Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
4 מצתים מקוריים של פיאסטה (MOTOCRAFT) עולים בין 80 ל 100 שקלים.

שמן 10-40 חצי סינטטי, 50 שקלים למיכל 4 ליטר.

פילטר אויר 20-25 שקלים.

פילטר שמן 20-25 שקלים (אין טעם לשים מקורי)

פילטר דלק 30 שקלים.

אטם מכסה ראש שסתומים 20 שקלים.

 

שימי, לא רשמת כמה קילומטר המכונית כבר עשתה. ייתכן שהמנוע כבר עייף. בפיאסטה אחרת המנוע עשה 223 אלף ק"מ ולמרות שהמכונית גומעת עליות ללא בעיה והמנוע מרגיש יותר חיי מהמנועים האחרים הוא שותה לא מעט דלק. זה למרות שהחלפנו גומיות שסתומים. ייתכן שכמות הידיים שהיו לפנייך כבר עייפו את הרכב.

לקובי שמעליי שרשם שאפשר להשיג מסרק הגה יותר טוב ביותר כסף, זה ברור מאליו. אפשר ללכת גם על המסרק המקורי שעולה הון תועפות. יש לי פיאסטה שחבר( פעם קראתי לו חבר, היום כבר לא) אירגן לי מסרק הגה מקורי של פורד מרכב שלא נסע הרבה. המסרק כמו הפרצוף שלו, כאשר מסובבים את ההגה יש קטע שההגה מסתובב קשה ואחר כך רך. במחשבה לאחורה בדיעבד היה עדיף לקנות מסרק הגה תחליפי חדש מהשקית מאשר קומבינה של מסרק מקורי במצב מעולה.

 

 

התכוונתי שהחלפנו גומיות שסתומים והמנוע אוכל שמן לא דלק. החלפנו גם אטם ראש מנוע ואטמים של סעפת היניקה וסעפת הפליטה. סט אטמים של ויקטור ריינז עלה 320 ש"ח. למרות זאת המנוע עדיין אכל שמן.

 

אם הרכב שלך עשה 190 אלף ק"מ ולא היו לו יותר מדיי בעלים ששחטו אותו אזי המנוע צריך להיות עם עוד הרבה חיים לפניו. אלה מנועים אמינים שמחזיקים לא מעט זמן. אם כי בפאיסטה אחרת שהייתה לי ב 204 אלף ק"מ הלך לי הקלאץ. החלפתי קלאץ במוסך והאוטו נוסע עד היום ומשמש קרוב משפחה בתור רכב לעבודה.

 

לגבי שמן אז כמו שאמרתי שמן של דלקול חצי סינטטי 10-40 עולה 50 שקלים כאן בחנות אבזרי רכב. אבל אני גר בצפון רחוק ממך.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...