Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקטביה RS תיהיה מצויינת.

 

ד"א בקשר ל2.0R, תסלחו לי כן? אבל זה ממש לא מדד לרכב חזק, לא מרגיש חזק בכלל, האוקטביה מצויינת, יצא לי לנהוג על כזאת ובאמת שיצאתי מופתע מאוד מהרכב.

פורסם
סובארו 2.0R - סטיישן, הנעה כפולה ומנוע אטמוספרי 160 כ"ס. נפוצה מידי יחסית לשאר ההמלצות, אם כי יהיה קשה למצוא אחת ידנית.

 

האימפרזה לא חזקה יותר מהפורסטר. למעשה, סביר להניח שהיא איטית יותר.

 

WRX סטיישן תיתן מענה הולם לדרישות, אבל יש בודדות כאלה, ורובן במצב מכני לא טוב.

 

אם מוותרים על התיבה הידנית, אפשר לעבור לפורסטר טורבו (זה מגיע יחד עם צריכת דלק גבוהה).

 

המונדאו סטיישן וגם האופל אינסיגניה הם מכוניות מעולות, חזקות, מאובזרות וזריזות יותר מהפורסטר, אבל שתיהן אוטומטיות.

פורסם

הפורסטר טורבו לא ממ זרישה-בטח לא יותר מהידנית אטמוספרית (158 כ"ס אם אני זוכר נכון).

פורד מונדאו לא באה לי בטוב-הביקורות עליה מבחינת אמינות לא מחמיאות.

אני אמשיך לחפש סקודה או אופל.

פורסם

על סטיישן אני לא רוצה לוותר.

אם אמצא אוטומטית במצב תקין ובמחיר טוב אלך על זה-עד אז אשאר עם הפורסטר.

לקח לי המון זמן למצוא את הפורסטר הידנית ואני מרוצה ממנה -רכב אמין נוח וזול לאחזקה. אם היתה דרך פשוטה לשפר אותה הייתי שוקל את זה.

×
×
  • תוכן חדש...