Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשביל לשלם 162K במקום 178K היה שווה בהחלט לא להתעקש על זה.

 

נתנו לך אפשרות בחירה או שהמבצע היה רק עבור מי שעושה רישוי ב- 2011? (מסיבות גיל המלאי או לצורך נתוני הגדלת נתוני המכירות של 2011)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כלומר ביום שהיו אמורים למסור (14 ימי עסקים) התקשרו להגיד שהמסירה מתעכבת ביומיים ?

 

יום קודם. למחרת התקשרו לתאם מסירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
נתנו לך אפשרות בחירה או שהמבצע היה רק עבור מי שעושה רישוי ב- 2011? (מסיבות גיל המלאי או לצורך נתוני הגדלת נתוני המכירות של 2011)

 

הם אמרו שהמבצע רשמית הסתיים ב22 לדצמבר, וזה דרך אגב גם נכתב פה בפורום.

אני עשיתי את ההזמנה ב25 לדצמבר, ואיש המכירות עשה את ההצגה שהולך לבקש אישור מהבוס שלו

לסגור איתי במחיר המבצע בתנאי שמלוא התשלום יועבר לפני סוף דצמבר.

כנראה היה להם עניין להגדיל נתוני המכירות של 2011.

לגבי הרישוי הם אמרו שהרכב נכנס להכנה ברגע שמועבר התשלום המלא ולא יכולים להתחייב שהרישוי ידחה לינואר.

אם היה עניין של גיל המלאי, לא סיפרו לי על כך.

מה שאני כן יודע שכמה שבועות קודם ביקרתי בסניף ניסן בהרצליה ואז לא היה להם במחשב מלאי של הדגם הזה בצבע לבן.

נהג ותיק

פורסם

יכולת לשלם ממש בסוף דצמבר (סוף החודש היה סוף שבוע)

ואז סביר שהרישוי יהיה רק בינואר.

אבל, יכול להיות שבכל מקרה לא הספיקו והרישוי בפועל נעשה רק בינואר.

פורסם

השבוע התקשרתי לבקש את תאריך הרישוי לצורך הביטוח ועדיין לא הופיע להם במחשב.

אפילו הם אמרו לי שיתכן שהרישוי בכל מקרה נעשה רק בינואר.

נהג ותיק

פורסם

דיברתי עם הסוכנות אתמול והרכב כבר סיים התקנת אביזרים ובקרת איכות

ונמצא כעת בשלב הרישוי. אמרו שהמסירה תוך 2-3 ימים.

אם רק כעת עושים רישוי אז ברישיון תאריך עלייה לכביש כנראה 2012 נראה לי.

האם לדעתכם עלות ביטוח יותר יקרה אם הרכב 2012 ולא 2011 ?

נהג ותיק

פורסם

אם שילמת מחיר של 2011 וקיבלת לבסוף 2012 הרווחת בגדול.

לדעתי מחיר הביטוח לא ישתנה לך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אם שילמת מחיר של 2011 וקיבלת לבסוף 2012 הרווחת בגדול.

לדעתי מחיר הביטוח לא ישתנה לך.

 

עידן

 

לא עושה רושם שבער להם למסור את הרכב ב2011 למרות שבפרוש שילמתי מחיר סוף שנה.

נהג ותיק

פורסם

מחיר הביטוח לא השתנה עקב השנתון.

הוסיפו לי רק איזה 100 שקל לכיסוי של "חדש תמורת ישן".

נראה לי חשוב ברכב חדש.

נהג ותיק

פורסם
מיוזמתם.

 

הם גם יצרו קשר יומיים לפני המסירה כדי לתאם יום ושעה ועמדו בזמנים במדוייק. מי שמסר לי את הרכב זה בחור בשם מארק שהיה סבלני מאוד. הוא עבר איתי על הכל ווידא שהכל נמצא לפי ההזמנה.

 

איפה מתבצעת המסירה בראשל"צ? באותו מקום שנמצא אולם התצוגה ?

נהג ותיק

פורסם
מחיר הביטוח לא השתנה עקב השנתון.

הוסיפו לי רק איזה 100 שקל לכיסוי של "חדש תמורת ישן".

נראה לי חשוב ברכב חדש.

 

חשוב מאוד להוסיף את זה, נתקלתי כבר בשני מקרים בשנה האחרונה שרכב בן שנה נגנב או הלך בתאונה והמבוטח קיבל כסף לרכב חדש זהה במקום את המחיר המחירון שהוא נמוך בערך ב-10%.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בעת קבלת הרכב מה באמת חשוב לבדוק לפני שלוקחים אותו ?

קראתי פה שרשורים של אנשים שרוצים לקחת לבדיקה במכון ולהעלות על ליפט ולהביא מכשירים שמודדים עובי צבע.

נראה לי קצת מוגזם.

איזה דברים שלא מכוסים באחריות חייבים לבדוק ?

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...