Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

סוף סוף הרכיבו לי את המערכת החדשה:

קומפו: focal v-15

מגבר: jbl gto 1004

סאב: hertz es300

רמקולים 6x9 hertz dcx690

 

הגיעו לאוזניי לא מעט טענות שלפני שאני עושה כיוון למערכת כולה,

אני צריך לעשות למערכת ״ הרצה״

לשמוע בווליום נמוך כדי לתת לקומפוננטים להיפתח, כנ״ל לשאר הרכיבים.

 

כרגע אני שומע כבר כמה ימים בווליום נמוך.

 

אני פועל נכון או שזאת שטות ואפשר לשמוע בעוצמה רגילה?

 

בנוסף במידה ואכן צריך לעשות הרצה ( אני שומע בערך שעה ביום) שבועיים יספיקו?

 

תודה לעונים.

פורסם

תעשה כיוון למערכת אני לא מבין למה אתה נמנע מזה, זה בסדר להפעיל אותה לווליום גבוהה לצורך כיוון (חשוב לציין שכיוון בסיסי לא אמור לקחת מעל 20 דק'). בערך שבוע בווליום בינוני יספיק להכל ומשם תרגיש חופשי לשחק עם הווליום, תתחדש!

JL Audio

פורסם
תעשה כיוון למערכת אני לא מבין למה אתה נמנע מזה, זה בסדר להפעיל אותה לווליום גבוהה לצורך כיוון (חשוב לציין שכיוון בסיסי לא אמור לקחת מעל 20 דק'). בערך שבוע בווליום בינוני יספיק להכל ומשם תרגיש חופשי לשחק עם הווליום, תתחדש!

 

כיוון כללי למערכת עשיתי ביום הראשון שקבלתי את המערכת והפעלתי ווליום גבוהה לכמה דקות בודדות.

מדובר בכיוון כללי.

 

אחרי ההרצה שיהיה ניתן להגביר לעוצמה גבוהה ללא חשש, המערכת תעבור כיוון מדוייק יותר,

כיוון טוב ואיכותי יכול לקחת יותר משעה ויותר.

 

רק רציתי לוודא שאני פועל נכון עם ״ההרצה״.

 

תודה.

פורסם

ממתי צריך לעשות הרצה למערכת?

 

ככל הידוע לי, הרצה (burn in) היא יותר סוג של דת מאשר משהו שבאמת עובד.

 

יש המון אנשים שמדווחים על שינוי בצליל אבל בבדיקות מדעיות לא גילו שום שינוי בצליל שהרכיבים מפיקים. לכן מה שנראה שהשינוי היחיד שקורה הוא ההסתגלות של האוזן לסאונד (לא שזה דבר שיש להמעיט בו)

 

בכל מקרה הרצה עושים בווליום יחסית גבוהה (כ75 אחוז מווליום שקשה לאוזן לשמוע)

פורסם
ממתי צריך לעשות הרצה למערכת?

 

ככל הידוע לי, הרצה (burn in) היא יותר סוג של דת מאשר משהו שבאמת עובד.

 

יש המון אנשים שמדווחים על שינוי בצליל אבל בבדיקות מדעיות לא גילו שום שינוי בצליל שהרכיבים מפיקים. לכן מה שנראה שהשינוי היחיד שקורה הוא ההסתגלות של האוזן לסאונד (לא שזה דבר שיש להמעיט בו)

 

בכל מקרה הרצה עושים בווליום יחסית גבוהה (כ75 אחוז מווליום שקשה לאוזן לשמוע)

 

אתה בטוח שאין צורך לעשות הרצה למערכת חדשה?

לא סתם פתחתי את הפוסט הזה, אנשים שמבינים במערכות אמרו לי את זה,

ומדובר באנשים שיש להם מערכות בעשרות אלפיי שקלים.

 

אני פשוט רוצה להיות בטוח מכמה מקורות ולא לשמוע חוות דעת מקצועית ממקור אחד או שניים.

פורסם

BURN IN זו בדיקת ביצועי מערכת שעושים לציוד אלקטרוני.



 

BREAK IN זה הזמן שלוקח לרמקול להגיע למצב עבודה אופטימלי מהרגע שהתחלת להשתמש בו.

 

וזה נכון גם לגביי וופרים ומידריינג'ים עם ממברנת CONE.

 

אתה יכול לשמוע גבוה - אבל תרחם קצת על הרמקולים במהלך ה8 שעות עבודה הראשונות שלהם פחות או יותר כי מה שיקרה זה שמהלך הרמקול יהפוך חלק יותר (פחות התנגדות בגלל מנגנונים קשים) ואתה עלול לשרוף או לקרוע אותו ברגע שהברייק אין יכנס לתוקף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...