Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו 2011 Vs סיטרואן C1 חדשה


batchen
שימו לב! השרשור הזה בן 3855 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיר הרובוטי באייגו/C1/107 פשוט זוועה, קופצני, איטי ופשוט מעצבן.

אפילו אישתי שאין לה מושג במכוניות ולא מודעת לשום רעש או רעידה חריגה העירה על התיבה ושאלה למה זה נותן מכה בהעברת הילוך ולמה זה כזה איטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל, אם אתה קונה רכב מיני אין שום סיבה להתפשר על רכב לא חדש מהחברה, ולקנות רכב שנת 2011 עם 30 אלף קילומטר בהיצע של היום. אם ההתלבטות היתה בין מיני חדשה לסופר מיני 2011, זה משהו אחר.

אני באופן אישי מאוד מאוד לא התחברתי למשפחת ה C1, אייגו ו 107. הרכב הרגיש לגמרי צעצוע מבחינתי בנסיעת מבחן. אוסיף לזה שבצעתי אותה בקיץ החם והיעדר פתח מיזוג במרכז לנהג בלט מאוד והורגש מאוד. זה קיים באותה צורה גם בסיאט MII ובסיטיגו של סקודה אבל אני רוצה להאמין שקונצרן VAG משחרר לשוק מכוניות פחות צעצועיות, וזה מבלי להתנסות בפועל. דווקא הפנדה, גם הישנה, ולמרות המיושנות שלה, לא מרגישה לי צעצוע בשום צורה. זה שהיא לא מושקעת מבפנים והחומרים לא רכים כמו במכוניות בסגמנטים אחרים, לא אומר כלום (איזה רכב מיני היום כן קיים עם רכיבים כאלו?). החסרון היחיד שלה הוא אבזור הבטיחות. הפיקנטו גם היא לא מרגישה צעצוע ונראה שהשקיעו בעיצוב שלה בעיקר מבפנים. אני לא יכול להעיד לגבי נוחות הנהיגה כי לא ניסיתי אבל ישבתי בה והיא גם די מרוווחת.

לסיכום, הכי טוב שתעשה נסיעות מבחן ואם יורידו את המחיר של הפנדה החדשה (יש לי הרגשה שזה יקרה די בקרוב), כדאי יהיה לך לשקול אותה בחיוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על כל התגובות!

 

נאמר פה בשתי הודעות מעלה, שהעלות אחזקה של הסיטרואן גבוהה...?

 

כלומר החלקים של הסיטרואן יקרים יותר בהשוואה לטויוטה?

 

תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי מגוחך שמחירי הטיפולים של ה-C1 גבוהים משמעותית מאלו של האייגו. זה אותו הרכב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

גם המחיר של האייגו גבוה משל הC1. לדעתי, מי שקונה אייגו במקום C1 ב55K הוא קצת :screwy:

(אלא אם כן חשוב לו מאד העיצוב והוא יודע שהוא משלם תוספת רק על עיצוב)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שורה תחתונה לטעמי: בקטגוריית המיני הן הידני והן האוטומטי, הפיקנטו היא הקנייה ה"נכונה" והשתלמת מבין כולם.

אם תשקלל את כול הנתונים של כל הרכבים האלו, במשוואה פשוטה, תמצא שהפיקנטו נמצאת מסיימת ראשונה ב90% מהפרמטרים.

 

בכל אופן זה מה שאני עשיתי לפני שקניתי את הידני להורי ובאמת שבדקתי "על קוצו של יוד", ולא נותר ספק שזו פשוט הקנייה הנכונה. כמובן של זמן הנוכחי וגם לאחר יציאת "המינים" של קבוצת פוולקסווגן.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שורה תחתונה לטעמי: בקטגוריית המיני הן הידני והן האוטומטי, הפיקנטו היא הקנייה ה"נכונה" והשתלמת מבין כולם.

אם תשקלל את כול הנתונים של כל הרכבים האלו, במשוואה פשוטה, תמצא שהפיקנטו נמצאת מסיימת ראשונה ב90% מהפרמטרים.

 

בכל אופן זה מה שאני עשיתי לפני שקניתי את הידני להורי ובאמת שבדקתי "על קוצו של יוד", ולא נותר ספק שזו פשוט הקנייה הנכונה. כמובן של זמן הנוכחי וגם לאחר יציאת "המינים" של קבוצת פוולקסווגן.

 

בהצלחה.

 

מסכים.

הסיאט מיי והסקודה סיטיגו מרגישות הרבה פחות רכב מאשר הפיקנטו.

חוץ מזה שעל הפיקנטו יש 7 שנים אחריות ועל השאר שנתיים אם אני לא טועה.

בסטיגו אני יכול להעיד שיש תחושה לא נעימה בנסיעה בגלל תיבת ההילוכים הרובוטית בעלת מצמד יחיד שיוצרת תחושה ממש לא נעימה בזמן נסיעה.

ועוד נקודת נגד הסיטיגו: אישית עם הקיץ הישראלי אני לא הייתי מסתדר עם המזגן שלהם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

פיקנטו\I10



 

יתרונות - אחריות, מרגישה הרבה יותר כמו רכב מודרני מבפנים וגם בנויה כמו אחד.

 

חסרונות - פחות חסכונית בדלק משאר המתחרות, תא מטען מגוחך.

 

יש כאלה שטוענים שהיא גם לא נוחה אבל בעיניי זה עניין מאוד סובייקטיבי, לי המושבים שלה היו נוחים מאוד.

 

 

האחיות אייגו, 107, C1

 

יתרונות - מנוע ומכלולים של טויוטה, תכנון של עיצוב ונוחות פנימית של סיטרואן ופג'ו -> בא לידי ביטוי במושבים, מאוד נוחים. חסכוניות מאוד. הC1 היא כנראה הזולה בקטגוריה ביחד עם סיאט.

 

חסרונות - עיצוב פנימי שמזכיר את שנות ה80 בגלל דיפונים לא מלאים, שני תאי כפפות :-D

 

האחיות UP, MII וסיטיגו

 

יתרונות - תא מטען עצום ביחס לקטגוריה! חסכוניות, עיצוב מודרני ויש שלל דגמים - מגיע גם עם 75 כוחות סוס וזה כן נתון חשוב.

מערכת בטיחות סיטי-סייף בחלק מהדגמים.

 

חסרונות - לסיאט אין כסא עם גובה מתכוונן, בעיניי גם מוסכי צ'מפיון (למיטב הבנתי) והמחירים שלהם עלולים להיות יקרים יותר לעומת היפניות\קוריאניות -> צריך לבדוק את זה אני לא בטוח בכלל שבקטגוריה הזו יהיו כלשהם הבדלי מחיר משמעותיים בתחזוקה השוטפת.

 

זה פחות או יותר - מי שרוצה שיוסיף.

 

אני מצטרף לנאמר לעיל ומוסיף שביחס לקטגוריה הסיטיגו היא מרווחת פלאים, נוחה בצורה יוצאת דופן ואכן כמו שנאמר יש לה תא מטען שגדול בלפחות 25% מכל רכב אחר בקטגוריה!! תראה אני חפרתי המווווווווווון ובדקתי מכל כיוון את הנושא לפני שקניתי רכב... ללא ספק הסיטיגו עולה על כולן! מתקדמת טכנולוגית, נוחה, גדולה, חדשנית ומנסיעת המבחן שעשיתי לפני שלושה שבועות אני יכול לוי שהיא הרבה יותר רכב מכל רכב אחר בקטגוריה... ממליץ בחום :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעבר 40,000 בפיקנטו אני אומר אל תתקרב לאף מכונית בקטגורית הזאת במיוחד אם אתה מתכנן לנסוע קילומטרז גבוה. לדעתי עדיף לרכוש רכב סופר מיני משומש בן שנה - שנתיים או לעלות בתקציב ולקנות פאביה/פיאסטה/סוויפט חדשה. דרך אגב שמעתי ברדיו מבצע קליאו ב-65,000 שקל.



 

הסיבה לכך שפיקנטו חלשה מאוד, רועשת מאוד, לא נוחה ולא חסכונית. והפיקנטו זה הרכב הכי טוב בקטגוריה מיני. אני אפילו לא מדבר על פחנוע בשם C1/107/אלטו/פנדה ישנה. חבל שטל-קאר לא השכילו לייבא פיקנטו 1.2 ידנית.

 

לבחור בסיטיגו - חכה, חכה לקיץ. חכה. לקנות רכב בלי פתחי איוורור במרכז הקונסולה בישראל זה כמו לקנות רכב בלי חימום בסיביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



לבחור בסיטיגו - חכה, חכה לקיץ. חכה. לקנות רכב בלי פתחי איוורור במרכז הקונסולה בישראל זה כמו לקנות רכב בלי חימום בסיביר.

 

לא מדויק, יש הבדל גדול מאוד בין אין פתחי איוורור לבין יש פתחי איוורור שמכוונים קבוע למרכז הגג של הרכב.

אני עשיתי נסיעת מבחן ביום חם מאוד! המזגן היה מצוין גם לאבי שישב מאחור.

 

ולגבי הפיקנטו, אכן רכב טוב. אבל עם כל היתרונות שלו, פשוט לא אהבתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעבר 40,000 בפיקנטו אני אומר אל תתקרב לאף מכונית בקטגורית הזאת במיוחד אם אתה מתכנן לנסוע קילומטרז גבוה. לדעתי עדיף לרכוש רכב סופר מיני משומש בן שנה - שנתיים או לעלות בתקציב ולקנות פאביה/פיאסטה/סוויפט חדשה. דרך אגב שמעתי ברדיו מבצע קליאו ב-65,000 שקל.



 

הסיבה לכך שפיקנטו חלשה מאוד, רועשת מאוד, לא נוחה ולא חסכונית. והפיקנטו זה הרכב הכי טוב בקטגוריה מיני. אני אפילו לא מדבר על פחנוע בשם C1/107/אלטו/פנדה ישנה. חבל שטל-קאר לא השכילו לייבא פיקנטו 1.2 ידנית.

 

לבחור בסיטיגו - חכה, חכה לקיץ. חכה. לקנות רכב בלי פתחי איוורור במרכז הקונסולה בישראל זה כמו לקנות רכב בלי חימום בסיביר.

 

אז אני אומר לך שאתה טועה ובגדול... עשיתי עליה נסיעת מבחן לפני מספר ימים (בסופשבוע הכי סוער של החורף...) ואני וחברה שלי שאגב סובלת מקור בצורה מחרידה, נכנסנו קפואים לרכב ולמזגן לקח בדיוק שתי דק עד שהוא הפך את הרכב לתנור חימום! והיינו שלושה אנשים בוגרים ברכב... ככה שהמזגן מתפקד יופי! יותר מזה... אני גר באילת ואם אני מוכן לקחת על עצמי ״סיכון״ שכזה... זה אויר דרשני.. אבל למען ההגינות אני בהחלט אעלה תגובות בנושא כאשר זה יהיה רלוונטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פתחי מיזוג במרכז הקונסוליה בסיטיגו והם זורקים הרבה אויר קר למרכז חלל הרכב, גם ביום חם. אי אפשר לכוון אותם לצד, זה הכל.

 

זו בדיוק הבעיה. פתחי איוורור צריכים לזרוק אוויר קר על הנוסעים, לא לתוך חלל הרכב. אי אפשר לבדוק יעילות מזגן בנובמבר-דצמבר גם אם מדובר ביום חם יחסית לעונה. אנחנו מדברים על 22 מעלות בדצמבר ל-42 מעלות ביולי-אוגוסט. מדובר בפער אדיר.

 

אחד הדברים הטובים בפיקנטו זה המזגן. התחושה כאילו הרכיבו מזגן של פורטה. המזגן מאוד חזק ביחס לגודל הרכב ומקרר את החלל במהירות גם בשיא החום.

 

אז אני אומר לך שאתה טועה ובגדול... עשיתי עליה נסיעת מבחן לפני מספר ימים (בסופשבוע הכי סוער של החורף...) ואני וחברה שלי שאגב סובלת מקור בצורה מחרידה, נכנסנו קפואים לרכב ולמזגן לקח בדיוק שתי דק עד שהוא הפך את הרכב לתנור חימום! והיינו שלושה אנשים בוגרים ברכב... ככה שהמזגן מתפקד יופי! יותר מזה... אני גר באילת ואם אני מוכן לקחת על עצמי ״סיכון״ שכזה... זה אויר דרשני.. אבל למען ההגינות אני בהחלט אעלה תגובות בנושא כאשר זה יהיה רלוונטי

 

הרבה יותר קל לחמם מלקרר. בחורף לא צריך מזגן בכלל. אפשר למשוך את החום של המנוע לתא הנוסעים. הרבה יותר יעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן לא עבד בחימום, אתה מתבלבל. זה היה החום של המנוע שנזרק פנימה וכמובן שמאוד קל לחמם רכב עד לרגע שאתה מרגיש שאתה בכבשן. זה לוקח סביבות 5 דקות ואתה כבר צריך לפתוח חלון. כמו כן שלושה אנשים בוגרים מייצרים בעצמם חום אז תבין לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3855 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...