Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב לצריכת דלק שלא אופינית לקורולה,

הרכב שלי הוא קורולה 2010 SUN עלתה לכביש בחצי השני של השנה

קילומטראז': 25,000

ובמחשב של האוטו כתוב צריכה ממוצעת 8.4 ק"מ לליטר, ומהירות ממוצעת 25 קמ"ש

האוטו נקנה בליסינג נהג יחיד מאלבר ב22 אלף קילומטר.

בספר טיפולים עשו טיפול אחד במוסך מורשה פורד(לא זוכר באיזו עיר), רק החלפת שמנים.

 

האוטו מתחיל לשתות דלק, לפני חודש הצריכה הממוצעת הייתה 8.6 ק"מ לליטר

היה לי קורולה 2004 והצריכה הייתה בהרבה יותר טובה.

 

בדקתי את האוטו של חבר שלי, יש לו גם קורולה GLI 2010

הקילומטראז' שלו 30,000

ובמחשב של האוטו כתוב לו צריכה ממוצע 11.4 ק"מ לליטר ומהירות ממוצעת 36 קמ"ש

האוטו נקנה מהחברה.

 

שני המכוניות נוסעות הרוב בעיר, מדי פעם מחוץ לעיר.

והוא מודה שהוא נוסע מהר מאוד יחסית ונותן קיקים.

 

 

יש הפרשים של 3 ק"מ לליטר בין המכוניות שזה הרבה מאוד

וצריכה של מתחת ל9 ק"מ לליטר בקורולה זה מאוד מוזר.

 

יש למישהו כיוון לבעיה?

פורסם

על מה אתה מסתכל במחשב על "צריכת דלק בזמן אמת" או על "צריכת דלק בממוצע"?

 

משום שצריכת דלק ממוצעת מחושבת ע"פ סגנון הנהיגה ויש השפעה בין עם מזגן פועל או בלי מזגן ועוד.

 

אין להתייחס לנתונים של הצריכת דלק ע"פ המחשב אלא בצע חישוב צריכת דלק לפי התידלוק, בצע חיפוש בפורום העניין הזה דובר רבות.

פורסם
על מה אתה מסתכל במחשב על "צריכת דלק בזמן אמת" או על "צריכת דלק בממוצע"?

 

משום שצריכת דלק ממוצעת מחושבת ע"פ סגנון הנהיגה ויש השפעה בין עם מזגן פועל או בלי מזגן ועוד.

 

אין להתייחס לנתונים של הצריכת דלק ע"פ המחשב אלא בצע חישוב צריכת דלק לפי התידלוק, בצע חיפוש בפורום העניין הזה דובר רבות.

 

תודה על התגובה,

הסתכלתי על צריכת דלק בממוצע. צריכת דלק בזמן אמת לא תיתן כלום כי זה תלוי בהרבה פרטמרים.

ובכל אופן הבדיקות של הצריכת הדלק ההמוצעת באוטו שלי ובאוטו של החבר הגיעו מהתדלוקים שמתקרבים יותר ויותר

 

אני יכול להגיד בוודאות שהאוטו של חבר שלי סובל יותר ובכל זאת צריכת הדלק שלו 11.4 ק"מ לליטר שזה מצוין ובמחשב אפילו כתוב לו שהמהירות ההמוצעת שלו היא 36 קמ"ש (לעומת שלי 25 קמ"ש)

 

אני עכשיו ינסה לחפש הודעות בקשר לצריכת דלק.

פורסם

גם צריכת דלק ממוצעת לא תעיד על שום תקלה או בעיה, אתה וחבר שלך לא נוהגים בדיוק באותו סגנון, או ליתר דיוק לכל נהג יש את הסגנון נהיגה שלו, ולכן אל תתייחס ואל תשווה את הנתונים האלו.

פורסם
גם צריכת דלק ממוצעת לא תעיד על שום תקלה או בעיה, אתה וחבר שלך לא נוהגים בדיוק באותו סגנון, או ליתר דיוק לכל נהג יש את הסגנון נהיגה שלו, ולכן אל תתייחס ואל תשווה את הנתונים האלו.

 

עשיתי חיפוש רוב התוצאות לא היו רלוונטיות (קורולה מתחת ל2008 וגם שמה הצריכה יותר טובה משלי)

והיו עוד הודעות על צריכת הדלק של קורולה 2008 - רובוטית שהיא מצוינת אבל יש לזה סיבה וגם זה לא רלוונטי

 

בקשר למזגן - רוב הנסיעות המזגן לא דולק אני מעדיף לפתוח חלון

לפי מה שהבנתי בנסיעות של מעל 80 קמ"ש עדיף לסגור את החלונות ולהדליק מזגן וככה אני עושה

 

כמו שאמרתי התחלתי לכתוב על זה בגלל שהאוטו מתחיל להתאהב בתחנות דלק

חוץ מסגנון הנהיגה, והנסיעות (שזה בערך אוטו דבר - הרוב בעיר) מאיזה סיבות זה עלול להיות?

פורסם

המהירות הממוצעת הגבוהה יותר של חברך מראה על כך שהוא נוסע יותר נסיעות ופחות עצירות ופקקים ממה שאתה עושה. כלומר, אצלך האוטו כנראה עובד הרבה יותר שעות עבודה בעמידה או נסיעה מאוד איטית, שם צריכת הדלק עולה לשמיים.

 

אם תרצה להשוות את צריכת הדלק בין הרכבים, אפסו את מחשבי הדרך וסעו יחד נסיעה של כמה עשרות קילומטרים, ותוכלו להשוות.

פורסם

איזה צריכה המחשב שלכם מציג? ממוצעת לנסיעה האחרונה? לתדלוק האחרון או בכלל מקניית הרכב?

צריכת דלק מחשבים ע"י תדלוק מיכל מלא, איפוס מונה הקילומטרים, נסיעה עד שמגיעים לרבע האחרון בתוואי האופייני לך ואז מתדלקים ומחלקים את הקילומטרים שנסעת במספר הליטרים שנכנסו עד למיכל מלא ואז תקבל את צריכת הדלק המדוייקת.

 

בהצלחה.

פורסם
איזה צריכה המחשב שלכם מציג? ממוצעת לנסיעה האחרונה? לתדלוק האחרון או בכלל מקניית הרכב?

צריכת דלק מחשבים ע"י תדלוק מיכל מלא, איפוס מונה הקילומטרים, נסיעה עד שמגיעים לרבע האחרון בתוואי האופייני לך ואז מתדלקים ומחלקים את הקילומטרים שנסעת במספר הליטרים שנכנסו עד למיכל מלא ואז תקבל את צריכת הדלק המדוייקת.

 

בהצלחה.

 

מראה את צריכת הדלק מהתאריך שבו איפסתי את המונה או מקניית הרכב

 

במקרה שלי זה מקניית הרכב

 

אז בכל מקרה עכשיו מילאתי פול באוטו, איפסתי את מונה הקילומטרג' B ואת מונה צריכת הדלק,

נחכה 1000-2000 ק"מ , בזמן הזה אני ישמור את הקבלות של התדלוקים

אני יחזור עם תוצאות עוד שבועיים

פורסם

אמרת את התשובה...

בממוצע, החבר שלך, נוסע מהר יותר ממך.

כלומר, זה אומר שאתה מרבה בעצירות ממנו. ולכן צריכת הדלק שלך גבוה יותר.

קורולה זה רכב חסכוני, אבל אם כל הזמן אתה בפקקים וכו'... אין למה לצפות.

פורסם
אמרת את התשובה...

בממוצע, החבר שלך, נוסע מהר יותר ממך.

כלומר, זה אומר שאתה מרבה בעצירות ממנו. ולכן צריכת הדלק שלך גבוה יותר.

קורולה זה רכב חסכוני, אבל אם כל הזמן אתה בפקקים וכו'... אין למה לצפות.

 

זה שהוא נוסע יותר מהר בכביש עירוני זה לא אומר שהוא צורך פחות וזה לא אומר שאני עוצר יותר ברמזורים

זה צריך להסביר ההפך נסיעה יותר מהירה לא אומרת שאתה תעבור ברמזורים בלי לעצור, וכשאתה עוצר ומאיץ שוב למהירות גבוהה צריכת הדלק יכולה להגיע ל 1:5....שלא נדבר על הבלאי של הברקסים מעצירות בגלל נסיעה במהירות גבוהה ומיותרת

פורסם

ב רשותי טויוטה קורולה 2009 שעשתה 30000 קילומטרים וצריכת הדלק שלה היא 13 קילומטר לליטר דלק.יש לציין שרוב הנסיעות הן בעיר, והרכב עם גיר אוטומטי.

פורסם
זה שהוא נוסע יותר מהר בכביש עירוני זה לא אומר שהוא צורך פחות וזה לא אומר שאני עוצר יותר ברמזורים

זה צריך להסביר ההפך נסיעה יותר מהירה לא אומרת שאתה תעבור ברמזורים בלי לעצור, וכשאתה עוצר ומאיץ שוב למהירות גבוהה צריכת הדלק יכולה להגיע ל 1:5....שלא נדבר על הבלאי של הברקסים מעצירות בגלל נסיעה במהירות גבוהה ומיותרת

 

 

לרוב זה כן אומר. ולדעתי הוא כן נוסע בין עירוני.

בכל אופן, צריכת הדלק קשורה לרוב באופי הנהיגה.

פורסם
מראה את צריכת הדלק מהתאריך שבו איפסתי את המונה או מקניית הרכב

 

במקרה שלי זה מקניית הרכב

 

אז בכל מקרה עכשיו מילאתי פול באוטו, איפסתי את מונה הקילומטרג' B ואת מונה צריכת הדלק,

נחכה 1000-2000 ק"מ , בזמן הזה אני ישמור את הקבלות של התדלוקים

אני יחזור עם תוצאות עוד שבועיים

 

ממליץ לך לבדוק בשיטה שאני הסברתי, אחרי תקופה זה לא יהיה מדוייק כמו צריכה פר טנק וגם קל יותר למדוד ככה.

 

בהצלחה.

פורסם
מראה את צריכת הדלק מהתאריך שבו איפסתי את המונה או מקניית הרכב

 

במקרה שלי זה מקניית הרכב

 

אז בכל מקרה עכשיו מילאתי פול באוטו, איפסתי את מונה הקילומטרג' B ואת מונה צריכת הדלק,

נחכה 1000-2000 ק"מ , בזמן הזה אני ישמור את הקבלות של התדלוקים

אני יחזור עם תוצאות עוד שבועיים

מיותר לגמרי ..הבדיקה היחידה שאולי יכולה להיות רלוונטית וגם פה יכולות להיות סטייות בתוצאות, זה אם תתחלפו ברכבים לתקופה ניסיון.

פורסם

בלי לגרוע מקודמיי שתי הערות :

 

1. השיטה היחידה האמינה בעיני לחישוב צריכת דלק היא :

--- מילוי המיכל עד לאוטומט של המשאבה - רישום הק"מ

--- נסעה רגילה עד לצורך למילוי חוזר

--- מילוי באותה משאבה עד האוטומט שוב , רישום הק"מ + מס הליטרים בתידלוק

--- הפחתת מס' הק"מ הראשון מהשני ייתן את מספר הקילומטרים שעברת , חילוק מספר זה במספר הליטרים את הק"מ לליטר שהמכונית שלך אכן צרכה .

 

2. הערה נוספת בגלל המספר בו נקבת - אולי המחשב שלך מראה צריכת דלק בליטרים למאה קילומטר ? ( זו הברירת מחדל בטויוטה ) ואז 8 ליטרים למאה קילומטר הם 12.5 קמ לליטר שזה נחמד

אנא שים לב אם כשאתה בצריכת הדלק מופיר L/100 או משהו כזה אין לי מולי כרגע לראות

 

מקווה שעזרתי ואנא עדכן

 

עפר.

×
×
  • תוכן חדש...