להאמין לדברים של חברי כנסת ערביים בעצמם:

ציטוט

לפני שנתחיל בדיון אומר כמה מילים. אני נמצא כאן כראש ועדה זו כדי לייצג את החברה הערבית אשר זועקת ומשוועת לפתרון לבעיית הפשיעה והאלימות בקרבה. אני כאן כדי לייצג את האבא ואת האמא אשר איבדו את בנם, ואת כל מי שאיבדו את יקיריהם. אני כאן כדי לייצג את כול מי שנרצח על לא עוול בכפו. אני כאן כדי לייצג את כול הנשים הערביות אשר נרצחו בשם הערך הפרימיטיבי "רצח על כבוד המשפחה", אני כאן כדי לייצג את אלה שנפגעו ואתה אלה שעתידים חלילה להיפגע. אני כאן כדי לייצג את הבת שלי נור ואת הבן שלי מוחמד ואת כל בני דורם, שזכותם הבסיסית לגדול ולחיות בסביבה בטוחה. אני כאן כדי לייצג את האזרח הערבי שאיבד את תחושת הביטחון האישי. אני כאן מייצג את הערך העליון של קדושת החיים והזכות לחיות בכבוד ובביטחון תחת הכותרת של שני הפסוקים. מהקוראן: "ומן אחיאהא פכאנמא אחיא אל-נאס ג'מיעאן ". וממסכת סנהדרין: "כול המקיים נפש אחת בעולם מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא". 

 

אם ממש נחפש אז בטח נמצא גם ערבי ג'ינג'י עם עיניים כחולות. השאלה כמה הוא מייצג.

 

ציטוט

כמו שרוב היהודים לא עסוקים בהקמת היאחזויות באיו''ש גם רוב הערבים לא עסוקים בלכבוש את יפו ועכו.

 

אני גם מקווה שרוב הערבים לא עסוקים במהומות עכשיו, אבל בוא, אי אפשר להשוות מבחינה כמותית את מקימי גבעת חור תחת כפי שיבגני קורא להם, למול הפורעים הערבים מאתמול.

אם נחלק את הערבים הפורעים ביהודים של גבעת חור תחת, אנחנו נכנסים לתחום המתמטי של "גבול" וזה מתכנס לאינסוף.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

עד היום, במשך כל השנים מ-67 עד היום, היה בדיוק ניסיון אחד לטעון טענות משפטיות לבעלות ערבית בשכונות "שמעון הצדיק" ו"נחלת שמעון" (שייח' ג'ראח מתייחס לאיזור הרבה יותר גדול).

צירפתי את פס"ד העליון בנושא הניסיון הזה.

תקרא קצת, אולי תצבור קצת ידע משם.

 

לא התכוונתי לשכונה הזאת. התכוונתי לכל בתי הערבים שהיו במערב העיר (ובשאר ארץ ישראל) לפני 48....

לפני 21 דקות, m3x7r3m3 כתב:

יפה, אז אוספים נשק להלחם ביהודים, בתוך בית תפילה, ומצפים שבית התפילה יקבל חסינות כי הוא בית תפילה?

סורי, לא ככה זה עובד.

גם ככה מבחינת החוקים (גם הישראלי וגם הבינ"ל) עצם אגירת הנשק בו, הופך אותו לטריטוריה צבאית ולמטרה לגיטימית ("מופללת" במונח הצבאי).

 

 

סבבה, מבחינתי לך ותפוצץ את אל אקצא, ביחד עם הכותל וכנסיית הקבר. תבנה שם פארק שעשועים ומתקני מים. תעשה מה שאתה רוצה. רק תהיה מוכן להתמודד עם ההשלכות (בישראל ובעולם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, netco כתב:

אוקיי לגיטימי. 
אני רק שאלה, אתם תתממו ככה גם אם המצב פתאום יגרום נניח סתם זורק לכל מיני נוער גבעות להתחיל לאגור נשק בכמויות, כולל מצבורי אבנים בנקודות אסטרטגיות שאפשר לזרוק על ערבים עוברי אורח מזדמנים נכון?
או שתסבירו לי באותו ומופתים ובשצף קצף איך זה לא אותו דבר?

למה להתמם?

חוזרים פה על טענות למדינת חוק וריבונות, אבל אין את זה באמת. לא קשור לערבים עכשיו בירושליים. או חרדים. או בדואים. יש מדינת חוק וריבונות רק כלפי מי שנוח לאכוף - כול השאר עושים מה שבא להם.

אז הטענה על מדינה ריבונית וחוק ומה לא - מבחינתי לא תקפות.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, netco כתב:

אוקיי לגיטימי. 
אני רק שאלה, אתם תתממו ככה גם אם המצב פתאום יגרום נניח סתם זורק לכל מיני נוער גבעות להתחיל לאגור נשק בכמויות, כולל מצבורי אבנים בנקודות אסטרטגיות שאפשר לזרוק על ערבים עוברי אורח מזדמנים נכון?
או שתסבירו לי באותו ומופתים ובשצף קצף איך זה לא אותו דבר?

 

מה זה משנה מי מתפרע? אם זה ערבים או יהודים? לשניהם (נוער גבעות ושבאב ערבי) אין שום זכויות יתר או פריווליגיה. יש רק הבדל אחד  - לערבי השטחים אין אזרחות ישראלית, אז היחס כלפי המהומות שלהם שונה. מבחינת הערבים בישראל? מבחינתי זהים לנוער הגבעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, garicho כתב:

לא התכוונתי לשכונה הזאת. התכוונתי לכל בתי הערבים שהיו במערב העיר (ובשאר ארץ ישראל) לפני 48....

 

קל וחומר יא חביבי.

 

הבתים במערב העיר קלים יותר, שהרי הם היו תחת ניהול של האפוטרופוס לניהול נכסי נפקדים.

אין כאן דיון משפטי משולש בין ערבים-יהודים-וטאבו, אלא הליך פשוט בהרבה של הוכחת בעלות ורישום.

במקרה כזה הם גם היו מקבלים את הבית, גם את הרישום, גם את הכסף ששולם כשכירות בתקופת ה"נפקדות" עם ריבית והצמדה.

הרי בדיוק בשביל זה הקימו את האפוטרופוס הזה!

 

אבל גם שם הם לא עשו את זה, למה? כי אין להם מסמכים משפטיים להוכיח שום בעלות.

הבוננזה יושבת שם ומחכה, צוברת ריבית.

 

בינתיים בשמעון הצדיק אנחנו מדברים על מצב הרבה יותר קשה להוכחה עבור יהודים, הם קנו מהשלטון העות'מאני, שהתחלף במנדט הבריטי, שהתחלף באפוטרופוס נכסי אויבים של הירדנים, ואז בממשל הצבאי הישראלי ואז במדינת ישראל.

זה אומר שתהליך הוכחת בעלות צריך לעבור את כל זה, ולהוכיח שבדרך אף אחד לא הפקיע את השטח. וכל זה עם ניהול הנכסים העות'מאני והירדני בדרך.

 

אז בוא לא ניתמם, עד היום מה שיש לערבים זה מפתחות (סימבוליים, כמובן סימבוליים, הם פותחים את המנעול של הערוגה) וטענות, אה, וגם שני מסמכים מזויפים.

כשיהיה להם יותר מ"נרטיב" יהיה על מה לדבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, CX25GTI כתב:

בשכונת שמעון הצדיק יש פסק דין ברור של בית משפט , אבל זה הרי לא משנה , אצל אנשים כמוך היהודים תמיד אשמים.

הערבים איבדו כל זכות לרכוש שאולי היה ואו לא היה להם ברגע שנפתחה מלחמת שמד, לתוקפן לא נותנים פרסים.

דרך אגב מדינות ערב הלכה למעשה הלאימו את הרכוש של היהודים אשר עלו ארצה , ומדינות אירופה הנאורות עשו את אותו הדבר בדיוק עם רכוש יהודי של נספי השואה, אז א כפל המוסר של העולם הנאור הם יכולים לדחוף עמוק...

 

 

מה זה אנשים כמוני? אני חושב שאתה לא מבין את הנקודה שלי...

 

מי הפריע\מפריע למדינת ישראל להלאים את הרכוש הערבי? אדרבה. תעשה את זה. אבל המדינה לא עשתה את זה, אלה הקימה חוק מיוחד של נכסי נפקדים, התפטלויות פה, משפטיזציה שם....

 

תיהיה גאה - תגיד "מולאם". וזהו.

לפני 21 דקות, CX25GTI כתב:

 

העולם של היום ??

אתה מדבר על צפון קוריאה שעושה מה שהיא רוצה ?

ואו אולי על מדינת הטרור מספר 1 בעולם איראן ?

ואו אולי על רוסיה שעושה כרצונה , מעלימה אנשים , מרעילה, פולשת ונלחמת בכל מקום שבא לה ?

ואולי העולם הנאור שנתן לאסאד להרוג מליון מבני עמו ?

 

זה העולם שאתה מדבר עליו ??

תעשה לי טובה, חתיכת צבועים מתחסדים מלקקי תחת עם עבר של כיבוש הרג ועושק של אוכלוסיות מקומיות מאות בשנים, אילו שיטיפו לנו מוסר ??

 

כן, אז תעשה גם אתה וישראל מה שאתם רואים לנכון ואל תקשיבו לצקצוקי הלשון של העולם. למה לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...