Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסעת 140? שלילה. רכב חברה? קנס בלבד.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, זה ידוע. אבא של חייל שלי נסע במהירות מופרזת, ובמקום לקבל דו"ח עם נקודות הוא קיבל כמה אלפי שקלים קנס (מהנדס בניין).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כל זמן שבעל הרכב הרשום אשם אוטומטית גם אם יביא אישור ממשטרת הגבולות שלא היה בארץ המצב יימשך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מה חדש בזה?

זה ככה כבר שנים.

 

כשהולכים להציב עכשיו 300 מצלמות, ומי שיש לו אמצעים יכול להקים חברה ולקנות את הרכב על החברה יוצא פתור תמורת "שוחד" של 3000 שח, בזמן שאחד אחר בלי אמצעים מאבד את הרשיון שאולי זו כל פרנסתו, בהחמרה הזו יש חדש.

אברה קדברה

פורסם

מה אתה מציע במקום?

נניח, בעל הרכב לא אשם אוטומטית.

ולא ידוע מי נהג.

מי אמור לקבל את העונש?

 

 

פורסם

הבעייה היום שאם הנהג לא מוכן להודות בעל הרכב לא יכול לעשות עם זה כלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תאמין לי שאם מדובר בחסכון לחברה של 2700 שקל אז הם ידעו טוב מאוד מי נהג ברכב באותו רגע נתון!

למדינה יותר נוח לגבות כסף מחברות מאשר מאזרחים פרטיים והיא מעדיפה זאת על פני נקודות שאולי תורמות לבטיחות של אזרחי ישראל (או לא ממש) אבל לא תורמת כלום לקופת המדינה.

 

אז מה היה לנו כאן, כבישים לעשירים, רשיונות ללא דוחות מהירות לעשירים, מה חסר....?

פורסם

 

אז מה היה לנו כאן, כבישים לעשירים, רשיונות ללא דוחות מהירות לעשירים, מה חסר....?

 

זו בדיוק הנקודה שלי. וברוב החברות, לכל עובד יש רכב ספציפי ולא מי פנוי באלנבי, זה לא כל כך מסובך למצוא את הנהג..

קח מקרה קיצון, מנכל של חברה שנוהג ברכב יוקרה - אני מניח שלא יהיה קשה למצוא בחברה מי הנהג ברכב היוקרה (רמז - כנראה שזו לא הפקידה). יש פה סוג של כסתח כמו כל ההתנהלות הבזויה במדינה הזאת בתקופה האחרונה.

אברה קדברה

פורסם

אין כאן שום כסת"ח.

ברגע בהבעלים הרשומים של הרכב הוא חברה, הדוח נשלח לחברה.

היה והחברה מסרבת להסגיר את הנהג שעבר את העבירה, היא לרוב נקנסת בסכום גדול.

בחברות גדולות לרוב ישנו רישום מדוקדק של הנוהגים ברכב בכל זמן נתון, בכדי להמנע ממצבים כאלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בוא ניקח את הרעיון עוד צעד קדימה.

נניח והרכב יהיה מעורב בתאונת פגע וברח, ואף אחד לא יהיה מוכן להסגיר את הנהג הפוגע.

גם אז זה יגמר בקנס בלבד ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בחברה שבה אני עובד היו מקרים כאלו. החברה - שאכן יודעת היטב מי הנהג, כמו שאמרו כאן, זה לא קשה - פשוט פונה לאיש ואומרת לו - "או שתשלם מכסך את הסכום, או שנעביר את הדו"ח שיהיה על שמך". באותם מקרים, הנהג בחר לשלם.

 

דני

פורסם

הבעיה היא שבכלל יש את האופציה של להשאיר את הדו"ח ללא אבא ואמא. ברור שכשיש אופציה כזו יהיו כאלו שישלמו גם קנס מחומש ולא כפול כדי להתחמק מנקודות.

 

צריך פשוט להסיר את האופציה הזאת ולהאשים כל חברה שאינה מסגירה את הנהג בהכשלת שוטר או משהו כזה (או הטלת קנס גבוה מאוד של נניח 50K ש"ח על החברה). הרי ברור שכל חברה יודעת בדיוק מי נהג על הרכב או שלפחות יש מישהו שהרכב באחריותו (הרכב שלי מהעבודה באחריותי, אבל מפעם לפעם נוהגים עליו עובדים נוספים כשצריך) ואם לא זו בעיה שלה ולכן שתשלם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...