Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פונוט ספייס עם נזילה במזגן , האם שווה להביא כזאת ערכה :

http://www.ebay.com/itm/EZ-Chill-18-oz-R-134a-Refrigerant-with-System-Safe-Leak-Sealer-INDMAC134-NEW-/120907569775?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item1c26a71a6f&vxp=mtr#ht_2364wt_881

 

המחיר גבוה לטעמי , האם בארץ יש מקום שמוכרים את זה ביותר זול ?

פורסם
יש למישו ניסיון עם הערכה הזאת?

למרות שהמחיר שלה דומה לואקום גז רגיל

אין לי נסיון אישי עם מוצר כזה או דומה, אך לפי התיאור של המוצר רק נזילות מאטמים או צינורות גומי הוא יצליח לאטום, אז אם יש נזילה מחלק מתכתי, כמו מהמעבה למשל, אז זה יהיה חבל על הכסף הניסוי הזה.

מה הסיפור שלך להכנס למזגניסט ולבדוק לפחות מאיפה הנזילה ומה המחיר לתקנה? כי אם זה באמת מאיזה אטם גומי קטן התיקון אולי יהיה יחסית זול.

פורסם

יש אצלי ככל הנראה נזילה מהיחידה הפנימית.

אמרו שמחיר היח' 1100 ש"ל + עבודה במחיר דומה + מע"מ

הכניסו לי חומר לתיקון נזילות מעין מזרק בצבע כחול לקחו 500 ש"ח גיליתי היום שהחומר עולה 13$ ושהוראות השימוש של היצרן שונות מפעולות השימוש של המזגניסט... היצרן אומר לשים בואקום ל5 דק' להכניס את החומר אז לשים גז ולהפעיל על מקסימום בפועל עשות ואקום הכניסו גז ואז את החומר כאשר לא בדקו אובדן לחצים שלהבנתי הם האינדיקציה האם החומר יודע לאטום אותם.

כרגע המזגן מקרר בקושי. הדילמה אם בגלל אובדן גז עד הצלחת התיקון או כי לא הצליח...

קישור לחומר: http://www.errecom.it/eng/prodotti_dett.asp?id=96

איש המזגנים טעם שבמקרים קודמים זה עבד.

פורסם

בצנרת של המזגן מכניסים רק מה שיועד להיות שם (גז ושמן) אל תעשה נסיונות שסתם ישאבו ממך יותר כסף.

 

נזילה ממעבה או מאייד מתקנים רק ע"י החלפה.

פורסם

דניאל זה אמנם נכון אבל צריך לספר את כל הסיפור- אם המעבה נפרץ באופן טבעי לא כדאי לתקן בהלחמה. פריצה טבעית אומרת שהמעבה כבר גמור- תלחים במקום אחד ויפתח חור במקום אחר לאחר כמה זמן. מאחר והעבודה היא החלק היקר והמסובך אם כבר פותחים עדיך להחליף לחדש.

 

לעומת זאת- נזילה במאייד למשל שנגרמה כתוצאה מפעולה מכאנית- בורג, כלי שהחליק, מכה וכו' אפשר להלחים בהצלחה מאחר והכשל הוא נקודתי.

 

עוד נקודה שכדאי לשים לה אליה- כאשר מלחמים אחד מצינורות המעדה/מאייד ברוב המקרים ההלחמה חודרת לתוך הצינור וסותמת את אותו צינור. הדבר גורם לירידה קטנה בתפוקת המזגן, כחלק היחסי של אותו צינור מסך הצינורות שמזרימים לאותו הכיוון. לרוב זה זניח ולא מורגש.

פורסם
אין לי נסיון אישי עם מוצר כזה או דומה, אך לפי התיאור של המוצר רק נזילות מאטמים או צינורות גומי הוא יצליח לאטום, אז אם יש נזילה מחלק מתכתי, כמו מהמעבה למשל, אז זה יהיה חבל על הכסף הניסוי הזה.

מה הסיפור שלך להכנס למזגניסט ולבדוק לפחות מאיפה הנזילה ומה המחיר לתקנה? כי אם זה באמת מאיזה אטם גומי קטן התיקון אולי יהיה יחסית זול.

 

האם לדעתך החומר יעצור דליפה מזערית מאטם ציר ?

פורסם

לי דווקא יש נסיון עם חומרים כאלו ומדובר בלקוחות שהגיעו אלי לאחר שניסו לתקן נזילות עם חומר הזה במקום אחר וזה לא סתם שום נזילה גם מאורינגים במקרה אחד גם נגרם נזק למדחס בגלל שזה הפך את השמן לעיסה דביקה

אני מציע לתקן נזילות בדרכים המקובלות

פורסם
דניאל זה אמנם נכון אבל צריך לספר את כל הסיפור- אם המעבה נפרץ באופן טבעי לא כדאי לתקן בהלחמה. פריצה טבעית אומרת שהמעבה כבר גמור- תלחים במקום אחד ויפתח חור במקום אחר לאחר כמה זמן. מאחר והעבודה היא החלק היקר והמסובך אם כבר פותחים עדיך להחליף לחדש.

 

לעומת זאת- נזילה במאייד למשל שנגרמה כתוצאה מפעולה מכאנית- בורג, כלי שהחליק, מכה וכו' אפשר להלחים בהצלחה מאחר והכשל הוא נקודתי.

 

עוד נקודה שכדאי לשים לה אליה- כאשר מלחמים אחד מצינורות המעדה/מאייד ברוב המקרים ההלחמה חודרת לתוך הצינור וסותמת את אותו צינור. הדבר גורם לירידה קטנה בתפוקת המזגן, כחלק היחסי של אותו צינור מסך הצינורות שמזרימים לאותו הכיוון. לרוב זה זניח ולא מורגש.

בדרך כלל המעבה נפגע מאבן שעפה עליו ואז בהחלט כדאי להחלים אך לא כדאי לבטל יותר משתי שורות

מעבה רקוב לא מתקנים וקל לראות את זה

דווקה מאדים נרקבים יותר מאשר מעבים בגלל תנאי הלחות שהם נמצאים בהם ולרוב לא מומלץ לתקן מאדה כי ביטול שורה יהיה משמעותי יותר לקירור מאשר ביטול שורה במעבה

פורסם
יש אצלי ככל הנראה נזילה מהיחידה הפנימית.

אמרו שמחיר היח' 1100 ש"ל + עבודה במחיר דומה + מע"מ

הכניסו לי חומר לתיקון נזילות מעין מזרק בצבע כחול לקחו 500 ש"ח גיליתי היום שהחומר עולה 13$ ושהוראות השימוש של היצרן שונות מפעולות השימוש של המזגניסט... היצרן אומר לשים בואקום ל5 דק' להכניס את החומר אז לשים גז ולהפעיל על מקסימום בפועל עשות ואקום הכניסו גז ואז את החומר כאשר לא בדקו אובדן לחצים שלהבנתי הם האינדיקציה האם החומר יודע לאטום אותם.

כרגע המזגן מקרר בקושי. הדילמה אם בגלל אובדן גז עד הצלחת התיקון או כי לא הצליח...

קישור לחומר: איש המזגנים טעם שבמקרים קודמים זה עבד.

 

מבקש הבהרה

איך ניתן לעשות ואקום (שאינו ואקום)כאשר יש דליפה במערכת .?

 

מחד ,אתה מושך ,מאידך נכנס אויר דרך הנקב ,ככה שואקום לא נראה לי סביר .

פורסם
זה לא מדוייק, נתן לתקן מעבה ע"י הלחמה.

 

 

לא היתי לוקח סיכון של תיקון ברכב שיש לפרק דש בטח לא בצינורות קירור באמצע המאייד. :-P ולגבי המחיר בדוק אצל מזגניסתים נוספים. :idea:

 

לגבי החומר הנ''ל וחומרים כדוגמתו הם סותמים מצויין את האוברדרפט של המזגניסת

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
×
×
  • תוכן חדש...