Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שהמקום שבו התקינו לך מרימי שמשות נמצא קצת מרוחק.

אני מציע לפנות ערב,לעשות תה טוב,ולקרוא את כול הספר רכב,שם אולי גם תמצא את התשובה לנורית.

בדובלו שהייתה לי לא היה ספר רכב חצי שנה לא ידעתי שאם לוחצים על בורר המזגן זה מעביר אותו למצב איוורור.:oops:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
17 ק"מ זה מעט. האוטו עולה לאוניה, יורד ממנה, נוסע לחנייה בבונדד, מועבר בתחנות ההתקנה והרישוי ורק אחר כך עולה למובילית.

 

אוקי, ולכמה ק"מ המרחק הזה מסתכם, לדעתך? אורכה של מובילית זניח מה גם שיש לי הרגשה שהיא לא פורקת מכוניות בכניסה לנמל ומשם מסיעים אותן עצמאית לספינה. גם אורכה של הספינה לא ארוך במיוחד. וכשהן נפרקות, אני מניח שהן לא מוסעות עצמאית מהספינה אל האולם.

 

או בקיצור: הנסיעות המשמעותיות צריכות להיות אלו שקשורות להתקנות מקומיות (נניח), שקרובות יחסית לבונדד של אותו יבואן. 17 ק"מ זה בסדר (איכשהו).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אוקי, ולכמה ק"מ המרחק הזה מסתכם, לדעתך? אורכה של מובילית זניח מה גם שיש לי הרגשה שהיא לא פורקת מכוניות בכניסה לנמל ומשם מסיעים אותן עצמאית לספינה. גם אורכה של הספינה לא ארוך במיוחד. וכשהן נפרקות, אני מניח שהן לא מוסעות עצמאית מהספינה אל האולם.

 

או בקיצור: הנסיעות המשמעותיות צריכות להיות אלו שקשורות להתקנות מקומיות (נניח), שקרובות יחסית לבונדד של אותו יבואן. 17 ק"מ זה בסדר (איכשהו).

 

יש לך בערך קילומטר בעלייה וקילומטר בפריקה וזה רק לחנייה עד שהן מועמסות ומועברות למגרש היבואן. שם הן גם צריכות לחנות ולעבור את כל ההכנות (רישוי, אביזרים, שטיפה וכו').

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש לך בערך קילומטר בעלייה וקילומטר בפריקה וזה רק לחנייה עד שהן מועמסות ומועברות למגרש היבואן. שם הן גם צריכות לחנות ולעבור את כל ההכנות (רישוי, אביזרים, שטיפה וכו').

 

מד הקילומטרים הכללי הראה 17 ק"מ אבל מד הנסיעה הראה 3.

יתכן שהרכב עלה על האונייה עם 14, ופה בארץ נסעו רק 3.

אולי במפעל עושים נסיעת מבחן לרכב במסגרת בקרת האיכות.

הכל זה ספקולצייה. לא באמת ניתן לדעת איפה הרכב באמת נסע את הקילומטרז' הזה.

נהג ותיק

פורסם
יכול להיות שהמקום שבו התקינו לך מרימי שמשות נמצא קצת מרוחק.

אני מציע לפנות ערב,לעשות תה טוב,ולקרוא את כול הספר רכב,שם אולי גם תמצא את התשובה לנורית.

בדובלו שהייתה לי לא היה ספר רכב חצי שנה לא ידעתי שאם לוחצים על בורר המזגן זה מעביר אותו למצב איוורור.:oops:

 

עוד לפני התה מצאתי את התשובה.

זו נורית האימובלייזר שמהבהבת קבוע כשהרכב כבוי.

נהג ותיק

פורסם

מה שעוד גיליתי לצערי, שספר הרכב לא מתאים למה שיש ברכב בפועל.

מערכת השמע ברכב שונה לחלוטין מהמערכת שמתועדת בספר.

על הספר מאחורה מודפס תאריך 06/2010. כנראה זה ספר מלפני מתיחת הפנים.

נהג ותיק

פורסם

רק כדי לסבר את האוזן, לרוב היבואנים הגדולים יש מתקינים בתוך אתר הכנת הרכבים. הרכבים לא נוסעים לשום מקום בשביל ההתקנות והכל מבוצע באתר שגודלו כמה עשרות דונמים.

 

17 ק"מ זה סביר ביותר.

יאללה תתחיל להנות מהרכב במקום לחפש מתחת לפנס :-)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
יש לך בערך קילומטר בעלייה וקילומטר בפריקה וזה רק לחנייה עד שהן מועמסות ומועברות למגרש היבואן. שם הן גם צריכות לחנות ולעבור את כל ההכנות (רישוי, אביזרים, שטיפה וכו').

 

וסה"כ זה מסתכם ב... 2 ק"מ! וכמה כבר הרכב נוסע בין השטיפה לרישוי? אני מנחש שלא תופרים את ירושלים- תל אביב בשביל זה. גם להתקנות אביזרים אני מנחש שלא נוסעים הרבה. בשורה התחתונה, אם קיבלת רכב עם מספר ק"מ גבוה מ-10, כדאי לשאול. אם קיבלת 70(!) כדאי שתחשוד. מאוד.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
רק כדי לסבר את האוזן, לרוב היבואנים הגדולים יש מתקינים בתוך אתר הכנת הרכבים. הרכבים לא נוסעים לשום מקום בשביל ההתקנות והכל מבוצע באתר שגודלו כמה עשרות דונמים.

 

17 ק"מ זה סביר ביותר.

יאללה תתחיל להנות מהרכב במקום לחפש מתחת לפנס :-)

 

האמת שסתם ציינתי את מספר הק"מ בתור קוריוז ולא בגלל שזה מטריד את מנוחתי.

אני יותר מוטרד מהעניין שספר הרכב לא מתאים לאיבזור שנמצא בו.

נהג ותיק

פורסם
מה שעוד גיליתי לצערי, שספר הרכב לא מתאים למה שיש ברכב בפועל.

מערכת השמע ברכב שונה לחלוטין מהמערכת שמתועדת בספר.

על הספר מאחורה מודפס תאריך 06/2010. כנראה זה ספר מלפני מתיחת הפנים.

 

כנס לאתר של שירות קרסו. יש שם את כל ספרי הרכבים שלהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כנס לאתר של שירות קרסו. יש שם את כל ספרי הרכבים שלהם.

 

יש באתר רק ספר רכב זהה למה שנתנו לי משנת 2010.

הוא לא תואם את הציוד שמורכב ברכב שלי.

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...