Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי קצת מוזרה ואולי שייכת לאוף-טופיק אבל נשאל בכל זאת:

האם מותר לשנות את מיקומו של המספר האחורי?

לגבי הקידמי אין בעיה, ישנן הרבה מכוניות שהמספר ממוקמם בצד ולא באמצע (אמריקאיות, אלפא 147 ועוד...) אבל מה לגבי האחורי? :shock:

אני לא מדבר על האם זה אפשרי מבחינה טכנית אלא מבחינת החוקיות.

פיאט אונו - כי האימפרזה בשטיפה. angryrazz.gif

פורסם

גם למספר אחורי יש הרבה דוגמאות:

 

בטנדרים / טנדרונים / משאיות / אוטובוסים ישנים המספר לא תמיד ממוקם באמצע

 

כמו"כ ברכבי שטח / גיפ שיש להם וו גרירה נהוג להזיז את הלוחית או להוסיף

עוד אחת.

 

הסיבה שבד"כ מאחור מיקום הלוחית הוא יותר ברור וקבוע היא בגלל שיש הרבה מאד מדינות שאין בהן חובה של לוחית רישוי קידמית ( למשל הרבה מדינות בארה"ב... )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שאלתי קצת מוזרה ואולי שייכת לאוף-טופיק אבל נשאל בכל זאת:

האם מותר לשנות את מיקומו של המספר האחורי?

לגבי הקידמי אין בעיה, ישנן הרבה מכוניות שהמספר ממוקמם בצד ולא באמצע (אמריקאיות, אלפא 147 ועוד...) אבל מה לגבי האחורי? :shock:

אני לא מדבר על האם זה אפשרי מבחינה טכנית אלא מבחינת החוקיות.

 

מבחינת חוקיות, עד כמה שזכור לי (תקנו אותי אם אני טועה), המספר האחורי מחוייב בתאורה - מה שלא משאיר הרבה ברירות (המיקום המקורי בפגוש או בדלת ההטענה - בטנדרים מסויימים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

רציתי להעיף את הלוחית זיהוי הגדולה שיש לי מאחורה ולשים קטנה על הטמבון האחורי.

1.איך אני משיג מיספר רישויי קטן (ואולי קצת יותר יפה?)?

2.זה חוקי?

תודה......

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם
האם מותר לשנות את מיקומו של המספר האחורי?

כעקרון הלוחית האח' צריכה להיות ממוקמת במקום המקורי לה יעד היצרן.

את הלוחית ניתן למקם(שלא במקום המקורי) בחלקו האמצעי של הרכב ושמ'.

מבחינת חוקיות, עד כמה שזכור לי (תקנו אותי אם אני טועה), המספר האחורי מחוייב בתאורה

אכן כן, ברגע שמזיזים את הלוחית ממקומה המקורי יש לדאוג לתאורה מתאימה.

רציתי להעיף את הלוחית זיהוי הגדולה שיש לי מאחורה ולשים קטנה על הטמבון האחורי.

1.איך אני משיג מיספר רישויי קטן (ואולי קצת יותר יפה?)?

2.זה חוקי?

ניתן להרכיב לוחית רישוי "אמריקאית" אשר גודלה 31.5X16 ס"מ, עד לפני מס' שנים העיניין היה חוקי רק לגבי רכב אמריקאי ו/או רכב שמיקום הלוחית לא אפשר אחרת.

בשנים האח' הותר להרכיב לכל דיכפין את הלוחית אשר חפצה נפשו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה עם צבע אחר כמו לוחית עם רקע לבן

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מה עם צבע אחר כמו לוחית עם רקע לבן

שלילי בזנט.

רקע הלוחית חייב להיות צהוב/כתום זוהר, הלוחית חייבת להיות מפח והספרות מוטבעות בה.

גודל הלוחית הסטנדרטית 52X10 ס"מ.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם נגרור רגע את הדיון למחוז אחר, הרי שגודל הספרות בלוחית "אמריקאית" קטן משמעותית מזה שבלוחית סטנדרטית, במיוחד לאחר שהתווסף להן דגל ישראל.

 

האם החלפה ללוחית הקטנה עשויה לגרום לספרות להיות לא קריאות (בתנאים מסויימים, כמובן) בצילום משטרתי?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
ומה לגבי שינוי הגודל של הלוחית מקדימה או מאחורה? זה מותר?

שני הגדלים שציינתי בהודעותי הם היחידים המאושרים בתקנות.

(1)אמריקאי-31.5X16 ס"מ.

(2)סטנדרטי-52X10 ס"מ.

אם נגרור רגע את הדיון למחוז אחר, הרי שגודל הספרות בלוחית "אמריקאית" קטן משמעותית מזה שבלוחית סטנדרטית, במיוחד לאחר שהתווסף להן דגל ישראל.

 

האם החלפה ללוחית הקטנה עשויה לגרום לספרות להיות לא קריאות (בתנאים מסויימים, כמובן) בצילום משטרתי

גודל הספרות בלוחית אמריקאית אכן קטן יותר מאשר בלוחית הסטנדרטית, אך אין הן קטנות בשל הדגל, גודלן לא השתנה.

לא הייתי לוקח סיכון ובודק את עיניין המצלמות, בטוחני כי הגורמים לא היו מאשרים לוחית זאת אם הייתה בלתי קריאה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

דבר ראשון תודה רבה kompy...

אז עקרונית (אם הבנתי אותך נכון) אני כן יכול לשים לוחית אמריקאית..

השאלה שלי היא כזאת

1.מאיפה אני משיג לוחית אמריקאית??

2.בקשר לתאורה אם אני שם את הלוחית בטמבון זה נחשב מואר??

אם לא יש למישהו פתרון??

 

תודה.. :wink:

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם

ךךוחית מקורית יש פנסים קטנים שמאירים עליה.

אם תדאג לתאורה כזאת כאשר תעביר את הלוחית אני לא חושב שתהיה בעיה עם זה.

פורסם

בדיוק כמו שנכתב לך.

בעת העברת לוחית הרישוי ממקומה המקורי, יש לדאוג לתאורה.

לוחית רישוי אמריקאית ניתן להשיג בכל מקום אשר מטביע לוחיות, הכי קל להשיגן במכוני הרישוי.

עלות:45-50 ש"ח ללוחית.

יש להגיע עם רישיון הרכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...