Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני הזמנתי רכב התקשרתי ישירות לסוכנות,עכשיו היה חג אולי הוא יצא לנופש,בגלל זה תמיד טוב לדבר עם הסוכנות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כשאני הזמנתי רכב התקשרתי ישירות לסוכנות,עכשיו היה חג אולי הוא יצא לנופש,בגלל זה תמיד טוב לדבר עם הסוכנות.

 

אני אנסה גם את זה..תודה

נהג ותיק

פורסם

זה דרך אגב לא מפתיע אותי. זו תרבות מקובלת פה בארץ שאחרי שנסגרה עיסקה לא מכירים אותך יותר.

 

אתה מדבר על כל התשלום או רק מקדמה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

או, עכשיו זה נשמע אחרת. כבר באתי להלל את יונדאי :lol: :lol: :wink: (שילמתי מקדמה רק, ובמיילים וכו' הם עונים, אבל כנראה זה המצב שהיה גם אצלך, ולאחר התשלום הוא השתנה. חבל מאוד). אני אישית הייתי פונה לסוכנות, למרות ששם לא תשמע משהו חדש אלא ירגיעו אותך ותו לא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

א י הזמנתי את הפלואנס דרך הסוכן של ניסאן באשקלון וכל המשך ההתנהלות היתה מולו ומול מזי מראשון.

 

שניהם היו זמינים תמיד, הגיבו לכל שאלה או בקשה ועשו הכל כדי שאהיה מרוצה (וגם אחרי קבלת הרכב שלחתי מייל לקרסו שמשבח את היחס שלהם כי זו לא חוכמה רק להתלונן וצריך לדעת גם להגיד מילה טובה כשמגיע).

 

המסירה התרחשה בראשון. אצלי היה גם טרייד אין והם קיבלו את הרכב שלי בלי שום ניסיון להוריד משהו למרות שלא ראו אותו קודם מעולם (הסתמכו על בדיקה ועל דברי המוסך שלי). עד שהלכו להעביר בעלות הרכב החדש הגיע עם נציג מאוד סבלני שעבר איתי על הכל, תדרך אותי על הרכב ובדק יחד איתי שכל האבזור נמצא.

 

הוא גם התקשר יומיים קודם לתאם מועד ושעת מסירה אז צפה לטלפון מהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
א י הזמנתי את הפלואנס דרך הסוכן של ניסאן באשקלון וכל המשך ההתנהלות היתה מולו ומול מזי מראשון.

 

שניהם היו זמינים תמיד, הגיבו לכל שאלה או בקשה ועשו הכל כדי שאהיה מרוצה (וגם אחרי קבלת הרכב שלחתי מייל לקרסו שמשבח את היחס שלהם כי זו לא חוכמה רק להתלונן וצריך לדעת גם להגיד מילה טובה כשמגיע).

 

המסירה התרחשה בראשון. אצלי היה גם טרייד אין והם קיבלו את הרכב שלי בלי שום ניסיון להוריד משהו למרות שלא ראו אותו קודם מעולם (הסתמכו על בדיקה ועל דברי המוסך שלי). עד שהלכו להעביר בעלות הרכב החדש הגיע עם נציג מאוד סבלני שעבר איתי על הכל, תדרך אותי על הרכב ובדק יחד איתי שכל האבזור נמצא.

 

הוא גם התקשר יומיים קודם לתאם מועד ושעת מסירה אז צפה לטלפון מהם.

 

התקשרתי היום למנהל המכירות בראשל"צ והוא נתן לי את מספר הרישוי של הרכב ומספר השלדה.

הבטיח גם לשלוח לי במייל את הקבלה על התשלום, ובנתיים זה לא קרה.

נחכה בסבלנות להודעה על מועד המסירה.

נהג ותיק

פורסם
השאלה אם קרסו מספיק הגונים לדווח ללקוח במידה ונעשה ברכב תיקון קוסמטי כלשהוא במהלך הכנת הרכב.

 

מהחוויה שלי בקרסו (בבאר שבע), אני לא הייתי קונה אצלם אפילו בורג. (לא שזה אומר שמשהו יתפקשש במקרה שלך)

 

ברור שאני לא הראשון אבל הסוכנות הזאת לא משרה עלייך רוגע וזה בלשון המעטה.

אחרי שהעברתי להם את התשלום אני כבר יומיים משאיר הודעות ושולח מיילים לאיש המכירות והוא לא טורח לחזור אלי.

לפני התשלום הוא היה מאוד מהיר בתגובות שלו.

 

אופייני

 

להתקשר לסוכנות ולהתלונן על הבן אדם שלא חוזר אלי ?

השארתי לו הודעות על הנייד האישי שלו כך שלא יתכן שלא קיבל אותם.

לפני התשלום הם ענו למיילים תוך דקות.

זה דרך אגב לא מפתיע אותי. זו תרבות מקובלת פה בארץ שאחרי שנסגרה עיסקה לא מכירים אותך יותר.

 

מ-א-ו-ד אופייני.

פורסם
מהחוויה שלי בקרסו (בבאר שבע), אני לא הייתי קונה אצלם אפילו בורג. (לא שזה אומר שמשהו יתפקשש במקרה שלך)

 

 

 

אופייני

 

 

 

מ-א-ו-ד אופייני.

 

אם תוכל לפרט מה היא בדיוק חווית הקניה שלך זה יהיה טוב

פורסם
אם תוכל לפרט מה היא בדיוק חווית הקניה שלך זה יהיה טוב

 

סיפר ארוך שמסתכם בשקרים, רמאות, חובבנות, אי כיבוד הסכמים, יחס מחפיר ומעליב ברמות שטרם נתקלתי בהן ועוד כהנה וכהנה.

בשלב מסויים (שלב בו עבר הזמן שבו הייתי צריך לקבל את כספי חזרה וטרם קיבלתי) הם אפילו אמרו לי "אנחנו זה לא קרסו. אנחנו עמיגל. יש לך בעיה עם קרסו, לא איתנו. הלוואי ויכלתי לעזור לך". מה שכן, חוש הומור יש שם.

 

במשפט- הייתי צריך לקבל חזרה דמי הזמנה בסך 1,000 ש"ח תוך 21 ימי עסקים. זה מה שרשום בהסכם שקרסו ניסחו. לא אני. משעבר הדד ליין, התחלתי להתקשר פעם ביום - יומיים בערך כדי ללחוץ עליהם להחזיר את כספי. התגובה של מי שאחראי שם הייתה - "אתה מטרידן, אתה מתקשר כל יום, אפשר לחשוב שמדובר ב- 100,000 ש"ח "

התגובה שלי- :shock:

זו רק דוגמה קטנה מסיפור ארוך.

 

אולי בסוף השבוע אני אתפנה לכתוב את כל הסיפור. הדלקת אותי. :-D

פורסם
סיפר ארוך שמסתכם בשקרים, רמאות, חובבנות, אי כיבוד הסכמים, יחס מחפיר ומעליב ברמות שטרם נתקלתי בהן ועוד כהנה וכהנה.

בשלב מסויים (שלב בו עבר הזמן שבו הייתי צריך לקבל את כספי חזרה וטרם קיבלתי) הם אפילו אמרו לי "אנחנו זה לא קרסו. אנחנו עמיגל. יש לך בעיה עם קרסו, לא איתנו. הלוואי ויכלתי לעזור לך". מה שכן, חוש הומור יש שם.

 

במשפט- הייתי צריך לקבל חזרה דמי הזמנה בסך 1,000 ש"ח תוך 21 ימי עסקים. זה מה שרשום בהסכם שקרסו ניסחו. לא אני. משעבר הדד ליין, התחלתי להתקשר פעם ביום - יומיים בערך כדי ללחוץ עליהם להחזיר את כספי. התגובה של מי שאחראי שם הייתה - "אתה מטרידן, אתה מתקשר כל יום, אפשר לחשוב שמדובר ב- 100,000 ש"ח "

התגובה שלי- :shock:

זו רק דוגמה קטנה מסיפור ארוך.

 

אולי בסוף השבוע אני אתפנה לכתוב את כל הסיפור. הדלקת אותי. :-D

 

לא הבנתי למי שילמת מקדמה, לקרסו או עמיגל? מי זה עמיגל בכלל?

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...