Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוכנות משנה של היבואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סוכנות משנה של היבואן.

 

בלי להכיר את פרטי המקרה עדיין זה נשמע חמור שהיבואן לא דואג שסוכנויות משנה יתנהלו בצורה

מכובדת מול הלקוחות.

נהג ותיק

פורסם
סיפר ארוך שמסתכם בשקרים, רמאות, חובבנות, אי כיבוד הסכמים, יחס מחפיר ומעליב ברמות שטרם נתקלתי בהן ועוד כהנה וכהנה.

בשלב מסויים (שלב בו עבר הזמן שבו הייתי צריך לקבל את כספי חזרה וטרם קיבלתי) הם אפילו אמרו לי "אנחנו זה לא קרסו. אנחנו עמיגל. יש לך בעיה עם קרסו, לא איתנו. הלוואי ויכלתי לעזור לך". מה שכן, חוש הומור יש שם.

 

במשפט- הייתי צריך לקבל חזרה דמי הזמנה בסך 1,000 ש"ח תוך 21 ימי עסקים. זה מה שרשום בהסכם שקרסו ניסחו. לא אני. משעבר הדד ליין, התחלתי להתקשר פעם ביום - יומיים בערך כדי ללחוץ עליהם להחזיר את כספי. התגובה של מי שאחראי שם הייתה - "אתה מטרידן, אתה מתקשר כל יום, אפשר לחשוב שמדובר ב- 100,000 ש"ח "

התגובה שלי- :shock:

זו רק דוגמה קטנה מסיפור ארוך.

 

אולי בסוף השבוע אני אתפנה לכתוב את כל הסיפור. הדלקת אותי. :-D

 

מתי זה היה?

 

בעבר הסוכנים היו עובדי סוכנות המשנה אבל היום הם אנשי קרסו ורק יושבים בסוכנות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מתי זה היה?

 

בעבר הסוכנים היו עובדי סוכנות המשנה אבל היום הם אנשי קרסו ורק יושבים בסוכנות.

 

לפני כמה שבועות.

פורסם

דיברתי אתמול עם מנהל המכירות בסניף ראשל"צ כדי לברר את פרטי הרישוי לצורך הביטוח.

הוא טוען שהוקצה כבר מספר רכב לרישוי אבל עדיין אין לו את תאריך הרישוי.

אמר שזה בהחלט יתכן שלא הספיקו לעשות רישוי בדצמבר.

זה הגיוני הסיפור הזה שיש מספר רישוי מבלי שנעשה רישוי בפועל?

נהג ותיק

פורסם

זה הגיוני.

 

אני קיבלתי מספר רישוי יומיים אחרי ההזמנה ואת הרישוי בפועל העבירו שבוע אחרי (תאריך עלייה על הכביש).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
זה הגיוני.

 

אני קיבלתי מספר רישוי יומיים אחרי ההזמנה ואת הרישוי בפועל העבירו שבוע אחרי (תאריך עלייה על הכביש).

 

אז אולי יתמזל מזלי והרכב יהיה עם רישוי של 2012.

כמה זמן לקח להם עד שמסרו לך את הרכב??

נהג ותיק

פורסם
דיברתי אתמול עם מנהל המכירות בסניף ראשל"צ כדי לברר את פרטי הרישוי לצורך הביטוח.

הוא טוען שהוקצה כבר מספר רכב לרישוי אבל עדיין אין לו את תאריך הרישוי.

אמר שזה בהחלט יתכן שלא הספיקו לעשות רישוי בדצמבר.

זה הגיוני הסיפור הזה שיש מספר רישוי מבלי שנעשה רישוי בפועל?

 

הגיוני מאוד שיש מספר רישוי (הוקצה לרכב מתוך ההקצאה של היבואן) לפני שנעשה רישוי בפועל לרכב או הוטבעו לוחיות רישוי.

 

אז אולי יתמזל מזלי והרכב יהיה עם רישוי של 2012.

כמה זמן לקח להם עד שמסרו לך את הרכב??

 

לא בדקת לפני הסגירה איזה רישוי יהיה הרכב?!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
הגיוני מאוד שיש מספר רישוי (הוקצה לרכב מתוך ההקצאה של היבואן) לפני שנעשה רישוי בפועל לרכב או הוטבעו לוחיות רישוי.

 

 

 

לא בדקת לפני הסגירה איזה רישוי יהיה הרכב?!

 

בדקתי והם לא היו מוכנים להתחייב שיהיה 2012, והאמת שזה לא היה ממש חשוב לי להתעקש על זה.

נהג ותיק

פורסם
אז אולי יתמזל מזלי והרכב יהיה עם רישוי של 2012.

כמה זמן לקח להם עד שמסרו לך את הרכב??

היו מוכנים לשאת בעלות שכירות רכב חלופי אבלהייתי עדיין עם שלי אז לא ביקשתי כלום.

אחרו ביומיים ו

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
היו מוכנים לשאת בעלות שכירות רכב חלופי אבלהייתי עדיין עם שלי אז לא ביקשתי כלום.

אחרו ביומיים ו

 

התקשרו מיוזמתם להודיע על עיכוב או שהתברר בדיעבד ?

נהג ותיק

פורסם
בדקתי והם לא היו מוכנים להתחייב שיהיה 2012, והאמת שזה לא היה ממש חשוב לי להתעקש על זה.

 

אתה רציני?

אני יודע שהכוונה היא להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה, אבל לא שווה היה לחכות עוד כמה ימים בשביל רישוי 2012?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מיוזמתם.

 

הם גם יצרו קשר יומיים לפני המסירה כדי לתאם יום ושעה ועמדו בזמנים במדוייק. מי שמסר לי את הרכב זה בחור בשם מארק שהיה סבלני מאוד. הוא עבר איתי על הכל ווידא שהכל נמצא לפי ההזמנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אתה רציני?

אני יודע שהכוונה היא להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה, אבל לא שווה היה לחכות עוד כמה ימים בשביל רישוי 2012?

 

בשביל לשלם 162K במקום 178K היה שווה בהחלט לא להתעקש על זה.

נהג ותיק

פורסם
מיוזמתם.

 

הם גם יצרו קשר יומיים לפני המסירה כדי לתאם יום ושעה ועמדו בזמנים במדוייק. מי שמסר לי את הרכב זה בחור בשם מארק שהיה סבלני מאוד. הוא עבר איתי על הכל ווידא שהכל נמצא לפי ההזמנה.

 

כלומר ביום שהיו אמורים למסור (14 ימי עסקים) התקשרו להגיד שהמסירה מתעכבת ביומיים ?

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...