Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 250000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-250000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

163 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-250000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A4 1.8T/2.4/TDI
    • ב.מ.וו 318 2.0
    • וולבו S40 2.4
    • טויוטה MR2
    • סאאב 9-3 2.0 ליניאר
    • סובארו B4 3.0
    • סובארו אימפרזה STI
    • סיטרואן C5 3.0
    • פז'ו 407 3.0
    • רנו לגונה 3.0


פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סאאב 9-3 היא הבחירה שלי.

 

נסעתי באוטו , התרשמתי מאוד ... האיכות מדהימה וגם העיצוב הייחודי שלה .

בטיחות אין על מה לדבר בכלל ...

בכלל התאהבתי ברכב !

 

אהבה עיוורת או לא ! זו הבחירה שלי סאאב 9-3 2000 טורבו למרות שעדיף גרסת AERO

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

היתי רוצה...אחחחח היתי רוצה כ"כ להצביע ל-STI!!

בסקרים האלה אני בוחר רכב שהיתי מוכן לקנות במצב שלי עכשיו,זאת אומרת שגם חברה שלי נוסעת באוטו,

היא לא תסכים לנסוע ב-STI,היא תירצה משהו בסגנון הגרמניות(למרות המנוע),או ה-407(שהיא אוהבת).

אבל אני לא מוכן להתפשר!

ניקח סובארו B4 3.0R...

גם מהירה,גם נוחה,גם טסה בפניות,גם מפוארת.

פורסם
אין mr-2 ידניות בארץ ???

אתה בטוח ??

 

נדמה לי שראיתי כמה ידניות

בהתחלה הביאו עם גיר ידני, כיום אין ידני. (אין בארץ כמובן, בחו"ל יש)

 

גיא

פורסם

רוני וגיא.

 

לא משווקים יותר את ה-MR-2 בארץ, ככה שזה לא כל כך רלוונטי לסקר הזה.

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
רוני וגיא.

 

לא משווקים יותר את ה-MR-2 בארץ, ככה שזה לא כל כך רלוונטי לסקר הזה.

 

אלון

 

לפי כל המחירונים כן משווקים, וממילא זה מאוחר מדי לשנות... (אני גם משוכנע שאם תרים טלפון לטויוטה הם יסכימו להביא לך אחת...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

sti כמובן בלי להרהר או לחשוב יותר מדיי...... אין ספק שזאת מכונית הכי טובה ברשימה.

 

נ.ב

רוני לא יכלת למצוא תמונה יותר גרועה של ה-c5:x

citr505.jpg

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
sti כמובן בלי להרהר או לחשוב יותר מדיי...... אין ספק שזאת מכונית הכי טובה ברשימה.

 

נ.ב

רוני לא יכלת למצוא תמונה יותר גרועה של ה-c5:x

 

לא. חיפשתי, באמת שחיפשתי. זאת הכי גרועה שמצאתי. (האמת שחיפשתי תמונה שיראו אותה הכי מרחוק שאפשר, למנוע את הזוועה מאנשים :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא. חיפשתי, באמת שחיפשתי. זאת הכי גרועה שמצאתי. (האמת שחיפשתי תמונה שיראו אותה הכי מרחוק שאפשר, למנוע את הזוועה מאנשים :wink: )

 

רוני

היה צריך במקומה לשים אולי אלפא 156, היא סתם תופסת שורה:idea:

פורסם

STI - כי זה פשוט.....

 

זה אותו שכולל גם ספורט אך בכל זאת הוא בגודל של המשפחתיות - מה יותר טוב מזה

 

(חוץ מיזה הנעה כפולה - יש לי ניסיון אם רכב שהוא בלי)

נסיעה מהירה זה חוקי - כל עוד אין משטרה !!!


×
×
  • תוכן חדש...