Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבים הישנים יותר (-כנראה רוב האספנויות) המנגנון של הנעליה הוא שונה ממה שקיים היום

זה לא לחיצה עם המפתח לימין -פתיחה, לשמאל - נעילה

אלא זה ממש מכני צריך ממש לסובב את המפתח חצי סיבוב לצורך פתיחה / נעילה

 

השאלה שלי היא האם ניתן להתקין לזה נעילה מרכזית ?

והאם צריך מנגנון שונה או מיוחד?

 

אם יש למישהו ידע בנושא?

או שמכיר איזה שרשור שמדבר על זה כי אני לא ראיתי

תודה מראש, אבי.

פורסם

אבי, אחד הדברים היפים ברכב אספנות הוא ה"טעם של פעם".

מעבר להשקעה הכספית שעדיף לשים במקומות אחרים, יש צורך

לפתוח ולשנות מערכות וחיווטי חשמל וכד', ולפעמים זה יוצר בעיות

נוספות, בחיפושית שלי אחד מהמנגונונים הכי כייפים היה דווקא מנגנון

החלון ששיפצתי לבד, הפעולה שלו היתה כלכך יעילה וכלכך נעימה שהיא

עלתה עשרות מונים על הסובארו המשפחתית שהייתה לי במקביל.

הייתי חושב שוב-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ברכבים הישנים יותר (-כנראה רוב האספנויות) המנגנון של הנעליה הוא שונה ממה שקיים היום

זה לא לחיצה עם המפתח לימין -פתיחה, לשמאל - נעילה

אלא זה ממש מכני צריך ממש לסובב את המפתח חצי סיבוב לצורך פתיחה / נעילה

 

השאלה שלי היא האם ניתן להתקין לזה נעילה מרכזית ?

והאם צריך מנגנון שונה או מיוחד?

 

אם יש למישהו ידע בנושא?

או שמכיר איזה שרשור שמדבר על זה כי אני לא ראיתי

תודה מראש, אבי.

 

היי אבי. אם הבנתי נכון אתה מתכוון לרבע סיבוב כדי לפתוח ואז המפתח חוזר למקום הקודם.

אצלי המנגנון כזה, ולא מזמן התקנתי מערכת נעילה מרכזית. התשובה היא שאפשר, וזה אפילו משדרג את החוויה מהרכב (עדיף פי אלף מונים מללכת דלת-דלת ולפתוח\לנעול.

מתן

פורסם
אבי, אחד הדברים היפים ברכב אספנות הוא ה"טעם של פעם".

מעבר להשקעה הכספית שעדיף לשים במקומות אחרים, יש צורך

לפתוח ולשנות מערכות וחיווטי חשמל וכד', ולפעמים זה יוצר בעיות

נוספות, בחיפושית שלי אחד מהמנגונונים הכי כייפים היה דווקא מנגנון

החלון ששיפצתי לבד, הפעולה שלו היתה כלכך יעילה וכלכך נעימה שהיא

עלתה עשרות מונים על הסובארו המשפחתית שהייתה לי במקביל.

הייתי חושב שוב-רן

 

זה גם נכון אבל רק למנגנונים המיוחדים של רכבי האספנות

שאותם ללא ספק לא צריך לבטל

 

אבל כמו שתסכים איתי שמערכת תוסיף ואולי אף מזגן

גם ההימנעות מלהסתובב סביב הרכב בכלל לא יזיק

לגבי השלט - זה גבולי, אבל לעצם הנעילה המרכזית אני לא חושב שזה מוריד כלום מהערך האספנותי

 

היי אבי. אם הבנתי נכון אתה מתכוון לרבע סיבוב כדי לפתוח ואז המפתח חוזר למקום הקודם.

אצלי המנגנון כזה, ולא מזמן התקנתי מערכת נעילה מרכזית. התשובה היא שאפשר, וזה אפילו משדרג את החוויה מהרכב (עדיף פי אלף מונים מללכת דלת-דלת ולפתוח\לנעול.

 

נכון מה שאתה אומר זה מה שיש ברכבים היותר חדשים

אצלי ברכב זה לא רבע סיבוב ואז הוא חוזר אלא חצי סיבוב והמפתח יוצא שם

ושאני רוצה לנעול אני מחזיר את החצי סיבוב

לכן אני לא בטוח שזה אפשרי

פורסם

נכון מה שאתה אומר זה מה שיש ברכבים היותר חדשים

אצלי ברכב זה לא רבע סיבוב ואז הוא חוזר אלא חצי סיבוב והמפתח יוצא שם

ושאני רוצה לנעול אני מחזיר את החצי סיבוב

לכן אני לא בטוח שזה אפשרי

 

הבנתי אותך... הצעה שלי:

אני מציע לך לפרק דלת אחת, שם תמצא את המוט ברזל שבד"כ מתחברים אליו (תחפש את השרשור שלי העלתי תמונות), תנסה להזיז את המוט ידנית (לדמות מנוע מחובר) ולראות אם זה עובד ומתחבר לך עם הכיוונים של המפתח.

מתן

פורסם

נראה לי שהמנגנון של הנעילה שלי לא קשור לפתיחה של הדלת

אצלי המפתח פשוט לא נותן לכפתור להילחץ וכך בעצם אי אפשר לפתוח

-כמו שאף מתי שהדלת נעולה מבפנים עדיין תמיד אפשר לפתוח בלי קשר לנעילה

וגם אחרי פתיחת הדלת עדיין מבחוץ יישאר נעול

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין אצלך כזה פין או כפתור שצריך להרים מבפנים כדי לשחרר את הנעילה?

את מה שמחובר אליו המנוע החשמלי צריך להזיז, לא? זה כאילו מישהו פותח את הרכב מבפנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לא אין אצלי את הכפתור הזה אם אני ל טועה בהרבה רכבי אספנות

זה ככה וגם בחיפושית זה היה ככה

 

אין דבר שלא אפשרי.............נקודה

צריך פשוט לצאת מהקופסה במחשבה

מה שנקרא בשפת העם חוש טכני ולך יש אני בטוח שתצליח.

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

איך עשית את זה?

 

עם המנגנונים הסטנדרטיים או מנגנון מסוים/מיוחד?

 

יש אפשרות לראות איך עשית תמונות/לבוא לראות?

 

תודה, אבי.

פורסם

מה הקשר חצי סיבוב או רבע סיבוב ? היום זה עובד על אותו עקרון כמו ברכבים הישנים.ניתן לעשות נעילת מרכזית פשוט מיתחברים לאחד הלינקים שמפעילים את הנעילה.

פורסם

שוב אני יסביר:

 

אצלי פעולת המפתח לא משפיעה כלום על מנגנון פתיחת הדלת

 

ולא יוצא מהמפתח שום השפעה אלא על העיגול שבו נמצא הצילינדר

 

והפעולה שהמפתח עושה זה שהכפתור לא ילחץ מבחוץ -בלבד

 

לדוגמא כתוצאה מזה: כמה פעמים שתפתח מבפנים כשהרכב נעול לא יעזרו כדי שהדלת תפתח מבחוץ

פורסם

יש לי סוברו 92.

כשעשיתי נעילה מרכזית. ביטלתי בכלל את המפתח.

אפשר לפתוח ולסגור רק בעזרת השלט.

יתרון - נוחות

חסרון - שנגמר המצבר אתה בבעיה... אבל גם לזה פתרון.

 

שנה טובה וחג שמח לכולם

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

פורסם

מצטער, אין לי תמונות והרכב כבר סגור - אז אי אפשר לראות.

תפתח את הדיפונים ברכב שלך ותסתכל פנימה כדי לחשוב על דרך לעשות את זה.

אגב, איזה רכב זה בכלל?

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

×
×
  • תוכן חדש...