Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 250000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-250000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

163 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-250000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A4 1.8T/2.4/TDI
    • ב.מ.וו 318 2.0
    • וולבו S40 2.4
    • טויוטה MR2
    • סאאב 9-3 2.0 ליניאר
    • סובארו B4 3.0
    • סובארו אימפרזה STI
    • סיטרואן C5 3.0
    • פז'ו 407 3.0
    • רנו לגונה 3.0


פוסטים מומלצים

פורסם

הסקר הזה ממש משעמם בלי האוולושין:scatter::mm_eek:

הרי זה ממש צפוי שה-sti תנצח.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי רוצה להוסיף את האיוו כמובן, אבל מה לעשות ואנשי מיצובישי דפקו את עצמם ונתנו לה מחיר מופרז :wink:

 

חבל, היה יכול להיות קרב מעניין :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לפי כל המחירונים כן משווקים, וממילא זה מאוחר מדי לשנות... (אני גם משוכנע שאם תרים טלפון לטויוטה הם יסכימו להביא לך אחת...)

 

רוני

זה הבעיה, שהם לא משווקים יותר, הם לא רוצים להביא יותר, וגם לא נשאר להם במלאי משנת 2004.

 

הייתי גם בסוכנות המרכזית בחיפה וגם בתל אביב. הם פשוט הפסיקו את היבוא. :agrue: וקיבלתי שלילי בזנטי מהם, ברגע שביקשתי לייבא אחת בשבילי. :x

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

טוב...בתור אחד שנהג בSTI והיתה לו MR2 במשך כמעט שנה....אין ספק שהMR2 מנצחת!!!

נכון לא בקו ישר...אבל בFUN מבחינתי אין על מכונית רודסטאר....

פורסם

התלבטות בין הסאאב לsti

 

ובסוף ה sti ללא ספק!!

 

אם מחפשים רכב ספורט אמיתי עם ביצועים גם במחיר כפול שום רכב לא יכול לאס טי איי

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מבחינתי הזוג המנצח הוא של סובארו.

 

אם הייתי יותר מבוגר הייי בוחר בB4 אבל אני לא :twisted: אז אסתי אחת בבבקשה, אם אפשר בשחור.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

המוח רצה אסתי, הלב דרש MR2...ואצלי זה עניין ידוע שהמוח קטן והלב גדול :-P

 

בקיצור להנעה אחורית, מנוע מרכזי (!!!!!!!), משקל נוצה ומחסור בגג פשוט אין תחליף !!

חבילה מדהימה.

 

אפילו שאני לא מת על איך שהיא נראית (ואני משתמש בלשון עדינה) היא פשוט שוחטת כל דבר שהוצע פה (ואני לא מדבר על ביצועים יבשים, אני מדבר על ריגוש והנעה)

 

בקיצור למרות שהאסתי נותנת תחרות אכזרית, ולמרות שהמחיר שלה מאוד לא מוצדק (פאקינג גבוה !) היא עדיין המנצחת.ואולי יום אחד היא תהיה שלי (לא שיש לי משהו פחות טוב עכשיו :wink: )

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אני בחרתי בסאאב בגלל היחודיות :-)

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

גם אני בחרתי בSTI...

 

ת'אמת גם לי היתה דילמה בין הSTI לMR2 אבל אם יהיה לי באמת כסף אני אקנה את הSTI בגלל שאפשר לשפר אותה בקלות לאומת רכבים אחרים...

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם
גם אני בחרתי בSTI...

 

ת'אמת גם לי היתה דילמה בין הSTI לMR2 אבל אם יהיה לי באמת כסף אני אקנה את הSTI בגלל שאפשר לשפר אותה בקלות לאומת רכבים אחרים...

 

אה, ברור, סיבה הגיונית מאוד. הרי STI זאת גרוטאה מקרטעת שבאמת דורשת שיפורים מסיביים בשביל לאתגר את יכולות הנהיגה המדהימות שבוודאי יש לך. אני אמסור לאישימוטו, המהנדס הראשי של סובארו, שאני מצטער, אני יודע שהוא ניסה, אבל זה לא מספיק טוב. :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אה, ברור, סיבה הגיונית מאוד. הרי STI זאת גרוטאה מקרטעת שבאמת דורשת שיפורים מסיביים בשביל לאתגר את יכולות הנהיגה המדהימות שבוודאי יש לך. אני אמסור לאישימוטו, המהנדס הראשי של סובארו, שאני מצטער, אני יודע שהוא ניסה, אבל זה לא מספיק טוב. :-P

הוצאת לי את המילים מהמקלדת :-P

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אני מצטער שאני שונה מהרוב פה, אבל נאלצתי לבחור בפיז'ו 407 3 ליטר.

למה?

1.עיצוב חיצוני מלבב

2.תא נוסעים נהדר

3.מנוע חזק, שלא מבייש את הפירמה(למרות התיבה)

4.נוחות נסיעה נהדרת

5.התנהגות סבירה ומעלה.

6.היא תפנק הכי הרבה מבין המכוניות.

 

כמובן שבסקר הזה האסתי תנצח, אבל רב הבחירות פה הם של חולי מכוניות, שלא משקפות את הבחירה במציאות הכאובה שלנו כאן בישראל.

פורסם
אני מצטער שאני שונה מהרוב פה, אבל נאלצתי לבחור בפיז'ו 407 3 ליטר.

למה?

1.עיצוב חיצוני מלבב

2.תא נוסעים נהדר

3.מנוע חזק, שלא מבייש את הפירמה(למרות התיבה)

4.נוחות נסיעה נהדרת

5.התנהגות סבירה ומעלה.

6.היא תפנק הכי הרבה מבין המכוניות.

 

כמובן שבסקר הזה האסתי תנצח, אבל רב הבחירות פה הם של חולי מכוניות, שלא משקפות את הבחירה במציאות הכאובה שלנו כאן בישראל.

אין שום בעיה עם הגיר הילוכים הוא בעל 6 יחסי העברה.

חתימה עד שלוש שורות בלבד


×
×
  • תוכן חדש...