Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין יותר סיאט לאון FR בסוכנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ביקרתי היום בסוכנות סיאט בראשון לציון ורציתי להזמין לאון FR, נשארה אחרונה מהתצוגה ורצו למכור לי אותה ידנית בצבע אדום ב143K. זה אומר שכל מי שרוצה להזמין לאון FR אכל אותה? כדי לי לקחת רכב מהתצוגה? המחיר בהחלט מהפנט..

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם קיבלת מחיר טוב למה לא? אני הייתי שוקל את העיניין לאור העובדה שאין את הדגם הנ"ל במלאי... אלא אם כן תמיד יש את אופציית יד2.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

זה כדי? פשוט תמיד יש את הילדים שבאים ושוברים את הגיר ומעבירים הילוכים ולוחצים על כפתורים והורסים כל מה שהם יכולים בגלל זה אני מתלבט.. כמה בערך כדי להוריד אותם במחיר?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

כדאי ולא כדי.

 

בשביל זה יש עיניים ואחריות. חברה שלי קנתה את הפאביה ספורט האחרונה מהתצוגה, לאחר חודשיים היה מעט חופש בכפתורי החלונות בצד הנהג,כנראה באמת ממשחק בסוכנות. סידרו את זה והחליפו את זה במסגרת האחריות

בשיפוצים

פורסם

סתם שאלה, לא תחסוך לפחות 40-50 אלף שקל אם תשאר עם ה1.8TSI ותוסיף צ'יפ ומתלים מוקשחים (או קויילאוברים) ? נשמע די עדיף

פורסם

פרונלה, היום גלשתי באתר רכב מסוים וראיתי פרסום לרכב כזה, חדש ב140000. להבנתי רכב מתצוגה לא צריך לעלות יותר מרכב חדש לחלוטין. בדוק גם בסוכנויות נוספות.

פורסם
סתם שאלה, לא תחסוך לפחות 40-50 אלף שקל אם תשאר עם ה1.8TSI ותוסיף צ'יפ ומתלים מוקשחים (או קויילאוברים) ? נשמע די עדיף

הרכב הוא DSG ככה שזה די מגביל אותי..

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

ה-FR מתצוגה היא ידנית?

בכמה אתה מתכנן למכור את הלאון הנוכחית שלך?

אל תשכח שיש מבצעים מטורפים על ה-1.8TSI וזה מוריד את מחירי היד שנייה.

פורסם

הFR מהתצוגה אכן ידנית.

אחד הציע לי לקנות את הרכב ב110K כנראה שמחר הוא יגיע לסגור עסקה..

הרכב שלי מאוד מושקע ונראה מאוד טוב, קשה לא להתאהב שנכנסים אליו ומתחילים לנהוג.

רק שתידע שנגמרו הלאונים הידניות ככה גם אמרו לי היום, נשארו רק אוטומטיות.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

מה זאת אומרת "האחרונה"? הרי תמיד אפשר להזמין ולחכות מספר שבועות.

 

היתכן שמדובר בהפסקת יצור של המחזור הנוכחי (facelift MK2) והכנה לתחילת שיווק הצורה החדשה?

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
פורסם

אכן מופסק הייצור של דגם זה, אכן מדובר בידנית FR אחרונה, אכן היתה בתצוגה, אכן אדומה ;-)

אכן מחיר מפתה, אני חושב שאולי תוכל ללחוץ אותם עוד קצת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מחזק את בר - זה גם מה שאני מכיר.

 

ולבטח אפשר ללחוץ עליהם עוד קצת...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...