Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד על איפד שלוש ?!?!?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הא, יש עוד שעתיים עד שהוא יצא? לא נורא, לפחות טרד עכשיו יש :p

אני כבר עכשיו מצהיר שאני קונה אותו

סיבה? אני קורא איתו עיתונים ובפרוש חסרים לי פיקסלים בצפיפות גבוה יותר כדי לקרוא בנוחות.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השמועות הן שאפל הזיעו קשות עם הפיתוח של המסך הזה -

הרזולוציה המופרעת (אין מילה אחרת לזה...) דורשת יותר זרם

וכתוצאה מכך שוב שינו את התכנון של הסוללה - לא מספיק שהמכשיר הזה הוא 99 אחוז סוללה

עוד בגרסה הראשונה. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קבלו את השם של האיפד החדש ..... תופים.....

"האיפד החדש" :p:P:P

איך יקרו לאיפד הבא ?

"האיפד הבאמת חדש"

ואחריו "האיפד הכי הכי חדש"

ואחריו "האיפד הדנדש"?

 

כמו שאמרתי - אני קונה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
השמועות הן שאפל הזיעו קשות עם הפיתוח של המסך הזה -

הרזולוציה המופרעת (אין מילה אחרת לזה...) דורשת יותר זרם

וכתוצאה מכך שוב שינו את התכנון של הסוללה - לא מספיק שהמכשיר הזה הוא 99 אחוז סוללה

עוד בגרסה הראשונה. :-)

 

הרזולוציה לא מופרעת, יש סיבה הגיונית למעבר לרזולוציה הזו בערכים האלו בדיוק.

הסיבה היא חיים קלים למתכנתים שכל מה שנדרשים לעשות כדי להתאים אפליקציה של אייפד 2 לאייפד 3 הוא

להכפיל בפקטור 2 בכל מימד, שים לב : 1536X2048= 768X1024*4, זאת אלגנטיות.

כנ"ל עם המעבר ממסך האייפון 3GS ברזולוצית 480X320

למסך האייפון 4 וה 4S ברזולוצית 960X640 בדיוק פי 2 בכל מימד.

פורסם

רוני , נכון , המתמטיקה נורא קשה.

זה בכלל לא בגלל בעיות בהצגה , של לקחת פיקסל אחד להכפיל אותו לכל כיון - פשוט ונראה טוב.

לקחת פיקסל אחד ולעשות לו בערך בשביל 1.25 - 1.5 - בפועל נראה כמו תחת.

 

זה נחמד לצחוק על זה בתיאוריה , אבל כשיורדים לעומק דעתם (וכשאשכרה מתעסקים עם זה בידיים) מבינים את הגאונות הזו.

ככה יוצא שכל אפליקציה נראית בדיוק איך שאתה רוצה על כל טווח המכשירים ולא אוסף של בערך וניחושים מושכלים שמקסימום שומרים על אותו יחס (במיקרה הטוב).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מגניב.

למרות שרוב השימוש שלי באייפד מסתכם בקריאה (וקצת יוטיוב / כתיבה עם סטיילוס), כך שהרזולוציה החדשה לא כ"כ משנה לי. אם יהיו מחירים נחמדים אולי אשדרג :p

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אחד החלומות היותר גדולים שלי (אני טיפוס שאוהב לחלום...), הוא בית חכם שנשלט ע"י אייפדים.

אחרי שראיתי כזה דבר בפעולה, אני החלטתי להוסיף אותו ל"רשימה".

פורסם

אם השימוש העיקרי שלי באייפד זה פורנו וציפורים "כעוסות" הרזולוציה לא ממש משנה, אלא אם כן זה קשור לשרשור של מרק10 על הגדלת ה XXX ובשביל מצבו המקורי ללא ספק נדרשו עוד אי-אילו פיקסלים כדי להבחין ברך הנולד...

 

הכל שטויות האייפד 2 הוא גם ככה אוברקיל לרוב האנשים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה נחמד לצחוק על זה בתיאוריה , אבל כשיורדים לעומק דעתם (וכשאשכרה מתעסקים עם זה בידיים) מבינים את הגאונות הזו.

ככה יוצא שכל אפליקציה נראית בדיוק איך שאתה רוצה על כל טווח המכשירים ולא אוסף של בערך וניחושים מושכלים שמקסימום שומרים על אותו יחס (במיקרה הטוב).

 

ליביו

 

ברור שצריך להתאמץ יותר בשביל להכפיל פיקסלים ב-1.5 נניח, אבל מכאן ועד לקרוא לזה גאונות? אתה באמת חושב שאפל המציאו את הרעיון של ההכפלה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...