Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברור לכולכם שהשיחות המוקלטות האלה של אראלה הן מבויימות כן ?

זה קצת מעליב לפנות רק לקהל המזרחי. זה כמו להגיד שהמזרחיים הם אידיוטים כי הם היחידים שיאכלו פרסומת כזאת מטומטמת.

 

וזה לא מעליב שרק זקנים אשכנזים נמצאים בדיור מוגן?

 

לדעתי זה שאין מי שיתמוך בך הרבה יותר מעליב מזה שאתה מחכה לטלפון מאריאלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מעוז , גושן ,מזוז ...יפה ! ממש שמות מזרחיים אורינטליים.

 

אך שים לב למילותיו של מעוז תקרא טוב ,הדגשתי פה ושם באדום :

 

עמדתו ביחס לאפליה עדתית בישראל

ב-20 בדצמבר 2010 אמר מעוז, בתוכנית הטלוויזיה "לילה כלכלי": "נמאס לי לראות אשכנזים כל הזמן על הכסף שלי. אשכנזים על השטרות, אשכנזים בבית המשפט העליון - די כבר עם זה".‏[6]

בכנס שנערך במכללה האקדמית ספיר ב-11 בינואר 2012 התבטא מעוז בחריפות ביחס לפערים העדתיים בישראל, כשבין היתר אמר כי יחסה של משטרת ישראל כלפי המפגינים בשדרות רוטשילד בתל אביב במסגרת מחאת האוהלים היה סלחני בהרבה מהיחס לו זכו הפנתרים השחורים בשנות ה-70 של המאה ה-20 והמפגינים מחוסרי הדיור בשכונת ג'סי כהן בחולון ובשכונת התקווה בתל אביב. בעניין זה אמר: "אני רוצה לראות שמישהו ישבור את הראש של האשכנזים בשדרות רוטשילד - המזרחי מכה את המזרחים בהוראת השלטון הלבן". מעוז ביקר את דפני ליף וראשי המחאה כשאמר: "יוזמי המחאה החברתית הם ילדים מפונקים של האליטות הישנות, שלא רוצים להתמודד בחברה תחרותית"... "בגלל ההפגנה שלכם הורידו את מחירי הטונה ועכשיו יש עוד 1,000 מובטלים בפריפריה". עוד אמר כי "קרקעות המדינה נשדדו על ידי הקיבוצים והמושבים. עד היום בנים ממשיכים מקבלים קרקע - והם בראש המחנה. קיבלו מים במחיר נמוך. אפילו בסביון משק חקלאי נהנה מזה. ממש חקלאי - יש שם לולים עדיין". מעוז התייחס גם לאפשרויות התעסוקה של בני עדות המזרח כשאמר: "בשנות החמישים, כדי להתקדם באוניברסיטאות, היה צריך להיות קרוב של מישהו מהאוכלוסייה השולטת. היה צריך ללכת דרך פרוטקציה כדי לקבל תפקיד. לנסוע לחו"ל לשליחות? רק אם היית שייך לקליקה האוסטרו-הונגרית"... "אותה החברה הלבנה עדיין שולטת. בנק לאומי הוא בנק של הלבנים. רק הלבנים יכולים להתמנות שם לתפקידים". מעוז אף טען לקיומו של נפוטיזם בבית המשפט העליון.‏[7] בעקבות דברים הודיעה "אקסלנס נשואה" על פיטוריו,‏[8] אך כעבור ימים אחדים התברר שהוא פוטר רק מתפקידי הכלכלן הראשי והפרזנטור והוא ממשיך לשמש בחברה כדירקטור ומנהל קרנות.

שלמה מעוז נחשב בעיניי הציבור חזיר קפיטליסטי המוזכר בכול תוכנית רדיו.

 

"תוחלת החיים פה זו בעיה. אנשים מסרבים למות, כל אחד נאחז בקרנות המזבח"

 

הכלכלן שלמה מעוז דיבר בכנס העסקים ואמר דברים מעוררי מחלוקת: "גם הילדים נשארים בבית ואי אפשר להיפטר מהם". לטענתו, המצב בעתיד עגום: "תוך שנתיים המצב בעולם ישתפר, ותראו את קרובי משפחתכם יורדים מהארץ"

http://www.mako.co.il/special-mako-news/Article-6c1566ad11cac31006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153

 

בעיניי הוא אדם דוחה וגם הסיגנון הדיבור והתבטאות שלו בתוכנית לילה כלכלי מזכירה אדם עם יכולת התבטאות דלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

עזבו שטויות, בואו נדבר על משהו יותר רציני: אשכנזיות VS מזרחיות

יש לכם 60 שניות מרגע הישמע הגונג :loco: :loco: :loco:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא מחליף את השחורה שלי. ולא מדובר ב-BMW.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תלוי מה אתה מחפש.

אני נשוי לפולניה ומתלונן; שותפי נשוי לתימניה ומתולנן (אם כי על דברים אחרים). בסופו של דבר, החברים הכי מאושרים שלי הם ההומואים. גם אין להם קמטים על הפנים ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

פעם למדתי שבחושך כל החתולים שחורים

 

מצד שני - אני רואה אותה בכל שעות היממה, ובגיל 55 היא נראית יותר טוב מרוב בנות ה-30 שבהן אני נתקל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תלוי מה אתה מחפש.

אני נשוי לפולניה ומתלונן; שותפי נשוי לתימניה ומתולנן (אם כי על דברים אחרים). בסופו של דבר, החברים הכי מאושרים שלי הם ההומואים. גם אין להם קמטים על הפנים ;-)

 

אז מי שנשוי לתמניה-פולניה צריך להיות מאושר לא? שני מינוסים זה פלוס :lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

זה לא שאראלה מתקשרת רק למזרחיים. פשוט, בפרסומת רוצים אנשים שמגיבים בהתלהבות וצהלולים, ואשכנזים הם ככה אדישים. נניח אראלה היתה מתקשרת אלי, בטח הייתי אומר משהו כמו "אה, ואללה, נחמד".

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
תלוי מה אתה מחפש.

אני נשוי לפולניה ומתלונן; שותפי נשוי לתימניה ומתולנן (אם כי על דברים אחרים). בסופו של דבר, החברים הכי מאושרים שלי הם ההומואים. גם אין להם קמטים על הפנים ;-)

 

 

לא משנה התוצרת. עם הזמן מתחילות הבעיות ואז מתחילים להתלונן.

 

אישית נשוי לשחורה אבל בחרתי לפי הדגם ולא לפי היצרן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אפילו אם היתה מתקשרת אלי היא היתה אומרת "לא זכית". פשוט, מעולם לא קניתי כריס פיס מסוג כלשהו.

מעבר לכך - כל הפרסומות המבוססות על שיחות טלפון (פיקטיביות) גורמות לי לכבות את הרדיו, ולא משנה אם מדובר באראלה, ביטוח כזה או אחר או לבנת פורן. בלי קשר לכמות -ח' או ע' בפרסומת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מסכים עם ספריאל. בכל מה שקשור לשרלטנים כמו מפעל הפיס, חברת ביטוח קסומה ושאר כוכבים, אין שום הבדל בין הח' והע', המשותף זה שבסוף מקבלים את ה-ז'.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...