Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 16 חויה


ofer segal
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע עברתי חוויה .

 

בשנת 1970 שרתתי באמון שריון בשבטה . באותו תרגיל נהגתי לראשונה במכונית אותה לא הכרתי הלא היא רנו 16 שהיתה המילה האחרונה של מכוניות רנו בישראל . והנה חלפו להן 42 שנים והשבוע ביקרתי אצל גדול מכונאי הדור בארץ הלא הוא בני לוי מה רבה היתה תדהמתי כאשר ראיתי ולא האמנתי שלפני עמדה במלוא תפארתה רנו 16 שנת 1969 שטופלה ועברה ישור קו על ידי הצדיק רב החסד מר לוי .

לא האמנתי שמסר הצדיק את מפתחות הרנו לידיי ואמר לי סע סע סע ואני אחוז התרגשות ישבתי ליד ההגה התנעתי ואת יתר החויה לא ניתן לתאר במילים אין היום מכוניוןת כאלה

פורסם

ומה עם התמונות?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני שמח לקרוא שבעל הרכב היה שותף למהלך.

מקריאת הפוסט הראשון זה היה נראה כמו משהוא ממש לא מחמיא לבעל המוסך, או במילים אחרות, אחד הסיוטים שבעל רכב (כל רכב, לאו דווקא אספנות) חרד מפניו כשהוא משאיר אותו במוסך...

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

מי שמעוניין ברנו 16TL מודל 76 לשיפוץ, הודעות בפרטי.

כרגיל רכב צרפתי מהנה ללא כל ספק.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
אני שמח לקרוא שבעל הרכב היה שותף למהלך.

מקריאת הפוסט הראשון זה היה נראה כמו משהוא ממש לא מחמיא לבעל המוסך, או במילים אחרות, אחד הסיוטים שבעל רכב (כל רכב, לאו דווקא אספנות) חרד מפניו כשהוא משאיר אותו במוסך...

 

שי

 

 

שלום.

אני לא הרבה שנים במקצוע אבל אתה מעליל עלילות סתם.

אצלי לא נהגו ולא נוהגים ברכבים של לקוחות!!!

זה רכוש פרטי ומופקד למשמרת במוסך לתיקון.

המצב היחידי שמותר ואני מסכים זה או לבדיקה או לפי בקשת בעל הרכב.

חוץ מיזה אני נראה לך כזה אהבל שאני אתן לזר לעלות על רכב של מישהוא ללא רשות? אתה פשוט מעליב אותי!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני אל תעלב!

כל פעם שאני מגיע אליך אתה אומר לי:

"כך כל רכב שאתה רוצה כל עוד הלקוח לא רואה"!:wink:

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
שלום.

אני לא הרבה שנים במקצוע אבל אתה מעליל עלילות סתם.

אצלי לא נהגו ולא נוהגים ברכבים של לקוחות!!!

זה רכוש פרטי ומופקד למשמרת במוסך לתיקון.

המצב היחידי שמותר ואני מסכים זה או לבדיקה או לפי בקשת בעל הרכב.

חוץ מיזה אני נראה לך כזה אהבל שאני אתן לזר לעלות על רכב של מישהוא ללא רשות? אתה פשוט מעליב אותי!!!

 

 

בברכה בני ל.

 

בני שלום,

ראשית אם העלבתי אני ממש מתנצל, לא זו היתה הכוונה!

שנית, כשקראתי את ההודעה הראשונה העניין נראה לי ממש מוזר. זה היה נראה כאילו ה׳סיבוב׳ נעשה בלא ידיעת בעל הרכב. אינני מכיר אותך אישית אבל המעמד והכבוד להם אתה זוכה בפורום, ומהמון אנשים, לא התאים לעניין שכזה. ולכן לא הגבתי.

רק לאחר שבעל הרכב הגיב וציין כי הדבר נעשה באישורו הגבתי. לכן אינני רואה כאן כל עלילה ולא היתה כל כוונה לרמוז או לפגוע בך. ככל הנראה הניסוח בו בחרתי לא היה מספיק ברור.

שוב, מתנצל על הפגיעה, וברור לי שאם אגיע לשיפוץ אחת האיטלקיות הזקנות (יחסית... האוטוביאנקי והלנציה) שלי, אשמח מאוד לעשות זאת אצלך (אם עדיין תקבל אותי...)

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

כמי שנוסע על אחת כזאת כבר למעלה מעשרים שנה

אין לי אלא להסכים עם הנאמר

נוחות שאין דומה לה, אמינות מדהימה ביחס לעובדה שבזמנו איש לא ידע ממש לטפל בהן

 

סיפר לי פעם בחור אחד ממנו קניתי 16 לחלקים

שהגיר האוטומטי שלו שופץ כבר שלוש פעמים

ובגלל זה הוא השבית את הרכב

הבעיה היתה שהוא שהגיר נתקע כל הזמן בהילוך השלישי...

 

דבר שקורה כאשר הפיוז של הגיר שנמצא בקופסת הפיוזים (היא מכילה רק שני פיוזים...) נשרף...

 

ואם כבר 16 אז כמה תמונות של ה16 שלי, מודל 74 TS אוטומטית

 

וכן, גם לי יש אחת למכירה , TL שנת 78

תצלום0034.jpg

תצלום0035.jpg

תצלום0066.jpg

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

×
×
  • תוכן חדש...