Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעת הקניה לא כל כך הרגשתי בזה אחר כך בחזור הביתה זה ממש הורגש על ההגה שזז טיפה ימינה טיפה שמאלה על ריק ואז פתאום הוא זז . מה הבעיה? וכמה עולה לתקן את זה? ,תודה לעוזרים

פורסם

היי שלומי, איפה אתה גר? לפי מה שבדקתי פעם אחרונה מסרק הגה תחליפי חדש לפיאסטה עולה באזור ה 600 שקל. אולי המחיר עלה אבל זה בטוח לא מגיע ל1000 שח למסרק עצמו. יכול להיות שזה גם הצלב (אולי אני טועה בשם) זה החלק המפרקי שמחבר בין ציר ההגה לבין הציר של המסרק. זה עולה באזור ה 150 כפי שזכור לי.

 

שאלה, שאתה ממשיך לסובב את ההגה האם אתה מרגיש את "הריק" עוד פעם או שלא?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
היי שלומי, איפה אתה גר? לפי מה שבדקתי פעם אחרונה מסרק הגה תחליפי חדש לפיאסטה עולה באזור ה 600 שקל. אולי המחיר עלה אבל זה בטוח לא מגיע ל1000 שח למסרק עצמו. יכול להיות שזה גם הצלב (אולי אני טועה בשם) זה החלק המפרקי שמחבר בין ציר ההגה לבין הציר של המסרק. זה עולה באזור ה 150 כפי שזכור לי.

 

שאלה, שאתה ממשיך לסובב את ההגה האם אתה מרגיש את "הריק" עוד פעם או שלא?

לא.. אחר כך ההגה סוחב כמעט רגיל.. הוא גם קשהה מאוד...
פורסם

ההגה בפיאסטות ידוע כקשה מאוד. לי לעומת זאת יש פיאסטה יד שניה שקניתי מאדם קשיש שעשתה עד היום 88 אלף ק"מ. ההגה רך לסיבוב ביחס לכל הפיאסטות שהיו לי עד היום והיו לי בהחלט כמה. בפאיסטה הקודמת שהייתה לי ההגה אכן היה קשה. אם אתה מתכנן להשאיר את הרכב ברשותך אולי תשקול להחליף מסרק הגה לתחליפי. מסרק סיני או קוריאני חדש עדיף בהחלט על מקורי לא תקין. כמו שאמרתי, בפעם האחרונה ששאלתי זה היה 600 שח ומטה בעבור מסרק תחליפי חדש, לא משופץ. אני אשאל עבורך לייתר ביטחון.

מה לגבי לחץ אוויר בצמיגים הקידמיים ובכלל מה מצבם? אני ממלא לחץ 34 PSI שזה מה שהיצרן ממליץ כאשר האוטו מלא עם 4 נוסעים. זה מקל על סיבוב ההגה גם כן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

היי, בדקתי לך. מסרק הגה חדש מהניילונים תחליפי לפיאסטה שלך יעלה 350 ש"ח אחרי מע"מ. ממליץ לך בחום להחליף אותו ולא להסתכן בבטיחות שלך או של אחרים. עדיף תחליפי חדש מהשקית מאשר מקורי שעושה בעיות. עם הגה לא משחקים.

בברכת יום טוב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
היי, בדקתי לך. מסרק הגה חדש מהניילונים תחליפי לפיאסטה שלך יעלה 350 ש"ח אחרי מע"מ. ממליץ לך בחום להחליף אותו ולא להסתכן בבטיחות שלך או של אחרים. עדיף תחליפי חדש מהשקית מאשר מקורי שעושה בעיות. עם הגה לא משחקים.

בברכת יום טוב.

תודה על כל הבירורים.. זה 350 כולל עבודה? ואיפה..

ויש לי עוד בעיה גיליתי שבעליות הוא נחנק.. הבעלים הקודמים אמר שהוא צריך טיפול עשרת אלפים זה יפתור תבעיה? תודה רבה לך ..

פורסם

טיפול 10000 זה לא תמיד תרופת פלא, זה יכול להיות גם דברים מעבר לטיפול רגיל שמקשים על הרכב לעלות בעליות, בעיה בגיר לדוגמא.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

את המחיר למסרק קיבלתי מחנות חלפים לא ממוסך. ה 350 ש"ח כולל מע"מ זה רק למסרק עצמו. אני מניח שבעבור עבודה ייגבו ממך עוד 150-200 שקל.

אל תצפה יותר מדיי בקשר לעליות. הפיאסטות מהדור הזה הן דיי עגלות. 60 כ"ס על 1300 ק"ג זה לא ממש מציאה. גם הפיאסטה שלי למרות ה 88 אלף ק"מ בלבד שיש עליה לא ממש להיט בעליות. לצערי אפשר לומר שהן היו עגלות מהיום שהן יצאו מהמפעל. עגלות אבל אמינות בטירוף.

 

דבר אחרון, הפיאסטה מהדור הזה שנקרא MK 3 היא הנמכרת ביותר בהיסטוריה של הפיאסטות עם קרוב למיליון יחידות. גם משך הייצור שלה נמשך לאורך המון שנים יותר מכל אחת אחרת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
את המחיר למסרק קיבלתי מחנות חלפים לא ממוסך. ה 350 ש"ח כולל מע"מ זה רק למסרק עצמו. אני מניח שבעבור עבודה ייגבו ממך עוד 150-200 שקל.

אל תצפה יותר מדיי בקשר לעליות. הפיאסטות מהדור הזה הן דיי עגלות. 60 כ"ס על 1300 ק"ג זה לא ממש מציאה. גם הפיאסטה שלי למרות ה 88 אלף ק"מ בלבד שיש עליה לא ממש להיט בעליות. לצערי אפשר לומר שהן היו עגלות מהיום שהן יצאו מהמפעל. עגלות אבל אמינות בטירוף.

 

דבר אחרון, הפיאסטה מהדור הזה שנקרא MK 3 היא הנמכרת ביותר בהיסטוריה של הפיאסטות עם קרוב למיליון יחידות. גם משך הייצור שלה נמשך לאורך המון שנים יותר מכל אחת אחרת.

היתה לי פיאסטה לפני, אותה שנה אותו קילומטר אבל שעולה יופי עליות.. לכן היה לי מוזר שמה שיש לי עכשיו ממש נחנקת מכל עליה.. ישלך מושג איזה טיפול יעזור לה לצאת מזה?

פורסם

החלפת מצתים, פלטרים ושמן מנוע. כיוון שסתומים, אחרי זה אתה יכול לנסות לנקות את המזרק של ההזרקה. יותר מזה אין ממש מה לעשות.

אם אתה מעוניין יש לי קובץ של ספר התיקונים של הרכב שמסביר לך איך לכוון שסתומים ועד לעשות אוברול מלא.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

צריך לבדוק מאיפה נובע החופש בהגה, אולי החלפת תפוחים תבטל את החופש, אם הבעיה היא בזרוע אפשר להחליף גם רק זרוע הגה.

 

אני חושב שמסרק הגה טוב יעלה יותר מ350 ש"ח(ואצלנו במוסך מתעסקים עם יותר מפיאסטה אחת).

קובי

פורסם

המוכר אמר שאני צריך לעשות לו עשרת אלפים השאלה כמה זה יעזור בעליות .. ,, כמה יעלה כל ההחלפת מצתים וכו? ניראה אם שווה להשקיע..

פורסם

4 מצתים מקוריים של פיאסטה (MOTOCRAFT) עולים בין 80 ל 100 שקלים.

שמן 10-40 חצי סינטטי, 50 שקלים למיכל 4 ליטר.

פילטר אויר 20-25 שקלים.

פילטר שמן 20-25 שקלים (אין טעם לשים מקורי)

פילטר דלק 30 שקלים.

אטם מכסה ראש שסתומים 20 שקלים.

 

שימי, לא רשמת כמה קילומטר המכונית כבר עשתה. ייתכן שהמנוע כבר עייף. בפיאסטה אחרת המנוע עשה 223 אלף ק"מ ולמרות שהמכונית גומעת עליות ללא בעיה והמנוע מרגיש יותר חיי מהמנועים האחרים הוא שותה לא מעט דלק. זה למרות שהחלפנו גומיות שסתומים. ייתכן שכמות הידיים שהיו לפנייך כבר עייפו את הרכב.

 

לקובי שמעליי שרשם שאפשר להשיג מסרק הגה יותר טוב ביותר כסף, זה ברור מאליו. אפשר ללכת גם על המסרק המקורי שעולה הון תועפות. יש לי פיאסטה שחבר( פעם קראתי לו חבר, היום כבר לא) אירגן לי מסרק הגה מקורי של פורד מרכב שלא נסע הרבה. המסרק כמו הפרצוף שלו, כאשר מסובבים את ההגה יש קטע שההגה מסתובב קשה ואחר כך רך. במחשבה לאחורה בדיעבד היה עדיף לקנות מסרק הגה תחליפי חדש מהשקית מאשר קומבינה של מסרק מקורי במצב מעולה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
4 מצתים מקוריים של פיאסטה (MOTOCRAFT) עולים בין 80 ל 100 שקלים.

שמן 10-40 חצי סינטטי, 50 שקלים למיכל 4 ליטר.

פילטר אויר 20-25 שקלים.

פילטר שמן 20-25 שקלים (אין טעם לשים מקורי)

פילטר דלק 30 שקלים.

אטם מכסה ראש שסתומים 20 שקלים.

 

שימי, לא רשמת כמה קילומטר המכונית כבר עשתה. ייתכן שהמנוע כבר עייף. בפיאסטה אחרת המנוע עשה 223 אלף ק"מ ולמרות שהמכונית גומעת עליות ללא בעיה והמנוע מרגיש יותר חיי מהמנועים האחרים הוא שותה לא מעט דלק. זה למרות שהחלפנו גומיות שסתומים. ייתכן שכמות הידיים שהיו לפנייך כבר עייפו את הרכב.

 

לקובי שמעליי שרשם שאפשר להשיג מסרק הגה יותר טוב ביותר כסף, זה ברור מאליו. אפשר ללכת גם על המסרק המקורי שעולה הון תועפות. יש לי פיאסטה שחבר( פעם קראתי לו חבר, היום כבר לא) אירגן לי מסרק הגה מקורי של פורד מרכב שלא נסע הרבה. המסרק כמו הפרצוף שלו, כאשר מסובבים את ההגה יש קטע שההגה מסתובב קשה ואחר כך רך. במחשבה לאחורה בדיעבד היה עדיף לקנות מסרק הגה תחליפי חדש מהשקית מאשר קומבינה של מסרק מקורי במצב מעולה.

שמן קניתי ושמתי ולט יודע איפה ראית שהוא עולה 50 כי בכל תחנת דלק הוא עולה כפול וקניתי באוטו סנטר ב80 הכי זול 10-40 של 4 לליטר.. אז תוכל להגיד לי מאיפה לקנות? פלאגים אני מחליף לבד.. מאיפה הכי זול? ירושלים .. והשאלה שלי אם בתאכלס אני יראה שיפורים מהמנוע .. האוטו שלי עשה 190 אלף ..

עוד שאלה אחרונה מאיפה אני קונה מסרק הגה הכי בזול וברור שלא אכפת לי מקורי אין לי כסף להשקיע .. הבטיחות הכי חשובה לי ..

×
×
  • תוכן חדש...