Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מפסק מספר 1 - ידית הילוכים.

מפסק מספר 2 - המפסק שהתקנתי לכשיימאס לי מהחיישנים.

נורה מספר 3 - נורת רוורס.

קופסא מספר 4 - מוח החיישנים.

 

המפסק הוא בעל 2 הדקים.

 

תודה רבה!

 

מדוע שמת שני מפסקים? אתה לא צריך את מפסק מס' 1.

כאשר הנורת רוורס מקבלת מתח, אותו מתח מדליק את המוח של החיישני רוורס.

לא ברור לי החיבור לידית הילוכים.

מפסק מס' 2 תשאיר אותו.( גם לא ברור לי למה לסרבל...אם ימאס לך תוציא את התקע מהמוח של החיישנים וזהו)

פורסם

מפסק מספר 1 זו בעצם ידית ההילוכים כאשר המפסק נסגר כאשר הידית על R. זו לא תוספת שלי אלא BUILT-IN.

 

כדי להוציא את תקע החשמל ממוח החיישנים צריך לפרק את כל הריפוד הפנימי של תא המטען. כרגע הכל מפורק בגלל הבעיה.

אני משאיר את האופציה הזו (מפסק) כדי שאם לי יימאס מזה אני מנתק, אם וכאשר נהג אחר ינהג ברכב האופציה הזו עדיין תהיה שימושית מבלי לפרק את ריפוד תא המטען.

פורסם

יכול להיות שהמפסק שלך מקצר גם כשהו פתוח.

 

שים את הרב מודד על אמפר וחבר אותו בטור עם המינוס של הרכב למצבר.

ותיראה כמה אמפר עובר שם שהרכב מכובה כמובן ותיראה אם יש זליגה.

 

יש בחור מעלך עם יונדאי ועם בעיה דומה אתה יכול ליקרוא בתרד שלו על אופן החיבורי.

בהצלחה רז.

פורסם

גם אם המפסק שלי מקצר ולא באמת מנתק כאשר אני פותח אותו, הרי כל המעגל לא מקבל מתח כאשר הידית אינה במצב R.

 

בנוסף אתה הזהרת אותי לא למדוד זרם ברכב ושאני עלול לשרוף את הרב מודד.

ההבדל ביני לבין הבחור עם היונדאי הוא שאני יודע מאיפה הזליגה. השאלה היא איך פותרים אותה.

 

תודה

פורסם

זה אמור להיות כמו בתמונה שצירפתי.

אין לך מה לגעת בידית הילוכים.

כאשר המנורת רוורס מקבלת מתח, המוח של החיישנים יקבל מתח לעבודה.

את המתג הייתי שם על החוט של ה (-). את ה(-) של החיישנים הייתי מחבר בקונקטור של האורות לחוט שמספק (-) לאורות.

sensors.jpg

פורסם

אולי זה לא היה ברור עד כה, לא נגעתי בידית הילוכים- אין שם מפסק התייחסתי לידית הילוכים עצמה כאל מפסק כאשר ציירתי את המעגל החשמלי.

 

לעניינינו, למה לחבר מפסק דווקא למינוס ולא לפלוס (כמו שזה מחובר עכשיו)?

למה לחבר את המינוס חיישנים למינוס מנורה ולא למרכב הרכב(כמו שזה מחובר עכשיו)?

 

האם יישתנה משהו?

 

פרט לפתרון הבעיה הייתי רוצה גם לדעת ממה זה נובע ולהמנע מכך בעתיד.

פורסם
אולי זה לא היה ברור עד כה, לא נגעתי בידית הילוכים- אין שם מפסק התייחסתי לידית הילוכים עצמה כאל מפסק כאשר ציירתי את המעגל החשמלי.

 

לעניינינו, למה לחבר מפסק דווקא למינוס ולא לפלוס (כמו שזה מחובר עכשיו)?

למה לחבר את המינוס חיישנים למינוס מנורה ולא למרכב הרכב(כמו שזה מחובר עכשיו)?

 

האם יישתנה משהו?

 

פרט לפתרון הבעיה הייתי רוצה גם לדעת ממה זה נובע ולהמנע מכך בעתיד.

 

OK זה לא היה ברור מהשרטוט. זה היה כאילו איכשהו חיברת את הידית הילוכים למעגל.

 

החיבור של המתג יעבוד גם על ה (+) וגם על ה (-), אבל בסגירה/פתיחה של מעגל אלקטרוני הסיכוי שיהיה נזק

לרכיב אלקטרוני במתג על ה (-) נמוך יותר כתוצאה מכיוון זרימת האלקטרונים.

דרך אגב, הדעות בנושא חלוקות, אני ממתג את רכיבים שאני מרכיב ע"י ה (-).

 

ישנו מצב שמינוס שחיברת לגוף, שלכאורה אמור להיות זהה ל (-) במנורות לא נוגע כמו שצריך, או שהאזור צבוע, וזה יכול לגרום לבעיה.

 

בעיקרון מה שציירת ומה שאני ציירתי זה זהה, מלבד אופן ההרכבה.

 

האמת כל הסיטואציה מוזרה, כיוון שהמערכת לא עובדת בזמן שהאוטו לא ברוורס, ואין מצב שהיא תצרוך זרם.

נשמח לשמוע עדכונים בנושא.

פורסם

שלום דניאל,

בחלק הזה הסתבכתי.

מצ"ב תמונה של רב המודד- אשמח להדרכה איך לכוון אותו כדי למדוד את הזרם.

 

את הזרם אני מודד כאשר אני מנתק את המינוס מהמרכב ובמקומו את אחד ההדקים, את רב המודד למרכב וההדק השני למינוס חיישנים.

זו הצורה?

 

תודה!

IMG_0512.jpg

פורסם

הרב מודד שלך מסוגל למדוד עד 600 מיליאמפר ויכול להינזק אם יזרום בו זרם גבוה.

לדעתי הוא לא מתאים לביצוע הבדיקה כי מערכת החיישנים עלולה לצרוך גם יותר מזרם זה.

 

בכל אופן הבדיקה צריכה להתבצע כאשר מד הזרם בטור, כמו בתמונה.

לדעתי כדאי לבדוק לפני המתג ולא על קו המינוס של מערכת החיישנים.

default.jpg

פורסם

שלום electric

על אילו זרמים אנחנו מדברים בהקשר של רכב?

 

חיווטתי מחדש את החיבור למנורת רוורס ומחר אדווח על פתרון הבעיה- עד כה (יומיים) הכל תקין.

 

תודה.

פורסם
שלום electric

על אילו זרמים אנחנו מדברים בהקשר של רכב?

 

חיווטתי מחדש את החיבור למנורת רוורס ומחר אדווח על פתרון הבעיה- עד כה (יומיים) הכל תקין.

 

תודה.

ברכב תקין זרם פרזיטי לא יעלה על 50 מיליאמפר.

בדוק בטור לחיבוס הארקה ראשית של המצבר - בצע חיפוש ותמצא הנחיות מדוייקות לביצוע בדיקה זו.

אם הכל תקין כרגע אני מאמין שלא תתקבל מדידה חריגה.


×
×
  • תוכן חדש...