Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם לדעתך החומר יעצור דליפה מזערית מאטם ציר ?

שוב, אין לי נסיון אישי אך אני יודע שחומרים סותמי נזילות פועלים על גומיות ומחזירים להם את גמישותם אז אולי יש מצב שזה יעשה את העבודה לפרק זמן מסויים.

 

לא היתי לוקח סיכון של תיקון ברכב שיש לפרק דש בטח לא בצינורות קירור באמצע המאייד. :-P ולגבי המחיר בדוק אצל מזגניסתים נוספים. :idea:

 

לגבי החומר הנ''ל וחומרים כדוגמתו הם סותמים מצויין את האוברדרפט של המזגניסת

כתבי מעבה ולא ומאדה (או מאייד). תזכורת- מעבה הוא החלק שיושב צמוד לרדיאטור מזגן.

פורסם
שוב, אין לי נסיון אישי אך אני יודע שחומרים סותמי נזילות פועלים על גומיות ומחזירים להם את גמישותם אז אולי יש מצב שזה יעשה את העבודה לפרק זמן מסויים.

 

 

כתבי מעבה ולא ומאדה (או מאייד). תזכורת- מעבה הוא החלק שיושב צמוד לרדיאטור מזגן.

 

הבחור כתב יחידה פנימית ולזה אני התיחסתי . :-D:-P

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם
יש אצלי ככל הנראה נזילה מהיחידה הפנימית.

אמרו שמחיר היח' 1100 ש"ל + עבודה במחיר דומה + מע"מ

הכניסו לי חומר לתיקון נזילות מעין מזרק בצבע כחול לקחו 500 ש"ח גיליתי היום שהחומר עולה 13$ ושהוראות השימוש של היצרן שונות מפעולות השימוש של המזגניסט... היצרן אומר לשים בואקום ל5 דק' להכניס את החומר אז לשים גז ולהפעיל על מקסימום בפועל עשות ואקום הכניסו גז ואז את החומר כאשר לא בדקו אובדן לחצים שלהבנתי הם האינדיקציה האם החומר יודע לאטום אותם.

כרגע המזגן מקרר בקושי. הדילמה אם בגלל אובדן גז עד הצלחת התיקון או כי לא הצליח...

קישור לחומר: http://www.errecom.it/eng/prodotti_dett.asp?id=96

איש המזגנים טעם שבמקרים קודמים זה עבד.

 

לזה אני התיחסתי סליחה באי ערבבתי בין הדברית.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

לדעתי כל התוספים למניעת נזילות במזגן,מע.קרור ושמן מנוע טובים רק למוסך,שמרוויח

פעמיים,פעם על התוסף ופעם על התיקון.

יש בעיה,צריך לתקן ולא לשחק עם חומרי פלא שטובים כמו ברכת רבנים לבריאות ואריכות ימים.

 

מוזר שעוד לא קם הבבא בנתיבות שנותן ברכה לשיפור מצב המכאני ברכב.:lol:

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
בדרך כלל המעבה נפגע מאבן שעפה עליו ואז בהחלט כדאי להחלים אך לא כדאי לבטל יותר משתי שורות

 

צודק. כמובן שבלבלתי בין מעבה למאייד. מאייד אין סיבה הגיונית להלחים, אלא אם בפירוק משום מה נגרם לו נזק מכאני.

 

לגבי התוספים- שטויות במיץ. בדליפה צריך לטפל בפעולה כירורגית. מערכת המיזוג היא מערכת שפועלת בלחץ גבוה.

×
×
  • תוכן חדש...